abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141391838
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef elamanilo het volgende:
Wow wat een foto!!! Konden jullie hem ook aaien? Of is dat dan te gevaarlijk? Wat leuk dat Femke ook mee is geweest en dat het ook goed is gegaan, jammer van het poppetje wel, maar beter het poppetje dan Femke zelf ;)
Jaja... aaien mocht! Lars doet het zelfs op die foto. Femke heeft de staart geaaid. Het was wel slechts een welpje van 6 maanden... de oudere waren een stuk groter en imposanter en niet aaibaar ;) Maar jee, wat een mooie beesten zijn dat zeg...
Morgen is de laatste dag dat dat circus hier staat. Denk dat ik maandag maar eens door dat park wandel om te kijken of ik het poppetje nog zie liggen. Het is op zich niet zo'n ramp, maar het hoorde bij de LP speeltuin die ze pas vorige week gekregen had, dus vind het wel een beetje zonde.

KZ :*

Omen, verliefdheid is een prima reden voor spam! ^O^
pi_141392459
Shandaly: Ik dacht dat dieren niet meer mochten in circussen ? :? Wastiewelhelemaalbij ? Geen verdoving ?

Spirit: spannend ! O+

Omen: Geel staat je kleintje super ! Is je zus al bezig ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_141398861
Goitske leuke dagen. En ik zou ook verbaasd kijken als dreumes ineens een zin zegt :D

Kleinzusje. Dinsdag heeft mijn zus weer een gesprek. Ze moet wasten op een donormatch nu
  zondag 22 juni 2014 @ 08:59:01 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141399158
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
XM hoop dat het beter gaat met Noor !
Reageerde wat fel gisteren, daarvoor excuses. Had het wat netter kunnen brengen.
Ben zelf grootgebracht door een moeder met onverwerkte zaken en daarom triggert het me echt !
Ben dan bezorgd om noor .

Klaar en over wat mij betreft !
En het zou erg fijn zijn als je wat doet met onze adviezen en ook even laat weten dat je blij bent met het meedenken. Dat heb ik tot nu toe gemist.

---------------------------------------------------------------------------------------

Mn meisje is lief O+
Dat is sportief van je. Excuses aanvaard.

Ik denk dat als je/jullie hier mee zouden kunnen kijken, je zou zien dat ik zeker wat doe met de adviezen. Ik probeer los te laten, te accepteren en mee te gaan met Noor. En dat lukt de ene dag beter dan de andere. Misschien doe ik niet direct met alles iets, maar het wordt wel opgeslagen en moet soms even 'landen' / inweken, als je begrijpt wat ik bedoel.

De uitslag op haar lijfje wordt al minder, dus naw toch echt die zesde ziekte. Maar ze heeft het er echt flink te pakken van gehad. Ze is nog een beetje hetzelfde als gisteren. Wel gisteren koortsvrij en vooralsnog nu ook. Wakker is ze nog steeds ongeveer een uurtje. Dan is het kruit wel verschoten en moet ze echt weer ff slapen, dus ze slaapt nog steeds heel veel. We gaan hierin met haar mee, ze geeft zelf heel goed aan wat ze nodig heeft en dat is nu slaap. Herstellen :). Zal nog wel een aantal dagen duren voor ze weer de oude is. Maar goed, ga maar na als je zelf een fikse griep hebt gehad. Dan ben je ook nog wel een aantal dagen aan het uitzieken.

Ik heb verder niet zoveel teruggelezen. Zag wel dat de ladies van Kyara aan de wandel zijn! En mooie foto's van Riley :Y. Spirit verhuisd *O* en Loj ook? Of heb ik dat nou niet goed gelezen? En ik las iets van een babbelende dreumes van KJ en goitske. Mooie berichten :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141399203
XM ik begrijp wat je bedoelt dat je sommige dingen even moet laten landen. Wel fijn om te horen dat je alles opslaat en er iets mee probeert te doen. En knap dat je aan jezelf blijft werken voor Noor. :*
Fijn dat ze opknapt. Het vele slapen vind ik ook logisch. Niks zo genezend als goed slapen en zo uitzieken. Hopelijk zie ja binnen een paar dagen het vele slapen minder worden en je vrolijke meisje terugkomen :*
  zondag 22 juni 2014 @ 09:09:17 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141399220
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 09:06 schreef Omentielvo het volgende:
XM ik begrijp wat je bedoelt dat je sommige dingen even moet laten landen. Wel fijn om te horen dat je alles opslaat en er iets mee probeert te doen. En knap dat je aan jezelf blijft werken voor Noor. :*
Fijn dat ze opknapt. Het vele slapen vind ik ook logisch. Niks zo genezend als goed slapen en zo uitzieken. Hopelijk zie ja binnen een paar dagen het vele slapen minder worden en je vrolijke meisje terugkomen :*
+1

Verder ^O^ voor KZ. Sportief dat je er nog even op terugkomt en je excuses maakt.
pi_141399557
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:30 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb een tussenin dreumes. Ze slaapt goed,mis sociaal en huilt weinig. Op die punten dus echt een kind voor beginners. Maar ze heeft een sterke eigen wil en is echt een kleine driftkop
Ik vind mezelf wel een goede moeder, maar soms een tikje te onzeker. En dat laatste vind ik wel jammer

XM fijn dat ze weer opknapt. En nu veel slapen is inderdaad goed. Ik weet alleen niet wat EDS is :@

LB veel plezier bij het familiefeest
Eds is een bindweefsel aandoening er zijn 3 types vaattype, hypermobiliteits type de andere weet ik zo niet uit mijn hoofd geloof huidtype. EDS kan verschillende uitingsvormen hebben wat ze gemeen hebben alle types zijn pijn, vermoeidheid en (sub) luxaties. De ene heeft er meer last van dan de ander wisselend van klein beetje klachten tot rolstoel gebonden, spalken en zilversplints die nodig zijn om gewrichten op hun plek te houden

[ Bericht 0% gewijzigd door Goitske op 22-06-2014 10:57:48 ]
pi_141399577
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 07:11 schreef Omentielvo het volgende:
Goitske leuke dagen. En ik zou ook verbaasd kijken als dreumes ineens een zin zegt :D

Kleinzusje. Dinsdag heeft mijn zus weer een gesprek. Ze moet wasten op een donormatch nu
Had het ook wel even nodig na de opname van Teun, donderdag begrafenis gehad
pi_141399838
Hittepetitje in huize Twinkle :')

Er bestaat zeker geen Oei ik groei voor dreumesjes he :')

Ze kan zoooo lief zijn maar o wee als ze haar zin niet krijgt of het even niet lukt. Berg je dan maar :+
  zondag 22 juni 2014 @ 10:50:22 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141400480
Hulde voor de posts van KZ én XM! _O_

Verder was ik gisteren weer een supertrotse moeder toen mijn kleine meisje de show stal bij alle familie O+ Geslapen in de auto tot 13:00, toen gezellig gebleven tot >20:00 en in de auto weer lekker geslapen! Al haar 'kunstjes' laten zien, en lekker met mij mee zitten eten van het buffet :Y)

Nu wat verhoging, constant handjes in dr mond en om 10 uur alweer doodmoe, dus kom maar door met die volgende kiezen... :X want reactie op de BMR komt pas na een weer ofzo toch?
pi_141400639
Twink: de NOS heeft een cursus online
LB: 10 tot 14 dagen dacht ik. Hier heeft ze geen last gehad van de BMR
Spannend voor je zus Omen !
XM: Knap dat je zo hard aan jezelf werkt !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_141400853
Jan na een ruime week dus denk met 10 dagen ofzo een dag wat vlekjes en niet lekker zijn
pi_141401531
LB, Stick heeft de bmr niet gehad dus ik weet het niet goed. Maar gezien de handjes in de mond zou ik het ook op tandjes gooien :)
  zondag 22 juni 2014 @ 11:52:54 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141401748
LB, ja volgens mij 8-10 dagen idd.

Wat was nou ook alweer een goede drinkbeker? We hebben de hema rietjesbeker, die gáát, maar houdt niet over. Avent oefenbeker en tuitbeker zijn geen succes, nuby nog het allerminst. Open beker werkt nog überhaupt niet echt. Heb net haar sterk verdunde diksap maar in haar fles gedaan en ze had wel dorst, want ze dronk m een flink eind leeg, maar wilde dus niet uit een van de andere bekers drinken... Blijven natuurlijk oefenen met open beker :Y, maar zou fijn zijn als we ook een beker zouden kunnen vinden die we neer kunnen zetten en die ze zelf kan pakken als ze dorst heeft, zonder een al te grote knoeiboel. Moeten nu echt gaan minderen met de zuivel, want dat krijgt ze nu echt nog veel te veel :@. Tips en ervaringen zijn welkom!

En tof, mevrouw schuifelt nu echt langs de bank *O* en ze stapte vanochtend over van salontafel naar bank. Aan beide handjes lopen is ook echt je van het nu. Ze wil heel graag lopen en is heel gefrustreerd dat ze dat nog niet zelf kan.

En progressie, anderhalf uur wakker geweest ipv een uurtje :'). Nu weer slapen :z.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141401821
Wij hebben zo een tuitding van Ikea mee genomen laatst, en dat werkt wel!
Deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20213883/

Verder drinkt hij echt het liefst uit een open beker of onze beker, dus daar helpen we dan bij. Soms doe ik een piepklein laagje in een open beker, dat giet hij dan achterover maar omdat er zo weinig in zit valt het mee met het morsen :)
pi_141401864
De eerste tuit die bij jan werkte was een difrax met zachte tuit, is nog steeds favoriet boven de harde tuiten. De Nijntje tuitbeker werkt nog steeds niet
  zondag 22 juni 2014 @ 11:59:14 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141401893
Ja, we oefenen ook hoor, met yoghurt erin, omdat dat er niet zo snel uitloopt, maar dan nog is beker oppakken en er heel hard mee schudden interessanter dan m aan je mond zetten :'). We bieden m ook aan in bad, omdat ze dan lekker kan knoeien, maar beker uit bad gooien is veeeel leuker natuurlijk :7.
  zondag 22 juni 2014 @ 11:59:59 #68
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_141401912
XM, heb geduld met de beker, J. pakt de rietjesbeker ook pas een maand of 2 goed, daarvoor eigenlijk alleen een beker met zachte tuit, wat eigenlijk gewoon een verkapte fles met handvatten is natuurlijk. J is vooral erg van het na-apen, dus hij wil drinken waar wij ook uit drinken. Ik drink vaak uit een camelbak bottle met water, dus die heeft hij nu ook een. Gewone open beker wil ie alleen als ie het andere kindjes ziet doen :(

Wat betreft zuivel minderen: drinkt ze verdunde melk? Dat heb ik hier een tijd gedaan, gewoon half melk half water, en dan steeds afbouwen. Hij lust nu ook water, en heel slappe diksap.
pi_141401949
XM, minderen met zuivel zeg je, bedoel je dan de flessen opvolgmelk die ze krijgt? Ik ben daar niet zo thuis in, maar Sticker drinkt naast borstvoeding water en thee. Dat vond hij in het begin niet heel lekker of leuk, maar we blijven het aanbieden en nu drinkt hij het zo weg :)
  zondag 22 juni 2014 @ 12:04:13 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141402015
Nouja ik was al heel blij dat ze net verdund diksap uit haar fles wilde drinken, want eerst mocht er echt alleen nutrilon uitkomen van mevrouw :{w. Dus wat dat betreft gaat t afbouwen wel lukken denk ik. Ik vind water met een heel klein scheutje diksap ook wel ok voor haar. Het is net dat die watersmaak eraf is. Gaat nu echt om de beker... Die van avent heeft een zachte tuit, maar ze pakt m toch niet helaas.
pi_141402051
Drinkt ze wel zelf uit de fles?
  zondag 22 juni 2014 @ 12:06:57 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141402093
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:01 schreef L-E het volgende:
XM, minderen met zuivel zeg je, bedoel je dan de flessen opvolgmelk die ze krijgt? Ik ben daar niet zo thuis in, maar Sticker drinkt naast borstvoeding water en thee. Dat vond hij in het begin niet heel lekker of leuk, maar we blijven het aanbieden en nu drinkt hij het zo weg :)
Ja, ze zit/zat nog op 2-3 flessen en dan ook nog yoghurt.. Dus dat is echt teveel. Ik wil dus grotendeels van die fles af eigenlijk binnenkort. Maar ze is eigenwijs genoeg om nu dus maar gewoon niet te drinken als het niet uit de fles komt :').
  zondag 22 juni 2014 @ 12:07:45 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141402111
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:05 schreef L-E het volgende:
Drinkt ze wel zelf uit de fles?
Nee eigenlijk niet. Heeeeeeeeeel soms houdt ze m zelf vast bij het laatste restje, maar aantal keren dat dat is gebeurd, is verwaarloosbaar.
pi_141402144
Dan denk ik dat er niet veel anders op zit dan blijven oefenen. Misschien is ze er gewoon nog niet aan toe? :)
  zondag 22 juni 2014 @ 12:15:42 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141402316
Ja, misschien... Het flauwe is is dat ze deze stapelbekers heeft en daar echt enorm fan van is :D

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80021008/

En die zet ze dus regelmatig aan haar mond als een echte beker :'). Er zitten daar gaatjes onderin, dus er echt uit drinken kan niet.

Naja, we blijven uiteraard gewoon oefenen :Y.
pi_141402328
Rietjesbeker al geprobeerd XM? Die van Avent is hier de bom, naast de open beker.
Home is where the O+ is...
  zondag 22 juni 2014 @ 12:18:02 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141402393
Ja, van de hema dus :). Die pakt ze wel soms zelf, maar meer dan een paar slokjes is het nooit. Daarmee komt ze echt never aan voldoende vocht.
pi_141402841
XM hier zoals gezegd was de kiddyboo DE oplossing. Djen bleef ook maar aan haar fles lurken. Tuitbeker bliefde ze niet. Kiddyboo was twee dagen aanklooien en vanaf toen ging het goed :)

En verder oefenen we veel met een klein laagje in een open beker :)
pi_141402859
X_M, misschien eens die bekers meenemen in bad? Dan kan ze er wel echt uit drinken. Wel ff erg in hebben dat je geen sop in het bad doet :P
En niet schrikken als ze zich dan verslikt, want dat zal zeker gebeuren.
Verder idd blijven oefenen. Rosalie drinkt nu uit de hema rietjes. Maar heel gek. Ze doet een soort zuig/blaas beweging. Maar uiteindelijk krijgt ze het toch binnen :D

Oh en hier dus duidelijk een sprong in dr ontwikkeling.
Ze kan ineens veel meer woordjes en zit nu as we speak duploblokjes op elkaar te bouwen :o
  zondag 22 juni 2014 @ 12:39:17 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141402915
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
XM hier zoals gezegd was de kiddyboo DE oplossing. Djen bleef ook maar aan haar fles lurken. Tuitbeker bliefde ze niet. Kiddyboo was twee dagen aanklooien en vanaf toen ging het goed :)

En verder oefenen we veel met een klein laagje in een open beker :)
Welk type was dat ook alweer? Er zijn diverse soorten bekers van dat merk.

Danic, doen we hoor :Y. Maar ze gooit m dus alleen maar uit het bad.
pi_141403047
Oh nice :') heel je badkamer nat.
  zondag 22 juni 2014 @ 12:59:13 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141403423
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:43 schreef danic het volgende:
Achja, vloer tafel kind wij onder de yoghurt is hier ook al voorgekomen :').
pi_141403521
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:43 schreef danic het volgende:
Liever je badkamer dan de slaapkamermuur O+

Dat was toen we nog Sticker in onze kamer in bad deden. What were we thinking? :')
pi_141403534
Whahaha.
Zo was Rosalie onlangs boos dat Ik het zakje knijpfruit wilde vasthouden (niet zonder reden) en ze hem toch boos uit mijn handen trok en de hele tafel, tas en al het andere onder het fruit sproeide.
pi_141403648
Volgens mij werd de kiddyboo 360 hier eerder genoemd, misschien moet ik die ook eens proberen wil jan van die tuit af hebben maja meneer wil ook geen water en thee drinken... Drinkt dan de hele dag gewoon niet, te verdunt drinken wil hij al niet

[ Bericht 1% gewijzigd door Goitske op 22-06-2014 13:12:14 ]
pi_141403737
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef danic het volgende:
Whahaha.
Zo was Rosalie onlangs boos dat Ik het zakje knijpfruit wilde vasthouden (niet zonder reden) en ze hem toch boos uit mijn handen trok en de hele tafel, tas en al het andere onder het fruit sproeide.
+1

Al gaat het gelukkig nu al een hele tijd goed.

Ik was vanmorgen buiten in de tuin buikspieroefeningen aan het doen en Luc kwam naar me toe lopen en ging bovenop me liggen en knuffelen *smelt*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141403865
quote:
Whahaha.
+1!! Heel herkenbaar :D
Home is where the O+ is...
  zondag 22 juni 2014 @ 13:21:36 #88
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_141404082
quote:
Whahaha.
+1 Maar dan in de auto :X

Xm, wel eens overwogen om half melk half thee te geven? En verder gewoon rustig door oefenen.
pi_141404326
XM dat is de kiddyboo 360 idd :Y
  zondag 22 juni 2014 @ 13:32:09 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141404417
Mja, we pakken het wel weer op als ze weer wat beter is. Echt alles met textuur wordt nu volledig geweigerd. Brood, warm eten, fruit, stukjes krentenbol, alles. Ze is nu gewoon niet zichzelf, dus ga nu niks opleggen of oefenen. Dan nog maar even iets teveel melk, het zij zo :).

Die kiddieboo ga ik wel bestellen :Y.

Thnx twinkle!
pi_141405330
Groot gelijk XM. Zou ik ook echt niet aan beginnen nu.

Kiddieboo 360 is hier ook een hit! Veel fijner ook dan die avent oefenbeker

Tuitbeker heeft Luc nooit fijn gevonden. Gelukkig dronk hij met 8 maand uit een rietjes beker...
pi_141409087
Jippie Luc heeft op het potje gepoept. Hoe blij je van zoiets kan worden :D :D
pi_141409182
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Skoap het volgende:
Ja stom hè
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_141409319
Dat je dan een dag voor je vakantie wéér tegen de salontafel schopt :X

nu dus maar wel naar de hap voor foto's. De vorige keer had dat ook gemoeten, maar hebben ze me afgewimpeld waardoor ik nu niet meer op hakken kan lopen.

Maar echt lekker ziet het er niet uit. .. -O-
pi_141409330
*O* voor Luc *O*
pi_141410125
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja stom hè
ja :')
Dat zijn nou echt van die dingen die je volgens mij als "niet ouder" ooit gaat begrijpen :D
pi_141410178
Danic :X auw ;(
Wat stom van de vorige keer :( toch belachelijk eigenlijk dat ze je toen afwimpelden
pi_141412035
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Heeeeeeeeeel soms houdt ze m zelf vast bij het laatste restje, maar aantal keren dat dat is gebeurd, is verwaarloosbaar.
Wij hebben een difrax fles met gat in het midden zodat ze de fles met 1 handje kan vasthouden. Die zetten we in het begin voor haar neer of gaven het in haar hand. Duurde echt niet lang voor ze het door had! Als ze dat eenmaal door heeft, volgt de rest.
Sarcasme. Herken het.
pi_141412092
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Skoap het volgende:
Waaah knap man!
Die kleintjes van ons worden echt slim! Blijf me er iedere keer over verbazen :o

Hoe heb je dat aangepakt eigenlijk?
pi_141412359
Nou hij had gisteren geen poep luier. En vanmorgen ook nog niet. Vanmiddag zaten we in de tuin en Luc liep naakt rond / in het badje. Dus ik vroeg het elke 10 min zo ongeveer :') Het was steeds neeeeeeee!! Maar opeens zag ik hem hurken en ik vroeg het snel weer en toen was het zowaar ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')