Krijg je mooi effect van in je haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doe ik alMaar komt omdat ik graag weer blond wil zijn, over een half jaar gaat mijn kapster blonde highlights erin zetten
Dan heb ik meerdere tinten blond haar, lijkt me wel mooi
Ja ze gaat het ook geleidelijk doen, eerst over een half uur een paar en dan afspraak erna weer een paar en zo door tot ik heel veel tinten heb maar nog wel natuurlijk lijktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je mooi effect van in je haar.gewoon geleidelijk laten doen. Alles wat ik heb gebleekt in mijn haar werd er af geknipt
Gewoon doen! Als je het niet mooi vind koop je head & shoulder anti roos shampooquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik wil eigenlijk ook een andere haarkleur proberen maar ik ben bang dat het me niet staat
.
+1 voor jouquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar had ik ook voor gekozen
[..]
Dat was geen optie.
[..]
Amaaaa
Heeft snow je al kunnen helpen?
[..]
Correct dit.
Oké, en wat voor nut heeft die shampoo danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon doen! Als je het niet mooi vind koop je head & shoulder anti roos shampoo
Ohquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Binnen een maand paars (en roodtint) uit mijn haar gekregen met deze shampoo
Anti roos is hardnekking, maakt verfpigmenten kapotquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, en wat voor nut heeft die shampoo dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |