abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141350665

Algemeen
Wat is anime: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anime
Wat is manga: http://nl.wikipedia.org/wiki/Manga

Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall

Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.

Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:
SPOILER: MAL-lijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: FOK! Anime aanraders
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.

Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.

Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.

En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.

De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.

Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.

Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:30:16 #2
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141350788
zit er geen .pl bij wat :?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141350996
TT faal _O-
pi_141351137
Robin als AlDieWillenteKaaprenVaren 'm niet schrijft, schrijf jij 'm dan?
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:35:27 #5
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141351144
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gooi hem even dicht, dan kan ik jullie even uitleggen waarom Naruto zo kut is.
Dakgoot, look at this faggot, look at him and laugh. :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_141351166
Nou kijk, ik keer vroeger Naruto en toen was het okay want toen was ik klein en onwetend. En later pikte ik het weer op en toen kreeg ik kriebels van die kut fillers en toen kreeg ik een aandoening in mijn schaamstreek omdat Naruto harder zoog dan mijn Henri of mijn Dyson.

En nu ging ik gisteren kijken vanaf aflevering 296, midden in die arc met die witte klonen, Naruto kwam net fucking OP god tier beast mode terug met die inktvis gozer, maar toen verwachtte ik een stomp waarbij die tegenstanders ontmaagd zouden worden, maar dat gebeurde niet, want toen kwamen er tijdens de gevechten nog tien fillers.

Hey Neji ik help je graag omdat je mij toen vijf miljoen arcs geleden hielp NU GA IK EVEN PRECIES VERTELLEN HOE DAT GEBEURDE HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN DE TIJD. Okay dat was een mooi verhaal bedankt Hinata. Nu gaan we terug naar Sakura die met een medische chick tegen mensen zit te vechten OH WACHT HEEL TOEVALLIG MOET ZE TEGEN HAAR VOORMALIGE VRIENDJE VECHTEN WAT EEN ONVERWACHT TOEVAL DIT ZAG IK NIET AANKOMEN HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN.

Okay mooi die vijand is dood en we hebben de schriftrol terug want waarom zouden we compacte boeken gebruiken oh hey nu gaan we vechten met Rock Lee oh wacht hij heeft geleerd hoe hij het truukje van een ninja meester kan overwinnen oh kijk we laten even zien hoe ze elkaar leerden kennen en ohja we knallen er meteen even een fanservice aflevering bij in als we toch bezig zijn de kijkers hebben alle tijd hé.

Ik bedoel ik blijf wel kijken, zo'n sucker ben ik wel. Maar puhlease, in twaalf afleveringen zes fillers, holy shit :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:36:46 #7
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141351218
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou kijk, ik keer vroeger Naruto en toen was het okay want toen was ik klein en onwetend. En later pikte ik het weer op en toen kreeg ik kriebels van die kut fillers en toen kreeg ik een aandoening in mijn schaamstreek omdat Naruto harder zoog dan mijn Henri of mijn Dyson.

En nu ging ik gisteren kijken vanaf aflevering 296, midden in die arc met die witte klonen, Naruto kwam net fucking OP god tier beast mode terug met die inktvis gozer, maar toen verwachtte ik een stomp waarbij die tegenstanders ontmaagd zouden worden, maar dat gebeurde niet, want toen kwamen er tijdens de gevechten nog tien fillers.

Hey Neji ik help je graag omdat je mij toen vijf miljoen arcs geleden hielp NU GA IK EVEN PRECIES VERTELLEN HOE DAT GEBEURDE HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN DE TIJD. Okay dat was een mooi verhaal bedankt Hinata. Nu gaan we terug naar Sakura die met een medische chick tegen mensen zit te vechten OH WACHT HEEL TOEVALLIG MOET ZE TEGEN HAAR VOORMALIGE VRIENDJE VECHTEN WAT EEN ONVERWACHT TOEVAL DIT ZAG IK NIET AANKOMEN HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN.

Okay mooi die vijand is dood en we hebben de schriftrol terug want waarom zouden we compacte boeken gebruiken oh hey nu gaan we vechten met Rock Lee oh wacht hij heeft geleerd hoe hij het truukje van een ninja meester kan overwinnen oh kijk we laten even zien hoe ze elkaar leerden kennen en ohja we knallen er meteen even een fanservice aflevering bij in als we toch bezig zijn de kijkers hebben alle tijd hé.

Ik bedoel ik blijf wel kijken, zo'n sucker ben ik wel. Maar puhlease, in twaalf afleveringen zes fillers, holy shit :')
Lees dan ook gewoon de manga, sukkel. :') Of zeg op zijn minst dat de anime van Naruto zuigt ipv ''Naruto zuigt''.
pi_141351219
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dakgoot, look at this faggot, look at him and laugh. :')
[ afbeelding ]
In de manga ... is alles beter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Held. _O_
Ik ga hem zo even lezen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:37:11 #9
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141351236
holy shit in archlinux werk wel alles maar in fucking crunchbang niet :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:37:22 #10
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141351246
kut linux
pi_141351249
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Lees dan ook gewoon de manga, sukkel. :') Of zeg op zijn minst dat de anime van Naruto zuigt ipv ''Naruto zuigt''.
IK WAS AAN HET SCHRIJVEN en die manga overweeg ik inderdaad om te lezen, koop jij ze of online?
pi_141351262
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Maar de Naruto anime is over het algemeen beter dan de manga.
pi_141351283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
kut linux
:') :D
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:37:56 #14
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141351290
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

IK WAS AAN HET SCHRIJVEN en die manga overweeg ik inderdaad om te lezen, koop jij ze of online?
Ik koop niks. Nieuwste chapters zijn gewoon wekelijks online te vinden.
pi_141351305
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Okay ik vertrouw hierop, laat die manga maar zitten.
pi_141351309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Robin als AlDieWillenteKaaprenVaren 'm niet schrijft, schrijf jij 'm dan?
Zo fanatiek als vroeger ben ik niet meer. Het is gewoon een gemiddelde kwaliteit shonen en niet mijn ding. Dus om daar nou een heel essay over te schrijven...

Sommigen vinden het leuk, anderen weer niet. Daar moet je gewoon mee leven, dus dat betekent dat ik het een tamelijk nutteloos tijdverdrijf vind om te schrijven over hoe kut ik iets vind tenzij het een lopende recente serie is waar mensen nog benieuwd zijn naar andere meningen. Nu is alles al zo'n beetje gezegd over Naruto.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 22:41:01 ]
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:38:18 #17
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141351311
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Nu wel ja.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:38:33 #18
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141351325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Okay ik vertrouw hierop, laat die manga maar zitten.
Repel is aan het trollen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:38:42 #19
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141351332
wat is deze zwart scherm wel geluid :') :(
pi_141351375
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]
Sommigen vinden het leuk, anderen weer niet.
Die anderen mankeren iets aan hun hoofd.
pi_141351418
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Repel is aan het trollen.
Had hem door :P Ben niet helemaal dom
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:40:11 #22
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141351480
HET WERKT!!

GNU/LINUX _O_
pi_141351504
Ook geen kleine anticlimax in HxH trouwens, Gon heeft eindelijk god tier super sayan ultra powers, gaat Menuem dood aan kanker. Meh.

Ja of verzwakt tegen Gon vechten straks, dat kan ook nog. Ben benieuwd.

Wel geweldige serie _O_
pi_141351614
quote:

Ik herken mezelf er wel in. Om deze reden ben ik ook gestopt met shippüden. :P
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:42:28 #25
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141351643
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Had hem door :P Ben niet helemaal dom
Daar twijfelde ik ook echt niet aan. :7

Het probleem met een manga zoals Naruto en One Piece is dat er in een episode makkelijk 3-4 chapters gaan. Op een gegeven moment komt de anime zo dicht bij de manga dat ze óf moeten stoppen met de anime voor onbepaalde tijd óf ze maken fillers. Nu ben ik het met je eens dat de fillers van Naruto over het algemeen gewoon dik bagger zijn, maar ik heb echt een scheithekel aan mensen die dan gaan lopen bitchen over Naruto in het algemeen. Wees dan gewoon iets specifieker, want de manga is wel gewoon onwijs vet. Maar goed, dat is mijn mening, en ik geef eerlijk toe dat ik biased ben want ik volg Naruto al zo'n +/- 8 jaar.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:45:34 #26
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141351853
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef Qunix het volgende:

[..]

:') :D
Zeg dit trouwens ook altijd bij server 2012 :r :')
pi_141351994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Zeg dit trouwens ook altijd bij server 2012 :r :')
Windows :r
pi_141352011
quote:
SPOILER
holy shit :')
Rustig maar o|O
pi_141352023
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Daar twijfelde ik ook echt niet aan. :7

Het probleem met een manga zoals Naruto en One Piece is dat er in een episode makkelijk 3-4 chapters gaan. Op een gegeven moment komt de anime zo dicht bij de manga dat ze óf moeten stoppen met de anime voor onbepaalde tijd óf ze maken fillers. Nu ben ik het met je eens dat de fillers van Naruto over het algemeen gewoon dik bagger zijn, maar ik heb echt een scheithekel aan mensen die dan gaan lopen bitchen over Naruto in het algemeen. Wees dan gewoon iets specifieker, want de manga is wel gewoon onwijs vet. Maar goed, dat is mijn mening, en ik geef eerlijk toe dat ik biased ben want ik volg Naruto al zo'n +/- 8 jaar.
Dat van de manga wil ik echt wel geloven, die heb ik niet gelezen dus ik bitch alleen over de anime.

Bij OP heb ik alleen iets minder problemen met fillers, omdat ze meestal tussen de arcs inzitten. Je herkent ze ook minder snel omdat het verhaal van OP minder een richting heeft dan Naruto. Naruto is een gevecht op leven en dood tegen een fucking sterke tegenstander (neem aan dat Madara voorlopig nog mijlen op Naruto voor blijft lopen?). One Piece is een beetje bootje varen, chillings zetten en wat doen.

Fairy Tail liep bij met de manga en stopte er toen gewoon een jaartje mee, terwijl dat op dat moment ook gewoon op de 170 afleveringen zat.

Advies voor een site waar ik de manga kan lezen?
pi_141352094
Ik ben na alle fillers in de eerste Naruto serie redelijk snel afgehaakt in Shipuuden. De manga is zoveel beter. En al helemaal sinds de animatie in de anime een duik nam rond aflevering 130 van de eerste serie. Het ziet er gewoon niet meer uit. Laaste ep die ik ooit van Naruto heb gekeken moet ergens in 2007 zijn geweest.

Zelfde met Bleach, op een gegeven moment dook de animatie kwaliteit naar beneden en werd het een filler festijn, toen was het ook snel klaar. Hoewel daar de manga toch ook de nodige dips heeft gehad de afgelopen jaren.
pi_141352122
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat van de manga wil ik echt wel geloven, die heb ik niet gelezen dus ik bitch alleen over de anime.

Bij OP heb ik alleen iets minder problemen met fillers, omdat ze meestal tussen de arcs inzitten. Je herkent ze ook minder snel omdat het verhaal van OP minder een richting heeft dan Naruto. Naruto is een gevecht op leven en dood tegen een fucking sterke tegenstander (neem aan dat Madara voorlopig nog mijlen op Naruto voor blijft lopen?). One Piece is een beetje bootje varen, chillings zetten en wat doen.

Fairy Tail liep bij met de manga en stopte er toen gewoon een jaartje mee, terwijl dat op dat moment ook gewoon op de 170 afleveringen zat.

Comic Walker (legaal)

Of de talloze sites zoals mangareader en zo.
pi_141352136
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
HET WERKT!!

GNU/LINUX _O_
:Y)

quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef Qunix het volgende:

[..]

Windows :r
Mee eens :Y
pi_141352152
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Mangadoom, mangareader, mangafox, ontiegelijk veel sites

En series die je echt gaaf vind gewoon braaf kopen
pi_141352221
http://comic-walker.com/

Gratis en legaal voor desktop's en mobiel (+ tablet)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:51:46 #35
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141352286
quote:

[..]

Voor het grootste aanbod kijk je op Batoto, en voor Naruto gebruik ik vooral mangareader en mangastream. Mangareader heeft the big 3 vaak als eerste (vroeg op woensdag morgen) en mangastream wat later (einde van de woensdag morgen). Mangastream host alleen de laatste 2-3 chapters telkens ivm auteursrechten etc, dus voorlopig kun je beter op mangareader kijken.
pi_141352351
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:51 schreef Qunix het volgende:
http://comic-walker.com/

Gratis en legaal voor desktop's en mobiel (+ tablet)
Kijk net even, maar als je geen kana en kanji kunt lezen is het aanbod wel erg beperkt :P
pi_141352411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:52 schreef VulpX het volgende:

[..]

Kijk net even, maar als je geen kana en kanji kunt lezen is het aanbod wel erg beperkt :P
Ze (Kadokawa) zijn net begonnen. Zo is EVA compleet in kleur 3 chapters tot nu toe.
Ook Gundam is compleet in kleur.
pi_141352594
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ze (Kadokawa) zijn net begonnen. Zo is EVA compleet in kleur 3 chapters tot nu toe.
Zit nu even door Gundam te scrollen, erg vet. Maar dat is Mobile Suit Gundam The Origin, die was ik al van plan om te gaan kopen :D
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:56:35 #39
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141352664
Gundam _O_
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:56:40 #40
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141352667
quote:
Oh, als je wil weten welk chapter in de manga het ongeveer is waar je moet beginnen, moet je maar even DM'en. Ben niet zo vaak op FOK! meer en lees niet altijd alles terug, dus een DM valt wat meer op. :P
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:57:28 #41
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141352751
mensen die geen action shonen kijken :')
pi_141352882
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Oh, als je wil weten welk chapter in de manga het ongeveer is waar je moet beginnen, moet je maar even DM'en. Ben niet zo vaak op FOK! meer en lees niet altijd alles terug, dus een DM valt wat meer op. :P
Check je PM.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:59:22 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141352895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sowieso mensen die shounen niet kunnen waarderen. :') Cringeworthy als ze met slap gelul komen waarom shounen volgens hun bagger is. _O-
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:59:28 #44
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141352903
en hoppa linux installatie verneukt :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:59:45 #45
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141352921
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef Qunix het volgende:

[..]

Check je PM.
Zie niks.
pi_141352972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gundam _O_
Dit.

Ivm Unicorn afgelopen week opnieuw begonnen aan alle U.C. series en films. Nu bij Zeta aanbelandt. 1 serie gehad, het schiet al op :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:01:29 #47
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141353025
en na unicorn komt nog victory gundam
pi_141353112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Liever seinen en action shonen LEZEN. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
en hoppa linux installatie verneukt :')
Is juist de bedoeling.

Wel aparte /home partitie gemaakt?? :+
pi_141353134
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
en na unicorn komt nog victory gundam
Kijk ze op volgorde van release ;)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:05:34 #50
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141353273
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Liever seinen en action shonen LEZEN. :P

[..]

Is juist de bedoeling.

Wel aparte /home partitie gemaakt?? :+
/home
/var
/tmp
swap file etc
pi_141353379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

/home
/var
/tmp
swap file etc
/home en swapfile is al genoeg!!
pi_141353686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef VulpX het volgende:
Ik ben na alle fillers in de eerste Naruto serie redelijk snel afgehaakt in Shipuuden. De manga is zoveel beter. En al helemaal sinds de animatie in de anime een duik nam rond aflevering 130 van de eerste serie. Het ziet er gewoon niet meer uit. Laatste afl. die ik ooit van Naruto heb gekeken moet ergens in 2007 zijn geweest.
Dat is jouw gemis. Bewegende plaatjes > Stilstaande plaatjes. Om de vulling/fillers te vermijden zoek je een lijst op met alle afleveringen die buiten het verhaal staan. En momenteel is anime over het algemeen beter gebalanceerd dan de manga die probeert serieus te doen zonder te weten dat de lezers het hele verhaal al weinig serieus meer nemen. Daarentegen voorziet de anime consistent in de comic relief behoefte waar de manga het decorum schetst van duizend Crawling in my skin-AVM's.

quote:
neem aan dat Madara voorlopig nog mijlen op Naruto voor blijft lopen?
Dat is, helaas, als aannemen dat Sakura enig nut dient.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:15:03 #53
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141353872
Bleach heeft overigens de beste fillers
pi_141354108
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als dat zo is komt het door de gigantische, voor het merendeel, onderbelichte cast. Een van mijn favoriete afleveringen is die waar Toushiro Hitsugaya met Ichigo's zusje, Karin, gaat voetballen. O+
pi_141354803
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar in mijn mening ook 1 van de slechtste arcs ooit (Fullbringer arc).

Naruto fillers waren altijd zo slecht.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:36:17 #57
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141355200
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:29 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Maar in mijn mening ook 1 van de slechtste arcs ooit (Fullbringer arc).

Naruto fillers waren altijd zo slecht.
Lees je de manga? Fullbringers zijn namelijk geen filler characters. :*
pi_141355267
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef Qunix het volgende:

[..]

En in Engels. :)
pi_141355576
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Is Chad niet met retroactieve ingang een fullbringer geworden? :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:43:57 #60
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141355628
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk dat je die conclusie inderdaad mag trekken. Inoue dan ook toch?
pi_141356005
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ichigo ook truwens,heeft te maken met moeders die in contact waren met hollows pre-geboorte. :Y
pi_141356488
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet :P
Ik zei alleen 1 van de slechtste arcs ooit ;)

De manga schiet trouwens ook niet op, ik wil Ichigo's Bankai zien, of die van Kenpachi
pi_141357228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:59 schreef totalvamp het volgende:

[..]

De manga schiet trouwens ook niet op, ik wil Ichigo's Bankai zien, of die van Kenpachi
Moet je nog lang wachten.
pi_141357354
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Moet je nog lang wachten.
Yep Kubo heeft een handje van dingen zo lang mogelijk uitstellen.
pi_141357372
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Yep Kubo heeft een handje van dingen zo lang mogelijk uitstellen.
Vandaar dat anime is gestopt.
pi_141357423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Vandaar dat anime is gestopt.
Ze hadden moeten stoppen na de Aizen Arc wat dat betreft.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 00:17:54 #67
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141357468
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:59 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Oh sorry ik las filler arc.
pi_141357549
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:16 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ze hadden moeten stoppen na de Aizen Arc wat dat betreft.
Anime versie dan :+
pi_141357749
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Oh sorry ik las filler arc.
Geen probleem :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Anime versie dan :+
Inderdaad
pi_141359078

ik dacht dat Jinsei over een schoolkrant zou gaan niet over de adviezen van de advies columnisten. :r
pi_141361342
quote:
Met 20/30 ben ik het wel eens :P

Al is dit niet echt een goede lijst :')
pi_141361988
Gintama over fillers.

pi_141363741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat is jouw gemis. Bewegende plaatjes > Stilstaande plaatjes. Om de vulling/fillers te vermijden zoek je een lijst op met alle afleveringen die buiten het verhaal staan. En momenteel is anime over het algemeen beter gebalanceerd dan de manga die probeert serieus te doen zonder te weten dat de lezers het hele verhaal al weinig serieus meer nemen. Daarentegen voorziet de anime consistent in de comic relief behoefte waar de manga het decorum schetst van duizend Crawling in my skin-AVM's.

[..]

Dat is, helaas, als aannemen dat Sakura enig nut dient.
Geen gemis hoor. Mooie gedetailleerde art waar werk inzit > detailloze bewegende plaatjes. Vergelijk de eerste afleveringen van Naruto met Naruto Shippuuden en durf te beweren dat daar geen duik in kwaliteit heeft plaatsgevonden. Bovendien lees je een stuk sneller door de manga heen dan door de anime waar sommige gebreken van het medium, zoals ellenlange gesprekken tussen characters midden in een gevecht op leven en dood, alleen maar uitvergroot worden. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid tijd, als ik die al gebruik om anime te kijken dan liever voor series waar een beetje tempo in zit.
Manga > anime voor mij, maar goed, ieder zijn ding.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:30:56 #75
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_141364417
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:32 schreef VulpX het volgende:

[..]

Geen gemis hoor. Mooie gedetailleerde art waar werk inzit > detailloze bewegende plaatjes. Vergelijk de eerste afleveringen van Naruto met Naruto Shippuuden en durf te beweren dat daar geen duik in kwaliteit heeft plaatsgevonden. Bovendien lees je een stuk sneller door de manga heen dan door de anime waar sommige gebreken van het medium, zoals ellenlange gesprekken tussen characters midden in een gevecht op leven en dood, alleen maar uitvergroot worden. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid tijd, als ik die al gebruik om anime te kijken dan liever voor series waar een beetje tempo in zit.
Manga > anime voor mij, maar goed, ieder zijn ding.
Het hangt voor mij van het genre en de stijl af. Actieverhalen met veel snelle bewegingen zie ik liever als anime omdat daar de beweging beter tot recht komt. Romantische verhalen heb ik liever als manga. Maar sommige anime zijn ook prachtig gemaakt hoor, dus ik zou zeker niet zeggen dat in manga per definitie meer aandacht aan de plaatjes wordt besteed.
quote:
:')

Vind het een leuk land en zou er graag eens heen willen, maar hoef er niet te wonen juist door een aantal van die punten. :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_141365697
*ohayo*

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 02:03 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Met 20/30 ben ik het wel eens :P

Al is dit niet echt een goede lijst :')
Echt waar joh? :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:30 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Het hangt voor mij van het genre en de stijl af. Actieverhalen met veel snelle bewegingen zie ik liever als anime omdat daar de beweging beter tot recht komt. Romantische verhalen heb ik liever als manga. Maar sommige anime zijn ook prachtig gemaakt hoor, dus ik zou zeker niet zeggen dat in manga per definitie meer aandacht aan de plaatjes wordt besteed.

[..]

Vind het een leuk land en zou er graag eens heen willen, maar hoef er niet te wonen juist door een aantal van die punten. :P
Mee eens.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 15:01:45 #77
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141370758
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Designer zaterdag 21 juni 2014 @ 15:26:20 #78
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_141371314
Daww. Kawaisou was leuk.
🐙
  zaterdag 21 juni 2014 @ 16:32:09 #79
111656 Poit
12-08-12
pi_141372937
Bleach! Die ken ik!
Heb ik ook gekeken, lang geleden, maar ben daar mee gestopt omdat het kapotgefilled werd.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_141373840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Poit het volgende:
Heb ik ook gekeken, lang geleden, maar ben daar mee gestopt omdat het kapotgefilled werd.
Als je voor Rukia's redding gestopt bent heb ik meelij met je. Als je daarna gestopt bent zou ik willen dat ik jou keuze ook gemaakt had.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:02:22 #81
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141373895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Poit het volgende:
Bleach! Die ken ik!
Oh kom op dat viel best mee.
Losse episodes waren er amper. En die arcs die niet kanon waren waren best aardig als verhaal.
---
Oh en Gajeel ftw *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:09:00 #82
111656 Poit
12-08-12
pi_141374097
Pwoh, ik weet niet meer zo goed waar ik was. Is alweer lang geleden maar ik ben gestopt toen Aizen de evil dude bleek te zijn, Ichico en z'n matties naar die andere wereld opzoog en daar door een doolhof moesten rennen of iets. Daar leert hij dan ook die Lennie(?) kennen.
Awhwel, ik was er een beetje klaar mee, heel die verhaallijn kon me niet boeien.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:47:19 #83
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141375186
quote:

Autisme.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141375196
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Autisme.
Hoezo dat? :')

*tips FedoraCoin*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2014 17:48:38 ]
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:48:29 #85
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141375218
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

*tips FedoraCoin*
JE HAPTE :D !
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:53:57 #86
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141375344
Naruto O+ .

Toriyama's world subs.... dat is lang geleden...

Ik ben weer opnieuw begonnen met Prince of Tennis :) .
pi_141378845
*konbanwa*

*dutjes* :9
quote:

[..]

Autisme.

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

*tips FedoraCoin*
Oh gutteke

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Naruto O+ .

Toriyama's world subs.... dat is lang geleden...

Ik ben weer opnieuw begonnen met Prince of Tennis :) .
Live-action??
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:31:30 #88
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141378901
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konbanwa*

*dutjes* :9

[..]

:*
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:40:51 #89
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141379288
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Live-action??
Nee man, de anime :D
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:50:08 #90
111656 Poit
12-08-12
pi_141379853
Ik zie net dat er een 3e seizoen is van Hajime no Ippo!! *O*
pi_141380212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 19:40 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee man, de anime :D
:Y)
pi_141380820
quote:
Toffe videos maken ze.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 20:17:55 #93
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141381165
  zaterdag 21 juni 2014 @ 20:24:25 #94
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141381424
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Toffe videos maken ze.
Kwam ze ook toevallig tegen door de smooth GoT theme ;). Ze kleden het allemaal leuk aan en maken er een klein mooi showtje van.
pi_141381981
quote:
Fuck is dat? :P
pi_141382049
Ping Pong AOTS _O_

Wat een SUPER vette anime was dat!

19 7.1/10 Ping Pong: The Animation
  zaterdag 21 juni 2014 @ 20:40:51 #97
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
  zaterdag 21 juni 2014 @ 20:41:08 #98
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141382085
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Fuck is dat? :P
Black Bullet
pi_141382125
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:41 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Black Bullet
Die heb ik op 2 juni gedownload(Ep.1) :P
  zaterdag 21 juni 2014 @ 21:45:19 #100
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141385105
Die cockpit scenes in Sidonia :9~ _O_

pi_141385423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die cockpit scenes in Sidonia :9~ _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Airwolf hommage? :P
pi_141387896
Welfin is vrij.

zaterdag 21 juni 2014 @ 23:01:22 #103
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141389703
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Qunix het volgende:
Welfin is vrij.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mwe, wat er ook gebeurt het voorlopige nettoresultaat is dat Noord-Korea vrij is van de dictatuur en zich nu weer bij Zuid-Korea en de rest van de wereld kan aansluiten.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:41:44 #106
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_141391805
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Qunix het volgende:
Welfin is vrij.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is dit? Het Japanse optreden in Indonesië?
Helemaal super.
pi_141392216
Die Ping Pong OST gaat tof worden:
http://www.pingpong-anime.tv/special/07.html
pi_141394273
quote:

[..]

Autisme.
Weet niet, hij moet haast wel een hele rits aan stoornissen hebben, maar denk niet dat Naruto een auti is.
  zondag 22 juni 2014 @ 00:39:45 #109
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141394320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wat is dit? Het Japanse optreden in Indonesië?
:D _O-
  zondag 22 juni 2014 @ 01:00:44 #110
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141394968
pi_141396428
*12.500ste post* *O*

Top 10 Ideal Anime Imouto :D

Gochuumon Usagi O+
  zondag 22 juni 2014 @ 10:47:29 #112
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141400427
Ik heb hem niet gelezen maar wat is er van deze wereld gekomen.

http://eyeforaneyepiece.w(...)imoutos-of-all-time/
  zondag 22 juni 2014 @ 11:02:25 #113
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141400667
quote:
9s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb hem niet gelezen maar wat is er van deze wereld gekomen.

http://eyeforaneyepiece.w(...)imoutos-of-all-time/
kirino op 1 :')
  zondag 22 juni 2014 @ 11:07:50 #114
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141400779
  zondag 22 juni 2014 @ 13:45:40 #115
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141404899
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw UI is dom. :@
  zondag 22 juni 2014 @ 13:48:07 #116
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141404995
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Jouw UI is dom. :@
;(
  zondag 22 juni 2014 @ 13:48:25 #117
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141405006
quote:
9s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

;(
Check je skype a bezem tfoe sahbi.
edit: nu is je UI wel weer tof. :D
  zondag 22 juni 2014 @ 14:06:07 #118
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141405666
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Check je skype a bezem tfoe sahbi.
edit: nu is je UI wel weer tof. :D
  zondag 22 juni 2014 @ 14:07:56 #119
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141405733
quote:
6s.gif Op zondag 22 juni 2014 14:06 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn masker is vetter. :@
  zondag 22 juni 2014 @ 14:17:50 #120
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141406051
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Mijn masker is vetter. :@
[ afbeelding ]
Man Bleach blijft kriebelen om te rewatchen.

maar dit is pas een vette mask.
SPOILER
  zondag 22 juni 2014 @ 14:28:18 #121
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141406382
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 14:17 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Man Bleach blijft kriebelen om te rewatchen.

maar dit is pas een vette mask.
SPOILER
[ afbeelding ]
ik snap em. _O_
  zondag 22 juni 2014 @ 15:07:26 #122
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141407654
Ichigo heb jij je masker op?! O nee! Het is je kankerkop!
  zondag 22 juni 2014 @ 15:13:47 #123
383398 Kyubey
pi_141407865
Tatsuya-kun~~
Helemaal super.
  zondag 22 juni 2014 @ 15:49:17 #124
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
  zondag 22 juni 2014 @ 17:00:47 #125
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141411928
pi_141412466
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

kirino op 1 :')
Idd 1 van de slechtste meest veeleisende zusjes die je maar kunt hebben. Geef mij Mikan maar :D
  zondag 22 juni 2014 @ 18:35:21 #127
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141415251
  zondag 22 juni 2014 @ 18:40:56 #128
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141415874
TSUNDERE BEST DERE
  zondag 22 juni 2014 @ 18:55:59 #130
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141416253
Toendra een beste bioom.
pi_141417047
*konbanwa*
  zondag 22 juni 2014 @ 19:19:01 #132
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141417576
Kut HS met die Haikyuu hd release
pi_141419730
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:19 schreef gniffie het volgende:
Kut HS met die Haikyuu hd release
Wat is er??
  zondag 22 juni 2014 @ 19:57:56 #134
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141419772
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is er??
Zat 8 uur tussen de SD en HD release. Ze staan inmiddels allemaal op de torrent ;)
  zondag 22 juni 2014 @ 20:56:29 #135
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141422860
Haikyuu deze week _O_
  zondag 22 juni 2014 @ 21:32:38 #136
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141425125
Lolitoom

SPOILER: btooom
pi_141425216
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lolitoom

SPOILER: btooom
wat een wazige anime was dat zeg :P
  zondag 22 juni 2014 @ 21:35:10 #138
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141425300
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:33 schreef mschol het volgende:

[..]

Er is opzich bijna genoeg materiaal voor een 2e seizoen van 12 eps
  zondag 22 juni 2014 @ 21:44:33 #139
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141425931
Weten jullie nog hoe ik de afgelopen winter in de afgelopen herfst een hongerwinter noemde? Ik heb maar twee series uit die winter afgekeken. Drie als je het onwaardige vervolg van Kakumeki Valvrave meerekent.

Hopelijk wordt het nooit meer winter.

SPOILER
  zondag 22 juni 2014 @ 21:48:26 #140
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141426216
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weten jullie nog hoe ik de afgelopen winter in de afgelopen herfst een hongerwinter noemde? Ik heb maar twee series uit die winter afgekeken. Drie als je het onwaardige vervolg van Kakumeki Valvrave meerekent.

Hopelijk wordt het nooit meer winter.

SPOILER
Ik heb er ook maar 5 gevolgd afgelopen winter, is er toch 1 meer dan ik nu volg.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:58:33 #141
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141426956
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik heb er ook maar 5 gevolgd afgelopen winter, is er toch 1 meer dan ik nu volg.
:o Komt het door de anime of doordat je er minder tijd voor hebt?

Ik volgde er van de lente zeven wat niet veel maar ook niet weinig is voor mijn doen.
  Designer zondag 22 juni 2014 @ 21:59:05 #142
266257 crew  DeZwabber
pi_141426990
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:33 schreef mschol het volgende:

[..]

Wat was er wazig aan Btooom! dan?
🐙
  zondag 22 juni 2014 @ 22:11:39 #143
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141427915
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
. Drie als je het onwaardige vervolg van Kakumeki Valvrave meerekent.

SPOILER
WOLLAH A SAGBI KOM VECHTEN!!1!1
  zondag 22 juni 2014 @ 22:42:08 #144
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141430025
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

:o Komt het door de anime of doordat je er minder tijd voor hebt?

Ik volgde er van de lente zeven wat niet veel maar ook niet weinig is voor mijn doen.
Beide, maar voornamelijk omdat de anime mij niet echt boeiden. :o
  zondag 22 juni 2014 @ 22:44:44 #145
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141430177
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

WOLLAH A SAGBI KOM VECHTEN!!1!1
_O-
  zondag 22 juni 2014 @ 23:04:11 #146
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141431232
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Beide, maar voornamelijk omdat de anime mij niet echt boeiden. :o
Daarom shonen
  zondag 22 juni 2014 @ 23:05:32 #147
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141431281
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Daarom shonen
A bezem waz met jou. Insallah jij gaat mij niet vertellen wat ik moet kijken, tamam lan?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:08:47 #148
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141431403
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

A bezem waz met jou. Insallah jij gaat mij niet vertellen wat ik moet kijken, tamam lan?
a zemmer waz jouw probleem, waz die Naruto en die Bleach. bezem
  zondag 22 juni 2014 @ 23:12:34 #149
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141431557
Aankomend seizoen 3 mecha''s
  zondag 22 juni 2014 @ 23:14:23 #150
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141431642
pi_141431792
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:57 schreef gniffie het volgende:

[..]

Zat 8 uur tussen de SD en HD release. Ze staan inmiddels allemaal op de torrent ;)
SD :')
  zondag 22 juni 2014 @ 23:41:07 #152
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141432743
?
  maandag 23 juni 2014 @ 00:06:15 #153
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141434042
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er nog mensen die haar useless noemen. :')
pi_141436357
lol de 2e intro van Death Note wtf.
  maandag 23 juni 2014 @ 07:56:17 #155
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141439823
quote:
13s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:08 schreef Drankster het volgende:
Fucking tof toch. :7
  maandag 23 juni 2014 @ 08:16:19 #156
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141439996
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

En dan zijn er nog mensen die haar useless noemen. :')
is ze toch ook! Wat voor badasses heeft ze nou echt zelf verslagen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Designer maandag 23 juni 2014 @ 08:18:12 #157
266257 crew  DeZwabber
pi_141440028
quote:
Maximum the Hormone _O_
🐙
pi_141440081
quote:
Één van de beste openings ooit!

MtH _O_
  maandag 23 juni 2014 @ 08:33:18 #159
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141440192
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

is ze toch ook! Wat voor badasses heeft ze nou echt zelf verslagen?
Volgens mij niet een, maar dat heeft Naruto of Sasuke toch ook niet gedaan?
  maandag 23 juni 2014 @ 08:39:25 #160
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141440253
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Volgens mij niet een, maar dat heeft Naruto of Sasuke toch ook niet gedaan?
Naruto heeft er toch wel meerdere verslagen? Nou ben ik al een eeuw geleden afgehaakt omdat ik de anime ruk vond worden maar ik kan me herinneren dat hij ten eerste Neji versloeg met een buttpoke en volgensmij kakuzu (die met die maskers) door zijn eerste rasenshuriken :P

AL moet ik toegeven, ik weet het niet meer allemaal 100%
  maandag 23 juni 2014 @ 08:40:57 #161
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141440270
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Naruto heeft er toch wel meerdere verslagen? Nou ben ik al een eeuw geleden afgehaakt omdat ik de anime ruk vond worden maar ik kan me herinneren dat hij ten eerste Neji versloeg met een buttpoke en volgensmij kakuzu (die met die maskers) door zijn eerste rasenshuriken :P

AL moet ik toegeven, ik weet het niet meer allemaal 100%
Jij zei heel specifiek ''welke badasses'', zo badass vind ik Neji niet. Kakuzu was al in battle met Kakashi, Ino en Chouji. Naruto heeft hem afgemaakt met een Fuuton Rasen Shuriken idd, maar meer heeft hij ook niet gedaan. :P Jammer dat je bent afgehaakt bij de anime, misschien een idee om de manga weer te gaan lezen?
  maandag 23 juni 2014 @ 08:44:00 #162
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141440296
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Jij zei heel specifiek ''welke badasses'', zo badass vind ik Neji niet. Kakuzu was al in battle met Kakashi, Ino en Chouji. Naruto heeft hem afgemaakt met een Fuuton Rasen Shuriken idd, maar meer heeft hij ook niet gedaan. :P Jammer dat je bent afgehaakt bij de anime, misschien een idee om de manga weer te gaan lezen?
Nou het was bij mij niet eens die neverending stream of fillers van 2 jaar die ik zo vreselijk vond, het was meer dat ik bij deze serie heel erg het gevoel kreeg dat hoe sterk iemand was wel heel erg afhing van wat de schrijver op dat moment leuk vond. Persoonlijk heb ik dat bij one-piece veel minder erg (die ik in het begin door zijn art style echt niet trok) ik lees bij naruto af en toe op de wikia wat er zoal gebeurt is maar nee, het is geen serie voor mij meer :(
  maandag 23 juni 2014 @ 08:46:45 #163
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141440330
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou het was bij mij niet eens die neverending stream of fillers van 2 jaar die ik zo vreselijk vond, het was meer dat ik bij deze serie heel erg het gevoel kreeg dat hoe sterk iemand was wel heel erg afhing van wat de schrijver op dat moment leuk vond. Persoonlijk heb ik dat bij one-piece veel minder erg (die ik in het begin door zijn art style echt niet trok) ik lees bij naruto af en toe op de wikia wat er zoal gebeurt is maar nee, het is geen serie voor mij meer :(
Helaas. Nu je het zo zegt kan ik me ergens wel vinden in je mening, maar ik kijk door een naruto-bril als het ware. :P Volg het ook al bijna 8 jaar dus is ook niet heel vreemd.
  maandag 23 juni 2014 @ 09:01:51 #164
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141440516
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Helaas. Nu je het zo zegt kan ik me ergens wel vinden in je mening, maar ik kijk door een naruto-bril als het ware. :P Volg het ook al bijna 8 jaar dus is ook niet heel vreemd.
Ik heb denk ik tot een aflevering of 60 van shipuuden gekeken, daarna kon het me gewoon niet meer boeien. Ach ik ben gewoon een gundam fan :P de rest intereseerd me wel steeds minder :(
  maandag 23 juni 2014 @ 10:18:57 #165
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141441912
De enige die badasses verslaat zijn Guts en Ichigo
pi_141442934
pi_141443286
*hey*
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:02 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
flinke reus :+
pi_141443921
bliep bliep bliep blop psss
  maandag 23 juni 2014 @ 15:33:27 #170
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141451943
quote:
Gundam Mecha 10/10

en Yoshiyuki Tomino _O_
pi_141455736
One punch man manga is tof _O_

Heel vet zijn de stukken waar het lijkt dat het geanimeerd is :D
pi_141456577
*oya*

quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:21 schreef Qunix het volgende:
One punch man manga is tof _O_

Heel vet zijn de stukken waar het lijkt dat het geanimeerd is :D
Oh ja joh?? :+
pi_141460259
23 AUGUSTUS T/M 5 SEPTEMBER

GUNDAM!
  maandag 23 juni 2014 @ 20:11:56 #174
383398 Kyubey
pi_141463440
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:44 schreef Frag_adder het volgende:

het was meer dat ik bij deze serie heel erg het gevoel kreeg dat hoe sterk iemand was wel heel erg afhing van wat de schrijver op dat moment leuk vond.
Ik dacht even dat dit over Dragonball ging :+
Helemaal super.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:34:59 #175
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141464531
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik dacht even dat dit over Dragonball ging :+
ondanks zijn traagheid was dragonball Z tenminste vet en bruut!
pi_141464647
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ondanks zijn traagheid was dragonball Z tenminste vet en bruut!
Actie shonen dus :+
  maandag 23 juni 2014 @ 20:39:11 #177
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141464765
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Actie shonen dus :+
niet elke haalt het epische niveau " bruut"
pi_141464810
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

niet elke haalt het epische niveau " bruut"
Gelukkig hebben we DB Kai :P
  maandag 23 juni 2014 @ 20:50:56 #179
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141465323
Maar eens preorderen

pi_141465359
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:16 schreef Qunix het volgende:

GUNDAM!
Wait, whut, wat, waar?
pi_141466462
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:16 schreef Qunix het volgende:

GUNDAM!
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef VulpX het volgende:

[..]

Wait, whut, wat, waar?
Gundam Conventie? :P
pi_141470225
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:22 schreef Qunix het volgende:

[..]

Één van de beste openings ooit!

MtH _O_
Eens!

Ningen fuckers die jullie zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 22:24:42 ]
pi_141470264
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:02 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi als achtergrond genomen voor Telegram
  maandag 23 juni 2014 @ 22:33:26 #184
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141470834
Rei :')
Shinji :')

Asuka _O_
  maandag 23 juni 2014 @ 23:09:07 #185
383398 Kyubey
pi_141472621
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik als achtergrond van mijn beginscherm
Helemaal super.
  maandag 23 juni 2014 @ 23:13:13 #186
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141472850
Is Ping Pong aan te raden?
  maandag 23 juni 2014 @ 23:14:33 #187
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141472925
  Designer maandag 23 juni 2014 @ 23:17:11 #188
266257 crew  DeZwabber
pi_141473071
🐙
  maandag 23 juni 2014 @ 23:17:55 #189
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141473110
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Is Ping Pong aan te raden?
Het einde van Ping Pong had wat weg van het einde van The Merchant of Venice, wat best wel deprimerend is, maar verder is het afgezien van Mushishi Zoku Shou de beste serie van het seizoen geweest.
  Designer maandag 23 juni 2014 @ 23:17:59 #190
266257 crew  DeZwabber
pi_141473111
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Is er nou eigenlijk een redelijke hoeveelheid mensen die dat gebruiken?
🐙
  maandag 23 juni 2014 @ 23:18:54 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141473158
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Jij blijft steeds met nieuwe komen, fucking baas _O_
  maandag 23 juni 2014 @ 23:19:13 #192
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141473180

Een Japans product voor niet-Japanse weeaboo's
  maandag 23 juni 2014 @ 23:19:42 #193
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141473208
Niet whatsapp gebruiken :')
  maandag 23 juni 2014 @ 23:21:19 #194
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141473310
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het einde van Ping Pong had wat weg van het einde van The Merchant of Venice, wat best wel deprimerend is, maar verder is het afgezien van Mushishi Zoku Shou de beste serie van het seizoen geweest.
Ik zet het iig op mijn lijstje ^O^.
  maandag 23 juni 2014 @ 23:21:24 #195
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141473315
Pon pon anime girls all day das kawaii nigga

maandag 23 juni 2014 @ 23:23:11 #196
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141473419
  Designer maandag 23 juni 2014 @ 23:35:24 #197
266257 crew  DeZwabber
  maandag 23 juni 2014 @ 23:39:32 #198
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141474307
See that nice anime chick, Gonna get her number cus im the hunter x hunter
Bazen lyrics _O_
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:15:08 #199
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141476000
Aan die recensies op MyAnimeList heb je ook niets :'). Overal wordt maar met tienen en negens gestrooid...
pi_141476329
quote:
Hoe durven ze.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:27:03 #201
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141476429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Aan die recensies op MyAnimeList heb je ook niets :'). Overal wordt maar met tienen en negens gestrooid...
En dan ben je nog niet eens begonnen over de recensies die naar aanleiding van de eerste aflevering geschreven worden.
pi_141477102
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 24 juni 2014 @ 01:00:07 #203
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141477331
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

En dan ben je nog niet eens begonnen over de recensies die naar aanleiding van de eerste aflevering geschreven worden.
Ik zoek dan ook meestal naar reviews met een 7 of een 8, dan worden ook de minder goede kanten van een animé belicht, i.p.v. IT'S OVER 9000! ZOMG BEST ANIME EVER!!! :')
pi_141479255
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Gundam Conventie? :P
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef VulpX het volgende:

[..]

Wait, whut, wat, waar?
quote:
DOE DAN LEZEN DAN!!!!!
pi_141480012
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 08:10 schreef Qunix het volgende:

[..]

[..]

[..]

DOE DAN LEZEN DAN!!!!!
Ik woon niet in Japan, dus die speciale screening is leuk maar daar heb ik niets aan }:|

Mooi, ben net op tijd dus weer begonnen met Gunpla. Jammer dat het een HG kit is, maar deze wil ik wel!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:02:25 #206
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141481145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 01:00 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Ik zoek dan ook meestal naar reviews met een 7 of een 8, dan worden ook de minder goede kanten van een animé belicht, i.p.v. IT'S OVER 9000! ZOMG BEST ANIME EVER!!! :')
Ga je toch niet vinden. Ping Pong _O_ :9~ :9~ :9~ *O* *O* *O* ^) ^)
pi_141491479
*konichiwa minasan*

quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 08:10 schreef Qunix het volgende:

[..]

[..]

[..]

DOE DAN LEZEN DAN!!!!!
Niet gezien _O-
pi_141499416
quote:

[..]

Is er nou eigenlijk een redelijke hoeveelheid mensen die dat gebruiken?
Ja hoor. :7
pi_141499444
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik als achtergrond van mijn beginscherm
Heftig voor jouw doen, een NGE-wallpaper.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:33:03 #210
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141500542
SPOILER: Sidonia
  Designer dinsdag 24 juni 2014 @ 19:36:17 #211
266257 crew  DeZwabber
pi_141500708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
RA RA AH AH AH ROMA ROMA MA GAGA OOH LA LA
🐙
pi_141506839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja vet he. Ik vind helemaal mooi!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:29:41 #213
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141507833
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:10:23 #215
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141510571
pi_141510929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

?
Mijn tegenreactie voor "Linux is alleen voor hobbyisten" argument .
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:18:04 #217
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141511114
sws pol :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:54:16 #218
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141513444
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:36:03 #220
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141520546
Sidonia :r
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 25 juni 2014 @ 03:40:18 #221
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141521988
quote:

Daarom skip je ook alle fillers, dan is het gewoon een goede serie!
pi_141522488
pi_141522499
HxH was weer hard, lekkere anti-climax van de arc wel.
  woensdag 25 juni 2014 @ 08:09:28 #224
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141522742
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef Smoofie het volgende:
pi_141523244
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef Smoofie het volgende:
:{w
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:04:10 #226
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141523329
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:36 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
welke serie is dit? :D
pi_141523371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:04 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

welke serie is dit? :D
One Punch Man.... Toffe manga _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:07:30 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141523386
OPM _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:29:36 #229
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141523845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik weet niet of je het een anti-climax kunt noemen. Hoe ingetogen de afelvering ook was, ik denk dat dit het absolute hoogtepunt van de arc en waarschijnlijk de serie was.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:36:47 #230
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141524017
Hoogtepunt was toen pitou eraan ging
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:38:28 #231
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141524050
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoogtepunt was toen pitou eraan ging
Ik vond dat anders helemaal niet amusant of spannend. Hoogstens tragisch, maar zelfs dat minder dan 135.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:41:48 #232
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141524122
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:44:12 #233
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141524169
Shots fired.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:51:24 #234
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141524323
Legend of the legendary heroes bijna uit, daarna maar denk ik beginnen aan Campione of Utawarerumono
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:52:03 #235
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141525702
Heb net gezien dat One Week Friends volledig is. Is dit wat?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:52:23 #236
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141525714
Vond de uitwerking van de arc van HxH best prima. Alleen dat melodramatische op het eind :'), vooral met dat domme accent van dat meisje
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:53:18 #237
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141525736
Mangaka-san to Assistant-san of One Week Friends of beiden? :D
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:57:09 #238
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141525831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Legend of the legendary heroes bijna uit, daarna maar denk ik beginnen aan Campione of Utawarerumono
Waar heb je die vandaan? :D ik vond de anime erg vermakelijk maar stopte veel te vroeg :(
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:23:53 #239
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141526531
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb net gezien dat One Week Friends volledig is. Is dit wat?
Het begint redelijk en gaat verbazend respectvol om met de fictieve stoornis die het fictieve meisje heeft. De jongen is helaas wel de helft van de tijd een irritantte uitvreter.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:46:15 #240
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141527147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan? :D ik vond de anime erg vermakelijk maar stopte veel te vroeg :(
Welke?

Legend heb ik van nyaa met Final8 subs
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:56:10 #241
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141527458
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Welke?

Legend heb ik van nyaa met Final8 subs
ah nee ik dacht omdat je "uit" zei dat je de manga bedoelde, maar je bedoelt de anime serie? Die stopt veel te kort :(
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:19:09 #242
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141528204
Goed om te zien dat de Naruto manga zichzelf minder serieus neemt. Hopelijk hebben ze door wat een asspulls het allemaal zijn.
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:21:30 #243
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141528287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ah nee ik dacht omdat je "uit" zei dat je de manga bedoelde, maar je bedoelt de anime serie? Die stopt veel te kort :(
Oh, manga kun je hier leze

http://www.batoto.net/com(...)ha-no-densetsu-r3622
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:28:35 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141530169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:58 schreef VulpX het volgende:

[..]

:{w
:'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:29:08 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141530192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Oh, manga kun je hier leze

http://www.batoto.net/com(...)ha-no-densetsu-r3622
Je moet de LN's lezen, de manga niet :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141530660
Gintama 14.gif
pi_141530740
*oya*
pi_141532151

Allemaal bladzijdes in de manga.
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:26:51 #249
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141532270
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:23 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:29:37 #250
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141532371
Haha wacht je een week, heb je de chapter binnen 10 sec uit
pi_141533691
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:23 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Online manga??
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:24:24 #252
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141534070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het begint redelijk en gaat verbazend respectvol om met de fictieve stoornis die het fictieve meisje heeft. De jongen is helaas wel de helft van de tijd een irritantte uitvreter.
Okay, thanks. Gezien de goede recensies ga ik het toch een kans geven. Evenals The Comic Artist and His Assistants.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:42:20 #253
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141534654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Okay, thanks. Gezien de goede recensies ga ik het toch een kans geven. Evenals The Comic Artist and His Assistants.
De anime of manga?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141538228
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het een anti-climax kunt noemen. Hoe ingetogen de afelvering ook was, ik denk dat dit het absolute hoogtepunt van de arc en waarschijnlijk de serie was.
Ik heb liever dit einde dan dat Gon en Meruem met elkaar vechten, dat ben ik met je eens. Maar het zou wel extreem vet zijn, laten we wel wezen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:24:47 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141538395
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja :D

HxH blijft verrassend met hoe ze alles afhandelen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:47:36 #256
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141539147
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De anime of manga?
Anime.
pi_141548815
*13.000e post*

Wat is FOK! toch fucking verslavend. _O- o|O

Best wel zin in een lve-action Lupin 3 *O*
  Designer woensdag 25 juni 2014 @ 21:33:28 #258
266257 crew  DeZwabber
pi_141550941
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*13.000e post*

74.632, shit
🐙
pi_141550967
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:33 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

74.632, shit
  Designer woensdag 25 juni 2014 @ 21:34:48 #260
266257 crew  DeZwabber
pi_141551035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Alle dingen die ik had kunnen doen en zien :'(
🐙
pi_141551071
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Alle dingen die ik had kunnen doen en zien :'(
Geef niks :+

POLcafe is leuk nu. :P
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:35:36 #262
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141551084
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*13.000e post*

90% van jouw posts bestaat uit brt en badderen was lekker :')
pi_141551123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

90% van jouw posts bestaat uit brt en badderen was lekker :')
Nou,ik ben overal. :9
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:37:59 #264
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141551242
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

...
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nou,ik ben overal. :9
...
pi_141551340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

...

[..]

...
*heeft uitgebreide interesses en hobby's*

Dus ben helaas geen nerd,maar een geek. :*
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:39:49 #266
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141551365
Ik ben er stil van.
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:40:33 #267
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141551438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

*heeft uitgebreide interesses en hobby's*

Dus ben helaas geen nerd,maar een geek. :*
Nou, wat is de laatste anime wat je hebt gekeken?

gr gr
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:40:43 #268
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141551452
pi_141551527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nou, wat is de laatste anime wat je hebt gekeken?

gr gr
Geen idee. :+
pi_141552858
http://gizmodo.com/this-m(...)case-ever-1595377644

In Tokyo was het 24ste wit :o
http://en.rocketnews24.co(...)-from-its-icy-grave/

[ Bericht 50% gewijzigd door Qunix op 25-06-2014 22:24:46 ]
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:30:38 #272
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141554609
quote:
Hij doet me denken aan Lelouch's propaganda specialist.
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:40:08 #273
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141555232
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hij doet me denken aan Lelouch's propaganda specialist.
Nu je het zegt.
pi_141555582
Hmm, denk dat ik binnenkort weer verder ga met Naruto, heb het ongeveer een jaar niet meer gezien. Enig idee waar ik spoilervrije samenvattingen kan vinden over wat er tot nu toe is gebeurd, incluis alle tragische flashback voor elk personage? Laatste wat ik zag was de aanval van Voldemort op Leaftown.
pi_141555876
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef MAHL het volgende:
Hmm, denk dat ik binnenkort weer verder ga met Naruto, heb het ongeveer een jaar niet meer gezien. Enig idee waar ik spoilervrije samenvattingen kan vinden over wat er tot nu toe is gebeurd, incluis alle tragische flashback voor elk personage? Laatste wat ik zag was de aanval van Voldemort op Leaftown.
Dat is heeeeel lang geleden _O-
pi_141559594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dat is heeeeel lang geleden _O-
No shit, ik ben ook pas vorig jaar begonnen he :')
pi_141559629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

No shit, ik ben ook pas vorig jaar begonnen he :')
Kan je beter manga lezen. :Y
pi_141559731
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Kan je beter manga lezen. :Y
Mweh, manga is niet echt mijn ding.
pi_141559762
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:49 schreef MAHL het volgende:

[..]

Mweh, manga is niet echt mijn ding.
Blijf maar lekker bij anime,veel plezier met fillers. :P
pi_141560580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Blijf maar lekker bij anime,veel plezier met fillers. :P
pi_141560636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
??
pi_141560816
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

??
Nee, meer dat ik fillers haat, maar hoorde dat er in Naruto wel af en toe dingen voorbij komen in fillers die nodig zijn voor het verhaal dus dat je ze niet echt kunt skippen.
pi_141561307
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nee, meer dat ik fillers haat, maar hoorde dat er in Naruto wel af en toe dingen voorbij komen in fillers die nodig zijn voor het verhaal dus dat je ze niet echt kunt skippen.
_O-
pi_141561898
Wow, deze Naruto chapter slaat echt nergens op.
pi_141562254
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

_O-
Ok, niet dus :@

Maar zijn ze écht tenenkrommend slecht?
pi_141562275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef Hermanna het volgende:
SPOILER
:P
pi_141562329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

SPOILER
:P
Jah echt retarded. Ik mis de oude rauwe Naruto waar Gaara iedereen gewoon rustig uitmoordde.
pi_141562355
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ok, niet dus :@

Maar zijn ze écht tenenkrommend slecht?
Wat denk je zelf?? :+

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:53 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Jah echt retarded. Ik mis de oude rauwe Naruto waar Gaara iedereen gewoon rustig uitmoordde.
Vooruitgang :*
pi_141562420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?? :+

[..]

Vooruitgang :*
Het is gewoon van 16+ naar 12+ gegaan :P
pi_141562490
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:58 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Het is gewoon van 16+ naar 12+ gegaan :P
Naruto zelf is 16/17 _O-
pi_141565392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef Hermanna het volgende:
Ik vond het wel fijn dat de oeroude sexy no jutsu weer eens relevant is. Wat er hier gebeurde is veel minder achterlijk, dan wat er met Madara gebeurde en de serie erkent teminste dat het achterlijk is.
  donderdag 26 juni 2014 @ 08:55:17 #293
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141565412
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:33 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

74.632, shit
34.000 hier :{
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:05:53 #294
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141575562
Ben nu Magnetic Rose (Memories) aan 't kijken. Nog best een spannende film :D.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:32:22 #295
383398 Kyubey
pi_141576505
Helemaal super.
  Designer donderdag 26 juni 2014 @ 15:53:00 #296
266257 crew  DeZwabber
pi_141577324
quote:
Gefeliciteerd en zo.
🐙
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:57:58 #297
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141577591
Bij naruto is het Anime > manga
pi_141579279
*konciwhiwa*

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bij naruto is het Anime > manga
Manga overrompelt anime :+
pi_141579389
Uguu~
Nieuw is niet altijd beter.
pi_141579420
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Uguu~
??? :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:34:24 #301
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141579423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konciwhiwa*

[..]

Manga overrompelt anime :+
nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')