In het weekend altijd.quote:
Wel nep hoor, beetje doen alsof ze een leven hebben ineens.quote:
Ze zijn 'verder'. Zoals ze hier zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel nep hoor, beetje doen alsof ze een leven hebben ineens.
Uiteindelijk komen ze wel terug. Doen ze allemaal...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze zijn 'verder'. Zoals ze hier zeggen
Klopt, zelfs ik ben na jaren teruggekomen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze wel terug. Doen ze allemaal...
Heb je in iedergeval iets te doen.quote:
Naar buiten gaan is nog steeds te eng?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve in het weekend als het hier dood is
jahquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar buiten gaan is nog steeds te eng?
Heb geen moeite met naar buiten gaan. Alleen als ik buiten ben komt de vraag: ja en wat nu dan?quote:
Ahhhh, ik zal eens kijken of ik wat voor je kan regelenquote:
Dat zou top ijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahhhh, ik zal eens kijken of ik wat voor je kan regelen
Kan ik me beschikbaar stellen? Mijn weekend is tot nu toe ook niet echt bijzonder te noemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou top ijn
lukt dat vanavond ook nog? verveel me de tering
Jij bent nieuw.. das engquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me beschikbaar stellen? Mijn weekend is tot nu toe ook niet echt bijzonder te noemen.
Haha ben al 9 jaar lid op fok en toch nog nieuw.quote:
Yup.. sorryquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ben al 9 jaar lid op fok en toch nog nieuw.
Nou vooruit dan, dan maar fokken hequote:
Q. Dat hoort niet. Doe normaal!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Q. het volgende:
Zaterdagavond 20:00 op kantoor zitten, het hoort niet. En dat al 12 uur lang.
Vanavond gaat helaas niet lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou top ijn
lukt dat vanavond ook nog? verveel me de tering
Wat slecht zeg, tijd voor nieuwe vrienden?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Q. het volgende:
Zaterdagavond 20:00 op kantoor zitten, het hoort niet. En dat al 12 uur lang.
Geen reden, ik wacht op de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
Maar wat is jullie reden om op zaterdagavond op fok te zitten?
Verveling.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
Maar wat is jullie reden om op zaterdagavond op fok te zitten?
Denk dat dat idd het plan moet gaan worden ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef Belsezar het volgende:
Wat slecht zeg, tijd voor nieuwe vrienden?
Ja ok, ik ook. Maar zou liever iets anders doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen reden, ik wacht op de volgende wedstrijd
Ben dus gelukkig niet de enige.quote:
Did you take a bitch pill today?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat idd het plan moet gaan worden ..
*delete telefoonnr van Belsezar*
Te grondig, enkel omdat ik vandaag niet kan aangezien ik al een biertje op heb.quote:
Ja maar.. ja maar ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Te grondig, enkel omdat ik vandaag niet kan aangezien ik al een biertje op heb.
En daarvoor noem je mij ook al broekie.
You are pure evil today!
Hij heeft wel gelijkquote:
quote:
Ik weet het.. dat was ook wel wat gemeen. Sorryquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:30 schreef Belsezar het volgende:
![]()
Maar dreigen mijn nummer te deleten, kan niet hoor
Morgen om 09:00 weer op kantoor zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Dat hoort niet. Doe normaal!
Nou dat kan ik wel vertellen, maar dat wordt een enorme post dan...quote:
Gelukkig anders ging ik je stalken en je continu smsenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet het.. dat was ook wel wat gemeen. Sorry
Geen bier voor jou dit weekend?quote:
* Cue_ verwijdert snel Bels nummerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig anders ging ik je stalken en je continu smsen
Da hebben we wel weer vermaak van een minuutquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel vertellen, maar dat wordt een enorme post dan...
Gisteren wat wijn gehad. Nu ook even paar wijntjes voor ik ga slapen. En natuurlijk aankomende week ook gewoon weer 40 uur werken.quote:
En bedankt he.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Da hebben we wel weer vermaak van een minuut
Als je al zo lang op fok bent, zou je ook wel moeten weten hoe we hier in de SC zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
En bedankt he.
Voel me gelijk zo welkom als newbie
TIETEN! Oh nee. Man. Kut.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al zo lang op fok bent, zou je ook wel moeten weten hoe we hier in de SC zijn
We zijn zoooo vriendelijk voor newbies
Ja bitches, bitches everywhere...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al zo lang op fok bent, zou je ook wel moeten weten hoe we hier in de SC zijn
We zijn zoooo vriendelijk voor newbies
Ach moet je even doorheen als newbie. Maar ja ik ben al lang lid, maar post niet super vaak op het forum eigenlijk.quote:
quote:
Je drinkt wijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren wat wijn gehad. Nu ook even paar wijntjes voor ik ga slapen. En natuurlijk aankomende week ook gewoon weer 40 uur werken.
Holy crap, mijn wereld stort inquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet ie al heel lang!Scary shit man!
Niet willen delenquote:
Oh ja, je bent erg grondig vandaag. Verkeerde woordkeuze van mij.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en het is niet enkel praat!Ik heb het hem ook zien doen
Ja, mits Hertog Jan.quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Belsezar het volgende:
Oh ja, je bent erg grondig vandaag. Verkeerde woordkeuze van mij.
Hij kan er (nog) niet op sabbelen?quote:
Minimaal ja, heb ook nog wat Duvel liggen. Maar mijn Initialen zijn niet voor niks HJquote:
Ik hoop het ook voor hem, zou toch wat zijnquote:
Duvel, daar moet je er max 2 van drinken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Minimaal ja, heb ook nog wat Duvel liggen. Maar mijn Initialen zijn niet voor niks HJ
Inderdaad, maar dat is ook meer dan genoeg voor thuis om er tenminste van te genieten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duvel, daar moet je er max 2 van drinken.
Zou lekker zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem, zou toch wat zijn
Verschillende?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:01 schreef Tally het volgende:
DuvelIk kan er tegenwoordig max 1 hebben
Ik heb naast een kratje HJ ook nog wat Kasteelbiertjes staan. Misschien eens gaan opdrinken
Ja ik geloof drie verschillende (als ik ze niet per ongeluk heb uitgedeeld).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Verschillende?
Heb tijdje terug Kasteel Rouge gedronken, erg lekker!
Kasteel Donker is erg goed te doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloof drie verschillende (als ik ze niet per ongeluk heb uitgedeeld).
Ach dan weet je in ieder geval dat je over 2 weken lekker bier kunt drinken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Tally het volgende:
Ik ben benieuwd. Maar ze blijven nog wel even liggen
Ik drink alleen als mijn man thuis is en alleen op zaterdag. Dus de eerste kans is pas over 2 weken
Als ik ze dan al niet weer vergeten benquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach dan weet je in ieder geval dat je over 2 weken lekker bier kunt drinken.
lees ik nu goed dat je man van huis is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Tally het volgende:
Ik ben benieuwd. Maar ze blijven nog wel even liggen
Ik drink alleen als mijn man thuis is en alleen op zaterdag. Dus de eerste kans is pas over 2 weken
Jij bent altijd welkom. Ook al issie thuisquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lees ik nu goed dat je man van huis is?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Ook al issie thuis![]()
Waarom krijg ik nou nooit zulke aanbiedingen van vrouwelijke kennissen/vrienden...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Ook al issie thuis![]()
Ik om uit bed te komen. Maar de achterdeur staat openquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik ben te lamlendig vandaag om de deur uit te gaan
En Cue_ vroeg me net ook al...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou nooit zulke aanbiedingen van vrouwelijke kennissen/vrienden...
Omdat het waarschijnlijk dan geen kennis of vriend isquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou nooit zulke aanbiedingen van vrouwelijke kennissen/vrienden...
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Cue_ vroeg me net ook al...
Ja trap me beide maar de grond in...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk dan geen kennis of vriend is
jij ouwe snoepert!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik om uit bed te komen. Maar de achterdeur staat open
Je mag DM's niet besprekenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Cue_ vroeg me net ook al...
* Cue_ doet TR-retje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaa nouuuu, ban me dan maar...sms je me dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |