Ja, daar droom ik nog elke nacht vanquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:27 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Niet het postbusnummer 99054 vergeten hè
-ploetert door met dr 9 tassen- uhuh.. Jij geen kampioen, dubbeldikke margriet en de libelle?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:10 schreef gelestipjes het volgende:
Behoorlijk rustig voor een donderdag
meeste kampioenen hebben we vorige week al gehad, dus dat viel op zich wel mee. Wel de margriet en de libelle, maar toch duidelijk een stuk minder post dan normaal op donderdagquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-ploetert door met dr 9 tassen- uhuh.. Jij geen kampioen, dubbeldikke margriet en de libelle?
Dit jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef superkimmi het volgende:
ja maar jou wijk is niet bepaald representatief, houdjemond.. Ik weet niet wat ze daar doen maar jouw hoeveelheden ken ik nergens van terug.. Ben je er al achter wat het nou zo veel maakt?
hier niet vele kampioenen,own home,etc..quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:10 schreef gelestipjes het volgende:
is het wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef posje het volgende:
Hoera, ik heb de nieuwe shirts binnen! Komen mooi wat warme dagen aan om ze uit te proberen, ben benieuwd.
Aan 9 tassen kwam ik ook niet, dus ik deel de mening dat de wijk van houdjemond niet representatief is, maar ik had toch ook nog 5 tassen, en dat is voor de betreffende wijk zeker niet weinig te noemen. Kampioen, Waterkampioen, Libelle, Margriet, Elsevier, Eigen Huis Magazine.... Okee, het was rustiger dan vorige week donderdag, maar daarmee houdt het dan ook op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
meeste kampioenen hebben we vorige week al gehad, dus dat viel op zich wel mee. Wel de margriet en de libelle, maar toch duidelijk een stuk minder post dan normaal op donderdag
In sommige wijken zat bijna niets in, terwijl anderen erg volle vakken opleverden. Dat icm te krap inplannen leverde flink veel sorteerwerk opquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:10 schreef gelestipjes het volgende:
Kan je niet om een andere wijk vragen? Bijvoorbeeld een middagwijk af en toe?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-ploetert door met dr 9 tassen- uhuh.. Jij geen kampioen, dubbeldikke margriet en de libelle?
Heb al een middagwijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kan je niet om een andere wijk vragen? Bijvoorbeeld een middagwijk af en toe?
Staat 2.5 voor, en dat deden we ook, in mijn inwerktijd dus met 2 man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef gelestipjes het volgende:
Die wijk van houdjemond is maar 2,5 uur of zo toch? Dus als je die opsplitst blijft er weinig van over
Ja, maar je inwerktijd telt natuurlijk niet echt, dan doe je het altijd met 2 man. Als je het nu zou opsplitsen zou er niet veel meer van overblijven. Ik neem niet aan dat je zit te wachten op een wijk van maar een uurtje of zo? En je zei zelf al eens dat je er meestal ook 2,5 a 3 uur over doet. Hoeveel tassen het zijn maakt dan in principe natuurlijk niet zo veel uit, het gaat er maar om of de tijd uiteindelijk enigszins haalbaar is, niet om het aantal tassen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Staat 2.5 voor, en dat deden we ook, in mijn inwerktijd dus met 2 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |