SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Goede Nederlandse zin.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ow na ja, ik dacht altijd dat er bij Feyenoord diverse spelden konden gehoord worden.
Jij hebt het volste recht op dit oordeel. Jij zit tenslotte wekelijks in stadions.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook zo.Die 'sfeer' wordt vooral naar voren geschoven omdat ze al even geen prijzen gepakt hebben. Je moet toch ergens de beste in zijn, ofzo.
InZanityquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sfeer bij jou in de huiskamer is beter zeker?
Ja, leuk. Nu weer ontopic.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
Sfeer in Ajax.
1 Vak.
OE. AH. OEH. AH.
TEPELWRIJFUHHHHHHHHHHH
Hoezo is dit niet ontopic? Najib had het erover in dit programma dat er een gebrek aan sfeer is in de ArenA. Ik heb het hierover, in lijn van dit televisieprogramma.quote:
Dat weet je best. Laten we een keer geen vermoeiende "discussie" voeren.quote:
Ik zit op het puntje van mijn stoel, ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig aan wie Najib een kaart stuurt.
Jij wel?
GGMM wel, GGMM is fan van Najib.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig aan wie Najib een kaart stuurt.
Jij wel?
Breng me op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel, ja.
Najib Amhali heeft het over een gebrek aan sfeer in de ArenA.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je best. Laten we een keer geen vermoeiende "discussie" voeren.
i-s g-o-e-d.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Najib Amhali heeft het over een gebrek aan sfeer in de ArenA.
Ik heb het hier ook over, in het televisietopic toebehorend aan deze liveshow.
"Offtopic".
T-o-t-a-a-l niet serieus te nemen.
Blije geit.
Als GGMM een nummer was, was het dit nummer.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef inZanity het volgende:
Dit is denk ik wel het slechtste WK-nummer ooit, en dat zegt veel.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als GGMM een nummer was, was het dit nummer.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als GGMM een nummer was, was het dit nummer.
quote:
ja bedanktquote:Op zondag 22 juni 2014 00:02 schreef Replicat het volgende:
Wim Kieft herbeleeft witte tijden gedurende vrije trappen
[ afbeelding ]
Uh, oké?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
de tering, daar hebben we de Korzel en Kwast van HMF weer
Ach ja... er schijnen zelfs mensen vrijwillig naar shows van Najib te gaan. Dan is dit toch wel eenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
hij had het over het gebrek aan sfeer in een businessvakquote:Op zondag 22 juni 2014 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Najib Amhali heeft het over een gebrek aan sfeer in de ArenA.
Ik heb het hier ook over, in het televisietopic toebehorend aan deze liveshow.
"Offtopic".
T-o-t-a-a-l niet serieus te nemen.
Blije geit.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Geen enkel verschil met andere vakken bij Ajax.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij had het over het gebrek aan sfeer in een businessvak
dit seizoen niet gehoordquote:Op zondag 22 juni 2014 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen enkel verschil met andere vakken bij Ajax.
OEH
AH
ik vond Najib vroeger ook leuk.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... er schijnen zelfs mensen vrijwillig naar shows van Najib te gaan. Dan is dit toch wel eenwaard
Weinig nut op zaterdag. Vrijwel nooit nieuw nieuws.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat iets over jullie zegt inderdaad
twitter:elsierd twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:33:01ElSierd checkt of de parkeergarage Ipanema-Central nog open is. http://t.co/o2syp7o4Or reageer retweet
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat iets over jullie zegt inderdaad
Er moet vanaf morgen al wat veranderen aan de tijden, aangezien er dan een wedstrijd om 22.00 is.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat de afleveringen zo kort zijn... veel te weinig tijd om diep op onderwerpen in te gaan en goede gesprekken worden binnen twee minuten weer afgekapt en al die sponsoritems die er snel ingepropt moeten worden. Hopelijk zijn de uitzendingen straks wat langer als de poulefase voorbij is.
Maar VI Oranje 2014 is welveel beter dan VI Oranje 2012 wat echt om te janken was. VI Oranje 2010 wordt helaas nooit overtroffen.
Held Sierd
quote:Op zondag 22 juni 2014 08:25 schreef Old_Pal het volgende:
Gisteren weer dramatisch lage kijkcijfers. De formule is uitgewerkt, tijd voor wat anders.
Jij weerquote:Op zondag 22 juni 2014 08:25 schreef Old_Pal het volgende:
Gisteren weer dramatisch lage kijkcijfers. De formule is uitgewerkt, tijd voor wat anders.
twitter:aad300 twitterde op zondag 22-06-2014 om 09:55:14Gm dadelijk opname voor t bord van louis @VIOranjeStad14 vnm naar #veldhoven #Stans jarig en vna D-day voor @RedDevils #belrus #wk2014 reageer retweet
20.30quote:Op zondag 22 juni 2014 10:57 schreef Evertjan het volgende:
Hoe laat gaan ze straks uitzenden als de wedstrijden om 22.00 beginnen in knockout fase?
Jep. Om 22:00 begint Suits. Eerst nog even een stukje GTST verteren.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tot 21.59 (en waarschijnlijk 22.03) lijkt me?
bahquote:Op zondag 22 juni 2014 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Om 22:00 begint Suits. Eerst nog even een stukje GTST verteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |