Maracana stadion, totaal geen druk inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rusland kan er niks van. Belgjes hebben nu minder druk dan de vorige wedstrijd en winnen dit.
Uhm ja oké.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Maracana stadion, totaal geen druk inderdaad.
Die zijn er genoeg geweest.quote:Op zondag 22 juni 2014 08:52 schreef TLC het volgende:
Normaal gezien zou Belgie dit moeten kunnen winnen - maar wat zijn normale uitslagen dit WK ?
Rusland - Zuid Korea gezien?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:26 schreef Wouterw17 het volgende:
Hoe speelt Rusland eigenlijk? Niet zoals Algerije toch, hoop ik?
Vrij defensief en goed georganiseerd spelen ze. Rusland - Zuid Korea was, op de blunder van Akinfeev na, een slaapverwekkende pot.quote:
Dan gaat het weer een kutwedstrijd worden voor de Belgen dus.. Hoop wel dat ze winnen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij defensief en goed georganiseerd spelen ze. Rusland - Zuid Korea was, op de blunder van Akinfeev na, een slaapverwekkende pot.
Dat denk ik wel. Voordeel is wel dat Rusland iets moet. Ze hebben pas één puntje.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:29 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer een kutwedstrijd worden voor de Belgen dus.. Hoop wel dat ze winnen.
Zeker waar maar spanning is wat mij betreft niet nodig hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 12:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat Rusland maar winnen. Dat zou goed voor de spanning in deze poule zijn.
Hehe eens. Als Rusland wint, wat echt zéér ONWAARSCHIJNLIJK is, dan gaan er nog gekke dingen gebeuren. Maar België wint met gemak, zelfs op 80% spelen is voldoende.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zeker waar maar spanning is wat mij betreft niet nodig hoor
Capello is daar coach , je mag al blij zijn als ze eens op eigen initiatief over de middenlijn komen ...quote:Op zondag 22 juni 2014 11:26 schreef Wouterw17 het volgende:
Hoe speelt Rusland eigenlijk? Niet zoals Algerije toch, hoop ik?
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:20 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Hopen dat Vertonghen niet binnen het eerste halfuur iemands broek aftrekt in de 16 meter en dan zou het moeten loslopen.
Poppeltje doe nu niet alsof het jou om de spanning in de groep te doen is hè ...quote:Op zondag 22 juni 2014 12:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat Rusland maar winnen. Dat zou goed voor de spanning in deze poule zijn.
Hij zit al schuimbekkend klaar voor wat voor hem DE wedstrijd is van de voorronde.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Poppeltje doe nu niet alsof het jou om de spanning in de groep te doen is hè ...
Laten we het hopen. Dan is België al zo goed als zeker poulewinnaar en wellicht nadat de zeewierschijters de Algerijnse muur niet hebben weten af te breken, zelfs zeker groepswinnaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef Belladonna80 het volgende:
België moet Rusland gewoon verslaan. 4-0, ik blijf erbij. Rusland gaat alle hoeken van het veld zien.
Iets met Spanje.... En het ook niet snappen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe mensen hier vóór Rusland kunnen zijn, tenzij ze een band hebben met het landWat spelen die walgelijk voetbal
Zoals gezegd, ik heb een band met het landquote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iets met Spanje.... En het ook niet snappen.
Omdat hij 1x goed is ingevallen? Origi kun je altijd inbrengen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:17 schreef Belladonna80 het volgende:
Geen Origi.![]()
![]()
Waarom in Godsnaam toch wéér die Lukaku. Dit is toch compleet bezopen. Die gast teert alleen maar op zijn fysiek. Blijkbaar wil Wilmots dit graag zien. Bah.
Nee. Is gewoonweg een veel completere voetballer. Mirallas ben ik totaal geen voorstander van.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat hij 1x goed is ingevallen? Origi kun je altijd inbrengen.
Ik had liever Mirallas gezien.
Valt wel mee. Ander soort voetballer. Russen zijn fysiek niet mega sterk, Lukaku wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee. Is gewoonweg een veel completere voetballer. Mirallas ben ik totaal geen voorstander van.
Ikzelf vind de brille er wel vanaf stralen. Tsja achterin vind ik ook teleurstellend. Zo'n Van Buyten kan toch niet meer? En Alderweireld vind ik ook érg twijfelachtig. Kompany en Vertonghen natuurlijk uitstekend.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ander soort voetballer. Russen zijn fysiek niet mega sterk, Lukaku wel.
Achterin vind ik het storender de opstelling.
Vertonghen speelt niet. Ik snap niet waarom Lombaerts niet speelt. Van Buyten... krijg een hartverzakking altijd als de bal bij hem in de buurt komt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ikzelf vind de brille er wel vanaf stralen. Tsja achterin vind ik ook teleurstellend. Zo'n Van Buyten kan toch niet meer? En Alderweireld vind ik ook érg twijfelachtig. Kompany en Vertonghen natuurlijk uitstekend.
Wat is dat toch met bondscoaches van België, ze blijven maar aan een dood paard trekken, genaamd Daniël van Buyten.
Ik zag het later pas dat hij niet speelt. Krankzinnig zeg. Toch niet vanwege die fout mag ik leien? Niet meer normaal dit. Die achterhoede is, uitgezonderd van Kompany ( + natuurlijk Courtois ) helemaal niet zo goed als dat het kan zijn. Triest.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vertonghen speelt niet. Ik snap niet waarom Lombaerts niet speelt. Van Buyten... krijg een hartverzakking altijd als de bal bij hem in de buurt komt.
Fellaini is wel een slot op de deurquote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Cavaliers het volgende:
Die Belgjes kunnen echt niet voetballen. Geen slot op de deur gaat ze opbreken.
Fellaini is een waterdrager.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fellaini is wel een slot op de deur
Is dat niet hetzelfde?quote:
Nee, een slot op de deur is iemand die je als eerste op het wedstrijdformulier zet. Een waterdrager is slechts aanvulling.quote:
Geen idee waarom hij niet speelt. Zo geweldig deed hij het niet. Ook los van die pingel.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik zag het later pas dat hij niet speelt. Krankzinnig zeg. Toch niet vanwege die fout mag ik leien? Niet meer normaal dit. Die achterhoede is, uitgezonderd van Kompany ( + natuurlijk Courtois ) helemaal niet zo goed als dat het kan zijn. Triest.
Eens. Zogenaamde 'ervaring' zal wel de reden zijn voor Van Buyten, toch vind ik het hoogst opmerkelijk. Nu wordt Rusland gewoon kansen in de schoot geworpen. Kompany kan het niet alleen. Schokkend dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef Lothiriel het volgende:
Vertonghen gewoon op links & Lombaerts ipv Van Buyten & de opstelling was meteen 10x beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Courtois is er ook nog.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Zogenaamde 'ervaring' zal wel de reden zijn voor Van Buyten, toch vind ik het hoogst opmerkelijk. Nu wordt Rusland gewoon kansen in de schoot geworpen. Kompany kan het niet alleen. Schokkend dit.
Alderweireld doet het gewoon prima hoor bij Atlético, speelde steeds meer & dat met toppers als Godin in het team. Maar wel centraal en niet rechtsback...quote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef TLC het volgende:
Vermaelen, van Buyten en Alderweireld spelen toch ook nauwelijks bij hun clubs ?
Mwoah, nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef Belladonna80 het volgende:
België had toch echt wat beters op kunnen stellen. Nu krijgt Rusland gewoon kansen om te winnen, dat terwijl België toch echt altijd moet winnen van Rusland. Zeker het huidige België. Schandalig deze opstelling.
Jawel, maar dan moet er dus met 2 verdedigd worden. Nou ben ik geen profeet, maar dat je Rusland hiermee in de kaart speelt ( de rest van deze verdediging van België kan namelijk echt niet verdedigen ) is toch een logisch gevolg?quote:
Het huidige België zowiezo. Rusland stelt echt héél weinig meer voor. Het zou mij érnstig verbazen mocht Rusland hier winnen. Bijna onmogelijk.quote:
Ja, dat wel. Maar vroeger niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:45 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Het huidige België zowiezo. Rusland stelt echt héél weinig meer voor. Het zou mij érnstig verbazen mocht Rusland hier winnen. Bijna onmogelijk.
Maar hij was wel de beslissende Atletico-speler in de CL finale !quote:Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
Alderweireld werd gewoon uitlachen bij Atleti afgelopen seizoen. De Mike van der Hoorn van Madrid.
[ afbeelding ]
Ze kunnen er beiden absoluut geen reet van.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:02 schreef Lothiriel het volgende:
Mike van der Hoorn vergelijken met Alderweireld
Vaak op de bank zitten bij Atlético of quasi altijd op de bank zitten bij Ajax... Ik ben overigens niet eens een fan van Alderweireld en snap z'n keuze voor Atlético ook niet echt maar hem vergelijken met een kneus als VDH is wel echt nonsens.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze kunnen er beiden absoluut geen reet van.
Hij heeft ook geel gekregen bij die strafschop. Misschien is dat ook wel een overweging om hem er nu uit te laten, anders raakt hij misschien geschorst voor de derde wedstrijd in de poule, als hij zijn tweede keer geel krijgt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:34 schreef S0nic het volgende:
Mag Vertonghen nou niet spelen door die strafschop?Belgie
Zou kunnen maar is niet echt logisch want tegen Rusland heb je een sterkere opstelling nodig dan tegen Zuid-Korea, imo.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Hij heeft ook geel gekregen bij die strafschop. Misschien is dat ook wel een overweging om hem er nu uit te laten, anders raakt hij misschien geschorst voor de derde wedstrijd in de poule, als hij zijn tweede keer geel krijgt.
Speelde ook gewoon erg slecht.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Hij heeft ook geel gekregen bij die strafschop. Misschien is dat ook wel een overweging om hem er nu uit te laten, anders raakt hij misschien geschorst voor de derde wedstrijd in de poule, als hij zijn tweede keer geel krijgt.
Beter dat je voor de derde partij geschorst bent dan voor de KO-rondes.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dieptriest he. Jeetje. Van Buyten anno 2014 nog een optie bij het Belgisch Nationaal Elftal. Niet te doen dit.quote:
Middelmaat en middelmaat, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:09 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vaak op de bank zitten bij Atlético of quasi altijd op de bank zitten bij Ajax... Ik ben overigens niet eens een fan van Alderweireld en snap z'n keuze voor Atlético ook niet echt maar hem vergelijken met een kneus als VDH is wel echt nonsens.
doet niet mee.. Vermaelen neemt overquote:Op zondag 22 juni 2014 14:20 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Hopen dat Vertonghen niet binnen het eerste halfuur iemands broek aftrekt in de 16 meter en dan zou het moeten loslopen.
Ga nou niet de lul uithangen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:20 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom is Francois Sterchele eigenlijk niet geselecteerd?
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:26 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Ga nou niet de lul uithangen.
Dat weet Cavaliers echt wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:27 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Sterchele is in 2009 ( als ik me niet vergis?? ) overleden aan een auto-ongeluk.
Daar hoor je inderdaad ook weinig meer van de laatste tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:20 schreef Cavaliers het volgende:
gezien de enorm overdreven hype aangaande het belgisch elftal hoop ik dat rusland wint. gewoon, weer even met beide benen op de grond zetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe mensen hier vóór Rusland kunnen zijn, tenzij ze een band hebben met het landWat spelen die walgelijk voetbal
Nou nou nou, ben je een beetje boos? Wil je er over praten?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij trok liever jouw zusje uit elkaar geloof ik.
Ze leveren wel een goede bijdrage voor het tribunebabes topic.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, maar beetje een droeftoeter ben je wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou nou nou, ben je een beetje boos? Wil je er over praten?
Zit je soms iets dwars? Lucht je hart.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar beetje een droeftoeter ben je wel.
Vooral vrij frappant dat ze dat tot uiting brengen op een Nederlands forum en dan boos worden op ons. Je zoekt het dan wel een beetje op.quote:
Brazilië rollen jullie wel opquote:
Doen de Belgen ookquote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze leveren wel een goede bijdrage voor het tribunebabes topic.
Ja, ik heb gehoord dat ze nu niet meer komen opdagen en een 3-0 zege aan Nederland geven.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, ik denk dat Chili met grote vrezen uitkijkt naar de wedstrijd nu Dirk Kuyt in de basis staat.
Waarom ben jij zo pro-Chili? Chileen?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb liever dat Chili eerste wordt. Cake walk naar de 1/2 finales.
??? Doet het bij Fenernogiets best aardig. Natuurlijk is hij wel traag dus de Chileense defensie zal hem telkens inhalenquote:
Ik had het over sporza. Schijtlollige bewerkte foto's en grappen die niet aanslaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is maar wat je humor noemt. En nee, niet omdat hij nu zand hapt.
Doe maar niet, want dan krijgen we Brazilië in de semi'squote:Op zondag 22 juni 2014 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb liever dat Chili eerste wordt. Cake walk naar de 1/2 finales.
Nee, mijn roots liggen iets meer naar het noorden. Ik ben alleen een Bielsa adept, volg die ploeg al jaren.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo pro-Chili? Chileen?
Bij Nederland zie je ook allemaal mannen in vrouwenkleding op de tribune. Net als met die wk-sfeer proberen de Belgjes ons weer na te doenquote:
Godverdomme ja, Bielsa is een geniaal persoon. Wat had ik hem graag als coach bij Ajax gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, mijn roots liggen iets meer naar het noorden. Ik ben alleen een Bielsa adept.
Oh, geen idee. Geen Sporza opstaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het over sporza. Schijtlollige bewerkte foto's en grappen die niet aanslaan.
Gratis bier hier en geen evenementenwater.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij Nederland zie je ook allemaal mannen in vrouwenkleding op de tribune. Net als met die wk-sfeer proberen de Belgjes ons weer na te doen
Kom, laten we volksbuurtjes in Deventer, Rotterdam en Den Haag optrommelen om met een busje naar Brussel te gaan om vervolgens die Belgen eens goed de waarheid te zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij Nederland zie je ook allemaal mannen in vrouwenkleding op de tribune. Net als met die wk-sfeer proberen de Belgjes ons weer na te doen
NEEquote:Op zondag 22 juni 2014 17:35 schreef wdn het volgende:
Hup Belgie!
Nederland, Duitsland en Belgie naar de kwartfinale.
Het is een leuk ploegje om naar te kijken. Vier jaar terug speelden ze ook erg leuk.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, mijn roots liggen iets meer naar het noorden. Ik ben alleen een Bielsa adept, volg die ploeg al jaren.
Nog steeds toch? Op de radio dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, heeft Ron de Rijk als commentator voor de NOS gewerkt?
Barranquillaquote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een leuk ploegje om naar te kijken. Vier jaar terug speelden ze ook erg leuk.
Waar liggen je roots?
Dzagoev, Kerzhakov?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef Caland het volgende:
Ik ken echt alleen de keepert nog bij die Russen.
En toch op fok zitten. Leuk leven moet jij hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gratis bier hier en geen evenementenwater.
Brazilië is echt een teleurstellingquote:Op zondag 22 juni 2014 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan krijgen we Brazilië in de semi'sHeb liever Chili + Costa Rica
Zegt me niet veel. Wellicht als ik ze zo zie. Die namen lijken allemaal op elkaar.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gratis bier hier en geen evenementenwater.
Mee eens, dat verwacht niemandquote:Op zondag 22 juni 2014 17:39 schreef lisselotte88 het volgende:
Zou trouwens wel interessant zijn als alle vier de europese buurlanden naar de kwartfinale mogen: Nederland, Duitsland, en Frankrijk en België.
Jouw Fredsj is ook behoorlijk teleurstellend anders.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:41 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Brazilië is echt een teleurstellingallemaal verdedigers van grote clubs, maar volgens mij doen onze eredivisie spelers het nog beter
En dit is grappig omdat...?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:20 schreef Cavaliers het volgende:
Is zij Sanasoufi?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Jouw Fredsj is ook behoorlijk teleurstellend anders.
Volgens anderen wel ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is zij Sanasoufi?
Dacht dat we eindelijk van dat teringwijf af waren, wat een aandachtshoer met haar gegeil op Iraanse opa's en Fredsj.
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
Wilmots: "Het initiatief zal niet aan ons zijn."
Capello: "Ik denk niet dat het initiatief aan ons is."
Dit wordt een fantastische wedstrijd.
whehe ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
Wilmots: "Het initiatief zal niet aan ons zijn."
Capello: "Ik denk niet dat het initiatief aan ons is."
Dit wordt een fantastische wedstrijd.
voor rusland natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:44 schreef alors het volgende:
Ik weet eigenlijk niet voor wie ik moet zijn. Ik vind Rusland een kutland, maar die Belgen zijn me ook te arrogant geworden
Niet té hard?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:47 schreef Caland het volgende:
Ik ben voor Rusland omdat Poetin een enorm harde baas is.
en belgie is natuurlijk niet veel meer dan het friesland van europa, maar dan zonder eigen taal.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:47 schreef Caland het volgende:
Ik ben voor Rusland omdat Poetin een enorm harde baas is.
ÓHOHOHOHOHOHOHO JIJ BENT EEN JOOD :S JOOD :Squote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben voor Rusland omdat België vreselijk arrogant is.
Kom maar met de huilreacties van ''ÓHOHOHOHOHOHOHO JIJ BENT EEN JOOD :S JOOD :S''.
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom maar met de huilreacties van ''ÓHOHOHOHOHOHOHO JIJ BENT EEN JOOD :S JOOD :S''.
Doe het voor Kirilenko, al is het geen Alize Lim of Ana Ivanovicquote:Op zondag 22 juni 2014 17:44 schreef alors het volgende:
Ik weet eigenlijk niet voor wie ik moet zijn. Ik vind Rusland een kutland, maar die Belgen zijn me ook te arrogant geworden
twitter:mkirilenko twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 23:50:12Let's gooooo Russia !!! No sleep tonight just because of you!!! @FIFAWorldCup http://t.co/6vTLKWTQQd
reageer retweet
Stijn. Doe eens even normaal.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier mag je meer van postenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe het voor Kirilenko, al is het geen Alize Lim of Ana Ivanovic
[ afbeelding ]
Als je nou met wat lekkere Russische kerels op de proppen kwam, maar die bestaan niet eensquote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe het voor Kirilenko, al is het geen Alize Lim of Ana Ivanovic
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Als je nou met wat lekkere Russische kerels op de proppen kwam, maar die bestaan niet eens
Ik denk 3-0 Belgie na een 0-1 achterstand.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:51 schreef Belladonna80 het volgende:
4-0 België na een 2-0 ruststand, wat denken jullie?
Op Sporza kijken jong.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die man van de Specsavers begint nu wel vermoeiend te worden.
Afgekeurde goal dus? Interessant.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:53 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik denk 3-0 Belgie na een 0-1 achterstand.
Zeker zo leukquote:
Nee FIFA maffia die goal van het scorebord haalt tijdens de rust.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:53 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Afgekeurde goal dus? Interessant.
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:53 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik denk 3-0 Belgie na een 0-1 achterstand.
Tsja.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nee FIFA maffia die goal van het scorebord haalt tijdens de rust.
Jij vindt de koningin dom kijken? Heb je Filip dan al gezien?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ah. De koning en koningin zijn er ook bij.
Die koningin kijkt altijd zo domGeen wonder dat ze populair is bij de Belgen.
Van hem accepteren ze het wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Capello zong niet mee, dat wordt een jaartje strafkamp.
In het voordeel van Rusland dan wel, anders wordt Blatter boosquote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter is in het stadion.
Ik gok op minstens 2 arbitrale blunders.
Christian?quote:
Jepquote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn jullie een FOK! koppel? (via fok ook leren kennen?)
Verrassendquote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef alors het volgende:
Ze hebben echt allemaal van die vreselijk typische Oostblokhoofden
Valt wel mee bij de Belgen hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef alors het volgende:
Ze hebben echt allemaal van die vreselijk typische Oostblokhoofden
Maar toch ben ik voor Belgiëquote:
xdquote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel mee bij de Belgen hoor
ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zei Arno nou echt dat NL in de finale speelt?
En ze moeten daar nog warmlopen voor het volgende WK.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef TLC het volgende:
Blatter in het stadion en Rusland heeft veel geld... oh oh Belgie is fucked
Misschien klinkt het voor de Russen net zo, als wat de Russische volkslied voor ons klinkt?quote:
FOK! baby is op komst.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn jullie een FOK! koppel? (via fok ook leren kennen?)
Jawel, finale Belgie-Nederland, topshow! Dit dat alles.quote:
Aan de Russen te zien niet, die genietenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien klinkt het voor de Russen net zo, als wat de Russische volkslied voor ons klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |