Ze heeft wel nog meer telefoons, ik heb ook meerdere telefoons. Die gebruik ik niet, die liggen gewoon stof te verzamelen. Maar waar haar telefoon ligt, wekt bij mij argwaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
Je hebt dus een relatie met een meisje die twee telefoons heeft, maar niet wil zeggen waar die ene telefoon voor is?
Ik bedoel twee telefoons in gebruikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:33 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ze heeft wel nog meer telefoons, ik heb ook meerdere telefoons. Die gebruik ik niet, die liggen gewoon stof te verzamelen. Maar waar haar telefoon ligt, wekt bij mij argwaan.
Ik weet niet waar te beginnen...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef detandenfee het volgende:
Allereerst, tuurlijk kan niemand hier mij vertellen of het wel of niet zo is. Dat snap ik. Ik vraag me alleen af wat jullie zouden denken in dezelfde situatie. Verder weet ik niet of dit hier wel op zijn plek is, maar goed.
Ik ken een dame, al lange tijd, waarmee het een serieuze kant op leek te gaan. Deze dame heeft een toilettas, waar ze haar 'sekshulpmiddelen' in bewaard. Denk aan condooms glijmiddel vibrator kaartspellen dobbelstenen etc. Zij heeft hier ook een telefoon in. Al sinds ik haar ken, en al sinds ik een eerste blik in de toilettas heb kunnen werpen. Ik heb er wel eens naar gevraagd, wat doet die telefoon daar? Als antwoord kreeg ik; tijdens het opruimen heb ik hem ooit daarin gedaan, en nooit meer naar omgekeken. Ik vind dit een redelijk abnormale plek om een telefoon te bewaren. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie denken?
Ik heb haar ooit een keer gezegd in een ruzie, zet je telefoon in de toilettas maar weer aan, kan je weer geneukt worden voor geld. Hierop heb ik nooit een reactie gekregen. In dezelfde ruzie heb ik meerdere erge dingen gezegd, waarbij ik op alles een reactie heb gekregen. Hierna is het nooit meer ter sprake geweest, en was die telefoon na een tijd weg.
Hé vriendin, ben jij een hoer of niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Seven. het volgende:
1. Waarom vraag je niet gewoon of ze geld verdient met seks.
"Je kent een dame", mogen we aannemen dat dit gaat om jouw vriendin?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef detandenfee het volgende:
Allereerst, tuurlijk kan niemand hier mij vertellen of het wel of niet zo is. Dat snap ik. Ik vraag me alleen af wat jullie zouden denken in dezelfde situatie. Verder weet ik niet of dit hier wel op zijn plek is, maar goed.
Ik ken een dame, al lange tijd, waarmee het een serieuze kant op leek te gaan. Deze dame heeft een toilettas, waar ze haar 'sekshulpmiddelen' in bewaard. Denk aan condooms glijmiddel vibrator kaartspellen dobbelstenen etc. Zij heeft hier ook een telefoon in. Al sinds ik haar ken, en al sinds ik een eerste blik in de toilettas heb kunnen werpen. Ik heb er wel eens naar gevraagd, wat doet die telefoon daar? Als antwoord kreeg ik; tijdens het opruimen heb ik hem ooit daarin gedaan, en nooit meer naar omgekeken. Ik vind dit een redelijk abnormale plek om een telefoon te bewaren. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie denken?
Ik heb haar ooit een keer gezegd in een ruzie, zet je telefoon in de toilettas maar weer aan, kan je weer geneukt worden voor geld. Hierop heb ik nooit een reactie gekregen. In dezelfde ruzie heb ik meerdere erge dingen gezegd, waarbij ik op alles een reactie heb gekregen. Hierna is het nooit meer ter sprake geweest, en was die telefoon na een tijd weg.
Tijdens ruzies is hij anders ook niet te beroerd om het tegen haar te schreeuwen, dan beter een normaal gesprek.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hé vriendin, ben jij een hoer of niet?![]()
Ze doet/deed er niet vaag over. Wat ze zei is, dat ze hem niet gebruikt, en dat ze het ooit tijdens het opruimen daar heeft gezet, en nooit meer naar heeft omgekeken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel twee telefoons in gebruik
Ik heb ook twee telefoons, één voor mijn affaire zakelijk, één voor privé. Mijn vriendin ook, maar als mijn vriendin vaag zou doen over waar ze een tweede telefoon voor nodig heeft en deze op een aparte plek(in een sekspakket) bewaard zou ik toch ernstig argwaan krijgen
1. Vergeten erbij te vermelden, 1 x gevraagd. Ze barstte in tranen uit, werd helemaal hysterisch, en kreeg allemaal vragen over me heen als, hoe kan je mij zo zien, wat denk je wel niet dat ik ben, ik ben in jouw ogen een hoer etc etc etc.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar te beginnen...
1. Waarom vraag je niet gewoon of ze geld verdient met seks.
2. Waarom neus jij in haar spullen?
3. Waarom blijf je neuken met iemand die je klaarblijkelijk niet vertrouwd?
4. Waarom, in GODSNAAM, zou een vrouw een professionele hoer zijn als ze een (oude?) telefoon in de buurt van haar seksspeeltjes bewaart?
5. Waarom tolereert zij jouw verachtelijke gedrag?
Truequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tijdens ruzies is hij anders ook niet te beroerd om het tegen haar te schreeuwen, dan beter een normaal gesprek.
Inmiddels al een tijd uit elkaar, maar ja het was mijn vrienden, kennen elkaar 1,5 jaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef complicate het volgende:
[..]
"Je kent een dame", mogen we aannemen dat dit gaat om jouw vriendin?
En hoe lang zijn jullie samen?
Geef meer info dan een toilettas.
Dobbelstenen met verschillende standjes er op, ter verduidelijking. Lijkt me wel kunnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Seven. het volgende:
Nog een vraagje he? Hoe denk je eigenlijk dat hoeren te werk gaan? Gezellig dobbelen, steeds zoen hals gooien en na een half uur 30 euro afrekenen?
Dus jullie zijn uit elkaar en je vroeg je gewoon af wat het betekent dat ze twee tefefoons had/heeft? En wat voor relatie hadden jullie? Open relatie? Platonisch? Seksrelatie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Inmiddels al een tijd uit elkaar, maar ja het was mijn vrienden, kennen elkaar 1,5 jaar
Ik bewaar mijn speeltjes en oude telefoons in hetzelfde laatje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Ze doet/deed er niet vaag over. Wat ze zei is, dat ze hem niet gebruikt, en dat ze het ooit tijdens het opruimen daar heeft gezet, en nooit meer naar heeft omgekeken.
[..]
1. Vergeten erbij te vermelden, 1 x gevraagd. Ze barstte in tranen uit, werd helemaal hysterisch, en kreeg allemaal vragen over me heen als, hoe kan je mij zo zien, wat denk je wel niet dat ik ben, ik ben in jouw ogen een hoer etc etc etc.
2. Ik neus niet in haar spullen, het kwam, logischerwijs wel eens voor dat ik iets uit de toilettas haalde tijdens de seks.
3. Goede vraag > geen antwoord
4. Omdat er 1001 andere plekken zijn waar het bewaard kan worden. Wil niet gelijk zeggen dat ze een prof hoer is, maar dat laat mij dat wel denken.
5. Vraag die ik niet kan beantwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |