Goed bezigquote:
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben vaker goed bezig dan dat mensen denken
Ik zou haar eerst eens vragen waar die tweede telefoon voor is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?
En als ze geen antwoord geeft?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst eens vragen waar die tweede telefoon voor is.
Dan is dat haar keuze. Maar als je elkaar een beetje vertrouwt in een relatie dan zou het geen probleem moeten zijn als je het wil weten. Persoonlijk zou ik niet weten wat ik ervan zou moeten denken, al zou ik het wel apart vinden als ze niets zou zeggen.quote:
En nu serieus...? wat zou je doen?quote:
Hihi zo denk ik er ook over. Ik denk dat als ik echt iemand vertrouw dat ik het ook raar zou vinden, maar dat ik er vrede mee zou hebben en niet veel achter zou gaan zoeken. Wie weet wat ik dan zou ontdekken als ik zou pushenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is dat haar keuze. Maar als je elkaar een beetje vertrouwt in een relatie dan zou het geen probleem moeten zijn als je het wil weten. Persoonlijk zou ik niet weten wat ik ervan zou moeten denken, al zou ik het wel apart vinden als ze niets zou zeggen.
En ja, bewaren in je toilettas... sommige mensen bewaren hun sieraden ook in hun portemonnee. Niet de meest logische keuze maar het kan
Ik zou niet denken dat ze een hoer is. Maar wel vragen waarom... Draait ze er omheen, dan is dat haar zaak. Mijn vriendin zou weten dat ik haar vertrouw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
En nu serieus...? wat zou je doen?
Ik hoef ook niet alles te weten, ik zou gek worden als dat wel het geval zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi zo denk ik er ook over. Ik denk dat als ik echt iemand vertrouw dat ik het ook raar zou vinden, maar dat ik er vrede mee zou hebben en niet veel achter zou gaan zoeken. Wie weet wat ik dan zou ontdekken als ik zou pushen![]()
Er zijn dingen die men beter niet weet/ontdekt
Ik zou denken dat die van haar werk is ofzo, niet meteen dat dat werk hoer is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe, zeg vraagje: als jouw vriendin haar (tweede) telefoon bewaart in haar toilettas, denk je dan dat ze een hoer is?
Verder zou je haar gewoon verder vertrouwen en niets achter gaan zoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat die van haar werk is ofzo, niet meteen dat dat werk hoer is.
Ja als ik verder geen reden zou hebben om er iets vreemds achter te zoeken wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Verder zou je haar gewoon verder vertrouwen en niets achter gaan zoeken?
Wat doe je überhaupt in haar toilettas. Dr lippenstick zoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging/gaat om een toilettas, waarin condooms ,glijmiddel , vibrator etc zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat doe je überhaupt in haar toilettas. Dr lippenstick zoeken?
Als ze iets te verbergen heb en daarom haar telefoon daar plant zal ze ook zo maar haar toilettas niet laten slingeren.
Ok.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als ik verder geen reden zou hebben om er iets vreemds achter te zoeken wel.
Wat?quote:
Ik had weer even een brainfartquote:
Kan ie een pilsje nuttigen met onze koning!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:43 schreef complicate het volgende:
Koning is in Brazilië beland om de rode duivels te supporteren en we hebben nog steeds geen regering.![]()
!
Alles kan in België.
Heb je al een top 3 als mogelijke winnaar van het WK?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ie een pilsje nuttigen met onze koning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |