Ja, ik val er nog net binnen. Mijn contract loopt af op 1 april 2015.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
loopt jouw contract nog langer dan 6 maanden dan? Anders val je sowieso buiten de afspiegeling (let wel: 6 maanden vanaf de peildatum)
Als je de T&T code wilt beter bij het postkantoor..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef lokpokken het volgende:
Ik wil mijn producten verzenden via PostNL Brievenbuspakje met track&trace code (¤3,59 online aanmelden, ¤3,84 op het postkantoor). Moet ik dit pakketje zelf in de oranje brievenbus deponeren of moet ik dit pakket per se naar het postkantoor brengen?
Ja, maar ik print zelf de labels uit, dus dan staat de T&T al op het label. Of moet het pakket dan nog steeds via het postkantoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je de T&T code wilt beter bij het postkantoor..
Verkeerd gelezen, sorry!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja, maar ik print zelf de labels uit, dus dan staat de T&T al op het label. Of moet het pakket dan nog steeds via het postkantoor.
Ik heb de hele week geen Kampioen gezien (wel een lading gele kaarten), nou was ik vandaag vrij maar ze hadden me dus anderhalve wijk aangesmeerd en vandaag zat er een hele lading tussen. De laatste weken krijgen we geen HAH planning meer, nou had ik de AH met de Karwei wel verwacht maar het "geweldige" Overijssel & jij (kwartaal prut van de provincie) niet, domme ding was vrij groot en zwaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:07 schreef superkimmi het volgende:
hier ook nog een deeltje kampioenen. En naast de ah, c1000 en karwei ook nog de new york pizza.. blijft een rotding om te pakken..
Samen met de boekjes van de Service Apotheek mijn meest gehate HAH. Was lekker, dinsdag zat ie er hier bij samen met nog 4 andere, waaronder kleine *censuur* kaartjes van mentosquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:34 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ik heb de hele week geen Kampioen gezien (wel een lading gele kaarten), nou was ik vandaag vrij maar ze hadden me dus anderhalve wijk aangesmeerd en vandaag zat er een hele lading tussen. De laatste weken krijgen we geen HAH planning meer, nou had ik de AH met de Karwei wel verwacht maar het "geweldige" Overijssel & jij (kwartaal prut van de provincie) niet, domme ding was vrij groot en zwaar.![]()
En bij ons is het risico op bijtwonden ook aanwezig!quote:Op zondag 29 juni 2014 12:15 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik speel zelf ook een buitenspel in oranje, af en toe een gele kaart en soms een verlenging. Mocht het huilen me nader staan dan het lachen, dan kan het gebeuren dat een van de fietstassen een onterechte strafschop krijgt. Waarom zou ik min of meer het zelfde op tv willen zien?![]()
We zouden eigenlijk ook wel het zelfde moeten verdienen, met een miljoen per jaar ben ik al tevreden hoor. Hoog tijd om eens te gaan staken.
Op je werk laten bezorgen. Doe ik ook. Andere optie is een postbus nemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:57 schreef Skv het volgende:
Dag bezorgerts,
Vraagje aan jullie!
Ik huur de bovenverdieping van een groot pand en heb dus hetzelfde huisnummer als mijn buren. Mijn buurman werkt aan huis en ik op kantoor (ben veel weg). Ik bestel veel pakjes, en mijn buurman is er helemaal klaar mee om constant mijn pakjes aan te moeten nemen onder zijn werktijd. Logisch.
Ik ben dus op zoek naar een oplossing zodat de pakjes niet voor de eerste keer worden aangeboden, maar direct naar het postkantoor worden gebracht zodat ik ze daar zelf op kan halen.
Van PostNL klantenservice begrijp ik dat bezorgers verplicht zijn om het thuis aan te bieden.. Maar dit is dus geen optie. Wat raden jullie mij aan?
N.B. het gaat vaak om particulier verzonden binnenlandse pakketjes en internationale pakketjes.
Postbus gaat niet met internationale verzendingen met evt inklaringskosten. Op mijn werk heb ik geprobeerd, maar dan gaat alles langs de centrale postafdeling (dus wordt alles formeel geregistreerd, inhoud gecontroleerd en daarna op een grote stapel gegooid). Dus ik ben eigenlijk op zoek naar iets waardoor de bezorger het niet aanbiedt maar direct op het postkantoor neerlegt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op je werk laten bezorgen. Doe ik ook. Andere optie is een postbus nemen.
En dat is helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Postbus gaat niet met internationale verzendingen met evt inklaringskosten. Op mijn werk heb ik geprobeerd, maar dan gaat alles langs de centrale postafdeling (dus wordt alles formeel geregistreerd, inhoud gecontroleerd en daarna op een grote stapel gegooid). Dus ik ben eigenlijk op zoek naar iets waardoor de bezorger het niet aanbiedt maar direct op het postkantoor neerlegt.
Pffrt.quote:
Je kan het proberen maar ik denk het niet. Dan ziet die bezorger z'n inkomsten verdwijnen voor de zon. Hij/zij zal altijd proberen het af te leveren. Niet afleveren is niet betaald krijgen bij pakketservice(even uitgaande van een subco).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Pffrt.Als ik op het pakje zet LEG NEER OP HET POSTKANTOOR, zou dat werken?
Wat een belachelijke constructie, dus omdat de pakketboeren een vreemd beloningssysteem hebben bedacht, verslechtert de dienstverlening? Lekker klantgericht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan het proberen maar ik denk het niet. Dan ziet die bezorger z'n inkomsten verdwijnen voor de zon. Hij/zij zal altijd proberen het af te leveren. Niet afleveren is niet betaald krijgen bij pakketservice(even uitgaande van een subco).
Die brievenbussen zijn gewoon te koop, kom zo meteen langs een adresje dat er eentje heeft hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:33 schreef V__L_N het volgende:
Mare je kan ook beetje gaan creatieven en een pakketbus naast je deur maken. De postbode legt het pakket daar in en sluit de bak daarna gewoon af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |