Amarantha is niet een vriendin van je. En als je zoiets hier zegt is het eerder eng dan leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik bespreek pizzadates voortaan wel niet meer met mensen op FOK!. Buiten FOK! om reageren mensen wel positief enzo.
Als ik tegen vriendinnen zeg van "nou, dan doen we het samen toch?" vinden ze dat juist leuk.
FOK! is dus toch anders en dat moet ik leren.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Lijkt wel alsof mijn haar weer dezelfde lengte is als het wat voor ik naar de kapper ging
Maar mensen die elkaar niet kennen vinden het vreemd als je zegt 'dan doen we dat toch samen?'. Meestal zeg ik dat soort dingen alleen tegen mensen die ik al heb gemeet of ik zeg het als een grap, dan weet de ander dat ik het toch niet meenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik bespreek pizzadates voortaan wel niet meer met mensen op FOK!. Buiten FOK! om reageren mensen wel positief enzo.
Als ik tegen vriendinnen zeg van "nou, dan doen we het samen toch?" vinden ze dat juist leuk.
Daar ding het dus mis. Maar dat weet ik nu dus ik maak die fout niet meerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Amarantha is niet een vriendin van je. En als je zoiets hier zegt is het eerder eng dan leuk
Fuck deze ga ik snel kopenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/sub/36223/
koop ze alle 3 voor tientje dan
Ik ben louter positief tegen je geweest Adora. Zeker sinds ik kennis heb genomen van onze gezamenlijke Djumbo passiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom gaf ik hem ook.
[..]
Graag gedaan
Gewoon doenquote:
Heb laatste week al beetje teveel geld uitgegeven dus MEHquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/sub/36223/
koop ze alle 3 voor tientje dan
Dit ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Amarantha is niet een vriendin van je. En als je zoiets hier zegt is het eerder eng dan leuk
Maar ze zijn zo schattig. alsdus nijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
Tering Fl en Nijn ik vind jullie bijna zo mogelijk irritanter da ndat gezwets om Adora
'Kijk naar ons!! wij zijn een stel!!! wat vinden we elkaar toch leuk!!!!!!!'quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
Tering Fl en Nijn ik vind jullie bijna zo mogelijk irritanter da ndat gezwets om Adora
Een jaar? Ik ga dit jaar expres elke 3 maanden heenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu weer een jaar geen kapperfuck yeah snel groeiend haar
DM het dan lekker naar elkaar of zoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig. alsdus nijn.
Verven maakt het echt dood. Gewoon stoppen met verven, dan hoef je echt niet zo vaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een jaar? Ik ga dit jaar expres elke 3 maanden heenMijn haar moet weer wat gezonder worden
Als we het maar vaak genoeg in een topic laten blijken dan moeten ze onze wanhopige sneue relatie wel serieus nemenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Kijk naar ons!! wij zijn een stel!!! wat vinden we elkaar toch leuk!!!!!!!'
Gelijk heb je hoor. Zo'n ruggengraat voegt enkel extra kilo's toe op de weegschaalquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig. alsdus nijn.
Dat doe ik alquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verven maakt het echt dood. Gewoon stoppen met verven, dan hoef je echt niet zo vaak.
Ik wou alleen aardig zijn maar dat kwam dus niet zo overquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mensen die elkaar niet kennen vinden het vreemd als je zegt 'dan doen we dat toch samen?'. Meestal zeg ik dat soort dingen alleen tegen mensen die ik al heb gemeet of ik zeg het als een grap, dan weet de ander dat ik het toch niet meen
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
Het is wel aardig bedoeld maar het is ook eng. En niet omdat jij het vroeg maar dat zal het van bijna iedereen zijn die je nog niet eerder hebt gemeetquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wou alleen aardig zijn maar dat kwam dus niet zo over.
Krijg je mooi effect van in je haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doe ik alMaar komt omdat ik graag weer blond wil zijn, over een half jaar gaat mijn kapster blonde highlights erin zetten
Dan heb ik meerdere tinten blond haar, lijkt me wel mooi
Ja ze gaat het ook geleidelijk doen, eerst over een half uur een paar en dan afspraak erna weer een paar en zo door tot ik heel veel tinten heb maar nog wel natuurlijk lijktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je mooi effect van in je haar.gewoon geleidelijk laten doen. Alles wat ik heb gebleekt in mijn haar werd er af geknipt
Gewoon doen! Als je het niet mooi vind koop je head & shoulder anti roos shampooquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik wil eigenlijk ook een andere haarkleur proberen maar ik ben bang dat het me niet staat
.
+1 voor jouquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar had ik ook voor gekozen
[..]
Dat was geen optie.
[..]
Amaaaa
Heeft snow je al kunnen helpen?
[..]
Correct dit.
Oké, en wat voor nut heeft die shampoo danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon doen! Als je het niet mooi vind koop je head & shoulder anti roos shampoo
Ohquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Binnen een maand paars (en roodtint) uit mijn haar gekregen met deze shampoo
Anti roos is hardnekking, maakt verfpigmenten kapotquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, en wat voor nut heeft die shampoo dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |