ja wel gedaan, maar dat is ook omdat ik niet zeker wist of bepaalde medicatie wel/niet mocht...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:43 schreef Heliotrope het volgende:
DaD
Nee niet raar hoor, sommige huisartsen vinden sowieso een kennismaking wel prettig.
Ik heb overigens bij mijn huisarts helemaal niet gemeld dat ik zwanger ben, jullie wel?
ik ben er zwanger langsgeweest voor een stevige bronchitis, en toen ik na de antibiotica een schimmelinfectie kreeg hoefde ik niet langs te komen juist omdat ik zwanger was. vind t wel nuttig dat hij t weet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:43 schreef Heliotrope het volgende:
DaD
Nee niet raar hoor, sommige huisartsen vinden sowieso een kennismaking wel prettig.
Ik heb overigens bij mijn huisarts helemaal niet gemeld dat ik zwanger ben, jullie wel?
strakke band zit dan in je bovenbuik.. en harde buiken die herken je idd wel weet ik tegenwoordig...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef Dyre het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit echt harde buiken gehad (ik denk dat ik het wel herken als ik ze krijg?), maar ik heb sinds een dag of 2 af en toe wel het gevoel alsof ik een te strakke onderbroek aan heb. Dus niet op mijn buik zelf, maar eronder (op mijn schaambotje), een drukkend/strak gevoel. Echt alsof het elastiek 2 maten te klein is, wat duidelijk niet zo is
(als ik erop googel kom ik enge verhalen tegen over zwangerschapsvergifting, maar daar hebben ze het echt over een strakke 'band' op je buik en dat heb ik toch niet)
Helio, euhm... ik geloof dat ik een keer gebeld heb, maar weet het niet zekerGeeft de VK dat niet door? Ze hebben bij mij tijdens de intake mijn huisartsgegevens wel gevraagd.
alsof je riem te strak zit, op de verkeerde plaats... Ik had wel t bandgevoel maar gelukkig verder niks aan de hand.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:10 schreef Loj het volgende:
Strakke band zit dan iets onder je borsten (bovenbuik) of om je hoofd.
Hoe een harde buik voelt weet ik niet
Oh de strakke band trouwens ook niet hoor, maar dat is me zeer duidelijk uitgelegd
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef Razztwizzle het volgende:
DADhet is ook frustrerend! Maar soms geeft je lijf zelf achteraf pas de grens aan, en moet je dus de volgende keer rustiger aan doen. Lastig, en ik loop er zelf ook steeds tegenaan. Sterkte!
Mijn moeder kwam vandaag aan de wiegbekleding werken en toen was ze ineens heel erg opgeschoten en werd ik emo van het resultaat:
[ afbeelding ]
Daar ligt ons meisje straks gewoon in!
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
alsof je riem te strak zit, op de verkeerde plaats... Ik had wel t bandgevoel maar gelukkig verder niks aan de hand.
Zoals? Ik vind dat wel heel boeiend, hoe ze dat in andere landen aanpakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ze doen hier wel meer dingen waar ik met mijn Hollandsche brein niet bij kan
ik heb dat gevoel ook wel eens ja, en ik ben nog maar 14 weken.. ook als ik dubbelgevouwen heb gezeten en ik sta snel op, dan voelt het net alsof alles in die tijd dat ik zat, aan elkaar vast gelijmd is, en het los wordt getrokken wanneer ik opstaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Dyre het volgende:
Strakke band om mijn bovenbuik en hoofd is het zeker niet, echt heel erg laag, dus dan ga ik er inderdaad maar vanuit dat het rekkende banden ofzo zijn, het is as we speak na een warme douche ook weer minder
Razz wat leuk he als het zo steeds echter wordt
oh fijn, ben ik niet alleenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
Haha ja inderdaad, zo voelt het dan
Ik ben zo benieuwd wanneer Chanty met Fernando-nieuws komt![]()
Ik kan me voorstellen dat ze nu even andere dingen aan haar hoofd heeft natuurlijk
*Wat moet ik meenemen naar het ziekenhuis? Alleen kleertjes waarind e baby naar huis gaat. In het ziekenhuis krijgt de baby ziekenhuiskleertjes aan, tenzij wij nadrukkelijk anders willen. En ik wil dus niet dat ze op de foto's van de eerste 4 dagen (want we blijven 4 dagen in het ziekenhuis) dezelfde kleertjes aanheeft als heel Noorwegenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zoals? Ik vind dat wel heel boeiend, hoe ze dat in andere landen aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |