In het weekend altijd.quote:
Wel nep hoor, beetje doen alsof ze een leven hebben ineens.quote:
Ze zijn 'verder'. Zoals ze hier zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel nep hoor, beetje doen alsof ze een leven hebben ineens.
Uiteindelijk komen ze wel terug. Doen ze allemaal...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze zijn 'verder'. Zoals ze hier zeggen
Klopt, zelfs ik ben na jaren teruggekomen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze wel terug. Doen ze allemaal...
Heb je in iedergeval iets te doen.quote:
Naar buiten gaan is nog steeds te eng?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve in het weekend als het hier dood is
jahquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar buiten gaan is nog steeds te eng?
Heb geen moeite met naar buiten gaan. Alleen als ik buiten ben komt de vraag: ja en wat nu dan?quote:
Ahhhh, ik zal eens kijken of ik wat voor je kan regelenquote:
Dat zou top ijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahhhh, ik zal eens kijken of ik wat voor je kan regelen
Kan ik me beschikbaar stellen? Mijn weekend is tot nu toe ook niet echt bijzonder te noemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou top ijn
lukt dat vanavond ook nog? verveel me de tering
Jij bent nieuw.. das engquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me beschikbaar stellen? Mijn weekend is tot nu toe ook niet echt bijzonder te noemen.
Haha ben al 9 jaar lid op fok en toch nog nieuw.quote:
Yup.. sorryquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ben al 9 jaar lid op fok en toch nog nieuw.
Nou vooruit dan, dan maar fokken hequote:
Q. Dat hoort niet. Doe normaal!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Q. het volgende:
Zaterdagavond 20:00 op kantoor zitten, het hoort niet. En dat al 12 uur lang.
Vanavond gaat helaas niet lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou top ijn
lukt dat vanavond ook nog? verveel me de tering
Wat slecht zeg, tijd voor nieuwe vrienden?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Q. het volgende:
Zaterdagavond 20:00 op kantoor zitten, het hoort niet. En dat al 12 uur lang.
Geen reden, ik wacht op de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
Maar wat is jullie reden om op zaterdagavond op fok te zitten?
Verveling.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
Maar wat is jullie reden om op zaterdagavond op fok te zitten?
Denk dat dat idd het plan moet gaan worden ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef Belsezar het volgende:
Wat slecht zeg, tijd voor nieuwe vrienden?
Ja ok, ik ook. Maar zou liever iets anders doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen reden, ik wacht op de volgende wedstrijd
Ben dus gelukkig niet de enige.quote:
Did you take a bitch pill today?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat idd het plan moet gaan worden ..
*delete telefoonnr van Belsezar*
Te grondig, enkel omdat ik vandaag niet kan aangezien ik al een biertje op heb.quote:
Ja maar.. ja maar ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Te grondig, enkel omdat ik vandaag niet kan aangezien ik al een biertje op heb.
En daarvoor noem je mij ook al broekie.
You are pure evil today!
Hij heeft wel gelijkquote:
quote:
Ik weet het.. dat was ook wel wat gemeen. Sorryquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:30 schreef Belsezar het volgende:
![]()
Maar dreigen mijn nummer te deleten, kan niet hoor
Morgen om 09:00 weer op kantoor zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Dat hoort niet. Doe normaal!
Nou dat kan ik wel vertellen, maar dat wordt een enorme post dan...quote:
Gelukkig anders ging ik je stalken en je continu smsenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet het.. dat was ook wel wat gemeen. Sorry
Geen bier voor jou dit weekend?quote:
* Cue_ verwijdert snel Bels nummerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig anders ging ik je stalken en je continu smsen
Da hebben we wel weer vermaak van een minuutquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel vertellen, maar dat wordt een enorme post dan...
Gisteren wat wijn gehad. Nu ook even paar wijntjes voor ik ga slapen. En natuurlijk aankomende week ook gewoon weer 40 uur werken.quote:
En bedankt he.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Da hebben we wel weer vermaak van een minuut
Als je al zo lang op fok bent, zou je ook wel moeten weten hoe we hier in de SC zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
En bedankt he.
Voel me gelijk zo welkom als newbie
TIETEN! Oh nee. Man. Kut.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al zo lang op fok bent, zou je ook wel moeten weten hoe we hier in de SC zijn
We zijn zoooo vriendelijk voor newbies
Ja bitches, bitches everywhere...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al zo lang op fok bent, zou je ook wel moeten weten hoe we hier in de SC zijn
We zijn zoooo vriendelijk voor newbies
Ach moet je even doorheen als newbie. Maar ja ik ben al lang lid, maar post niet super vaak op het forum eigenlijk.quote:
quote:
Je drinkt wijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren wat wijn gehad. Nu ook even paar wijntjes voor ik ga slapen. En natuurlijk aankomende week ook gewoon weer 40 uur werken.
Holy crap, mijn wereld stort inquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet ie al heel lang!Scary shit man!
Niet willen delenquote:
Oh ja, je bent erg grondig vandaag. Verkeerde woordkeuze van mij.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en het is niet enkel praat!Ik heb het hem ook zien doen
Ja, mits Hertog Jan.quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Belsezar het volgende:
Oh ja, je bent erg grondig vandaag. Verkeerde woordkeuze van mij.
Hij kan er (nog) niet op sabbelen?quote:
Minimaal ja, heb ook nog wat Duvel liggen. Maar mijn Initialen zijn niet voor niks HJquote:
Ik hoop het ook voor hem, zou toch wat zijnquote:
Duvel, daar moet je er max 2 van drinken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Minimaal ja, heb ook nog wat Duvel liggen. Maar mijn Initialen zijn niet voor niks HJ
Inderdaad, maar dat is ook meer dan genoeg voor thuis om er tenminste van te genieten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duvel, daar moet je er max 2 van drinken.
Zou lekker zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem, zou toch wat zijn
Verschillende?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:01 schreef Tally het volgende:
DuvelIk kan er tegenwoordig max 1 hebben
Ik heb naast een kratje HJ ook nog wat Kasteelbiertjes staan. Misschien eens gaan opdrinken
Ja ik geloof drie verschillende (als ik ze niet per ongeluk heb uitgedeeld).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Verschillende?
Heb tijdje terug Kasteel Rouge gedronken, erg lekker!
Kasteel Donker is erg goed te doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloof drie verschillende (als ik ze niet per ongeluk heb uitgedeeld).
Ach dan weet je in ieder geval dat je over 2 weken lekker bier kunt drinken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Tally het volgende:
Ik ben benieuwd. Maar ze blijven nog wel even liggen
Ik drink alleen als mijn man thuis is en alleen op zaterdag. Dus de eerste kans is pas over 2 weken
Als ik ze dan al niet weer vergeten benquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach dan weet je in ieder geval dat je over 2 weken lekker bier kunt drinken.
lees ik nu goed dat je man van huis is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Tally het volgende:
Ik ben benieuwd. Maar ze blijven nog wel even liggen
Ik drink alleen als mijn man thuis is en alleen op zaterdag. Dus de eerste kans is pas over 2 weken
Jij bent altijd welkom. Ook al issie thuisquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lees ik nu goed dat je man van huis is?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Ook al issie thuis![]()
Waarom krijg ik nou nooit zulke aanbiedingen van vrouwelijke kennissen/vrienden...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Ook al issie thuis![]()
Ik om uit bed te komen. Maar de achterdeur staat openquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik ben te lamlendig vandaag om de deur uit te gaan
En Cue_ vroeg me net ook al...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou nooit zulke aanbiedingen van vrouwelijke kennissen/vrienden...
Omdat het waarschijnlijk dan geen kennis of vriend isquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou nooit zulke aanbiedingen van vrouwelijke kennissen/vrienden...
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Cue_ vroeg me net ook al...
Ja trap me beide maar de grond in...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk dan geen kennis of vriend is
jij ouwe snoepert!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik om uit bed te komen. Maar de achterdeur staat open
Je mag DM's niet besprekenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Cue_ vroeg me net ook al...
* Cue_ doet TR-retje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaa nouuuu, ban me dan maar...sms je me dan?
Omdat snuit te lamlendig is om te antwoordenquote:
Is dat een raadsel?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:53 schreef Tally het volgende:
Ik heb iets gegeten wat ik nu de hele avond al eet
Waarop?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat snuit te lamlendig is om te antwoorden
Nee ik weet wel wat ik gegeten heb.quote:
Uberhaupt ergens op.quote:
Ik bedoelde meer voor andere mensenquote:
O.quote:
Heerlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
O.
Nee. Dan had ik eerst gekotst. Dan een foto gemaakt. En die plaatst
Nee de verse knakworstenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Heerlijk...
Maar iets verkeerds gegeten dan?
waarop dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat snuit te lamlendig is om te antwoorden
voor je eerste wedstrijd nog beste te doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
http://live.scoaring.com/index.cfm?stayonthispage
7e (of misschien 8e, moet nog 1 score binnenkomen) van de 13. Da's nog best netjes eigenlijk.
Meestal besef je dat wel tijdens het eten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee de verse knakworstenwaren goed en vers. Maar gewoon niet te vreten vind ik nu
Erg lekker vond ik ze niet maar dacht ach.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Meestal besef je dat wel tijdens het eten.
Woon je hier nog in de buurt?quote:
Je weet toch nog wel waar ik woonquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar is hier? Utrecht? In die gemeente woon ik ja
O nee. Maar ik zal het je vast verteld hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tally, ik ben nog nooit bij jou thuis geweest! Sorry.
Ongeveer 8 jaar geleden oidquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee. Maar ik zal het je vast verteld hebben
Ik ook niet maar geloof dat ik nog wel weet waar jij woon. Nou ja plaats. Adres heb ik nooit gekregen anders was daar ook wel een kaartje heen gegaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ongeveer 8 jaar geleden oidik ben geen olifant qua geheugen.....
Zie je wel dat je lief bent... Ik heb jouw kaartje nog ergens.. Die kwam ook echt op een perfect getimed moment binnen..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet maar geloof dat ik nog wel weet waar jij woon. Nou ja plaats. Adres heb ik nooit gekregen anders was daar ook wel een kaartje heen gegaan
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zie je wel dat je lief bent... Ik heb jouw kaartje nog ergens.. Die kwam ook echt op een perfect getimed moment binnen..
Haha, het komt door mijn billen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ben ik ookEn dat weet ik ook. Normaal verstuur ik nooit kaarten
Die heerlijke billen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, het komt door mijn billen!
Dit is een topic reeks waar ik al jaaaaaren in zit..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
Heb trouwens een vraag, zitten jullie allemaal in deze sc omdat het in r&p specifiek staat?
We hebben allemaal problemen, zijn geschift, hebben andere geestesziektes of gewoon geen zin om te werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
Heb trouwens een vraag, zitten jullie allemaal in deze sc omdat het in r&p specifiek staat?
Nee hoor, want ik heb geen relaties en geen psychologie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
Naja t is meer geluk dan wijsheid hoor, ben de langzaamste van degenen die gefinished zijn, op 1 na die 100 strafpunten heeft... We zullen zien wat het morgen wordt...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor je eerste wedstrijd nog beste te doenFeli
Zolang je zelf maar beetje tevreden bentquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naja t is meer geluk dan wijsheid hoor, ben de langzaamste van degenen die gefinished zijn, op 1 na die 100 strafpunten heeft... We zullen zien wat het morgen wordt...
Ahh ok, ik dacht die had zeker een straalmotor achterop zitten ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk voor een gevaarlijke landing. Daar zijn ze niet zo happig op.
Vergeet de geslachtsziektes niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben allemaal problemen, zijn geschift, hebben andere geestesziektes of gewoon geen zin om te werken.
Nee dus
In je hoofd?quote:
6 op een rij!quote:
Waar nog meer?quote:
Wees blij dat ze dat de kleurrijke, uitgebreide CL-like beschrijving van haar genitale wratten in een PM heeft gezet in plaats van hier gepost.quote:
Heyquote:Op zondag 22 juni 2014 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dat de kleurrijke, uitgebreide CL-like beschrijving van haar genitale wratten in een PM heeft gezet in plaats van hier gepost.
Vooral dat stuk over dat je seks had en die kerel zei: 'oh lekker ding, ik voel je steeds natter worden.' En dat jij reageerde met: 'dan is waarschijnlijk één van mijn wratten opengebarsten.'quote:
Wait, what?quote:Op zondag 22 juni 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had vast leuke seks!
Ik werd verkracht en er was ook heel vele pis
Godverdomme, Air. Pm's zijn privé, en daar is een HELE GOEDE REDEN VOOR!quote:Op zondag 22 juni 2014 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral dat stuk over dat je seks had en die kerel zei: 'oh lekker ding, ik voel je steeds natter worden.' En dat jij reageerde met: 'dan is waarschijnlijk één van mijn wratten opengebarsten.'
Raar hequote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Raar he![]()
Ook toen ik op de wc zat wou ie wat proberen. Maar de pis.. tja.. vaaaag allemaal, niet in woorden uit te leggen hoe het precies ging
Vind je niet zo fijn om te lezen hequote:
Bier!quote:
Nee, niet echtquote:Op zondag 22 juni 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind je niet zo fijn om te lezen he![]()
En ik durfde m'n familie niet echt wat te vertellen en toen ik het wel deed, dacht ik enkel.. sla die arm om me heen. Dat deden ze niet. En ineens kwamen ze.. en toen barstte ik in janken uit. En toen werd ik wakker.
Dat is een heeel raar moment om wakker te worden. In je droom huil je de tranen uit je lijf en dan word je wakker en is t droog
Het is geen letterlijke quote, dus dit mag wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:32 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, Air. Pm's zijn privé, en daar is een HELE GOEDE REDEN VOOR!
Het mag misschien wel, maar het hoeft niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen letterlijke quote, dus dit mag wel.
De ranzigheidquote:
Ik heb dan ook een nat kussenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind je niet zo fijn om te lezen he![]()
En ik durfde m'n familie niet echt wat te vertellen en toen ik het wel deed, dacht ik enkel.. sla die arm om me heen. Dat deden ze niet. En ineens kwamen ze.. en toen barstte ik in janken uit. En toen werd ik wakker.
Dat is een heeel raar moment om wakker te worden. In je droom huil je de tranen uit je lijf en dan word je wakker en is t droog
Zoals over de heerlijke salade met verse zalm en mozarella die ik nu ga etenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb het toch ook liever over andere dingen
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Op het festival waar ik ben (nou ja straks weer ben) hebben ze een aparte good line up. Bijna alles is biologisch en veel Vega
Vandaag ga ik echt nog een geitenkaas kroket eten met biologische friet
Ik heb al vegan kebab op en een mangecho burger met peren compote
quote:
Oh jee, ze hebben allemaal een bril zonder sterkte, een sjaaltje ondanks de zomer, een iPad en ze drinken Starbucks "koffie"?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
En allemaal in leuke hipster foodtrucks natuurlijk
Ik blijf wel binnen danquote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Nee joh dat is allemaal al lang weer over
Je drinkt nu Chai van een lokaal, hip dingetje. Bent offline en hebt een boek bij
Meisjes dragen lange jurken en dingen met printjes en mannen veel gezichtshaar
Owja en tuinbroeken mogen ook weer
Vooruit dan maar...quote:
Pft, zo leven de Amish al honderden jaren. Bóóóóóring.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Nee joh dat is allemaal al lang weer over
Je drinkt nu Chai van een lokaal, hip dingetje. Bent offline en hebt een boek bij
Meisjes dragen lange jurken en dingen met printjes en mannen veel gezichtshaar
Owja en tuinbroeken mogen ook weer
Ben nog naar de machinist gelopen maar hij wou de trein niet omkerenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Kom je nog een keer? Ik lig ondertussen al in bed hoor
Zeg gewoon dat je niet wiltquote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben nog naar de machinist gelopen maar hij wou de trein niet omkeren
Inderdaad, plezier ende vreughde voor de werckende mensch!quote:
We wisten wel dat er een reden was om uit bed te komen deze ochtend.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inderdaad, plezier ende vreughde voor de werckende mensch!
Uiteraard, die grove tijdsverpilling die ze weekend noemen moeten ze ook afschaffen.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We wisten wel dat er een reden was om uit bed te komen deze ochtend.
NEEEE!!!quote:Op maandag 23 juni 2014 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, die grove tijdsverpilling die ze weekend noemen moeten ze ook afschaffen.
Jawel. Anders drinkt stbabs weer de hele dag en nacht bier. Dat is ongezond en onproductiefquote:
Dat is zijn zorgquote:Op maandag 23 juni 2014 09:10 schreef Barbusse het volgende:
Jawel. Anders drinkt stbabs weer de hele dag en nacht bier. Dat is ongezond en onproductief
Heb nog steeds een katerquote:Op maandag 23 juni 2014 09:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Anders drinkt stbabs weer de hele dag en nacht bier. Dat is ongezond en onproductief
Ook de onze, wij maken ons grote zorgen!quote:
Ook daarover maken wij ons grote, GROTE zorgen!quote:Op maandag 23 juni 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Alsof hij uberhaupt nog iets mag zodra "ja ik wil" gezegd is.
Hoho, spreek voor jezelf, mij heeft ie er niet meequote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook daarover maken wij ons grote, GROTE zorgen!
Dat valt nog te bezien. Wie moet je anders in dit topic uit gaan lopen maken voor vieze linksche boomknuffelaar als stbabs hier niet meer mag posten van zijn betere helft? Je leven zal leeg ende zinloos zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, spreek voor jezelf, mij heeft ie er niet mee.
Nog leger en zinlozer? Impossibru!quote:Op maandag 23 juni 2014 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Wie moet je anders in dit topic uit gaan lopen maken voor vieze linksche boomknuffelaar als stbabs hier niet meer mag posten van zijn betere helft? Je leven zal leeg ende zinloos zijn.
Natuurlijk wel, ik ben geen moderne manquote:Op maandag 23 juni 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Alsof hij uberhaupt nog iets mag zodra "ja ik wil" gezegd is.
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Wie moet je anders in dit topic uit gaan lopen maken voor vieze linksche boomknuffelaar als stbabs hier niet meer mag posten van zijn betere helft? Je leven zal leeg ende zinloos zijn.
Het was een goed weekend, 16 uur gewerkt.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een goed weekend. Bier drinken van 10:30 tot 8:00
Zit je nou die engel zat te voeren?!quote:Op maandag 23 juni 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar mag je zo'n bierhelm niet op een beeld plaatsen. Kreeg iig te horen van een agente dat dat ons een boete voor baldadigheid kon opleveren. Maar ondertussen staat hij er nog steeds op(die boete was overigens 230, dus best blij dat we die niet hebben gekregen)
Oh, ok. Overgeacademiseerde eurofiele patriciër dan.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]ik ben niet linksch, stem alweer jaren op Pechtold.
Had ie z'n flaming sword bij?quote:
Heb je me niet gemist dan, de afgelopen 2 weken?quote:
Mooi land he, nederland?quote:Op maandag 23 juni 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar mag je zo'n bierhelm niet op een beeld plaatsen. Kreeg iig te horen van een agente dat dat ons een boete voor baldadigheid kon opleveren. Maar ondertussen staat hij er nog steeds op(die boete was overigens 230, dus best blij dat we die niet hebben gekregen)
Jewelquote:Op maandag 23 juni 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je me niet gemist dan, de afgelopen 2 weken?
Da's niks. Singapore is 500 SGD voor een propje op de grond gooien.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi land he, nederland?.
230 euro voor iets als dit.
Nou, ik ben dus naar Singapore geweest en heb alles gegeten wat God niet bedoeld heeft en alles gedaan wat ie verboden heeft. Dusquote:
Detailsquote:Op maandag 23 juni 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ben dus naar Singapore geweest en heb alles gegeten wat God niet bedoeld heeft en alles gedaan wat ie verboden heeft. Dus
En het klopt niet eens he!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi land he, nederland?.
230 euro voor iets als dit.
Wildpoepen?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het klopt niet eens he!
Openbare orde
Niet opvolgen van een bevel van de politie
Zonder vergunning evenement, feest of wedstrijd houden
Als straatartiest, of tekenaar optreden waar dit niet mag
Zonder toestemming flyeren
Graffiti aanbrengen
Op of aan de weg een voertuig, tent of soortgelijks als slaapplaats gebruiken
Klimmen of zich bevinden op daarvoor niet bestemd straatmeubilair
Zodanig op te houden waardoor voor weggebruikers of omwonenden overlast of hinder wordt veroorzaakt
Wildplassen/poepen
Zonder redelijk doel rondhangen
Valse identiteit opgeven
Zonder toestemming bekladden/ aanplakken
Baldadigheid plegen op openbare weg
Nou nee, dat gaat echt te ver daar. Hier zou idd wel iets strenger mogen op belangrijke dingen, maar ondanks dat ik nooit iets op straat gooi vind ik dat gewoon te hoog qua boete voor zoiets.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niks. Singapore is 500 SGD voor een propje op de grond gooien.
Zouden ze in NL ook eens moeten doen. De NL regering kan er nog wat van leren, met die softe shit hier.
Snow crab, fish head curry and chicken feet, om er maar ff 3 op te noemen.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snow crab, fish head curry and chicken feet, om er maar ff 3 op te noemen.
En Adam, Kamal en Anubhav, om er maar ff 3 op te noemen.
Crabs, head....... het zal allemaal weer nietquote:Op maandag 23 juni 2014 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snow crab, fish head curry and chicken feet, om er maar ff 3 op te noemen.
En Adam, Kamal en Anubhav, om er maar ff 3 op te noemen.
Ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nee, dat gaat echt te ver daar. Hier zou idd wel iets strenger mogen op belangrijke dingen, maar ondanks dat ik nooit iets op straat gooi vind ik dat gewoon te hoog qua boete voor zoiets.
Don't be a chickenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Crabs, head....... het zal allemaal weer niet.
Ja. En nee.quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Crabs, head....... het zal allemaal weer niet.
Point your heels to Jesus!! Halleluuuuu!quote:
Zegt meer over jullie dan over mijquote:
Mwah, ik denk het niet. De meeste mensen wonen niet ff 3 andere gasten uit tijdens een werkbezoek :'_.quote:
Nou wat wil je allemaal weten dan?quote:
Hoezo 3? Ik heb er maar 3 genoemd!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk het niet. De meeste mensen wonen niet ff 3 andere gasten uit tijdens een werkbezoek :'_.
Kijk, mooi zoquote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou wat wil je allemaal weten dan?
Het was fijn. En raar. En leuk. En een mooie stad. En een hele open stad, wat ik vooraf niet gedacht had. Zeker niet met de waarschuwingen die ik kreeg. Hij is veel toleranter dan menig stad in NL eigenlijk.
Man oh manquote:
Kerel, als je je ervoor liet betalen kon je 10 jaar geleden al gaan rentenierenquote:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuhm.... nou vooral gewerkt, en 's avodns gegeten. Echt alles draait er, net als in Hong Kong en Maleisie, om eten. Alles. Alle foto's die ik nu nog krijg van collega;s daar zijn van.... eten. Alle verhalen? Eten. Alle tips die ik kreeg voor mijn vrije dag? Gingen over eten. ALLES gaat over eten. Nou vind ik eten best oke hoor, maar nou ook weer niet ZO speciaal!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk, mooi zo![]()
Maar nog leuke uitgebreide situaties/verhalen enzo te vertellen?
Nee, dat vraag ik me niet af. Jij wel?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man oh man.
En je vraagt je af waar de reputatie van homo's toch vandaan komt?.
Die aanbiedingen sla ik altijd af. Principe kwestiequote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, als je je ervoor liet betalen kon je 10 jaar geleden al gaan rentenieren![]()
Hehe, nouja bij jou draaide niet ALLES om eten. Jij hebt tig kerels gehadquote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuhm.... nou vooral gewerkt, en 's avodns gegeten. Echt alles draait er, net als in Hong Kong en Maleisie, om eten. Alles. Alle foto's die ik nu nog krijg van collega;s daar zijn van.... eten. Alle verhalen? Eten. Alle tips die ik kreeg voor mijn vrije dag? Gingen over eten. ALLES gaat over eten. Nou vind ik eten best oke hoor, maar nou ook weer niet ZO speciaal!
Verder naast Singapore ook naar Maleisie gegaan. Was er nu toch!
En een hele lieve date gehad daar. Met een Moslim
Ja misschien wel. Het "nieuwe" is er nu af. Al moet ik zeggen dat ik alleen eten nog steeds echt niet fijn vind. Heb t niet vaak gedaan, maar probeer t dan ook te vermijden.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, nouja bij jou draaide niet ALLES om eten. Jij hebt tig kerels gehad
Maar volgende reis (mocht ie er komen) ga je die nu minder eng vinden?
Maar dat is in Nederland ook niet fijn (vind ik dan)quote:Op maandag 23 juni 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja misschien wel. Het "nieuwe" is er nu af. Al moet ik zeggen dat ik alleen eten nog steeds echt niet fijn vind. Heb t niet vaak gedaan, maar probeer t dan ook te vermijden.
Nou, er zijn ook mensen die daar dus totaal geen problemen mee hebben. Ik vind t toch altijd wat awkward en ... sneu?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is in Nederland ook niet fijn (vind ik dan)
Dus dat snap ik wel.
Neenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
En nou niet zo schijnheilig gaan zitten doen. Want als je in 2 weken 3 mooie callcenter mokkels zou kunnen neuken zou je t OOK doen. Of iig menig man zou het doen.![]()
Dus.
Menig man.quote:
Wellicht, maar het feit dat je in zo'n land zonder enig probleem meer dan 3 keer iemand kan scoren zegt wel dat het echt geen ene moeite kost.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
En nou niet zo schijnheilig gaan zitten doen. Want als je in 2 weken 3 mooie callcenter mokkels zou kunnen neuken zou je t OOK doen. Of iig menig man zou het doen.![]()
Dus.
Nouja als ik er simpel een boek bij kon lezen ofzo, lijkt het me best relaxed. MAar eten en lezen is vaak niet echt een combiquote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou, er zijn ook mensen die daar dus totaal geen problemen mee hebben. Ik vind t toch altijd wat awkward en ... sneu?Wat t eigenlijk helemaal niet is.
Omdat t mannen zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar het feit dat je in zo'n land zonder enig probleem meer dan 3 keer iemand kan scoren zegt wel dat het echt geen ene moeite kost.
Constant zou ook wel een beetje vermoeiend zijn lijkt mequote:Lijkt me ook wel eens leuk, niet constant.
In Nederland is dat met weerquote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuhm.... nou vooral gewerkt, en 's avodns gegeten. Echt alles draait er, net als in Hong Kong en Maleisie, om eten. Alles. Alle foto's die ik nu nog krijg van collega;s daar zijn van.... eten. Alle verhalen? Eten. Alle tips die ik kreeg voor mijn vrije dag? Gingen over eten. ALLES gaat over eten. Nou vind ik eten best oke hoor, maar nou ook weer niet ZO speciaal!
Ik heb niet met iedereen "alles" gedaan nee. Alleen met de jongen van de date.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar heb je 'alles' met die kerels gedaan dan Angel? Of beetje wezen zoenen?
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, die nam me ook mee uit eten en zo dus ik moest wel wat teruggeven natuurlijk![]()
quote:
Ja zo ben ik dan ook wel weer. Voor wat hoort wat. Ik heb een opvoeding genoten!quote:
Ben blij dat het er in de hetero wereld niet zo aan toe gaatquote:Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja zo ben ik dan ook wel weer. Voor wat hoort wat. Ik heb een opvoeding genoten!
Ook alleen maar omdat menig vrouw niet meewerkt uit angst voor de reputatie.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat het er in de hetero wereld niet zo aan toe gaat
Dat ligt dus aan de vrouw hequote:Op maandag 23 juni 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat het er in de hetero wereld niet zo aan toe gaat
Ik overdrijf mijn shock uiteraardquote:Op maandag 23 juni 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat menig vrouw niet meewerkt uit angst voor de reputatie.
Ik vind dat er altijd vrij hypocriet of geshockt over gedaan wordt, terwijl veel hetero mannen hetzelfde zouden doen ALS ze de kans zouden krijgen. Maar dat is t, die krijgen ze niet. Want dan is t meisje namelijk meteen de slet. Maar als een jongen in de bloei van z'n leven een half hockeyteam kan afwerken is ie de held. Beetje krom hoe er met seks wordt omgegaan bij beide seksen.
Nou, het gaat bij mannen ook niet compleet zonder moeite hoor. Ligt er ook aan hoe je er uit ziet en waar je op "gooit" .... en ik ben natuurlijk een plaaaaaaaaaaaatje om te zien hequote:Op maandag 23 juni 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf mijn shock uiteraard.
Maar het zal aan mij liggen,maar ik vind het "yes, het gaat lukken" moment toch wel een leuk onderdeel van alles. En als je toch altijd wel weet dat het gaat lukken is toch deels te lol er vanaf lijkt me na een tijdje.
Wil niet zeggen dat ik soms best wat minder moeite zou willen hoeven doen hoor, maar als ik elke chick zonder problemen in bed kan krijgen vraag ik me af of het nog wel zo spannend is allemaal...
Ik snap het ook wel denk ik hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het gata bij mannen ook niet compleet zonder moeite hoor. Ligt er ook ana hoe je er uit ziet en ik ben natuurlijk een plaaaaaaaaaaaatje om te zien he
En ik was westers. Met blond haar. En krullen. En bluawe ogen. Ik zette m'n Grindr aan en had binnen een half uur 74 berichten. 74?!?!?!
Het spelletje voor die eerste zoen is best leukquote:Op maandag 23 juni 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf mijn shock uiteraard.
Maar het zal aan mij liggen,maar ik vind het "yes, het gaat lukken" moment toch wel een leuk onderdeel van alles. En als je toch altijd wel weet dat het gaat lukken is toch deels te lol er vanaf lijkt me na een tijdje.
Wil niet zeggen dat ik soms best wat minder moeite zou willen hoeven doen hoor, maar als ik elke chick zonder problemen in bed kan krijgen vraag ik me af of het nog wel zo spannend is allemaal...
Die spanning is er nog steeds, maar dat is met daten.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het spelletje voor die eerste zoen is best leuk![]()
Zonde als die spanning helemaal zou verdwijnen omdat je weet dat het toch lukt.
Bij seks om de seks wil ik ook spanning. Zeker de eerste keer. Anders hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Die spanning is er nog steeds, maar dat is met daten.
Dat staat echt compleet los van seks, voor sommigen. Of voor velen. Ik weet t niet.
Voor mij in ieder geval wel. Ander soort seks.
Zelfs ik vind datquote:Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel denk ik hoor. Maar het klinkt toch een beetje "overkill" bij jou soms
.
Ach. Ik geniet er gewoon van. Ik ben single. Ik ben volwassen. De tegenpartij is volwassen. En hopelijk single. Ik doe t veilig. En ik doe er niemand pijn mee (nou ja, soms danquote:Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel denk ik hoor. Maar het klinkt toch een beetje "overkill" bij jou soms
.
Ander soort spanning. Geen "zou ik hem zo ver krijgen?" spanning, maar wel een spanning hoe t zal zijn en zo.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij seks om de seks wil ik ook spanning. Zeker de eerste keer. Anders hoeft het van mij niet.
Ik veroordeel je ook niet verderquote:Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Ik geniet er gewoon van. Ik ben single. Ik ben volwassen. De tegenpartij is volwassen. En hopelijk single. Ik doe t veilig. En ik doe er niemand pijn mee (nou ja, soms dan![]()
).
Geen idee, heb al in geen eeuwen een relatie gehadquote:Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Ander soort spanning. Geen "zou ik hem zo ver krijgen?" spanning, maar wel een spanning hoe t zal zijn en zo.
Ik bedoel, als je een relatie krijgt is er toch ook geen spanning meer of je je vent zo ver zou kunnen krijgen?Of juist wel, gedurende het WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |