Goed bezigquote:
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben vaker goed bezig dan dat mensen denken
Ik zou haar eerst eens vragen waar die tweede telefoon voor is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?
En als ze geen antwoord geeft?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst eens vragen waar die tweede telefoon voor is.
Dan is dat haar keuze. Maar als je elkaar een beetje vertrouwt in een relatie dan zou het geen probleem moeten zijn als je het wil weten. Persoonlijk zou ik niet weten wat ik ervan zou moeten denken, al zou ik het wel apart vinden als ze niets zou zeggen.quote:
En nu serieus...? wat zou je doen?quote:
Hihi zo denk ik er ook over. Ik denk dat als ik echt iemand vertrouw dat ik het ook raar zou vinden, maar dat ik er vrede mee zou hebben en niet veel achter zou gaan zoeken. Wie weet wat ik dan zou ontdekken als ik zou pushenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is dat haar keuze. Maar als je elkaar een beetje vertrouwt in een relatie dan zou het geen probleem moeten zijn als je het wil weten. Persoonlijk zou ik niet weten wat ik ervan zou moeten denken, al zou ik het wel apart vinden als ze niets zou zeggen.
En ja, bewaren in je toilettas... sommige mensen bewaren hun sieraden ook in hun portemonnee. Niet de meest logische keuze maar het kan
Ik zou niet denken dat ze een hoer is. Maar wel vragen waarom... Draait ze er omheen, dan is dat haar zaak. Mijn vriendin zou weten dat ik haar vertrouw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
En nu serieus...? wat zou je doen?
Ik hoef ook niet alles te weten, ik zou gek worden als dat wel het geval zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi zo denk ik er ook over. Ik denk dat als ik echt iemand vertrouw dat ik het ook raar zou vinden, maar dat ik er vrede mee zou hebben en niet veel achter zou gaan zoeken. Wie weet wat ik dan zou ontdekken als ik zou pushen![]()
Er zijn dingen die men beter niet weet/ontdekt
Ik zou denken dat die van haar werk is ofzo, niet meteen dat dat werk hoer is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?
Verder zou je haar gewoon verder vertrouwen en niets achter gaan zoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat die van haar werk is ofzo, niet meteen dat dat werk hoer is.
Ja als ik verder geen reden zou hebben om er iets vreemds achter te zoeken wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Verder zou je haar gewoon verder vertrouwen en niets achter gaan zoeken?
Wat doe je überhaupt in haar toilettas. Dr lippenstick zoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging/gaat om een toilettas, waarin condooms ,glijmiddel , vibrator etc zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat doe je überhaupt in haar toilettas. Dr lippenstick zoeken?
Als ze iets te verbergen heb en daarom haar telefoon daar plant zal ze ook zo maar haar toilettas niet laten slingeren.
Ok.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als ik verder geen reden zou hebben om er iets vreemds achter te zoeken wel.
Wat?quote:
Ik had weer even een brainfartquote:
Kan ie een pilsje nuttigen met onze koning!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:43 schreef complicate het volgende:
Koning is in Brazilië beland om de rode duivels te supporteren en we hebben nog steeds geen regering.![]()
!
Alles kan in België.
Heb je al een top 3 als mogelijke winnaar van het WK?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ie een pilsje nuttigen met onze koning!
Ik hoop dat 1 der underdogs met de titel aan de haal gaat. Al is het alleen maar om al die landen die denken 'wij doen dat wel even' op hun nummer te zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je al een top 3 als mogelijke winnaar van het WK?
Niet dat ik een voetbalfan ben, maar de ambiance van het WK vind ik altijd super , na elke match een goede reden om te feesten
Ja gaat weer helemaal zoals vanouds met mijquote:Op zondag 22 juni 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe is t met jou dan? Lange tijd niet gezien hier op fok.
Ging t zo slecht met je?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja gaat weer helemaal zoals vanouds met mij![]()
Dat je zelf zo kunt veranderen, en pas inziet als het weer gaat als vanoudsdas toch wel heeeel apart. Niet verwacht
Wat zal ik zeggen ... Slecht is een groot woord, ik was gewoon totaal mezelf niet meerquote:
Goed om te horen dat het nu weer beter gaatquote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen ... Slecht is een groot woord, ik was gewoon totaal mezelf niet meer
Tja, ben in een jaar tijd van single, naar relatie naar samenwonen gegaan, en weer back to single en alleen wonend. En hoe langer het geleden is, hoe beter de keus is geweestquote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het nu weer beter gaat
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, ben in een jaar tijd van single, naar relatie naar samenwonen gegaan, en weer back to single en alleen wonend. En hoe langer het geleden is, hoe beter de keus is geweest(en dat was pas eind mei)
Geniet nu goed van het alleen zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, ben in een jaar tijd van single, naar relatie naar samenwonen gegaan, en weer back to single en alleen wonend. En hoe langer het geleden is, hoe beter de keus is geweest(en dat was pas eind mei)
O dat zekerquote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Geniet nu goed van het alleen zijn.
Maar hoe is het verder met jou dan ?quote:
En vrienden nooit meer "vergeten" hèquote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O dat zeker
Het afgelopen maand al zoveel plezier gehad met mn beste vrienden die ik gewoon "vergeten" was in die tijd. En van alles en iedereen krijg ik complimenten dat het goed gaat, dat het thuis gewoon goed eruit ziet.
In begin had ik nog gezegd dat ik haar terug wou, maar dat was eigenlijk al heel snel veranderd
Ok ook een nieuw stekkie dus en een nieuwe job. Bevalt het allebei goed?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Afgelopen maanden verhuisd en ander werk. Verder weinig nieuws.
Jah dat klopt, maar goed wat doe je, je wordt verliefd en alles gaat nog goed, krijgt relatie, gaat nog allemaal goed. Ook contact met vrienden nog goed. Maar daarna komt het samenwonen en valt alles in elkaar en dan gaat het snel. Liep eigenlijk al vanaf februari te twijfelen, nog gerekt tot Mei. Maar nu alles weer goed, weer volop contact met mn vrienden, en leve de lol weerquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef complicate het volgende:
[..]
En vrienden nooit meer "vergeten" hèDie zijn héél belangrijk.
Ja hoor, allebei best okequote:Op zondag 22 juni 2014 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
Ok ook een nieuw stekkie dus en een nieuwe job. Bevalt het allebei goed?
Heb het huis in juli gekocht en na een verbouwing van 3 maanden net voor de kerst er samen met haar in getrokken. Dus hier en daar nog wel kleine klussen die hier liggen om op te pakken maar gaat zn gang.
ja, trap moet nog steeds bekleed wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hoor, allebei best oke
Genoeg werk te doen dus.
Succesquote:Op zondag 22 juni 2014 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, trap moet nog steeds bekleed worden![]()
trapleuningen moeten nog terug gehangen worden, maar eerst nog een keer schilderen. De muur naar boven nog een keer opnieuw, boven op zolder nog isoleren en dit, dat zus zo, zat werkmaar binnen nu en paar weken eerst de tuin volledig inrichten
Ja, AMEN, lang leve de lolquote:Op zondag 22 juni 2014 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
Jah dat klopt, maar goed wat doe je, je wordt verliefd en alles gaat nog goed, krijgt relatie, gaat nog allemaal goed. Ook contact met vrienden nog goed. Maar daarna komt het samenwonen en valt alles in elkaar en dan gaat het snel. Liep eigenlijk al vanaf februari te twijfelen, nog gerekt tot Mei. Maar nu alles weer goed, weer volop contact met mn vrienden, en leve de lol weeris soms nog wel even wennen, aangezien we ook een hond hadden overgenomen van iemand, maar die ik weer terug heb gebracht. Dus soms wel even stil in huis, maar dan is het snel de radio aan en weer knallen
Tis leuk om even als 'testje' te doen enzo. Maar idd, vakantie is totaal anders dan eeuwig samen wonen ,quote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, AMEN, lang leve de lol![]()
En wat samenwonen betreft, ik zeg altijd eerst vaak samen op vakantie gaan en zien hoe het verloopt.Al moet ik toegeven dat samen op vakantie gaan waarschijnlijk iets anders dan samenwonen, toch kan je in die 2 weken zien of je elkaar nog kunt verdragen tussen 2 muren gedurende 2 weken ofzo.
hehe
Waren we ook al geweestquote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, AMEN, lang leve de lol![]()
En wat samenwonen betreft, ik zeg altijd eerst vaak samen op vakantie gaan en zien hoe het verloopt.Al moet ik toegeven dat samen op vakantie gaan waarschijnlijk iets anders dan samenwonen, toch kan je in die 2 weken zien of je elkaar nog kunt verdragen tussen 2 muren gedurende 2 weken ofzo.
hehe
Jup, als je elkaar 1 week niet kunt verdragen dan is eeuwigheid een eindje ver hè. Maar euuuh zoals ik zei, het kan een "indicatie" zijn. En misschien een foute indicatie ...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis leuk om even als 'testje' te doen enzo. Maar idd, vakantie is totaal anders dan eeuwig samen wonen ,
Uhu.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Jup, als je elkaar 1 week niet kunt verdragen dan is eeuwigheid een eindje ver hè. Maar euuuh zoals ik zei, het kan een "indicatie" zijn. En misschien een foute indicatie ...![]()
Waarom is het eigenlijk uitgegaan? Als ik vragen mag. Kwam het door het samenwonen dat het fout liep?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waren we ook al geweest
Of jah samen ...
Ik had met mn ouders en mn 2 zussen al vakantie gepland op de veluwe. Dus jah, toen wij iets hadden mocht ze dat weekje ook mee. en in die tijd liep nog alles goed.
Maar je leert iemand pas kennen als je langer samen bent / woont. En sommige vragen het wel van: is het niet te snel gegaan? En dan geef ik hun ook gelijk. Is allemaal veel te snel gegaan maar waren wat factoren die er speelde. En duurde even voor mn oogklepjes afgingen om het zo maar te zeggenZe zijn laat geopend, maar gelukkig niet te laat
Ze deed niks tot weinig.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk uitgegaan? Als ik vragen mag. Kwam het door het samenwonen dat het fout liep?
Zevende topic autistquote:
Ik wou iets proberen met "België gaat zondag winnen" maar dacht, nee dan is iedereen boos. Lolquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef kree het volgende:
Had van complicate toch wel wat originelers verwacht eigenlijk
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wou iets proberen met "België gaat zondag winnen" maar dacht, nee dan is iedereen boos. Lol
Amai dan heb je best nog veel geduld gehad met haar. Chapeau!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze deed niks tot weinig.
Moest hier in huis alles nog bijhouden als ik gewerkt had.
1 voorwaarde van samenwonen was: zorgen dat ze werk had. Toen had ze in 1 keer werk. kort na samenwonen is ze ontslagen. Sindsdien eigenlijk niet meer echt de moeite gestoken om werk te zoeken, dus alles kwam van mijn rekening, en dan kwaad worden als ik geen sigaretten voor haar koop![]()
En jah het niks doen van haar was het grote probleem, altijd weg en dan is maar iets nodig om de emmer te laten overlopen
Zolang Belgenland maar niet van Nederland wintquote:
Van mij mag Belgie winnen hoor, we hopen nog steeds op een wedstrijd BE-NL toch?quote:
Dat valt af te wachten, Tijn. Nog even geduld.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang Belgenland maar niet van Nederland wint
Ja dat zou super spannend zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
Van mij mag Belgie winnen hoor, we hopen nog steeds op een wedstrijd BE-NL toch?
Dan wordt het echt zo van.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat zou super spannend zijn.Laat ons hopen hè
Ik ben niet zosnel van het opgevenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dan heb je best nog veel geduld gehad met haar. Chapeau!
Over België gesproken volgend weekend ben ik daarquote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat valt af te wachten, Tijn. Nog even geduld.
Wist niet dat je mij zo goed kendequote:Op zondag 22 juni 2014 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dan wordt het echt zo van.
België scored.
Complicate:![]()
![]()
![]()
![]()
Rest:![]()
![]()
Wat kom je doen? Alvast welkom.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over België gesproken volgend weekend ben ik daar
Pfffff vermoeiend zulke typequote:Op zondag 22 juni 2014 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben niet zosnel van het opgeven
Maar jah, als ze dan haar zin niet krijgt en ze begint over: Dan slaap ik vannacht wel ergens anders ... dan heb je een foute aan mij.
Dan reageer ik heel simpel: Neem dan wel je spullen mee
Festival bezoeken, Graspop oh ja ik neem mijn gloednieuwe wederhelft ook meequote:
Ik hoop op NL, maar ok mochten die het niet redden dan ben ik voor Belgiëquote:Op zondag 22 juni 2014 15:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Wist niet dat je mij zo goed kende![]()
.
Volgens mij werkt dat wel goed tegen zulke types. Als ze dreigen met iets, dan reageren dan doe je dat. En verder geen aandacht meer aanbestedenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Pfffff vermoeiend zulke typeMaar heyyy je bent nu vrij en je hebt er veel uitgeleerd.
Oh, super tof zegquote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Festival bezoeken, Graspop oh ja ik neem mijn gloednieuwe wederhelft ook mee
Dank je, maar wat vind je leuk? Dat ik naar dat festival ga of dat ik een relatie heb?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh, super tof zeg![]()
Wederhelft , dat woord
Ja het is hier inderdaad relaxer, maar ik stel voor dat je pas verhuist als we een regering hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop op NL, maar ok mochten die het niet redden dan ben ik voor België![]()
Misschien emigreer ik wel naar België, tis trouwens opvallend, als je België inrijdt hoe anders het gelijk is als in NL.
De dorpjes etc, weet niet wat het is misschien ben ik de randstad teveel gewend, het lijkt daar toch allemaal wat relaxter enzo.
Ze gaan weer voor het record lang formeren voor gevorderden?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja het is hier inderdaad relaxer, maar ik stel voor dat je pas verhuist als we een regering hebben.
Beidequote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je, maar wat vind je leuk? Dat ik naar dat festival ga of dat ik een relatie heb?
Hoelang duurt dat eigenlijk al niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja het is hier inderdaad relaxer, maar ik stel voor dat je pas verhuist als we een regering hebben.
Ik weet niet wat ze van plan zijn, maar Bart De wever, wil België splitsen in tweequote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze gaan weer voor het record lang formeren voor gevorderden?
Langquote:
Hahaquote:
Als Vlaanderen dan bij Nederland komt vind ik dat wel een goed ideequote:Op zondag 22 juni 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze van plan zijn, maar Bart De wever, wil dat België splitsen in twee![]()
Maar alle andere partijen zijn contra, dus.... kan nog een jaar duren , eer we terug een regering hebben
We hadden Nieuw Amsterdam nooit moeten verkopen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:28 schreef kree het volgende:
We hadden de Benelux moeten houden en niet in de EU moeten gaan
Ik weet niet, ik zal even aan mijn buurmeisje vragen, ze neemt vaak de trein. Ik laat je sebiet iets weten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik hoorde van de week een gerucht over een staking van het spoorpersoneel in België. Weet jij of die doorgaat of niet?
Meeste Belgen zien dat niet zitten om bij Nederland te komen. Jullie cultuur is toch echt anders.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
Als Vlaanderen dan bij Nederland komt vind ik dat wel een goed idee, dan mag Frankrijk de rest inclusief Brussel hebben.
En datquote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hadden Nieuw Amsterdam nooit moeten verkopen.
Als ik het begreep wilde ze op 30 juni gaan staken de spoorwegen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zal even aan mijn buurmeisje vragen, ze neemt vaak de trein. Ik laat je sebiet iets weten.
En waarom haha? ik mag toch blij zijn voor jou?
Ik bekijk het uit het standpunt van Nederland, 2 grote havens. En dat cultuur gedoe. Ene Maxima heeft eens gezegd dat de Nederlandse identiteit niet bestaat.quote:[..]
Meeste Belgen zien dat niet zitten om bij Nederland te komen. Jullie cultuur is toch echt anders.
Daarom zijn meeste Belgen toch tegen.
Sowieso moeten Vlamingen bij NL willen komen, meerderheid is tegen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Faxie het volgende:
Als Vlaanderen bij NL komt is het de eerste 10 jaar een bouwput omdat die wegen weer op peil gebracht moeten wordenEn de plantsoendienst heeft er ook nog wel een hele kluif aan denk ik
Dat is al tussen Amsterdam en Rotterdamquote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso moeten Vlamingen bij NL willen komen, meerderheid is tegen.![]()
En dat heeft meer te maken met cultuur etc. We spreken "dezelfde" taal, maar het zijn toch twee culturen apart.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
En dat heeft meer te maken met cultuur etc. We spreken "dezelfde" taal, maar het zijn toch twee culturen apart.
Nou dat is typisch het (over)controlerende van NL, iets wat in België.. tja allemaal wat relaxter gaat.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Faxie het volgende:
Als Vlaanderen bij NL komt is het de eerste 10 jaar een bouwput omdat die wegen weer op peil gebracht moeten wordenEn de plantsoendienst heeft er ook nog wel een hele kluif aan denk ik
Dat sowiesoquote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Pfffff vermoeiend zulke typeMaar heyyy je bent nu vrij en je hebt er veel uitgeleerd.
iddquote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat wel goed tegen zulke types. Als ze dreigen met iets, dan reageren dan doe je dat. En verder geen aandacht meer aanbesteden
Heb net een appje naar mijn buurmeisje gestuurd, ze kan het goed bevestigen. Maar inderdaad ik had ook zo iets vernomen...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik het begreep wilde ze op 30 juni gaan staken de spoorwegen.
Uiteraard mag dat![]()
Economisch gezien zou het goed zijn, maar Vlamingen zien dat toch niet zitten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik bekijk het uit het standpunt van Nederland, 2 grote havens. En dat cultuur gedoe. Ene Maxima heeft eens gezegd dat de Nederlandse identiteit niet bestaat.![]()
En als Brussel bij Frankrijk hoort dan hoeft die idiote verhuizing naar Straatsburg niet meer. Dat levert geld op. Dus iedereen wordt er beter van
We zijn nog steeds de Benelux in mijn ogenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:28 schreef kree het volgende:
We hadden de Benelux moeten houden en niet in de EU moeten gaan
Leuk als Maxima dat zegt. Zij kan nog terugvallen op de Argentijnsequote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik het begreep wilde ze op 30 juni gaan staken de spoorwegen.
Uiteraard mag dat![]()
[..]
Ik bekijk het uit het standpunt van Nederland, 2 grote havens. En dat cultuur gedoe. Ene Maxima heeft eens gezegd dat de Nederlandse identiteit niet bestaat.![]()
En als Brussel bij Frankrijk hoort dan hoeft die idiote verhuizing naar Straatsburg niet meer. Dat levert geld op. Dus iedereen wordt er beter van
Gewoon laten zoals het is. De politici kunnen Nederland niet eens besturen, laat staan dat België er nog bij zou moeten komen (niet negatief naar België trouwens, het is gewoon de regering hier die niks kan).quote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zijn wat 'makkelijker' ja... dat is niet perse goed hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is typisch het (over)controlerende van NL, iets wat in België.. tja allemaal wat relaxter gaat.
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al tussen Amsterdam en Rotterdam
Dat is wel zo, maar ik hou er wel vanquote:Op zondag 22 juni 2014 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn wat 'makkelijker' ja... dat is niet perse goed hoor
Oh ja, jullie zijn veel directer en bot. En nog veel meer...quote:
De regering daar loopt lekker wil je zeggenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn nog steeds de Benelux in mijn ogen
[..]
Leuk als Maxima dat zegt. Zij kan nog terugvallen op de Argentijnse
[..]
Gewoon laten zoals het is. De politici kunnen Nederland niet eens besturen, laat staan dat België er nog bij zou moeten komen (niet negatief naar België trouwens, het is gewoon de regering hier die niks kan).
Mensen die muziek no go vindenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
mn eigen ding enzo doen.
Muziek was voor haar een no go ... dus soms echt stil in huis, voetbal gaf ze niks om, maar daar heb ik nu geen last meer van
Jullie zijn geniepigerquote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja, jullie zijn veel directer en bot. En nog veel meer...
dat direct en botter ervaar ik meer in het noorden en rond de randstad.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
mjah bot, ik weet niet dat hangt er ook maar vanaf, misschien lijkt dat meer alsdat het is omdat jullie u zeggen en wat andere woorden etc.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Goh, ik blijf steeds meer dingen vinden waardoor ik blij benquote:Op zondag 22 juni 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die muziek no go vinden, man man man!
Heel verstandigquote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
mn eigen ding enzo doen.
Muziek was voor haar een no go ... dus soms echt stil in huis, voetbal gaf ze niks om, maar daar heb ik nu geen last meer van
[..]
iddDat heb ik ook gedaan, had ze niet verwacht, maar toen ik gelijk naar huis kwam was ze al bezig met spullen inpakken en haar pa was al met haar opa onderweg. Ondertussen had ik ook even een goede vriendin ingeschakeld om te zorgen dat als er iets mis gaan er iemand bij was vanuit mijn kant
En veel Nederlanders trouwens ook niet. Het zal meer een verstandshuwelijk zijn dan een liefdeshuwelijk. Als Vlaanderen zich bij Nederland voegt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb net een appje naar mijn buurmeisje gestuurd, ze kan het goed bevestigen. Maar inderdaad ik had ook zo iets vernomen...
[..]
Economisch gezien zou het goed zijn, maar Vlamingen zien dat toch niet zitten.
VOOR, en ook gelijk friesland weggevenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
Als we nou eens de Randstad af gaan scheiden, en Vlaanderen opnemen?
Ja gewoon laten zoals het is.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:39 schreef El_Thijs het volgende:
Gewoon laten zoals het is. De politici kunnen Nederland niet eens besturen, laat staan dat België er nog bij zou moeten komen (niet negatief naar België trouwens, het is gewoon de regering hier die niks kan).
Allemaal eikels daar in het noordenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat direct en botter ervaar ik meer in het noorden en rond de randstad.
Brabant en limburg heeft ook echt dat veel lossere manier van met elkaar omgaan vind ik
Idd, die willen toch al zo graag hun eigen landje. Nou die mogen ze hebben, niemand die ze mistquote:Op zondag 22 juni 2014 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
VOOR, en ook gelijk friesland weggeven
in het begin wou ik haar nog een kans geven, maar toen ik zag wat ik terug kreeg toen ik haar had "weg bezuinigd" wil ik haar niet meer terugquote:Op zondag 22 juni 2014 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Zou je nog iets met haar willen? Of is het wat jouw betreft einde oefening?
niet dat ik weetquote:Op zondag 22 juni 2014 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal eikels daar in het noorden
oeps daar woont niemand toch nee?
Misschien draait Crazy alleen Hazes, Beauer. Dan heeft ze groot gelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die muziek no go vinden, man man man!
Friesland ..... is dat niet dat stukje omheinde gesloten inrichting ergens vlakbij de zee ?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, die willen toch al zo graag hun eigen landje. Nou die mogen ze hebben, niemand die ze mist
Oh Brabant en Limburg, heb het altijd grappig gevonden dat we ook "Limburg" hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat direct en botter ervaar ik meer in het noorden en rond de randstad.
Brabant en limburg heeft ook echt dat veel lossere manier van met elkaar omgaan vind ik
Eigenlijk woon ik midden in de randstad, maarja ik zie het hier nog als dorps enzo, eigenlijk een uitzondering op de rest wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet dat ik weeten anders ....... wie woont daar nu vrijwillig
nee, dacht meer aan de rekels, heppie en heppie ...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien draait Crazy alleen Hazes, Beauer. Dan heeft ze groot gelijk
Nee nee nee laat Vlaanderen met rust. Dank¨.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
Als we nou eens de Randstad af gaan scheiden, en Vlaanderen opnemen?
We hebben het gas nodig, het enige goede wat daar vandaan komt hehequote:Op zondag 22 juni 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, die willen toch al zo graag hun eigen landje. Nou die mogen ze hebben, niemand die ze mist
Brabant en limburg, de beste provinciesquote:Op zondag 22 juni 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh Brabant en Limburg, heb het altijd grappig gevonden dat we ook "Limburg" hebben.
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goh, ik blijf steeds meer dingen vinden waardoor ik blij ben
maar goed, ze was weg, en dag later stond mn radio al beneden
Op een moment is het genoegquote:Op zondag 22 juni 2014 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in het begin wou ik haar nog een kans geven, maar toen ik zag wat ik terug kreeg toen ik haar had "weg bezuinigd" wil ik haar niet meer terug
Doe mij maar Zeelandquote:Op zondag 22 juni 2014 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Brabant en limburg, de beste provincies
Die limburgse vrouwen met hun heerlijke zachte stem
en dan is het: Doeiquote:
niet echt ervaring mee, maar een paar keer even snel geweestquote:
Ohquote:Op zondag 22 juni 2014 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien draait Crazy alleen Hazes, Beauer. Dan heeft ze groot gelijk
Frankrijk relaxed?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef kree het volgende:
Eigenlijk kun je het toch een beetje zien als hoe zuiderlijker je komt hoe relaxter.
N-NL = botste van het botste
midden = mwah
zuiden = ok
Belgie = relaxt
Frankrijk ook nog wel
Spanje relaxter
Tja en wat daar dan weer onder komt, laten we het daar maar niet over hebben. lol
Er zijn grenzen natuurlijk, het is geven en nemen in een relatie. En soms ook geven en genomen worden.quote:
Eind om dan, ze zijn relaxter denk ik als je geïntegreerd bent daar, maarja spreek geen woord Frans.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Frankrijk relaxed?
Dat land mogen ze van mij ook opblazen.
Hypocriete mensen daar
heb echt niks met hun, liefst rij ik er met een grote boog omheen
Tijn,quote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk, het is geven en nemen in een relatie. En soms ook geven en genomen worden.
Ik kan het je leren.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Eind om dan, ze zijn relaxter denk ik als je geïntegreerd bent daar, maarja spreek geen woord Frans.
Die Brabanders en Limburgers willen iedereen veels te graag laten zien hoe gezellig en bourgondisch ze wel niet zijn, wat juist het tegenovergestelde teweeg brengt imoquote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet echt ervaring mee, maar een paar keer even snel geweest
Je moet inderdaad ook gedeelde interesses hebben, en die moeten meer dan verschillen zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 15:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Tijn,genomen worden.
![]()
Maar ik zie het niet zo, als er veel verschillen zijn, dan zijn mensen beter apart dan samen.
Zeg, Parijs is toch chill?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Frankrijk relaxed?
Dat land mogen ze van mij ook opblazen.
Hypocriete mensen daar
heb echt niks met hun, liefst rij ik er met een grote boog omheen
Frankrijk relaxed?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef kree het volgende:
Eigenlijk kun je het toch een beetje zien als hoe zuiderlijker je komt hoe relaxter.
N-NL = botste van het botste
midden = mwah
zuiden = ok
Belgie = relaxt
Frankrijk ook nog wel
Spanje relaxter
Tja en wat daar dan weer onder komt, laten we het daar maar niet over hebben. lol
Ja want je hebt daar gewoond?quote:
Mondeling lesquote:Op zondag 22 juni 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan het je leren.Zie eens hoe lief Vlamingen zijn
Mondelingquote:
Alleen mensen die daar op vakantie gaan , maar niet gewoond hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fransen zijn klotevolk, dat weet iedereen
Ik kan ja en nee zeggen in het frans en tot drie tellen, mjah de rest handgebaren, hilarischquote:
Heb je veel gedeelde interesse met jouw madame?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet inderdaad ook gedeelde interesses hebben, en die moeten meer dan verschillen zijn
We kwamen wat dat betreft wel uit het zelfde cultuurtje .. De carnavals wereld. Dus ja ze hield zelf ook wel van NL talig. Maar ik heb ook zoiets: soms even wat anders. En pleur ik de radio op engelse muziek zenders. Ook wel heerlijkquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk, het is geven en nemen in een relatie. En soms ook geven en genomen worden.
juist die arrogantie: Je spreekt geen frans? Dan stikt maar en zie maar hoe je je redquote:Op zondag 22 juni 2014 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Eind om dan, ze zijn relaxter denk ik als je geïntegreerd bent daar, maarja spreek geen woord Frans.
idd, en daar ben ik nu het voorbeeld vanquote:Op zondag 22 juni 2014 15:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Tijn,genomen worden.
![]()
Maar ik zie het niet zo, als er veel verschillen zijn, dan zijn mensen beter apart dan samen.
Mwa valt meequote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die Brabanders en Limburgers willen iedereen veels te graag laten zien hoe gezellig en bourgondisch ze wel niet zijn, wat juist het tegenovergestelde teweeg brengt imo
het is frankrijk ....quote:
quote:
Even serieus, Frans is gewoon een sexy taal, net als Spaansquote:Op zondag 22 juni 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan het je leren.Zie eens hoe lief Vlamingen zijn
ik kom niet verder dan:quote:Op zondag 22 juni 2014 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan ja en nee zeggen in het frans en tot drie tellen, mjah de rest handgebaren, hilarisch
limburgs is veel sexierquote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Even serieus, Frans is gewoon een sexy taal, net als Spaans
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan:
Je menne appel en que
Genoeg, muziek iig, en verder zijn we beide wel qua persoonlijkheid redelijk hetzelfde.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je veel gedeelde interesse met jouw madame?
Oh ja? nog nooit gehoord.quote:
Mn hoogste cijfer voor frans kwam niet verder dan een 4quote:
Mwah het is een beetje hoe je jezelf opstelt ook wel daar.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
juist die arrogantie: Je spreekt geen frans? Dan stikt maar en zie maar hoe je je red
[..]
het is frankrijk ....
dat is echt gewoon ... zucht, zwijmelquote:
Vind d'r niks sexy aanquote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Even serieus, Frans is gewoon een sexy taal, net als Spaans
en dat is jammer, hier in NL, als ze in duits beginnen te lullen worden ze gelijk geholpen, engels, bels, noem maar op. Zolang het maar verstaanbaar is.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah het is een beetje hoe je jezelf opstelt ook wel daar.
Ze zijn nl wel behulpzaam maar je moet het een beetje proberen in hun taal, in ieder geval er niet vanuit gaan dat ze engels gaan praten ofzo nee.
Maargoed ik ken het verder alleen uit vakantiesferen natuurlijk.
Of zje-nuh-sepahquote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan:
Je menne appel en que
Handelsgeest vs arrogantiequote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dat is jammer, hier in NL, als ze in duits beginnen te lullen worden ze gelijk geholpen, engels, bels, noem maar op. Zolang het maar verstaanbaar is.
in dat opzicht vind ik dan NL weer stukken relaxter dan Frankrijk
al bij al: een rot taalquote:Op zondag 22 juni 2014 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Of zje-nuh-sepah
zeswie Hollandai
hajaja lol
Ja, nooit jouw vrienden laten vallen voor een "geliefde".quote:Op zondag 22 juni 2014 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
We kwamen wat dat betreft wel uit het zelfde cultuurtje .. De carnavals wereld. Dus ja ze hield zelf ook wel van NL talig. Maar ik heb ook zoiets: soms even wat anders. En pleur ik de radio op engelse muziek zenders. Ook wel heerlijk
Maar het is idd nemen en geven in een relatie, maar ik had de indruk dat ik alles gaf, en dat zij niet dingen van mij accepteerde
[..]
juist die arrogantie: Je spreekt geen frans? Dan stikt maar en zie maar hoe je je red
[..]
idd, en daar ben ik nu het voorbeeld van![]()
Gisteren nog tegen goede vrienden: Stom dat ik dit allemaal heb laten liggen.
[..]
Mwa valt meehet is ook meer de open mentaliteit en vriendelijkheid wat ook een grote rol speelt denk.
[..]
het is frankrijk ....
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, nooit jouw vrienden laten vallen voor een "geliefde".![]()
gewoon terug pakken dat franse volkquote:Ik spreek Frans, misschien heb ik dan wel makkelijk praten, want ik vind die mensen echt vriendelijk en charmant. Mja... als je de taal inderdaad niet kent, zijn ze alles behalve vriendelijk, maar dat is hier in België ook zo, als Walen in Vlaanderen komen voor administratie, dan willen Vlamingen hen echt niet helpen tenzij , ze komen met iemand die de taal kent. Best grappig, want meeste Vlamingen spreken wel Frans, maar bon, toch zijn ze strikt, als je in Vlaanderen komt wonen dan MOET je Nederlands spreken of met iemand komen die de taal kent.
#taalproblematiekinBelgië
Nog nooit iemand gekend die NL-Limburgs praat, dus kan ik niet oordelen over hun accent..quote:
Achter elke zin 'Hèèèè?'quote:Op zondag 22 juni 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog nooit iemand gekend die NL-Limburgs praat, dus kan ik niet oordelen over hun accent..
Maar mensen die Be-Limburgs praten, echt een stomme dialect!. Ik moet mij bijna schamen als ze praten.
Geen sexy fransoos zijn die zwoele woordjes in het frans tegen meisjes zwijmelt.quote:
Ja zo iets , bhaquote:
De limburgse dames ... die herken je gelijk aan hun stemquote:Op zondag 22 juni 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog nooit iemand gekend die NL-Limburgs praat, dus kan ik niet oordelen over hun accent..
Maar mensen die Be-Limburgs praten, echt een stomme dialect!. Ik moet mij bijna schamen als ze praten.
Frans niet sexy vinden. ......okquote:
Frans, met recht de kutste taal die ik ooit heb moeten leren. Ze schrijven tig letters in hun woorden en ze spreken er drie uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn hoogste cijfer voor frans kwam niet verder dan een 4
Hoe ik toch van de 2de naar de 3de ben gegaan: Frans laten vallen als een baksteen
Had eigenlijk niet over mogen gaan. Maar ze snapte zelf ook wel dat ik frans nooit onder de knie zou krijgen, en dat ik die toch gelijk liet vallen
Sorry....maar wàt?quote:
Ze spugen als ze pratenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen sexy fransoos zijn die zwoele woordjes in het frans tegen meisjes zwijmelt.
Faxie pls
Brrr inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2014 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De limburgse dames ... die herken je gelijk aan hun stem
Limburgs is best leuk eigenlijkquote:Op zondag 22 juni 2014 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De limburgse dames ... die herken je gelijk aan hun stem
Wat voor soort vrouwen kom jij tegen? Het Franse equivalent van white trailer trash?quote:
Haha dat jaquote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Frans, met recht de kutste taal die ik ooit heb moeten leren. Ze schrijven tig letters in hun woorden en ze spreken er drie uit.
Als Walen, Nederlands en Frans konden spreken dan hadden Vlamingen geen probleem; maar die Walen zijn echt andersquote:Op zondag 22 juni 2014 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ik was verliefd en had oogklepjes op, mijn excuses mevrouw
Zal niet meer gebeuren
[..]
gewoon terug pakken dat franse volk
Hoiquote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn zevende topic!![]()
Thanks complicate!
SYL!quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn zevende topic!![]()
Thanks complicate!
Putainani?quote:
Ik spuug nooit als ik Frans spreek. Ik snap echt niet waar je jouw theorie op baseert.quote:
Nou nouquote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Frans, met recht de kutste taal die ik ooit heb moeten leren. Ze schrijven tig letters in hun woorden en ze spreken er drie uit.
Volgens mij is hij in de war met Welshquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn zevende topic!![]()
Thanks complicate!
Frans is een mooie taal, mits je het goed beheerst.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
juist heerlijk johquote:
en zwoelquote:
ach, Jullie walen, zijn onze friesenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Als Walen, Nederlands en Frans konden spreken dan hadden Vlamingen geen probleem; maar die Walen zijn echt anders
maar hij heeft gelijkquote:
Ik denk het ook, of hij is héél kieskeurig.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is hij in de war met Welsh
Neenquote:
Wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ben trouw.
Ik dacht , Syl zal blij zijn.
Ik heb het over Fransen in het algemeenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor soort vrouwen kom jij tegen? Het Franse equivalent van white trailer trash?
Totdat je Frans spreektquote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik spuug toch ook niet als ik praat
Tja smaken verschillen en gelukkigquote:Op zondag 22 juni 2014 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
juist heerlijk johdie zachte stem
[..]
en zwoel
[..]
ach, Jullie walen, zijn onze friesen
[..]
maar hij heeft gelijk
Frans is een mooi taal johquote:
Sorry meid, maar hier wijk ik niet van afquote:
Heul nietquote:Op zondag 22 juni 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is hij in de war met Welsh
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry meid, maar hier wijk ik niet van af
Ze praten alsof er haartjes op hun tong zittenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik spuug nooit als ik Frans spreek. Ik snap echt niet waar je jouw theorie op baseert.
Zweeds!quote:Op zondag 22 juni 2014 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Frans is een mooi taal johAls ik een Scandinavische taal hoor denk ik altijd eerst dat ze een keelaandoening hebben
En bij Fins dat ze dronken zijn. Maar dat is in 90% van de gevallen ook zo
Ik ken geen enkele Fransoos of Francaise die spuugt terwijl men spreekt, ik denk dat je het verkeerde gezelschap uitzoektquote:
Jawel .. frans, zou verboden moeten wordenquote:
Anders is het ook maar 1-tonig. En dan zal ook iedereen op elkaar verliefd zijn op dezelfde persoon. Best lastig ...quote:
T'arrête de dire n'importe quoiquote:Op zondag 22 juni 2014 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze praten alsof er haartjes op hun tong zittenPtoei ptoei. Zjuwzjuwjzwu. Wawawa.
Rydych yn gwybod bod yn siwr iawn?quote:
Wat doe jij daar?quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze praten alsof er haartjes op hun tong zittenPtoei ptoei. Zjuwzjuwjzwu. Wawawa.
Je toetsenbord is kapot ... komen rare woordjes uitquote:
Die keelaandoening hoor ik bij alle Arabisch-achtige talen. De tering zeg, wat een geluid is datquote:Op zondag 22 juni 2014 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Frans is een mooi taal johAls ik een Scandinavische taal hoor denk ik altijd eerst dat ze een keelaandoening hebben
En bij Fins dat ze dronken zijn. Maar dat is in 90% van de gevallen ook zo
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele Fransoos of Francaise die spuugt terwijl men spreekt, ik denk dat je het verkeerde gezelschap uitzoekt
Ik ben hier.quote:
Dat is ook een uitdaging ja. Maltees ookquote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die keelaandoening hoor ik bij alle Arabisch-achtige talen. De tering zeg, wat een geluid is datIedere 2de letter is een GH lijkt het wel.
Dat die gasten hun tong niet breken bij het pratenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die keelaandoening hoor ik bij alle Arabisch-achtige talen. De tering zeg, wat een geluid is datIedere 2de letter is een GH lijkt het wel.
Haha iddquote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Frans is een mooie taal, mits je het goed beheerst.![]()
haha dat laatste.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
Anders is het ook maar 1-tonig. En dan zal ook iedereen op elkaar verliefd zijn op dezelfde persoon. Best lastig ...
reken maar dat dat lastig isquote:
Het is dan ook een schijttaal.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
Aziatisch talen zijn ook briljant. De ene taal klinkt alsof je aan het poepen bent, de ander als je hebt gepoept, en weer een ander als je nog moet poepen
Gewoon lenige tong hebben, ik zie voordelenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat die gasten hun tong niet breken bij het praten
Wel accent is het minst sexy?quote:
Welkom terug....daar in NL. Je hebt waarschijnlijk spijt dat het al voorbij is....zo gaat dat, leuk om te vertrekken maar nooit leuk om terug te komen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd.Maakt mijn lange dag toch weer leuk.
Ik zie letters die ik niet eens ken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook een uitdaging ja. Maltees ook
daar kun je wel eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon lenige tong hebben, ik zie voordelen
Wat niet sexy is Achterhoeks/Twents accentquote:Op zondag 22 juni 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige sexy accenten zijn Fries en Brabants.
Even gecorrigeerdquote:Op zondag 22 juni 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige sexy accenten zijn Fries Limburgs en Brabants.
Zeg tijn, ik moet straks nog eten. Tenzij je poepen bedoelt als we het in Vlaams het bedoelen: seks, neuken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
Aziatisch talen zijn ook briljant. De ene taal klinkt alsof je aan het poepen bent, de ander als je hebt gepoept, en weer een ander als je nog moet poepen
Inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet sexy is Achterhoeks/Twents accent
Limburgs.quote:
Dat werpt weer een heel ander licht op die talenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg tijn, ik moet straks nog eten. Tenzij je poepen bedoelt als we het in Vlaams het bedoelen: seks.
Huwa lingwa ma jinfluwenza kemm Semitika u Rumani, għalhekk il-kważi kompletament mhux intelliġibbliquote:Op zondag 22 juni 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie letters die ik niet eens ken.![]()
Jekk jogthgbok? Een th als 1 letter? En g met een accent?
Doet me aan dit denkenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg tijn, ik moet straks nog eten. Tenzij je poepen bedoelt als we het in Vlaams het bedoelen: seks, neuken.
Heerlijk taaltjequote:Op zondag 22 juni 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.Zo boers.
[..]
Limburgs.
Japans, ik werk voor Japanners, geloof mij, ik weet waarover ik praat. konnichiwaquote:
Dat vind ik best een mooie taal om te horen hoor. Ik versta er alleen niks van.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Japans, ik werk voor Japanners, geloof mij, ik weet waarover ik praat. konnichiwa
Inderdaad het klinkt nergens naarquote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Japans, ik werk voor Japanners, geloof mij, ik weet waarover ik praat. konnichiwa
Alles uit de Randstad.quote:
Hun taal is beïnvloed door Semitische en Romaanse talen? iets iets volslagen onbegrijpelijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huwa lingwa ma jinfluwenza kemm Semitika u Rumani, għalhekk il-kważi kompletament mhux intelliġibbli
Grappigquote:
Ja, zoietsquote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun taal is beïnvloed door Semitische en Romaanse talen? iets iets volslagen onbegrijpelijk?
Ik vind dat ze (Japanners) wel een leuk cultuur hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik best een mooie taal om te horen hoor. Ik versta er alleen niks van.En Italiaans
japans ken ik ook niks van. ik hou het wel bij het nederlandsquote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, vooral vroegerquote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind dat ze (Japanners) wel een leuk cultuur hebben.
Hoezo nu niet?quote:
Ik vind Feudal Japan erg mooi om me in te verdiepen, dat bedoel ikquote:
Leuk, maar compleet gestoord jaquote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind dat ze (Japanners) wel een leuk cultuur hebben.
Betreffende staking-issue:quote:
Poppetjesquote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kwam trouwens vandaag tijdens het opruimen nog deze poppetjes tegen:
[ afbeelding ]
Had op FB gezet, gelijk reactie: Als je ze kwijt wil: Ik hou me aanbevolen
Die poppetjes gaan voorlopig nog niet weg haha
[..]
japans ken ik ook niks van. ik hou het wel bij het nederlands
Zit al genoeg variatie in
OMG ik moest hard lachen.quote:
We wachten in spanning afquote:Op zondag 22 juni 2014 17:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Betreffende staking-issue:
Ik had net mijn buurmeisje aan de lijn, maar ze weet het ook niet goed. We hebben naar de NMBS gebeld en hij zei dat het pas officieel wordt rond donderdag. Ze zijn nog in discussie of de staking al dan niet doorgaat... Verder zou het meer aan de Franstalige kant zijn, en dus niet in Vlaanderen.
Met andere woorden afwachten, als het officieel wordt, zal je dat in de pers of internet zien "verschijen". En als ik meer nieuws heb, laat ik je iets weten.
tja, wat is het andersquote:
Hoe diep?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind Feudal Japan erg mooi om me in te verdiepen, dat bedoel ik
quote:
Op de site van Graspop stond ook al de mededeling. Maar ik ga het in de gaten houdenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Betreffende staking-issue:
Ik had net mijn buurmeisje aan de lijn, maar ze weet het ook niet goed. We hebben naar de NMBS gebeld en hij zei dat het pas officieel wordt rond donderdag. Ze zijn nog in discussie of de staking al dan niet doorgaat... Verder zou het meer aan de Franstalige kant zijn, en dus niet in Vlaanderen.
Met andere woorden afwachten, als het officieel wordt, zal je dat in de pers of internet zien "verschijen". En als ik meer nieuws heb, laat ik je iets weten.
Het puntje dus.quote:
ben je er al klaar voor, voor de wedstrijd ?quote:
Desnoods zoek je al alternatieven ondertussen. Je weet echt nooit,met die stakingen hier.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de site van Graspop stond ook al de mededeling. Maar ik ga het in de gaten houden
Over kwartiertje komen ze mij ophalenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben je er al klaar voor, voor de wedstrijd ?
#Faxisme.quote:
Euh die zijn er bijna niet. Maar goed ik ga iig wel iets regelen, just in case. Dan maar 20-30 euro betalen voor een busticketquote:Op zondag 22 juni 2014 17:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Desnoods zoek je al alternatieven ondertussen. Je weet echt nooit,met die stakingen hier.
Nee maar er zijn vaak op laatste minuut veel vertragingen omdat ze toch vaak probleren om er wilde stakingen van maken, al is het nog niet officieel. Ja, dat is inderdaad een goed idee, busticket, in geval dat.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh die zijn er bijna niet. Maar goed ik ga iig wel iets regelen, just in case. Dan maar 20-30 euro betalen voor een busticket
bels shirt aan enzo?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Over kwartiertje komen ze mij ophalenIk ben er helemaal klaar voor
DAT dus, volledig in Belgische tenuequote:Op zondag 22 juni 2014 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bels shirt aan enzo?
klaar om de rode duivels aan te moedigen ?
Inderdaad, geen zin in daar te moeten achterblijvenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee maar er zijn vaak op laatste minuut veel vertragingen omdat ze toch vaak probleren om er wilde stakingen van maken, al is het nog niet officieel. Ja, dat is inderdaad een goed idee, busticket, in geval dat.
Ook geen vreugde tranen?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:19 schreef complicate het volgende:
[..]
DAT dus, volledig in Belgische tenueen hopen dat juichen niet zal eindigen in tranen.
Tranen van geluk!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:19 schreef complicate het volgende:
[..]
DAT dus, volledig in Belgische tenueen hopen dat juichen niet zal eindigen in tranen.
Leeft het voetbal daar nu net zoals hier in NL ?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Sterkte. hahaquote:
bon appétitquote:
Ja leuk hè die ambiancequote:Op zondag 22 juni 2014 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Leeft het voetbal daar nu net zoals hier in NL ?
Straten volledig versierd en noem maar op ?
Optimist, dat hoop ik echt.quote:
Dat hopen we hè, Tijn, hoop doet leven.quote:
Allicht, ik gun het België gewoon. Iedereen heeft het recht om mee te dingen naar de titel nu.quote:
hehe je bent lief.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, ik gun het België gewoon. Iedereen heeft het recht om mee te dingen naar de titel nu.
Thijs is een heer en altijd lief voor de vrouwtjesquote:
verbroederd hequote:
quote:
Hoe was het elders? En waar was elders? Turkije?quote:
TV naar buiten sjouwen en buiten kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef kree het volgende:
Hmmm buiten in t zonnetje zitten of voetbal kijken. De struggles.
zit gewoon binnen voetbal te kijken, mooie pot tot nu toequote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef kree het volgende:
Hmmm buiten in t zonnetje zitten of voetbal kijken. De struggles.
Mercikes Tijnquote:
Precies, het mag wat "spannender". Veel te braaf...quote:Op zondag 22 juni 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sportieve wedstrijd, maar mist nog wat vuur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |