Ze heeft wel nog meer telefoons, ik heb ook meerdere telefoons. Die gebruik ik niet, die liggen gewoon stof te verzamelen. Maar waar haar telefoon ligt, wekt bij mij argwaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
Je hebt dus een relatie met een meisje die twee telefoons heeft, maar niet wil zeggen waar die ene telefoon voor is?
Ik bedoel twee telefoons in gebruikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:33 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ze heeft wel nog meer telefoons, ik heb ook meerdere telefoons. Die gebruik ik niet, die liggen gewoon stof te verzamelen. Maar waar haar telefoon ligt, wekt bij mij argwaan.
Ik weet niet waar te beginnen...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef detandenfee het volgende:
Allereerst, tuurlijk kan niemand hier mij vertellen of het wel of niet zo is. Dat snap ik. Ik vraag me alleen af wat jullie zouden denken in dezelfde situatie. Verder weet ik niet of dit hier wel op zijn plek is, maar goed.
Ik ken een dame, al lange tijd, waarmee het een serieuze kant op leek te gaan. Deze dame heeft een toilettas, waar ze haar 'sekshulpmiddelen' in bewaard. Denk aan condooms glijmiddel vibrator kaartspellen dobbelstenen etc. Zij heeft hier ook een telefoon in. Al sinds ik haar ken, en al sinds ik een eerste blik in de toilettas heb kunnen werpen. Ik heb er wel eens naar gevraagd, wat doet die telefoon daar? Als antwoord kreeg ik; tijdens het opruimen heb ik hem ooit daarin gedaan, en nooit meer naar omgekeken. Ik vind dit een redelijk abnormale plek om een telefoon te bewaren. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie denken?
Ik heb haar ooit een keer gezegd in een ruzie, zet je telefoon in de toilettas maar weer aan, kan je weer geneukt worden voor geld. Hierop heb ik nooit een reactie gekregen. In dezelfde ruzie heb ik meerdere erge dingen gezegd, waarbij ik op alles een reactie heb gekregen. Hierna is het nooit meer ter sprake geweest, en was die telefoon na een tijd weg.
Hé vriendin, ben jij een hoer of niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Seven. het volgende:
1. Waarom vraag je niet gewoon of ze geld verdient met seks.
"Je kent een dame", mogen we aannemen dat dit gaat om jouw vriendin?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef detandenfee het volgende:
Allereerst, tuurlijk kan niemand hier mij vertellen of het wel of niet zo is. Dat snap ik. Ik vraag me alleen af wat jullie zouden denken in dezelfde situatie. Verder weet ik niet of dit hier wel op zijn plek is, maar goed.
Ik ken een dame, al lange tijd, waarmee het een serieuze kant op leek te gaan. Deze dame heeft een toilettas, waar ze haar 'sekshulpmiddelen' in bewaard. Denk aan condooms glijmiddel vibrator kaartspellen dobbelstenen etc. Zij heeft hier ook een telefoon in. Al sinds ik haar ken, en al sinds ik een eerste blik in de toilettas heb kunnen werpen. Ik heb er wel eens naar gevraagd, wat doet die telefoon daar? Als antwoord kreeg ik; tijdens het opruimen heb ik hem ooit daarin gedaan, en nooit meer naar omgekeken. Ik vind dit een redelijk abnormale plek om een telefoon te bewaren. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie denken?
Ik heb haar ooit een keer gezegd in een ruzie, zet je telefoon in de toilettas maar weer aan, kan je weer geneukt worden voor geld. Hierop heb ik nooit een reactie gekregen. In dezelfde ruzie heb ik meerdere erge dingen gezegd, waarbij ik op alles een reactie heb gekregen. Hierna is het nooit meer ter sprake geweest, en was die telefoon na een tijd weg.
Tijdens ruzies is hij anders ook niet te beroerd om het tegen haar te schreeuwen, dan beter een normaal gesprek.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hé vriendin, ben jij een hoer of niet?![]()
Ze doet/deed er niet vaag over. Wat ze zei is, dat ze hem niet gebruikt, en dat ze het ooit tijdens het opruimen daar heeft gezet, en nooit meer naar heeft omgekeken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel twee telefoons in gebruik
Ik heb ook twee telefoons, één voor mijn affaire zakelijk, één voor privé. Mijn vriendin ook, maar als mijn vriendin vaag zou doen over waar ze een tweede telefoon voor nodig heeft en deze op een aparte plek(in een sekspakket) bewaard zou ik toch ernstig argwaan krijgen
1. Vergeten erbij te vermelden, 1 x gevraagd. Ze barstte in tranen uit, werd helemaal hysterisch, en kreeg allemaal vragen over me heen als, hoe kan je mij zo zien, wat denk je wel niet dat ik ben, ik ben in jouw ogen een hoer etc etc etc.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar te beginnen...
1. Waarom vraag je niet gewoon of ze geld verdient met seks.
2. Waarom neus jij in haar spullen?
3. Waarom blijf je neuken met iemand die je klaarblijkelijk niet vertrouwd?
4. Waarom, in GODSNAAM, zou een vrouw een professionele hoer zijn als ze een (oude?) telefoon in de buurt van haar seksspeeltjes bewaart?
5. Waarom tolereert zij jouw verachtelijke gedrag?
Truequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tijdens ruzies is hij anders ook niet te beroerd om het tegen haar te schreeuwen, dan beter een normaal gesprek.
Inmiddels al een tijd uit elkaar, maar ja het was mijn vrienden, kennen elkaar 1,5 jaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef complicate het volgende:
[..]
"Je kent een dame", mogen we aannemen dat dit gaat om jouw vriendin?
En hoe lang zijn jullie samen?
Geef meer info dan een toilettas.
Dobbelstenen met verschillende standjes er op, ter verduidelijking. Lijkt me wel kunnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Seven. het volgende:
Nog een vraagje he? Hoe denk je eigenlijk dat hoeren te werk gaan? Gezellig dobbelen, steeds zoen hals gooien en na een half uur 30 euro afrekenen?
Dus jullie zijn uit elkaar en je vroeg je gewoon af wat het betekent dat ze twee tefefoons had/heeft? En wat voor relatie hadden jullie? Open relatie? Platonisch? Seksrelatie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Inmiddels al een tijd uit elkaar, maar ja het was mijn vrienden, kennen elkaar 1,5 jaar
Ik bewaar mijn speeltjes en oude telefoons in hetzelfde laatje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ze doet/deed er niet vaag over. Wat ze zei is, dat ze hem niet gebruikt, en dat ze het ooit tijdens het opruimen daar heeft gezet, en nooit meer naar heeft omgekeken.
[..]
1. Vergeten erbij te vermelden, 1 x gevraagd. Ze barstte in tranen uit, werd helemaal hysterisch, en kreeg allemaal vragen over me heen als, hoe kan je mij zo zien, wat denk je wel niet dat ik ben, ik ben in jouw ogen een hoer etc etc etc.
2. Ik neus niet in haar spullen, het kwam, logischerwijs wel eens voor dat ik iets uit de toilettas haalde tijdens de seks.
3. Goede vraag > geen antwoord
4. Omdat er 1001 andere plekken zijn waar het bewaard kan worden. Wil niet gelijk zeggen dat ze een prof hoer is, maar dat laat mij dat wel denken.
5. Vraag die ik niet kan beantwoorden
De mijne zijn te braaf voor prostitutie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:43 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Dobbelstenen met verschillende standjes er op, ter verduidelijking. Lijkt me wel kunnen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als mensen geen antwoord geven op zulke simpele vragen, of zo ontwijkend antwoorden, zijn ze niet te vertrouwen.
Laat haar zitten.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Inmiddels al een tijd uit elkaar
Ja, keek er even op terug, en wilde gedachten van andere weten, niet dat ik er iets mee ga doen, Gewoon voor mij zelf. Vaste man-vrouw alleenvoorelkaar 'liefde'relatiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus jullie zijn uit elkaar en je vroeg je gewoon af wat het betekent dat ze twee tefefoons had? En wat voor relatie hadden jullie? Open relatie? Platonisch? Seksrelatie?
En waarom wil je dat weten als jullie toch al uit elkaar zijn??
Ben jij professionele hoer (geweest) ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn speeltjes en oude telefoons in hetzelfde laatje.
Nou ja, het kan natuurlijk zomaar dat mannen die hun condooms in hun portemonnee bewaren, van lichte zeden zijn! Ik bedoel maar, kontje verkopen achter het station, daar heb je condooms en portemonnee voor nodig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als mensen geen antwoord geven op zulke simpele vragen, of zo ontwijkend antwoorden, zijn ze niet te vertrouwen.
Laat haar zitten.
Ik heb nog nooit in mijn leven een portemonnee gebruikt, dus neequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk zomaar dat mannen die hun condooms in hun portemonnee bewaren, van lichte zeden zijn! Ik bedoel maar, kontje verkopen achter het station, daar heb je condooms en portemonnee voor nodig.
Dus TS, ben jij iemand van lichte zeden?!
Ah een monogame relatie dus. Oh je bent dus gewoon curieus en wil weten waarom zo "geheimzinnig" deed. Dat wil veel zeggen over jou hè, zeker als je nog zulke vragen hebt na een relatie, of mis je haar stiekem ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:47 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ja, keek er even op terug, en wilde gedachten van andere weten, niet dat ik er iets mee ga doen, Gewoon voor mij zelf. Vaste man-vrouw alleenvoorelkaar 'liefde'relatie
Hoe durf je?!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:47 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ben jij professionele hoer (geweest) ?
Niet stiekem, ik mis haar. Dat weet ze ook. Maar wat heeft dat verder met dit topic te maken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah een monogame relatie dus. Oh je bent dus gewoon curieus en wil weten waarom zo "geheimzinnig" deed. Dat wil veel zeggen over jou hè, zeker als je nog zulke vragen hebt na een relatie, of mis je haar stiekem ?
Je brengt me nu echt in de war, en dat is niet leuk...quote:
Bijna een goede vergelijking, probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk zomaar dat mannen die hun condooms in hun portemonnee bewaren, van lichte zeden zijn! Ik bedoel maar, kontje verkopen achter het station, daar heb je condooms en portemonnee voor nodig.
Dus TS, ben jij iemand van lichte zeden?!
Ik probeer te achterhalen waarom je plots zulke vragen hebt... Misschien wil je haar gewoon terug, maar vertrouw je haar niet... Of het is inderdaad gewoon een raadsel topic "waarom deed mijn ex dit dat?" .quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:50 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Niet stiekem, ik mis haar. Dat weet ze ook. Maar wat heeft dat verder met dit topic te maken?
Het IS een goede vergelijking. Een alledaags voorwerp bewaren vlakbij een voorwerp dat dat voor seks gebruikt wordt is vermoedelijk professional sex worker.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna een goede vergelijking, probeer het nog eens.
Het gaat niet zozeer om ''mijn ex''. De bedoeling van deze vraag is juist algemeen bedoeld. Los van dat het mijn ex is. Wat zouden jullie denken in zo een situatie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik probeer te achterhalen waarom je plots zulke vragen hebt... Misschien wil je haar gewoon terug, maar vertrouw je haar niet... Of het is inderdaad gewoon een raadsel topic "waarom deed mijn ex dit dat?" .
Ik vind dat het jou niets aangaat. Sterker nog, zelfs je vermoeden zou ik netjes voor me houden. Als je een gentleman bent, en een echte vriend van haar, dan hou je hierover keurig je mond en stopt dit geheim bij jou.quote:
Ow, met andere woorden, jij gaat 1,5 jaar met iemand, en het gaat jou niks aan dat zij geld verdiend met seks? Ja anonimiteit is belangrijk voor een hoer dat snap ik. Eerlijkheid en openheid in een relatie is belangrijker, voor mij dan, wat voor jou anders kan zijn. Geheim houden van wat? Jij zegt dus dat ze hoer is (geweest). Hoe kan je iets geheim houden waarvan je niet weet of het wel of niet waar is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik vind dat het jou niets aangaat. Sterker nog, zelfs je vermoeden zou ik netjes voor me houden. Als je een gentleman bent, en een echte vriend van haar, dan hou je hierover keurig je mond en stopt dit geheim bij jou.
Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat een stukje anonimiteit voor een (voormalige) prostituee van groot belang is. Als de buurt hier achter komt, dan moet je niet gek opkijken als ze weggejaagd wordt. Mensen zijn onverbiddelijk.
Persoonlijk vind ik dat je al veel te ver gaat door dit op internet te zetten. Kun jij wel een geheim bewaren? En met geheim bedoel ik dat je het tegen niemand zegt? Of ben je een vrouw die haar mond niet kan houden?
Oh een raadsel-topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:56 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om ''mijn ex''. De bedoeling van deze vraag is juist algemeen bedoeld. Los van dat het mijn ex is. Wat zouden jullie denken in zo een situatie?
En ja, de relatie is voorbij, dus nu gaat het mij eigenlijk niet meer aan, dat klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:03 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ow, met andere woorden, jij gaat 1,5 jaar met iemand, en het gaat jou niks aan dat zij geld verdiend met seks? Ja anonimiteit is belangrijk voor een hoer dat snap ik. Eerlijkheid en openheid in een relatie is belangrijker, voor mij dan, wat voor jou anders kan zijn. Geheim houden van wat? Jij zegt dus dat ze hoer is (geweest). Hoe kan je iets geheim houden waarvan je niet weet of het wel of niet waar is.
Dat heb ik toch nergens gezegd?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het IS een goede vergelijking. Een alledaags voorwerp bewaren vlakbij een voorwerp dat dat voor seks gebruikt wordt is vermoedelijk professional sex worker.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh een raadsel-topic.
Ik zou denken, dat ze misschien getrouwd is en dat ze niet wil dat je het weet.
Dan zou ze haar telefoon verstoppen op een plek waar ik het niet zou vinden
Of dat ze een ander relatie heeft met een kerel in het buitenland.
Dan zou ze haar telefoon verstoppen op een plek waar ik het niet zou vinden
Of dat ze gewoon een oude telefoon heeft, die ze liever wil bewaren zonder te vergeten waar ze die bewaard heeft.
In een toilettas? De logica die ik hierin mis , zal wel aan mij liggen.
Of dat er een familielid al jaren dood is en dat die telefoon haar doet denken aan die persoon en dat ze dat dus nog niet heeft kunnen verwerken.
Door er aan herrinerd te worden elke keer als je seks hebt of gaat hebben?
Mensen doen rare dingen als ze een geliefde verliezen; moeder , vader, zus, broer noem maar op.
Of dat ze die telefoon bewaart als herinnering van een onvergetelijk reis in haar leven.
Zi hier totaal geen logica in. Zal wel aan mij liggen.
Of dat ze gewoon lekker geheimzinnig wilt doen, zodat je gek wordt.
En zo kan ik verder gaan... Zolang de persoon het jou niet vertelt, kan je veel dingen bedenken, maar je zit niet in haar hoofd. Ik zou ermee leren leven dat ik het nooit zal weten.
Ik hoef het ook niet zeker te weten, vraag alleen gedachten van anderen, wat zouden jullie denken. Ik vraag geen antwoord hier, zeg mij dat ze a) hoer is, b) geen hoer is. Gewoon de gedachtegang van anderen.
Hoe kunnen we nu weten dat ze een hoer is??quote:
Nogmaals, voor de duidelijkheid; ik verwacht geen antwoord, a) ja ze is hoer, of b) nee ze is geen hoer. Ik vraag wat andere mensen zouden denken in dezelfde situatie. Jij vertelt dat er 1000 redenen te bedenken zijn, dat klopt, maar de redenen die je noemt zijn niet logisch, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe kunnen we nu weten dat ze een hoer is??
Ik heb mijn gedachtegang gegeven dat er 1000 redenen te bedenken zijn.
Hopelijk kom je hier een user tegen met een gedachtegang die jou bevalt, succes.
OK. B: Ze is geen hoer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:16 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Nogmaals, voor de duidelijkheid; ik verwacht geen antwoord, a) ja ze is hoer, of b) nee ze is geen hoer. Ik vraag wat andere mensen zouden denken in dezelfde situatie. Jij vertelt dat er 1000 redenen te bedenken zijn, dat klopt, maar de redenen die je noemt zijn niet logisch, in mijn ogen.
Ik zie vaker dat er wordt gezegd ''wacht af tot er een user komt die jou gelijk geeft ofzo''. In principe wat jij ook zegt, daar zoek ik niet naar. Maar goed, bedankt voor je bijdrage
Serieus ligt het aan mij of wat ... ? Er staat toch echt duidelijk bij, voor de duidelijkheid; ik verwacht geen antwoord, a) ja ze is hoer, of b) nee ze is geen hoer.quote:
Sorry. Ik laat het aan de andere users over.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Serieus ligt het aan mij of wat ... ? Er staat toch echt duidelijk bij, voor de duidelijkheid; ik verwacht geen antwoord, a) ja ze is hoer, of b) nee ze is geen hoer.
Ik ben ook niet op zoek naar het fucking ultieme bewijs. Ik vraag gewoon wat de kanker fuck andere hier over zouden denken. Zeg dan fucking gewoon , ik zou er niks achter zoeken, wtf is het probleem. Ligt het aan mijn vraagstelling of watquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:20 schreef appelsap het volgende:
Een telefoon in je sekstasje bewaren lijkt me nou niet het ultieme bewijs dat jouw ex een hoer is.
Sowieso je hier druk om maken als de relatie voorbij is. Get over it.
Doe fucking even normaal ofzo. Ze had vast die telefoon daar liggen om een noodoproep te doen voor als je zo uit je plaat gaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:25 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek naar het fucking ultieme bewijs. Ik vraag gewoon wat de kanker fuck andere hier over zouden denken. Zeg dan fucking gewoon , ik zou er niks achter zoeken, wtf is het probleem. Ligt het aan mijn vraagstelling of wat
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:26 schreef appelsap het volgende:
[..]
Doe fucking even normaal ofzo. Ze had vast die telefoon daar liggen om een noodoproep te doen voor als je zo uit je plaat gaat.
Kom niet met je bijdehande sarcastische opmerkingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:26 schreef appelsap het volgende:
[..]
Doe fucking even normaal ofzo. Ze had vast die telefoon daar liggen om een noodoproep te doen voor als je zo uit je plaat gaat.
Bewijs ? Bewijs voor wat? Ik probeer niks en niemand te bewijzen dat ze een hoer is of was. Maar om je vragen te beantwoorden; nee , ze was altijd te bereiken, ook avonden, had altijd eenzelfde inkomen/geld te besteden, telefoon heb ik nooit aan gezien ofzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind de aanwijzingen die je hebt niet echt sterk. Heb je niet meer bewijs?
Dat ze bijvoorbeeld altijd geld had zonder er ogenschijnlijk iets voor te hoeven doen. Geld dat ze bijvoorbeeld ook niet van haar ouders kreeg.
Was ze vaak 's avonds niet te bereiken. Omdat ze dan mogelijk afspraakjes had met mannen? Had ze vaak telefoontjes, met die specifieke telefoon, wat ze voor jou verborgen wilde houden?
Ik denk dat de kans dat ze hoer was wel klein is, de meeste mensen/jongeren gaan toch redelijk normaal met relaties om.
Jij komt met de vage theorie dat jouw ex een hoer zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:30 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Kom niet met je bijdehande sarcastische opmerkingen.
Je stelt een vraag, of ze mogelijk een dame van plezier was/is. Ik probeer het topic wat serieuzer te maken. En als je het niet wil bewijzen, waarom vroeg je het dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:37 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Bewijs ? Bewijs voor wat? Ik probeer niks en niemand te bewijzen dat ze een hoer is of was. Maar om je vragen te beantwoorden; nee , ze was altijd te bereiken, ook avonden, had altijd eenzelfde inkomen/geld te besteden, telefoon heb ik nooit aan gezien ofzo.
Oke bedanktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef appelsap het volgende:
[..]
Jij komt met de vage theorie dat jouw ex een hoer zou kunnen zijn.
Mijn theorie lijkt me op basis van jouw posts in dit topic echter het meest plausibel.
Maar, ik zou er vooral niks achter zoeken!
Waarom ik het vroeg? Zoals een stuk of 10 keer eerder aangegeven, omdat ik het vreemd vind om op die plek een telefoon te bewaren. Wat vinden jullie ervan? Vinden jullie dat een normale plek? Zouden jullie er wat achter zoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je stelt een vraag, of ze mogelijk een dame van plezier was/is. Ik probeer het topic wat serieuzer te maken. En als je het niet wil bewijzen, waarom vroeg je het dan?
Ik denk niet dat je je druk moet maken, waarschijnlijk was ze het niet en je hoeft je er ook niet mee te bemoeien.
Oke bedanktquote:Ik denk niet dat je je druk moet maken, waarschijnlijk was ze het niet en je hoeft je er ook niet mee te bemoeien.
quote:
Heeft TS mijn vraag beantwoordt?!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nergens gezegd?
Heb het over het ontwijkende gedrag.
quote:
twee kusjes nog welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Heeft TS mijn vraag beantwoordt?!
Als TS een troll is, dan is het wel een goeie!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:22 schreef LS24 het volgende:
Hahaha wat is deze, Seven zegt dat ze haar speeltjes en oude telefoon in een la bewaard, en TS vraagt gewoon of ze een hoer is.![]()
![]()
Als dit geen troll is dan is het goed mis, zoiets vraag je toch nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als TS een troll is, dan is het wel een goeie!
TS: ik persoonlijk denk echt niet dat je ex een hoer is. Ik vind je overkomen als een redelijk ziekelijk achterdochtig persoon. Je zou je eens af moeten vragen waarom je zo achterdochtig en wantrouwend bent. Het is NIET normaal om in iets kleins als een onhandig bewaarde telefoon een hele theorie zo ernstig als prostitutie te zien.
Jij bent het probleem.
Ligt eraan natuurlijk, als je in korte tijd verscheidene kerels uit haar huis ziet komen en ze heeft geld als water en ze is vaak niet bereikbaar, dan heb je een gegrond vermoeden. Een telefoon die stof vangt ergens in de buurt van de sextoy verzameling, dan niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:28 schreef LS24 het volgende:
[..]
Als dit geen troll is dan is het goed mis, zoiets vraag je toch niet
Neenee, ik bedoel aan jou. Dat doe je toch niet, period.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ligt eraan natuurlijk, als je in korte tijd verscheidene kerels uit haar huis ziet komen en ze heeft geld als water en ze is vaak niet bereikbaar, dan heb je een gegrond vermoeden. Een telefoon die stof vangt ergens in de buurt van de sextoy verzameling, dan niet.
ik snap TS zijn frustratie naar jou toe wel. hij komt hier met een vraag. Hij wil dat we met hem mee denken en gewoon meningen horen van anderen over een situatie en jij loopt als een psycholoog de vraag te ontwijken en je vraagt naar waarom hij dat wil weten. Datgaat jou toch niks aan? Hij vraagt niet je advies over wat hij eventueel met de info gaat doen (haar terug wil etc). En dan ga je hem vervolgens ook nog verwijten dat hij op zoek is naar een bepaalde gedachtegang terwijl jij van zijn vraag afwijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe kunnen we nu weten dat ze een hoer is??
Ik heb mijn gedachtegang gegeven dat er 1000 redenen te bedenken zijn.
Hopelijk kom je hier een user tegen met een gedachtegang die jou bevalt, succes.
Ik vind je gedachtegang ver gezocht. Ik zou niet denken dat het een hoer is met deze info. Op zich is t ook niet de meest gekke plek voor een telefoon aangezien het electrische apparaten bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef detandenfee het volgende:
Kan wel wezen, maar zijn verdachtmakingen zijn tamelijk absurd. En dat zijn ex kwaad werd toen hij vroeg of ze een hoer was lijkt me niet vreemd. En al helemaal niet als je bedenkt dat hij die telefoon nooit aan gezien heeft en ze altijd bereikbaar was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap TS zijn frustratie naar jou toe wel. hij komt hier met een vraag. Hij wil dat we met hem mee denken en gewoon meningen horen van anderen over een situatie en jij loopt als een psycholoog de vraag te ontwijken en je vraagt naar waarom hij dat wil weten. Datgaat jou toch niks aan? Hij vraagt niet je advies over wat hij eventueel met de info gaat doen (haar terug wil etc). En dan ga je hem vervolgens ook nog verwijten dat hij op zoek is naar een bepaalde gedachtegang terwijl jij van de kern afwijkt.
dat ben ik met je eens. Voor jouw post heb ik ook een post voor ts geplaatst daarover.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar zijn verdachtmakingen zijn tamelijk absurd. En dat zijn ex kwaad werd toen hij vroeg of ze een hoer was lijkt me niet vreemd. En al helemaal niet als je bedenkt dat hij die telefoon nooit aan gezien heeft en ze altijd bereikbaar was.
Ze heeft speeltjes bij zich die jullie gebruiken, ik zou alleen maar joepie denken, uitgebreide seks, yeah!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:56 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om ''mijn ex''. De bedoeling van deze vraag is juist algemeen bedoeld. Los van dat het mijn ex is. Wat zouden jullie denken in zo een situatie?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens. Voor jouw post heb ik ook een post voor ts geplaatst daarover.
Hoe kom je in godensnaam op geld verdienen met seks door een telefoon in een handtasje met seksspeeltjes zoals dobbelstenen???????????quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:03 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ow, met andere woorden, jij gaat 1,5 jaar met iemand, en het gaat jou niks aan dat zij geld verdiend met seks? Ja anonimiteit is belangrijk voor een hoer dat snap ik. Eerlijkheid en openheid in een relatie is belangrijker, voor mij dan, wat voor jou anders kan zijn. Geheim houden van wat? Jij zegt dus dat ze hoer is (geweest). Hoe kan je iets geheim houden waarvan je niet weet of het wel of niet waar is.
Dat is er niet, de ts zegt in de op dat er op alles gereageerd is, later zegt hij zelfs dat ze nogal overstuur raakte van die aantijging(hoe kan je dat van me denken e.d.), waarbij ik me wel iets kan voorstellen, voor hoer uitgemaakt worden om een foon bij sexy dobbelstenen is nogal een aantijging door iemand waar je een relatie mee hebt(of aan het opbouwen bent, iig iemand die je hoog hebt zitten).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nergens gezegd?
Heb het over het ontwijkende gedrag.
ja precies. of er mist info of het is ver gezocht. Ik vind het wel hilarisch dat hij het ook gewoon aan haar gevraagd heeft en/ of was het beschuldigd. Nou ja je snapt mijn punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe kom je in godensnaam op geld verdienen met seks door een telefoon in een handtasje met seksspeeltjes zoals dobbelstenen???????????
Als je al iets raars zou denken zou ik meerdere lovers realistischer vinden dan hoer.
Idd, echt, hij mag gelukkig zijn dat hij geen bitchslap of erger heeft gekregen, wat een vraag zeg....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja precies. of er mist info of het is ver gezocht. Ik vind het wel hilarisch dat hij het ook gewoon aan haar gevraagd heeft en/ of was het beschuldigd. Nou ja je snapt mijn punt.
Absurd, En ze werd terecht boos. Wat denkt TS wel niet? Echt serieus hoor, hij heeft geen enkele aanwijzing behalve een oude telefoon bij seksspeeltjes. Een telefoon die hij én nooit aan heeft gezien én die ze niet verborgen voor hem hield (zou toch wel logisch zijn als ze echt in het leven zat en dat voor hem wilde verbergen) én (nogmaals) er verder NIETS wat er op wijst...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja precies. of er mist info of het is ver gezocht. Ik vind het wel hilarisch dat hij het ook gewoon aan haar gevraagd heeft en/ of was het beschuldigd. Nou ja je snapt mijn punt.
Goh. Het gaat om iets wat een vrouw doet. natuurlijk is dat niet logisch in jou mannelijk hoofd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:16 schreef detandenfee het volgende:
Dat klopt, maar de redenen die je noemt zijn niet logisch, in mijn ogen.
Prima plan toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hé vriendin, ben jij een hoer of niet?![]()
Heb alleen de OP gelezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is er niet, de ts zegt in de op dat er op alles gereageerd is, later zegt hij zelfs dat ze nogal overstuur raakte van die aantijging(hoe kan je dat van me denken e.d.), waarbij ik me wel iets kan voorstellen, voor hoer uitgemaakt worden om een foon bij sexy dobbelstenen is nogal een aantijging door iemand waar je een relatie mee hebt(of aan het opbouwen bent, iig iemand die je hoog hebt zitten).
quote:tijdens het opruimen heb ik hem ooit daarin gedaan, en nooit meer naar omgekeken.
Dat klinkt voor mij echt shady as fuck.quote:Ik heb haar ooit een keer gezegd in een ruzie, zet je telefoon in de toilettas maar weer aan, kan je weer geneukt worden voor geld. Hierop heb ik nooit een reactie gekregen. In dezelfde ruzie heb ik meerdere erge dingen gezegd, waarbij ik op alles een reactie heb gekregen. Hierna is het nooit meer ter sprake geweest, en was die telefoon na een tijd weg.
Ziekelijk achterdochtig.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb alleen de OP gelezen.
[..]
[..]
Dat klinkt voor mij echt shady as fuck.
Dat krijg je als mensen constant liegen en bedriegen.quote:
TS heeft echter nergens aangegeven dat zijn ex liegt en bedriegt.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen constant liegen en bedriegen.
Ik dacht dat je mij ziekelijk achterdochtig noemde. Ik heb het dan ook niet over TS.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
TS heeft echter nergens aangegeven dat zijn ex liegt en bedriegt.
Wat een bitter wereldbeeld moet jij hebben als je denkt dat iedereen zo is. Sta eens stil bij je partnerkeus, als je steeds dat soort wijven uitzoekt.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij ziekelijk achterdochtig noemde. Ik heb het dan ook niet over TS.
Klopt, maar dat is off-topic.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een bitter wereldbeeld moet jij hebben als je denkt dat iedereen zo is. Sta eens stil bij je partnerkeus, als je steeds dat soort wijven uitzoekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |