Dat is een keer lekker, maar niet iedere avond.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Iwanius het volgende:
Anderzijds zit jij in Duitsland en gedachte al van een stevig bord met onderstaande doet mij al watertanden.
[ afbeelding ]
Bramito is ook vaak weg van huis voor het werk zeker?quote:
Nou goed,onderstaande dan wat ik thuis dus eet als huismaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is een keer lekker, maar niet iedere avond.
Tranen in ogen, denkt aan Oma....quote:Op woensdag 17 september 2014 17:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou goed,onderstaande dan wat ik thuis dus eet als huismaal.
[ afbeelding ]
Moet je net naar Rusland gaan het land waar groente juist niet op #1 staat.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:30 schreef Bramito het volgende:
Bramito is volgende week in Moskou, de weer erna in Poznan en Praag en de week daarna waarschijnlijk in Kiev. Bramito will ook groente! HEEL VEEL GROENTE!
Het is ook niet duur, 12 euroquote:Op maandag 15 september 2014 03:27 schreef Iwanius het volgende:
Die soep heeft tenminste nog een heldere bouillon.
De rest is gewoon prefab bereidt. De wantanballen komen overduidelijk uit een pak en hebben telang in de diepvries gelegen. Ik zie het namelijk aan de kleur & vorm en de gesneden spek met kool erin,hoort hier eigenlijk helemaal niet. Meestal neemt men dan vers bereide Cha Siew als men geen verse Pekingeend wil, of Pak Choi (witte steel) als groente en geen kool. Kool blaadjes erin doen is duidelijk een teken van echt niets willen uitgeven aan de bereiding die toch al amper iets kost. Dit is wel erg van het "straatstenen" niveau.
Wat zeg ik: Zo krijg je het zelfs niet bij de vele eetzaakjes,buiten op straat of waar dan ook als je in welk Aziatisch land ook bent. Hier onder wat voorbeelden van diezelfde bowl die jij hebt gegeten met ingredienten zoals het hoort. (of van waaruit je kan kiezen op de menukaart)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Amper en op 1 hand (als ik mij niet vergis) te tellen.
Logisch want een verstandige ondernemer leent zich niet voor een realityshow die je veel belooft zolang je maar de leidraad van Herman volgt. En het verhaaltje wat iedere keer in de media wordt opgevoerd dat het wanneer het niet lukt dit toch allemaal aan de ondernemer/kandidaten zelf ligt, is en blijft gewoon een drogreden.
[..]
• Dat CUL snobisme ze wildvreemd is?
• Dat is toch geen smaak hebben en alles al snel "lekker"vinden en vertrouwd.
• Dat ze altijd een "kers"op de taart willen (in dit geval op hun appelmoes)
[..]
Kun je nagaan hoeveel vooruitgang met heeft geboekt zoveel jaar na mijn eerste recensie toen men nog zelfs meedeed met dat programma Mijn Tent is Flop eeh...top.
On Topic:
Vandaag de hele dag genoten van het grote paffeest dat 1x per jaar is en wat een mannen-aangelegenheid i.c.m. veel exclusieve dranken en hapjes. Wat fraaie kisten op de kop weten te tikken die pas volgend jaar uitkomen in Europa. Daarna daar in de buurt mij zelf tegoed gedaan een wat oesters en een zoveelste glas bubbels en daarna een visgerechtje als afsluiter. en daarna huiswaarts gekeerd.
Ik vind die foulam spek meer thuis horen in een stevige doorbakken mihoen gerecht.Bijna tegen het krokante aan de mihoen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:58 schreef Manke het volgende:
Het is sui kau, met foulam spek, ik neem altijd die mixpeking eend en tsja siew hebben ze ook, los kosten die soepen minder dan 10 euro, mix is 12 euro op 1 of andere manier., de groenten erin stelt idd niks voor.
Ja, paar keer gegeten. Vind het op zich wel okay, aardige mensen, relaxt en best degelijk eten. Alleen laatste keer was ik enigszins pissig, kijk, je kunt kiezen tussen 3,4,5 of 6 gangen. Wij vragen er 3 waarbij we geen dessert willen. Prima, dat kon. En dan op de rekening een toeslag daarvoor vinden. Brrrrr.quote:[b]Op woensdag 17 september 2014 18:37 schreef Iwanius het volgende:[/b
Zijn hier al lieden in Rotterdam-Zuid naar die toko Het meisje en de matroos wezen eten want ben uitgenodigd maar heb helemaal geen zin er heen te gaan vanwege laatst de onbehoorlijke en misplaatste arrogante houding toen ik een simpele vraag stelde en een bot en kortaf antwoord terugkreeg met o.a. "we bestaan al 4 jaar i.c.m. het is verrassing"![]()
Tiefstraal op met dat gelul. Enige verrassing die ik altijd in Nl tegenkom is dat ik weer teleurgesteld wordt in het eten en diens smaken en ik teveel betaalt voor bs. Van wat ik aan gerechten zag en de prijs vermoede ik al dat ik met ruzie hier weg zou gaan.
Nou en of! Rennen,dat ik die vergeten was.quote:
Jim is goed MAAR kan nog beter toen ik laatst bij hem at.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:16 schreef Isegrim het volgende:
Toen De Matroos en het Meisje nog De Jonge De Jong was, heb ik er gegeten en was het uitstekend (ook toen kookte Jim de Jong al geweldig), daarna nooit meer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |