Oeh nice.quote:
Ohquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Fopje ook niet zo zeer jou tieten..
ik heb liefde ervoor terug. dat is 'onbetaalbaar' hueuhueheuehequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sta niet in de sale. Ben onbetaalbaar bb
Aandacht, heel veel aandacht bij voorkeur van jou.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat verdien je wel? :s
[..]
Ik heb nog iedere keer vlinders in mijn buik als ik een post van jou zie
Na 3 jaar nog altijd zo klef. Wat een droomhuwelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
23 augustus zal ik mij weer in je schoot werpen, lieve schat. (L)
Niks?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
krokante kroket op
wat is daar mis mee?
Ik probeerde te laten zien dat ik mezelf niet zo heel serieus neem en ook gewoon grappen kan maken ten koste van mezelfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je hier zo mee zit moet je hier niet de aandacht op vestigen, zeker niet op FOK! en al helemaal niet in een ONZ topic...
ik las krokante krabquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
krokante kroket op
wat is daar mis mee?
xD!!!@@!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kappen doe je in het bos!!!!!!1!1!1!
Je wilt photoshops zien?quote:
En daar gaat het vaak mis, omdat het of bij jou of bij de ander ineens toch serieus wordt genomen. Just sayin'...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik probeerde te laten zien dat ik mezelf niet zo heel serieus neem en ook gewoon grappen kan maken ten koste van mezelf.
Ik kan niet meer zonder mijn prinsesje :$quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aandacht, heel veel aandacht bij voorkeur van jou.
[..]
Na 3 jaar nog altijd zo klef. Wat een droomhuwelijk
quote:
Dat probeer ik al te gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aandacht, heel veel aandacht bij voorkeur van jou.
[..]
Na 3 jaar nog altijd zo klef. Wat een droomhuwelijk
Haha Fopje voelt zich opgelaten tussen knappe mannen. Het is maar goed dat hij niet tussen ons inzit Mortaxxquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je wilt photoshops zien?
Hier nog 1 voor je![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |