quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn prinsesje :$
Bedankt voor het advies. Ik ga er wat mee doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En daar gaat het vaak mis, omdat het of bij jou of bij de ander ineens toch serieus wordt genomen. Just sayin'...
Maar ik ben alleen goed in ACquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Zou trouwens bioshock kopen ipv ac IV
Is infinite leuk? Ik hou niet zo van shooter en horror en shit maar die moet best leuk zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
De reactie die je wist dat zou komenquote:
Misschien juist goed voor hem. Kom je ook woensdag fop?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Fopje voelt zich opgelaten tussen knappe mannen. Het is maar goed dat hij niet tussen ons inzit Mortaxx
Ik wil ze allebeiquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Werkt alleen als je meedoet met een grapje.. Als iemand al een grapje maaktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou, ik ga geen grapjes meer maken over mezelf dus.
ja hij is leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is infinite leuk? Ik hou niet zo van shooter en horror en shit maar die moet best leuk zijn
Daarom gaf ik hem ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen
[..]
Misschien juist goed voor hem. Kom je ook woensdag fop?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan krijg ik kennelijk alles wat ik verdien dan wel wil. Bedankt
Zoveel twijfelsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hij is leuk
horrorgehalte in deze viel wel mee
bioschock 2 was "enger"
En ik bespreek pizzadates voortaan wel niet meer met mensen op FOK!. Buiten FOK! om reageren mensen wel positief enzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werkt alleen als je meedoet met een grapje.. Als iemand al een grapje maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |