SPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik lig hier al anderhalf uur. De pijn wordt niet minder en de harde buiken alleen maar meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Awww, DaDeven helemaal kalm worden en dan rustig overeind. En de volgende keer eerder stoppen!
ik heb de rugklachten niet die jij hebt, maar dat soort dingen doe ik dus gewoon al niet meer...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik lig hier al anderhalf uur. De pijn wordt niet minder en de harde buiken alleen maar meer..
Het was niet eens per se nesteldrang, maar die badkamer moet sowieso wel af en toe weer een beetje schoon..
Baard is trouwens lief hoor, heeft me net thee gebracht en gaat zo koken.
Mijn idee ook! Ik wou het net typen, jij was me voorquote:
Heb je iets van een kruik of pittenzak? Niet meteen standje heet maar gewoon lekker warm tegen je buik? En blijf even lekker liggen, probeer te ontspannen en let op je ademhaling dat die rustig blijft.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik lig hier al anderhalf uur. De pijn wordt niet minder en de harde buiken alleen maar meer..
Het was niet eens per se nesteldrang, maar die badkamer moet sowieso wel af en toe weer een beetje schoon..
Baard is trouwens lief hoor, heeft me net thee gebracht en gaat zo koken.
fixed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een kruik heb ik inderdaad al. Als de buiken over een uur niet minder worden, bel ik misschien de vk wel even..
Dat lijkt mij wijs, zeker als ze ook pijnlijk zijn, word mij iig telkens op t hart gedrukt dan wel echt te bellen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een kruik heb ik inderdaad al. Als de buiken over een uur niet minder worden, bel ik misschien de vk wel even..
Ik ben een paar maanden geleden overgestapt om dezelfde reden, en zat dezelfde week ook op t spreekuur, dus lekker doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
A.s. maandag ga ik me laten inschrijven bij een huisarts hier in de buurt. Nu zit huidige mijn huisarts nog half uur verderop en ik bedacht me dat dat niet zo evident is met een kleintje. Zou het vreemd zijn als ik direct een afspraak maak?Ik ga echt zelden naar huisarts, maar nu heb ik er wel eentje nodig... Anders moet ik nog naar mijn oude en dat is dus een stukje rijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |