twitter:niels2406 twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 15:56:44Klantvriendelijke bezorger, even snel een blokje met de hond om en dan trekt hij/zij z'n eigen conclusie #oké #postnl http://t.co/wHcu6UwSQx reageer retweet
Pluh.. pakket is al 6.75 ofzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Zie ook net dat het versturen van een normaal pakket vanaf augustus 20 cent duurder gaat worden. Ik kies nu echt zoveel mogelijk voor de concurrent met dingen van marktplaats etc, zeker naar een DHL servicepunt kan het voor 4 euro. Dat scheelt toch een boel (al is het wel wat trager..).
Pakjes die via een DHL Servicepunt worden aangeboden worden bezorgd door Selektvracht. Daar heb ik zulke slechte ervaringen mee dat ik met liefde die 2 dubbeltjes extra neertel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Zie ook net dat het versturen van een normaal pakket vanaf augustus 20 cent duurder gaat worden. Ik kies nu echt zoveel mogelijk voor de concurrent met dingen van marktplaats etc, zeker naar een DHL servicepunt kan het voor 4 euro. Dat scheelt toch een boel (al is het wel wat trager..).
dit krijg je omdat er geen geld betaald wordt,bij niet afleveren eigenlijk zitten de pakketboeren in het zelfde schuitje als de pbzquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]twitter:niels2406 twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 15:56:44Klantvriendelijke bezorger, even snel een blokje met de hond om en dan trekt hij/zij z'n eigen conclusie #oké #postnl http://t.co/wHcu6UwSQx reageer retweet
klopt want ik heb er ook geen goede ervaringen mee,iets duurt wel een week soms.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Pakjes die via een DHL Servicepunt worden aangeboden worden bezorgd door Selektvracht. Daar heb ik zulke slechte ervaringen mee dat ik met liefde die 2 dubbeltjes extra neertel.
Met PostNL is je pakket er vaak de volgende dag al, met Selektvracht kan het dagen duren, en bij internationale zendingen zelfs vele weken. Als het überhaupt al aankomt.
Mijn ervaringen zijn tot nu toe best aardig. 1 keer gehad dat iets echt langer was blijven liggen vanwege een storing, maar meestal is dit er wel in 2 werkdagen. Zeker voor goedkope dingen die via Marktplaats gekocht, vind het dan te duur worden met zulke verzendkosten. Voor de duurdere dingen kies ik meestal wel PostNL en dan ook aangetekend, al haal ik echt dure dingen meestal zelf wel opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:59 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
klopt want ik heb er ook geen goede ervaringen mee,iets duurt wel een week soms.
buiten ons vind ik ups zeer goed,elk detail wordt ingescand(je hebt uiteindelijk een heel overzicht van hoe en wat)
loopt jouw contract nog langer dan 6 maanden dan? Anders val je sowieso buiten de afspiegeling (let wel: 6 maanden vanaf de peildatum)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Ja, bij ons ook de Kampioenen. Donderdag ook al heel veel gehad.
Donderdag a.s. krijgen we een presentatie omtrent de afspiegeling die in oktober gaat plaatsvinden. Bah, bah en nog eens bah!
Op het wijn gedeelte na, kan ik het zo te horen prima vinden met je man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef superkimmi het volgende:
hier pak ik straks ook een biertje, een zak chips en een voetbalwedstrijd. Mijn man daarentegen gaat aan de wijn en vermijd voetbal als de pest (zelfs de finale 4 jaar terug heeft hij niet gezien).. er gaat ergens iets mis in de man-vrouw verhouding hier
krijgen we er 50c p/u bijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:32 schreef V__L_N het volgende:
Hadden jullie dit gelezen?
http://duitslandnieuws.nl(...)raatje-met-senioren/
Ik zie een geldkoe voor Herna aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |