abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2014 @ 12:50:23 #176
3542 Gia
User under construction
pi_141403191
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:19 schreef DW457 het volgende:

Rij je het kind aan, dan denk ik niet dat je strafbaar bent. Je doet het immers niet opzettelijk en je hoeft ook niet bedacht te zijn op een kind/persoon op de snelweg. Dit zal ongetwijfeld al eens gebeurd zijn en er zal ongetwijfeld jurisprudentie over zijn, maar ik heb nu geen zin om te zoeken :P
De vraag is: moet je een kind overhoop rijden, omdat je niet mag stoppen op een snelweg.

En met een pechhulpstrook aan de linkerzijde zou zoiets voor kunnen komen.

Ik kan me voorstellen dat je niet strafbaar bent als je een kind, of volwassene, die je daar niet verwacht, misschien vanachter de auto komt, doodrijdt.
Maar ben je dan wel strafbaar als je daarvoor vol in de ankers gaat en een motorrijder knalt bij jou achterop?
pi_141403748
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:49 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Och, rot toch op. Stom mens. Als je een mongool wilt zien kijk je maar in de spiegel lelijk mormel.
Je bent gewoon tering ziek in je hoofd als je voor dieren stopt als er kans is op gevaar voor mensen achter je. Ik stop in een woonwijk ook voor dieren hoor maar op een drukke weg rij ik gewoon volgas door natuurlijk!
pi_141403773
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Who cares. Er zijn mensen zat op deze wereld. Dieren zijn er steeds minder en minder.
:')
pi_141403977
"De nabestaanden hebben ook levenslang"
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:19:59 #180
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_141404036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:31 schreef Disorder het volgende:
Levenslang? Echt?
echt wel
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  zondag 22 juni 2014 @ 13:21:19 #181
3542 Gia
User under construction
pi_141404074
Blijft de vraag waar de auto precies stond, op de vluchtstrook of, deels of geheel, op de rijstrook.
pi_141404205
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:40 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

[..]

Mensen als jullie zijn nog minder waard dan mieren, wil zwijgen meer dan gevogelte en zoogdieren.

Minderwaardige organismes ja, dat zijn jullie.
Haha idioot, ik ga geen 10.000 euro dokken voor een hond.
pi_141404299
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Who cares. Er zijn mensen zat op deze wereld. Dieren zijn er steeds minder en minder.
Waar jezelf ook aan meewerkt met je schijnheilige gedrag, maar je computer zal welop zonne energie draaien, en je zult wel alleen een krop sla per dag eten,
Of niet?
pi_141404402
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je bent gewoon tering ziek in je hoofd als je voor dieren stopt als er kans is op gevaar voor mensen achter je. Ik stop in een woonwijk ook voor dieren hoor maar op een drukke weg rij ik gewoon volgas door natuurlijk!
Ik denk niet dat deze vrouw ziek in haar hoofd is, eerder erg naïef...

Ze zag die eenden en ze dacht ik moet stoppen, ze dacht er niet meer bij na dat ze op een snelweg zat te rijden.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:38:27 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141404616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:28 schreef hoas het volgende:
Terecht mensen staan boven dieren, als ik moet uitwijken voor een hond en daarbij tegen een boom zou kunnen knallen, dan heeft die hond pech.
Eens ja. Maar dat zou ik ook hebben als jij bijvoorbeeld voor mn auto op zou duiken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 22 juni 2014 @ 13:40:50 #186
37769 erodome
Zweefteef
pi_141404702
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk niet dat deze vrouw ziek in haar hoofd is, eerder erg naïef...

Ze zag die eenden en ze dacht ik moet stoppen, ze dacht er niet meer bij na dat ze op een snelweg zat te rijden.
Volgens mij was het dan ook erg rustig. De auto stond stil en zij stond erbuiten toen dit ongeluk gebeurde. Het gaat dus niet zozeer om gevaar voor achterliggers op dat moment, maar om de auto zonder gevarenlichten e.d. stilzetten op de weg.

Vind het wel apart dat de eerste auto kon uitwijken en de motor na de verongelukte ook, dat zegt wel iets over die motorrijder. Maar al met al was dit waarschijnlijk al niet gebeurd als zij haar gevarenlichten aan had gehad waardoor de auto veel opvallender was geweest.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:41:40 #187
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141404733
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mens, overdrijf niet zo gruwelijk man.. :') Je bent pas ziek in je hoofd als je families uitmoordt en kleine meisjes verkracht. Jezus christus, jij komt dicht in de buurt van mijn lijstje van fokkers die ik niet meer serieus neem. Leuk dat je de edelmoedige held uit wilt hangen, maar het werkt niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141404881
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:29 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Ik eet geen gevogelte en geen zoogdieren. Dus met die vlieger hoef je me niet aan te komen. Schijtluis.
En?
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:29 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Ik eet geen gevogelte en geen zoogdieren. Dus met die vlieger hoef je me niet aan te komen. Schijtluis.
En.......oh wacht even, eerst een vliegje buiten zetten...........je pc?
pi_141404900
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:50 schreef Gia het volgende:

[..]

De vraag is: moet je een kind overhoop rijden, omdat je niet mag stoppen op een snelweg.

En met een pechhulpstrook aan de linkerzijde zou zoiets voor kunnen komen.

Ik kan me voorstellen dat je niet strafbaar bent als je een kind, of volwassene, die je daar niet verwacht, misschien vanachter de auto komt, doodrijdt.
Maar ben je dan wel strafbaar als je daarvoor vol in de ankers gaat en een motorrijder knalt bij jou achterop?
Lees anders ook eens het eerste deel van mijn post die je gequote hebt.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:47:21 #190
37769 erodome
Zweefteef
pi_141404962
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:41 schreef starla het volgende:

[..]

Ik ben sneller geneigd een mens te ontwijken dan een hond, ook al zou dat voor mij verkeerd kunnen aflopen. Sommige boomknuffelaars noemen dat geen respect hebben voor dieren. Ik noem dat behoud van eigen soort.
Nou ja, ook hier geld dat ik best kan begrijpen dat iemand uit schrik uitwijkt voor een hond als dat eigenlijk niet zo handig is. Denk dan ook dat dat meestal het geval is, dat het gewoon een reflex is ipv dat iemand de bewuste keuze maakt die hond te redden en anderen in gevaar te brengen.

Een hond raken betekend trouwens ook niet dat de mensen achter je veilig zijn, dat geeft een hele beste klap op een snelweg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141404989
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Prachtige soort ja. Echt iets dat het behouden waard is. Ik weet in elk geval dat ik niet zal wijken als ik jou tegenkom op de snelweg. Dat heet dan onmacht :s)
Ah een bevestiging dat je auto rijd, schijnheilige sandaal.
pi_141405047
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Volgens mij was het dan ook erg rustig. De auto stond stil en zij stond erbuiten toen dit ongeluk gebeurde. Het gaat dus niet zozeer om gevaar voor achterliggers op dat moment, maar om de auto zonder gevarenlichten e.d. stilzetten op de weg.

Vind het wel apart dat de eerste auto kon uitwijken en de motor na de verongelukte ook, dat zegt wel iets over die motorrijder. Maar al met al was dit waarschijnlijk al niet gebeurd als zij haar gevarenlichten aan had gehad waardoor de auto veel opvallender was geweest.
Naja, je kunt hoog bij laag springen, maar ze had gewoon nooit stil moeten gaan staan op een snelweg...
pi_141405116
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Prachtige soort ja. Echt iets dat het behouden waard is. Ik weet in elk geval dat ik niet zal wijken als ik jou tegenkom op de snelweg. Dat heet dan onmacht :s)
Ad hominem.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:52:55 #194
37769 erodome
Zweefteef
pi_141405186
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, je kunt hoog bij laag springen, maar ze had gewoon nooit stil moeten gaan staan op een snelweg...
Wat nu als ze panne had gehad, auto stuk en net dat inhammetje niet meer gehaald had?
Er zijn vele redenen waarom iemand stil kan staan, je moet altijd rekening houden met dat soort rare dingen.

De grote fout hier is geen gevarenlichten waardoor iedereen vanuit de verte al gewaarschuwd wordt dat er iets aan de hand is, dat het geen normaal rijdende auto is.
Maar het feit dat die motor erop geklapt is en de auto voor hem niet, samen met het amper afremmen van de motor vertellen toch meer van een gedeelde schuld, fouten aan beide kanten.
pi_141405269
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat nu als ze panne had gehad, auto stuk en net dat inhammetje niet meer gehaald had?
Er zijn vele redenen waarom iemand stil kan staan, je moet altijd rekening houden met dat soort rare dingen.

De grote fout hier is geen gevarenlichten waardoor iedereen vanuit de verte al gewaarschuwd wordt dat er iets aan de hand is, dat het geen normaal rijdende auto is.
Maar het feit dat die motor erop geklapt is en de auto voor hem niet, samen met het amper afremmen van de motor vertellen toch meer van een gedeelde schuld, fouten aan beide kanten.

Stoppen voor eendjes, of je auto die afslaat en of stuk is.

Nogal een verschil he? Als je niet stil hoeft te staan op de snelweg, dan moet je gewoon niet stil gaan staan. Zo lastig kan dat toch niet wezen?
  zondag 22 juni 2014 @ 13:55:50 #196
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141405296
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ook was het klaarlichte dag, niet? Fout van beiden kanten inderdaad.

De vrouw is al helemaal niet ziek in haar hoofd, zoals sommige hier beweren. Bah.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 22 juni 2014 @ 13:55:56 #197
37769 erodome
Zweefteef
pi_141405298
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nogal een verschil he? Als je niet stil hoeft te staan op de snelweg, dan moet je gewoon niet stil gaan staan. Zo lastig kan dat toch niet wezen?
Is het eigenlijk wel een snelweg aangezien er niet zo hard gereden mocht worden?
  zondag 22 juni 2014 @ 13:56:14 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_141405317
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef richolio het volgende:

[..]

Ook was het klaarlichte dag, niet? Fout van beiden kanten inderdaad.

De vrouw is al helemaal niet ziek in haar hoofd, zoals sommige hier beweren. Bah.
Ja, er staat een prachtige zomerdag.
pi_141405328
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, er staat een prachtige zomerdag.
Dat staat in het nieuwsbericht he.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:57:18 #200
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141405349
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, vrij weinig verschil. :') Het gaat erom dat de voertuigen achter haar hadden moeten opletten. Ze had stil gestaan met zowel panne als bij de eendjes.

Dit kan je toch wel bevatten? Zo slim ben je toch nog wel?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')