Goed bezigquote:
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben vaker goed bezig dan dat mensen denken
Ik zou haar eerst eens vragen waar die tweede telefoon voor is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?
En als ze geen antwoord geeft?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst eens vragen waar die tweede telefoon voor is.
Dan is dat haar keuze. Maar als je elkaar een beetje vertrouwt in een relatie dan zou het geen probleem moeten zijn als je het wil weten. Persoonlijk zou ik niet weten wat ik ervan zou moeten denken, al zou ik het wel apart vinden als ze niets zou zeggen.quote:
En nu serieus...? wat zou je doen?quote:
Hihi zo denk ik er ook over. Ik denk dat als ik echt iemand vertrouw dat ik het ook raar zou vinden, maar dat ik er vrede mee zou hebben en niet veel achter zou gaan zoeken. Wie weet wat ik dan zou ontdekken als ik zou pushenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is dat haar keuze. Maar als je elkaar een beetje vertrouwt in een relatie dan zou het geen probleem moeten zijn als je het wil weten. Persoonlijk zou ik niet weten wat ik ervan zou moeten denken, al zou ik het wel apart vinden als ze niets zou zeggen.
En ja, bewaren in je toilettas... sommige mensen bewaren hun sieraden ook in hun portemonnee. Niet de meest logische keuze maar het kan
Ik zou niet denken dat ze een hoer is. Maar wel vragen waarom... Draait ze er omheen, dan is dat haar zaak. Mijn vriendin zou weten dat ik haar vertrouw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
En nu serieus...? wat zou je doen?
Ik hoef ook niet alles te weten, ik zou gek worden als dat wel het geval zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi zo denk ik er ook over. Ik denk dat als ik echt iemand vertrouw dat ik het ook raar zou vinden, maar dat ik er vrede mee zou hebben en niet veel achter zou gaan zoeken. Wie weet wat ik dan zou ontdekken als ik zou pushen![]()
Er zijn dingen die men beter niet weet/ontdekt
Ik zou denken dat die van haar werk is ofzo, niet meteen dat dat werk hoer is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?
Verder zou je haar gewoon verder vertrouwen en niets achter gaan zoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat die van haar werk is ofzo, niet meteen dat dat werk hoer is.
Ja als ik verder geen reden zou hebben om er iets vreemds achter te zoeken wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Verder zou je haar gewoon verder vertrouwen en niets achter gaan zoeken?
Wat doe je überhaupt in haar toilettas. Dr lippenstick zoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging/gaat om een toilettas, waarin condooms ,glijmiddel , vibrator etc zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat doe je überhaupt in haar toilettas. Dr lippenstick zoeken?
Als ze iets te verbergen heb en daarom haar telefoon daar plant zal ze ook zo maar haar toilettas niet laten slingeren.
Ok.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als ik verder geen reden zou hebben om er iets vreemds achter te zoeken wel.
Wat?quote:
Ik had weer even een brainfartquote:
Kan ie een pilsje nuttigen met onze koning!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:43 schreef complicate het volgende:
Koning is in Brazilië beland om de rode duivels te supporteren en we hebben nog steeds geen regering.![]()
!
Alles kan in België.
Heb je al een top 3 als mogelijke winnaar van het WK?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ie een pilsje nuttigen met onze koning!
Ik hoop dat 1 der underdogs met de titel aan de haal gaat. Al is het alleen maar om al die landen die denken 'wij doen dat wel even' op hun nummer te zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je al een top 3 als mogelijke winnaar van het WK?
Niet dat ik een voetbalfan ben, maar de ambiance van het WK vind ik altijd super , na elke match een goede reden om te feesten
Ja gaat weer helemaal zoals vanouds met mijquote:Op zondag 22 juni 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe is t met jou dan? Lange tijd niet gezien hier op fok.
Ging t zo slecht met je?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja gaat weer helemaal zoals vanouds met mij![]()
Dat je zelf zo kunt veranderen, en pas inziet als het weer gaat als vanoudsdas toch wel heeeel apart. Niet verwacht
Wat zal ik zeggen ... Slecht is een groot woord, ik was gewoon totaal mezelf niet meerquote:
Goed om te horen dat het nu weer beter gaatquote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen ... Slecht is een groot woord, ik was gewoon totaal mezelf niet meer
Tja, ben in een jaar tijd van single, naar relatie naar samenwonen gegaan, en weer back to single en alleen wonend. En hoe langer het geleden is, hoe beter de keus is geweestquote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het nu weer beter gaat
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, ben in een jaar tijd van single, naar relatie naar samenwonen gegaan, en weer back to single en alleen wonend. En hoe langer het geleden is, hoe beter de keus is geweest(en dat was pas eind mei)
Geniet nu goed van het alleen zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, ben in een jaar tijd van single, naar relatie naar samenwonen gegaan, en weer back to single en alleen wonend. En hoe langer het geleden is, hoe beter de keus is geweest(en dat was pas eind mei)
O dat zekerquote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Geniet nu goed van het alleen zijn.
Maar hoe is het verder met jou dan ?quote:
En vrienden nooit meer "vergeten" hèquote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O dat zeker
Het afgelopen maand al zoveel plezier gehad met mn beste vrienden die ik gewoon "vergeten" was in die tijd. En van alles en iedereen krijg ik complimenten dat het goed gaat, dat het thuis gewoon goed eruit ziet.
In begin had ik nog gezegd dat ik haar terug wou, maar dat was eigenlijk al heel snel veranderd
Ok ook een nieuw stekkie dus en een nieuwe job. Bevalt het allebei goed?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Afgelopen maanden verhuisd en ander werk. Verder weinig nieuws.
Jah dat klopt, maar goed wat doe je, je wordt verliefd en alles gaat nog goed, krijgt relatie, gaat nog allemaal goed. Ook contact met vrienden nog goed. Maar daarna komt het samenwonen en valt alles in elkaar en dan gaat het snel. Liep eigenlijk al vanaf februari te twijfelen, nog gerekt tot Mei. Maar nu alles weer goed, weer volop contact met mn vrienden, en leve de lol weerquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef complicate het volgende:
[..]
En vrienden nooit meer "vergeten" hèDie zijn héél belangrijk.
Ja hoor, allebei best okequote:Op zondag 22 juni 2014 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
Ok ook een nieuw stekkie dus en een nieuwe job. Bevalt het allebei goed?
Heb het huis in juli gekocht en na een verbouwing van 3 maanden net voor de kerst er samen met haar in getrokken. Dus hier en daar nog wel kleine klussen die hier liggen om op te pakken maar gaat zn gang.
ja, trap moet nog steeds bekleed wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hoor, allebei best oke
Genoeg werk te doen dus.
Succesquote:Op zondag 22 juni 2014 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, trap moet nog steeds bekleed worden![]()
trapleuningen moeten nog terug gehangen worden, maar eerst nog een keer schilderen. De muur naar boven nog een keer opnieuw, boven op zolder nog isoleren en dit, dat zus zo, zat werkmaar binnen nu en paar weken eerst de tuin volledig inrichten
Ja, AMEN, lang leve de lolquote:Op zondag 22 juni 2014 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
Jah dat klopt, maar goed wat doe je, je wordt verliefd en alles gaat nog goed, krijgt relatie, gaat nog allemaal goed. Ook contact met vrienden nog goed. Maar daarna komt het samenwonen en valt alles in elkaar en dan gaat het snel. Liep eigenlijk al vanaf februari te twijfelen, nog gerekt tot Mei. Maar nu alles weer goed, weer volop contact met mn vrienden, en leve de lol weeris soms nog wel even wennen, aangezien we ook een hond hadden overgenomen van iemand, maar die ik weer terug heb gebracht. Dus soms wel even stil in huis, maar dan is het snel de radio aan en weer knallen
Tis leuk om even als 'testje' te doen enzo. Maar idd, vakantie is totaal anders dan eeuwig samen wonen ,quote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, AMEN, lang leve de lol![]()
En wat samenwonen betreft, ik zeg altijd eerst vaak samen op vakantie gaan en zien hoe het verloopt.Al moet ik toegeven dat samen op vakantie gaan waarschijnlijk iets anders dan samenwonen, toch kan je in die 2 weken zien of je elkaar nog kunt verdragen tussen 2 muren gedurende 2 weken ofzo.
hehe
Waren we ook al geweestquote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, AMEN, lang leve de lol![]()
En wat samenwonen betreft, ik zeg altijd eerst vaak samen op vakantie gaan en zien hoe het verloopt.Al moet ik toegeven dat samen op vakantie gaan waarschijnlijk iets anders dan samenwonen, toch kan je in die 2 weken zien of je elkaar nog kunt verdragen tussen 2 muren gedurende 2 weken ofzo.
hehe
Jup, als je elkaar 1 week niet kunt verdragen dan is eeuwigheid een eindje ver hè. Maar euuuh zoals ik zei, het kan een "indicatie" zijn. En misschien een foute indicatie ...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis leuk om even als 'testje' te doen enzo. Maar idd, vakantie is totaal anders dan eeuwig samen wonen ,
Uhu.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Jup, als je elkaar 1 week niet kunt verdragen dan is eeuwigheid een eindje ver hè. Maar euuuh zoals ik zei, het kan een "indicatie" zijn. En misschien een foute indicatie ...![]()
Waarom is het eigenlijk uitgegaan? Als ik vragen mag. Kwam het door het samenwonen dat het fout liep?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waren we ook al geweest
Of jah samen ...
Ik had met mn ouders en mn 2 zussen al vakantie gepland op de veluwe. Dus jah, toen wij iets hadden mocht ze dat weekje ook mee. en in die tijd liep nog alles goed.
Maar je leert iemand pas kennen als je langer samen bent / woont. En sommige vragen het wel van: is het niet te snel gegaan? En dan geef ik hun ook gelijk. Is allemaal veel te snel gegaan maar waren wat factoren die er speelde. En duurde even voor mn oogklepjes afgingen om het zo maar te zeggenZe zijn laat geopend, maar gelukkig niet te laat
Ze deed niks tot weinig.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk uitgegaan? Als ik vragen mag. Kwam het door het samenwonen dat het fout liep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |