Dat het mooi weer was, ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat staat in het nieuwsbericht he.
Die liegt natuurlijk. Sorry.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat staat in het nieuwsbericht he.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, vrij weinig verschil.Het gaat erom dat de voertuigen achter haar hadden moeten opletten. Ze had stil gestaan met zowel panne als bij de eendjes.
Dit kan je toch wel bevatten? Zo slim ben je toch nog wel?
Oke. Dat denk ik dus nu over jou. Jou neem ik dus ook niet meer serieus.quote:
Waarom moet je schelden?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Oke. Dat denk ik dus nu over jou. Jou neem ik dus ook niet meer serieus.Achterlijke..
Ik praat het niet goed en ik zeg ook niet dat het goed is. Alleen dat ze met panne hetzelfde had gehad en dat de fout van beide kanten kwam. Dat het niet alleen haar fout was. Sommige mensen hebben niet als eerste ingeving om een groep eenden dood te rijden, dus stoppen ze. Dat maakt haar ook niet meteen ziek in haar hoofd. Een (klein) dom foutje, wat ziek uit de hand is gelooen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom moet je schelden?
Geef eens valide argumenten waarom het goed is dat ze gestopt is voor eendjes op een snelweg??
Dat vind ik niet goed, laat dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom moet je schelden?
Geef eens valide argumenten waarom het goed is dat ze gestopt is voor eendjes op een snelweg??
Ik noem haar daarom ook niet ziek in hoofd. Sterker nog, haar intentie is waarschijnlijk erg goed geweest...quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed en ik zeg ook niet dat het goed is. Alleen dat ze met panne hetzelfde had gehad en dat de fout van beide kanten kwam. Dat het niet alleen haar fout was. Sommige mensen hebben niet als eerste ingeving om een groep eenden dood te rijden, dus stoppen ze. Dat maakt haar ook niet meteen ziek in haar hoofd. Een (klein) dom foutje, wat ziek uit de hand is gelooen.
Ja, maar de motorrijder is dood..quote:Op zondag 22 juni 2014 14:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat vind ik niet goed, laat dat duidelijk zijn.
Wat ik bedoel is dat de andere weggebruikers op dat moment niet weten waarom iemand stil staat, dat iedereen rekening moet houden met dit soort dingen.
Al met al rijdt de motor veelste hard, de auto voor hem verongelukt niet, de motor direct achter hem ook niet. Als hij zich had gedragen zoals die auto en die andere motor was hij niet verongelukt.
MAAR, als zij niet gestopt was was er ook niets gebeurd, als zij iig haar gevarenlichten aan had gedaan was de kans op een ongeluk ook vele malen kleiner geweest.
Zij heeft dus de grootste schuld, maar de motorrijder is ook niet vrij van schuld.
Wat ben jij voor mafklapper dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Jij zult vast een ongekend achterlijke kop hebben. Als ik die zie druk ik de pedalen eens even goed in zodat ik geen onwetende slachtoffers kan maken die van achter mij komen
Ja en dat is meer dan treurig. Maar de kans is enorm dat hij nog had geleefd als hij zich netjes aan de verkeersregels had gehouden.quote:
Oh, ik ben niet een van de mensen die roept dat het terecht is dat ze kans heeft op levenslang hé...quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en dat is meer dan treurig. Maar de kans is enorm dat hij nog had geleefd als hij zich netjes aan de verkeersregels had gehouden.
Maar omdat zij de grootste schuld heeft hieraan vind ik het niet gek dat ze daarop aangesproken wordt. Levenslang lijkt me meer dan overdreven, denk dat ze nu ook niet zo lekker slaapt, ook zij is gestraft voor een zeer domme beslissing.
Waarschijnlijk wel op slag dood, dat pleit dan wel weer voor 'm.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:08 schreef starla het volgende:
[..]
Jij geeft te kennen mij expres aan te zullen rijden met hoge snelheid met waarschijnlijk mijn dood als gevolg.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, vrij weinig verschil.Het gaat erom dat de voertuigen achter haar hadden moeten opletten. Ze had stil gestaan met zowel panne als bij de eendjes.
Dit kan je toch wel bevatten? Zo slim ben je toch nog wel?
Is deze shit serieus? Even samenvatten:quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Oke. Dat denk ik dus nu over jou. Jou neem ik dus ook niet meer serieus.Achterlijke..
Vooral als je op zo een manier reageert op mensen. Dan ben je in mijn ogen gewoon kinderachtig.
Ik zat even in het moment. Dan bied ik bij deze mijn excuses aan aan theunderdog. Goed zo?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Is deze shit serieus? Even samenvatten:
-Stilstaan wegens panne en stoppen voor eendjes langs de kant van de weg vind jij hetzelfde.
-Je noemt iemand die het hier niet mee eens is achterlijk.
-Vervolgens noem je diegene kinderachtig?
Je eerdere post, over mensen mensen kwalificeren als "teringziek in het hoofd", kan ik zeer goed begrijpen. Maar deze posts slaan echt werkelijk NERGENS op
In het filmpje wat bij het artikel staat worden beelden getoond van de plek van het ongeval.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel een snelweg aangezien er niet zo hard gereden mocht worden?
Stoppen op een snelweg zal ze inderdaad niet meer doen, zoals je zelf al zegt, maar dan is er toch ook geen probleem meer voor haar om in een auto te stappen?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:25 schreef Klaploper het volgende:
Als je op je 25e niet kan bedenken dat je niet moet stoppen op een snelweg voor eendjes dan hoor je geen rijbewijs te hebben. Stoppen op de snelweg zal ze niet meer doen, maar het geeft wel aan dat ze niet in staat is om verantwoordelijk met een auto om te gaan.
Gevangenisstraf zal hier niet veel helpen, maar ik hoop dat ze niet meer in een auto mag stappen. Los van het feit of de motorrijder zelf iets te verwijten valt. Als er niemand omgekomen was hadden ze ook haar rijbewijs moeten innemen.
Iemand die op de snelweg stopt voor eenden (iets heel anders dan uit schrik op de rem trappen) kan dus gewoon niet verantwoordelijk met een auto omgaan en zou niet moeten mogen rijden.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:27 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik kan en ben meer dan jij ooit zult kunnen en worden
Waarvoor precies?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zat even in het moment. Dan bied ik bij deze mijn excuses aan aan theunderdog. Goed zo?
Panne of eendjes, je staat hoe dan ook stil.
edit: De excuses is oprecht. Trouwens.
Katten zijn dan ook walgelijke beesten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:24 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ja heel geloofwaardig. Vooral toen je je haat tegen dieren uitten in het kattenmoord topic van die verschrikkelijke ZarB.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |