SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Dakgoot, look at this faggot, look at him and laugh.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gooi hem even dicht, dan kan ik jullie even uitleggen waarom Naruto zo kut is.
Lees dan ook gewoon de manga, sukkel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou kijk, ik keer vroeger Naruto en toen was het okay want toen was ik klein en onwetend. En later pikte ik het weer op en toen kreeg ik kriebels van die kut fillers en toen kreeg ik een aandoening in mijn schaamstreek omdat Naruto harder zoog dan mijn Henri of mijn Dyson.
En nu ging ik gisteren kijken vanaf aflevering 296, midden in die arc met die witte klonen, Naruto kwam net fucking OP god tier beast mode terug met die inktvis gozer, maar toen verwachtte ik een stomp waarbij die tegenstanders ontmaagd zouden worden, maar dat gebeurde niet, want toen kwamen er tijdens de gevechten nog tien fillers.
Hey Neji ik help je graag omdat je mij toen vijf miljoen arcs geleden hielp NU GA IK EVEN PRECIES VERTELLEN HOE DAT GEBEURDE HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN DE TIJD. Okay dat was een mooi verhaal bedankt Hinata. Nu gaan we terug naar Sakura die met een medische chick tegen mensen zit te vechten OH WACHT HEEL TOEVALLIG MOET ZE TEGEN HAAR VOORMALIGE VRIENDJE VECHTEN WAT EEN ONVERWACHT TOEVAL DIT ZAG IK NIET AANKOMEN HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN.
Okay mooi die vijand is dood en we hebben de schriftrol terug want waarom zouden we compacte boeken gebruiken oh hey nu gaan we vechten met Rock Lee oh wacht hij heeft geleerd hoe hij het truukje van een ninja meester kan overwinnen oh kijk we laten even zien hoe ze elkaar leerden kennen en ohja we knallen er meteen even een fanservice aflevering bij in als we toch bezig zijn de kijkers hebben alle tijd hé.
Ik bedoel ik blijf wel kijken, zo'n sucker ben ik wel. Maar puhlease, in twaalf afleveringen zes fillers, holy shit
In de manga ... is alles beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dakgoot, look at this faggot, look at him and laugh.
[ afbeelding ]
Held.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou kijk, ik keer vroeger Naruto en toen was het okay want toen was ik klein en onwetend. En later pikte ik het weer op en toen kreeg ik kriebels van die kut fillers en toen kreeg ik een aandoening in mijn schaamstreek omdat Naruto harder zoog dan mijn Henri of mijn Dyson.
En nu ging ik gisteren kijken vanaf aflevering 296, midden in die arc met die witte klonen, Naruto kwam net fucking OP god tier beast mode terug met die inktvis gozer, maar toen verwachtte ik een stomp waarbij die tegenstanders ontmaagd zouden worden, maar dat gebeurde niet, want toen kwamen er tijdens de gevechten nog tien fillers.
Hey Neji ik help je graag omdat je mij toen vijf miljoen arcs geleden hielp NU GA IK EVEN PRECIES VERTELLEN HOE DAT GEBEURDE HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN DE TIJD. Okay dat was een mooi verhaal bedankt Hinata. Nu gaan we terug naar Sakura die met een medische chick tegen mensen zit te vechten OH WACHT HEEL TOEVALLIG MOET ZE TEGEN HAAR VOORMALIGE VRIENDJE VECHTEN WAT EEN ONVERWACHT TOEVAL DIT ZAG IK NIET AANKOMEN HEB JE EVEN TWEE AFLEVERINGEN.
Okay mooi die vijand is dood en we hebben de schriftrol terug want waarom zouden we compacte boeken gebruiken oh hey nu gaan we vechten met Rock Lee oh wacht hij heeft geleerd hoe hij het truukje van een ninja meester kan overwinnen oh kijk we laten even zien hoe ze elkaar leerden kennen en ohja we knallen er meteen even een fanservice aflevering bij in als we toch bezig zijn de kijkers hebben alle tijd hé.
Ik bedoel ik blijf wel kijken, zo'n sucker ben ik wel. Maar puhlease, in twaalf afleveringen zes fillers, holy shit
IK WAS AAN HET SCHRIJVEN en die manga overweeg ik inderdaad om te lezen, koop jij ze of online?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lees dan ook gewoon de manga, sukkel.Of zeg op zijn minst dat de anime van Naruto zuigt ipv ''Naruto zuigt''.
Maar de Naruto anime is over het algemeen beter dan de manga.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lees dan ook gewoon de manga, sukkel.Of zeg op zijn minst dat de anime van Naruto zuigt ipv ''Naruto zuigt''.
Ik koop niks. Nieuwste chapters zijn gewoon wekelijks online te vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
IK WAS AAN HET SCHRIJVEN en die manga overweeg ik inderdaad om te lezen, koop jij ze of online?
Okay ik vertrouw hierop, laat die manga maar zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de Naruto anime is over het algemeen beter dan de manga.
Zo fanatiek als vroeger ben ik niet meer. Het is gewoon een gemiddelde kwaliteit shonen en niet mijn ding. Dus om daar nou een heel essay over te schrijven...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Robin als AlDieWillenteKaaprenVaren 'm niet schrijft, schrijf jij 'm dan?
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de Naruto anime is over het algemeen beter dan de manga.
Repel is aan het trollen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Okay ik vertrouw hierop, laat die manga maar zitten.
Die anderen mankeren iets aan hun hoofd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommigen vinden het leuk, anderen weer niet.
Ik herken mezelf er wel in. Om deze reden ben ik ook gestopt met shippüden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar twijfelde ik ook echt niet aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had hem doorBen niet helemaal dom
Zeg dit trouwens ook altijd bij server 2012quote:
Windowsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zeg dit trouwens ook altijd bij server 2012![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rustig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy shit![]()
Dat van de manga wil ik echt wel geloven, die heb ik niet gelezen dus ik bitch alleen over de anime.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook echt niet aan.
Het probleem met een manga zoals Naruto en One Piece is dat er in een episode makkelijk 3-4 chapters gaan. Op een gegeven moment komt de anime zo dicht bij de manga dat ze óf moeten stoppen met de anime voor onbepaalde tijd óf ze maken fillers. Nu ben ik het met je eens dat de fillers van Naruto over het algemeen gewoon dik bagger zijn, maar ik heb echt een scheithekel aan mensen die dan gaan lopen bitchen over Naruto in het algemeen. Wees dan gewoon iets specifieker, want de manga is wel gewoon onwijs vet. Maar goed, dat is mijn mening, en ik geef eerlijk toe dat ik biased ben want ik volg Naruto al zo'n +/- 8 jaar.
Comic Walker (legaal)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat van de manga wil ik echt wel geloven, die heb ik niet gelezen dus ik bitch alleen over de anime.
Bij OP heb ik alleen iets minder problemen met fillers, omdat ze meestal tussen de arcs inzitten. Je herkent ze ook minder snel omdat het verhaal van OP minder een richting heeft dan Naruto. Naruto is een gevecht op leven en dood tegen een fucking sterke tegenstander (neem aan dat Madara voorlopig nog mijlen op Naruto voor blijft lopen?). One Piece is een beetje bootje varen, chillings zetten en wat doen.
Fairy Tail liep bij met de manga en stopte er toen gewoon een jaartje mee, terwijl dat op dat moment ook gewoon op de 170 afleveringen zat.
Advies voor een site waar ik de manga kan lezen?
Mangadoom, mangareader, mangafox, ontiegelijk veel sitesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat van de manga wil ik echt wel geloven, die heb ik niet gelezen dus ik bitch alleen over de anime.
Bij OP heb ik alleen iets minder problemen met fillers, omdat ze meestal tussen de arcs inzitten. Je herkent ze ook minder snel omdat het verhaal van OP minder een richting heeft dan Naruto. Naruto is een gevecht op leven en dood tegen een fucking sterke tegenstander (neem aan dat Madara voorlopig nog mijlen op Naruto voor blijft lopen?). One Piece is een beetje bootje varen, chillings zetten en wat doen.
Fairy Tail liep bij met de manga en stopte er toen gewoon een jaartje mee, terwijl dat op dat moment ook gewoon op de 170 afleveringen zat.
Voor het grootste aanbod kijk je op Batoto, en voor Naruto gebruik ik vooral mangareader en mangastream. Mangareader heeft the big 3 vaak als eerste (vroeg op woensdag morgen) en mangastream wat later (einde van de woensdag morgen). Mangastream host alleen de laatste 2-3 chapters telkens ivm auteursrechten etc, dus voorlopig kun je beter op mangareader kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijk net even, maar als je geen kana en kanji kunt lezen is het aanbod wel erg beperktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:51 schreef Qunix het volgende:
http://comic-walker.com/
Gratis en legaal voor desktop's en mobiel (+ tablet)
Ze (Kadokawa) zijn net begonnen. Zo is EVA compleet in kleur 3 chapters tot nu toe.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Kijk net even, maar als je geen kana en kanji kunt lezen is het aanbod wel erg beperkt
Zit nu even door Gundam te scrollen, erg vet. Maar dat is Mobile Suit Gundam The Origin, die was ik al van plan om te gaan kopenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze (Kadokawa) zijn net begonnen. Zo is EVA compleet in kleur 3 chapters tot nu toe.
Ook Gundam is compleet in kleur.
Oh, als je wil weten welk chapter in de manga het ongeveer is waar je moet beginnen, moet je maar even DM'en. Ben niet zo vaak op FOK! meer en lees niet altijd alles terug, dus een DM valt wat meer op.quote:
Check je PM.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh, als je wil weten welk chapter in de manga het ongeveer is waar je moet beginnen, moet je maar even DM'en. Ben niet zo vaak op FOK! meer en lees niet altijd alles terug, dus een DM valt wat meer op.
Sowieso mensen die shounen niet kunnen waarderen.quote:
Dit.quote:
Liever seinen en action shonen LEZEN.quote:
Is juist de bedoeling.quote:
/homequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Liever seinen en action shonen LEZEN.
[..]
Is juist de bedoeling.
Wel aparte /home partitie gemaakt??
Dat is jouw gemis. Bewegende plaatjes > Stilstaande plaatjes. Om de vulling/fillers te vermijden zoek je een lijst op met alle afleveringen die buiten het verhaal staan. En momenteel is anime over het algemeen beter gebalanceerd dan de manga die probeert serieus te doen zonder te weten dat de lezers het hele verhaal al weinig serieus meer nemen. Daarentegen voorziet de anime consistent in de comic relief behoefte waar de manga het decorum schetst van duizend Crawling in my skin-AVM's.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef VulpX het volgende:
Ik ben na alle fillers in de eerste Naruto serie redelijk snel afgehaakt in Shipuuden. De manga is zoveel beter. En al helemaal sinds de animatie in de anime een duik nam rond aflevering 130 van de eerste serie. Het ziet er gewoon niet meer uit. Laatste afl. die ik ooit van Naruto heb gekeken moet ergens in 2007 zijn geweest.
Dat is, helaas, als aannemen dat Sakura enig nut dient.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
neem aan dat Madara voorlopig nog mijlen op Naruto voor blijft lopen?
Als dat zo is komt het door de gigantische, voor het merendeel, onderbelichte cast. Een van mijn favoriete afleveringen is die waar Toushiro Hitsugaya met Ichigo's zusje, Karin, gaat voetballen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bleach heeft overigens de beste fillers
Maar in mijn mening ook 1 van de slechtste arcs ooit (Fullbringer arc).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bleach heeft overigens de beste fillers
Lees je de manga? Fullbringers zijn namelijk geen filler characters.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:29 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Maar in mijn mening ook 1 van de slechtste arcs ooit (Fullbringer arc).
Naruto fillers waren altijd zo slecht.
En in Engels.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze (Kadokawa) zijn net begonnen. Zo is EVA compleet in kleur 3 chapters tot nu toe.
Ook Gundam is compleet in kleur.
Is Chad niet met retroactieve ingang een fullbringer geworden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lees je de manga? Fullbringers zijn namelijk geen filler characters.
Ik denk dat je die conclusie inderdaad mag trekken. Inoue dan ook toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is Chad niet met retroactieve ingang een fullbringer geworden?![]()
Ichigo ook truwens,heeft te maken met moeders die in contact waren met hollows pre-geboorte.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is Chad niet met retroactieve ingang een fullbringer geworden?![]()
Dat zei ik ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lees je de manga? Fullbringers zijn namelijk geen filler characters.
Moet je nog lang wachten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Ik zei alleen 1 van de slechtste arcs ooit
De manga schiet trouwens ook niet op, ik wil Ichigo's Bankai zien, of die van Kenpachi
Yep Kubo heeft een handje van dingen zo lang mogelijk uitstellen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet je nog lang wachten.
Vandaar dat anime is gestopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Yep Kubo heeft een handje van dingen zo lang mogelijk uitstellen.
Ze hadden moeten stoppen na de Aizen Arc wat dat betreft.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vandaar dat anime is gestopt.
Oh sorry ik las filler arc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Ik zei alleen 1 van de slechtste arcs ooit
De manga schiet trouwens ook niet op, ik wil Ichigo's Bankai zien, of die van Kenpachi
Anime versie danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:16 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ze hadden moeten stoppen na de Aizen Arc wat dat betreft.
Geen gemis hoor. Mooie gedetailleerde art waar werk inzit > detailloze bewegende plaatjes. Vergelijk de eerste afleveringen van Naruto met Naruto Shippuuden en durf te beweren dat daar geen duik in kwaliteit heeft plaatsgevonden. Bovendien lees je een stuk sneller door de manga heen dan door de anime waar sommige gebreken van het medium, zoals ellenlange gesprekken tussen characters midden in een gevecht op leven en dood, alleen maar uitvergroot worden. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid tijd, als ik die al gebruik om anime te kijken dan liever voor series waar een beetje tempo in zit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is jouw gemis. Bewegende plaatjes > Stilstaande plaatjes. Om de vulling/fillers te vermijden zoek je een lijst op met alle afleveringen die buiten het verhaal staan. En momenteel is anime over het algemeen beter gebalanceerd dan de manga die probeert serieus te doen zonder te weten dat de lezers het hele verhaal al weinig serieus meer nemen. Daarentegen voorziet de anime consistent in de comic relief behoefte waar de manga het decorum schetst van duizend Crawling in my skin-AVM's.
[..]
Dat is, helaas, als aannemen dat Sakura enig nut dient.
Het hangt voor mij van het genre en de stijl af. Actieverhalen met veel snelle bewegingen zie ik liever als anime omdat daar de beweging beter tot recht komt. Romantische verhalen heb ik liever als manga. Maar sommige anime zijn ook prachtig gemaakt hoor, dus ik zou zeker niet zeggen dat in manga per definitie meer aandacht aan de plaatjes wordt besteed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Geen gemis hoor. Mooie gedetailleerde art waar werk inzit > detailloze bewegende plaatjes. Vergelijk de eerste afleveringen van Naruto met Naruto Shippuuden en durf te beweren dat daar geen duik in kwaliteit heeft plaatsgevonden. Bovendien lees je een stuk sneller door de manga heen dan door de anime waar sommige gebreken van het medium, zoals ellenlange gesprekken tussen characters midden in een gevecht op leven en dood, alleen maar uitvergroot worden. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid tijd, als ik die al gebruik om anime te kijken dan liever voor series waar een beetje tempo in zit.
Manga > anime voor mij, maar goed, ieder zijn ding.
quote:
Echt waar joh?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:03 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Met 20/30 ben ik het wel eens
Al is dit niet echt een goede lijst
Mee eens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het hangt voor mij van het genre en de stijl af. Actieverhalen met veel snelle bewegingen zie ik liever als anime omdat daar de beweging beter tot recht komt. Romantische verhalen heb ik liever als manga. Maar sommige anime zijn ook prachtig gemaakt hoor, dus ik zou zeker niet zeggen dat in manga per definitie meer aandacht aan de plaatjes wordt besteed.
[..]
Vind het een leuk land en zou er graag eens heen willen, maar hoef er niet te wonen juist door een aantal van die punten.
Als je voor Rukia's redding gestopt bent heb ik meelij met je. Als je daarna gestopt bent zou ik willen dat ik jou keuze ook gemaakt had.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Poit het volgende:
Heb ik ook gekeken, lang geleden, maar ben daar mee gestopt omdat het kapotgefilled werd.
Oh kom op dat viel best mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Poit het volgende:
Bleach! Die ken ik!
Heb ik ook gekeken, lang geleden, maar ben daar mee gestopt omdat het kapotgefilled werd.
Autisme.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JE HAPTEquote:
quote:
Oh guttekequote:
Live-action??quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Naruto.
Toriyama's world subs.... dat is lang geleden...
Ik ben weer opnieuw begonnen met Prince of Tennis.
quote:
Kwam ze ook toevallig tegen door de smooth GoT themequote:
Airwolf hommage?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die cockpit scenes in Sidonia![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mwe, wat er ook gebeurt het voorlopige nettoresultaat is dat Noord-Korea vrij is van de dictatuur en zich nu weer bij Zuid-Korea en de rest van de wereld kan aansluiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Qunix het volgende:
Welfin is vrij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dit? Het Japanse optreden in Indonesië?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Qunix het volgende:
Welfin is vrij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet, hij moet haast wel een hele rits aan stoornissen hebben, maar denk niet dat Naruto een auti is.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dit? Het Japanse optreden in Indonesië?
kirino op 1quote:Op zondag 22 juni 2014 10:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb hem niet gelezen maar wat is er van deze wereld gekomen.
http://eyeforaneyepiece.w(...)imoutos-of-all-time/
Check je skype a bezem tfoe sahbi.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Check je skype a bezem tfoe sahbi.
edit: nu is je UI wel weer tof.
Man Bleach blijft kriebelen om te rewatchen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn masker is vetter.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Man Bleach blijft kriebelen om te rewatchen.
maar dit is pas een vette mask.ik snap em.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:
Zat 8 uur tussen de SD en HD release. Ze staan inmiddels allemaal op de torrentquote:
SPOILER: btooomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lolitoomwat een wazige anime was dat zegSPOILER: btooomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is opzich bijna genoeg materiaal voor een 2e seizoen van 12 epsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weten jullie nog hoe ik de afgelopen winter in de afgelopen herfst een hongerwinter noemde? Ik heb maar twee series uit die winter afgekeken. Drie als je het onwaardige vervolg van Kakumeki Valvrave meerekent.
Hopelijk wordt het nooit meer winter.Ik heb er ook maar 5 gevolgd afgelopen winter, is er toch 1 meer dan ik nu volg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 5 gevolgd afgelopen winter, is er toch 1 meer dan ik nu volg.
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
. Drie als je het onwaardige vervolg van Kakumeki Valvrave meerekent.WOLLAH A SAGBI KOM VECHTEN!!1!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Beide, maar voornamelijk omdat de anime mij niet echt boeiden.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Komt het door de anime of doordat je er minder tijd voor hebt?
Ik volgde er van de lente zeven wat niet veel maar ook niet weinig is voor mijn doen.
quote:
Daarom shonenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beide, maar voornamelijk omdat de anime mij niet echt boeiden.
A bezem waz met jou. Insallah jij gaat mij niet vertellen wat ik moet kijken, tamam lan?quote:
a zemmer waz jouw probleem, waz die Naruto en die Bleach. bezemquote:Op zondag 22 juni 2014 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
A bezem waz met jou. Insallah jij gaat mij niet vertellen wat ik moet kijken, tamam lan?
SDquote:Op zondag 22 juni 2014 19:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zat 8 uur tussen de SD en HD release. Ze staan inmiddels allemaal op de torrent![]()
En dan zijn er nog mensen die haar useless noemen.quote:
is ze toch ook! Wat voor badasses heeft ze nou echt zelf verslagen?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die haar useless noemen.
Volgens mij niet een, maar dat heeft Naruto of Sasuke toch ook niet gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is ze toch ook! Wat voor badasses heeft ze nou echt zelf verslagen?
Naruto heeft er toch wel meerdere verslagen? Nou ben ik al een eeuw geleden afgehaakt omdat ik de anime ruk vond worden maar ik kan me herinneren dat hij ten eerste Neji versloeg met een buttpoke en volgensmij kakuzu (die met die maskers) door zijn eerste rasenshurikenquote:Op maandag 23 juni 2014 08:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgens mij niet een, maar dat heeft Naruto of Sasuke toch ook niet gedaan?
Jij zei heel specifiek ''welke badasses'', zo badass vind ik Neji niet. Kakuzu was al in battle met Kakashi, Ino en Chouji. Naruto heeft hem afgemaakt met een Fuuton Rasen Shuriken idd, maar meer heeft hij ook niet gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Naruto heeft er toch wel meerdere verslagen? Nou ben ik al een eeuw geleden afgehaakt omdat ik de anime ruk vond worden maar ik kan me herinneren dat hij ten eerste Neji versloeg met een buttpoke en volgensmij kakuzu (die met die maskers) door zijn eerste rasenshuriken![]()
AL moet ik toegeven, ik weet het niet meer allemaal 100%
Nou het was bij mij niet eens die neverending stream of fillers van 2 jaar die ik zo vreselijk vond, het was meer dat ik bij deze serie heel erg het gevoel kreeg dat hoe sterk iemand was wel heel erg afhing van wat de schrijver op dat moment leuk vond. Persoonlijk heb ik dat bij one-piece veel minder erg (die ik in het begin door zijn art style echt niet trok) ik lees bij naruto af en toe op de wikia wat er zoal gebeurt is maar nee, het is geen serie voor mij meerquote:Op maandag 23 juni 2014 08:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij zei heel specifiek ''welke badasses'', zo badass vind ik Neji niet. Kakuzu was al in battle met Kakashi, Ino en Chouji. Naruto heeft hem afgemaakt met een Fuuton Rasen Shuriken idd, maar meer heeft hij ook niet gedaan.Jammer dat je bent afgehaakt bij de anime, misschien een idee om de manga weer te gaan lezen?
Helaas. Nu je het zo zegt kan ik me ergens wel vinden in je mening, maar ik kijk door een naruto-bril als het ware.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou het was bij mij niet eens die neverending stream of fillers van 2 jaar die ik zo vreselijk vond, het was meer dat ik bij deze serie heel erg het gevoel kreeg dat hoe sterk iemand was wel heel erg afhing van wat de schrijver op dat moment leuk vond. Persoonlijk heb ik dat bij one-piece veel minder erg (die ik in het begin door zijn art style echt niet trok) ik lees bij naruto af en toe op de wikia wat er zoal gebeurt is maar nee, het is geen serie voor mij meer
Ik heb denk ik tot een aflevering of 60 van shipuuden gekeken, daarna kon het me gewoon niet meer boeien. Ach ik ben gewoon een gundam fanquote:Op maandag 23 juni 2014 08:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Helaas. Nu je het zo zegt kan ik me ergens wel vinden in je mening, maar ik kijk door een naruto-bril als het ware.Volg het ook al bijna 8 jaar dus is ook niet heel vreemd.
Gundam Mecha 10/10quote:Op maandag 23 juni 2014 11:02 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe Gundam trailer!
Gundam: Reconguista in G
http://www.dailymotion.com/video/x201h69_greco-pv2_shortfilms
http://g-reco.net/
Oh ja joh??quote:Op maandag 23 juni 2014 17:21 schreef Qunix het volgende:
One punch man manga is tof
Heel vet zijn de stukken waar het lijkt dat het geanimeerd is
Ik dacht even dat dit over Dragonball gingquote:Op maandag 23 juni 2014 08:44 schreef Frag_adder het volgende:
het was meer dat ik bij deze serie heel erg het gevoel kreeg dat hoe sterk iemand was wel heel erg afhing van wat de schrijver op dat moment leuk vond.
ondanks zijn traagheid was dragonball Z tenminste vet en bruut!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over Dragonball ging![]()
Actie shonen dusquote:Op maandag 23 juni 2014 20:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ondanks zijn traagheid was dragonball Z tenminste vet en bruut!
niet elke haalt het epische niveau " bruut"quote:
Gelukkig hebben we DB Kaiquote:Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
niet elke haalt het epische niveau " bruut"
Eens!quote:
Ik als achtergrond van mijn beginschermquote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi als achtergrond genomen voor Telegram
Het einde van Ping Pong had wat weg van het einde van The Merchant of Venice, wat best wel deprimerend is, maar verder is het afgezien van Mushishi Zoku Shou de beste serie van het seizoen geweest.quote:
Is er nou eigenlijk een redelijke hoeveelheid mensen die dat gebruiken?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi als achtergrond genomen voor Telegram
Jij blijft steeds met nieuwe komen, fucking baasquote:
Ik zet het iig op mijn lijstjequote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het einde van Ping Pong had wat weg van het einde van The Merchant of Venice, wat best wel deprimerend is, maar verder is het afgezien van Mushishi Zoku Shou de beste serie van het seizoen geweest.
En dan ben je nog niet eens begonnen over de recensies die naar aanleiding van de eerste aflevering geschreven worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Aan die recensies op MyAnimeList heb je ook niets. Overal wordt maar met tienen en negens gestrooid...
Ik zoek dan ook meestal naar reviews met een 7 of een 8, dan worden ook de minder goede kanten van een animé belicht, i.p.v. IT'S OVER 9000! ZOMG BEST ANIME EVER!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan ben je nog niet eens begonnen over de recensies die naar aanleiding van de eerste aflevering geschreven worden.
quote:
quote:
DOE DAN LEZEN DAN!!!!!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:02 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe Gundam trailer!
Gundam: Reconguista in G
http://www.dailymotion.com/video/x201h69_greco-pv2_shortfilms
http://g-reco.net/
Ik woon niet in Japan, dus die speciale screening is leuk maar daar heb ik niets aanquote:
Ga je toch niet vinden. Ping Pongquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook meestal naar reviews met een 7 of een 8, dan worden ook de minder goede kanten van een animé belicht, i.p.v. IT'S OVER 9000! ZOMG BEST ANIME EVER!!!
Ja hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er nou eigenlijk een redelijke hoeveelheid mensen die dat gebruiken?
Heftig voor jouw doen, een NGE-wallpaper.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik als achtergrond van mijn beginscherm
SPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
RA RA AH AH AH ROMA ROMA MA GAGA OOH LA LASPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja vet he. Ik vind helemaal mooi!SPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
LOL
POL / [POLCafe #4998] Roetmoffen.
Daarom skip je ook alle fillers, dan is het gewoon een goede serie!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
welke serie is dit?quote:
Ik weet niet of je het een anti-climax kunt noemen. Hoe ingetogen de afelvering ook was, ik denk dat dit het absolute hoogtepunt van de arc en waarschijnlijk de serie was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HxH was weer hard, lekkere anti-climax van de arc wel.
Ik vond dat anders helemaal niet amusant of spannend. Hoogstens tragisch, maar zelfs dat minder dan 135.quote:
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Legend of the legendary heroes bijna uit, daarna maar denk ik beginnen aan Campione of Utawarerumono
Het begint redelijk en gaat verbazend respectvol om met de fictieve stoornis die het fictieve meisje heeft. De jongen is helaas wel de helft van de tijd een irritantte uitvreter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb net gezien dat One Week Friends volledig is. Is dit wat?
Welke?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?ik vond de anime erg vermakelijk maar stopte veel te vroeg
ah nee ik dacht omdat je "uit" zei dat je de manga bedoelde, maar je bedoelt de anime serie? Die stopt veel te kortquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Welke?
Legend heb ik van nyaa met Final8 subs
Oh, manga kun je hier lezequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ah nee ik dacht omdat je "uit" zei dat je de manga bedoelde, maar je bedoelt de anime serie? Die stopt veel te kort
Je moet de LN's lezen, de manga nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oh, manga kun je hier leze
http://www.batoto.net/com(...)ha-no-densetsu-r3622
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:23 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal bladzijdes in de manga.
Online manga??quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:23 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal bladzijdes in de manga.
Okay, thanks. Gezien de goede recensies ga ik het toch een kans geven. Evenals The Comic Artist and His Assistants.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het begint redelijk en gaat verbazend respectvol om met de fictieve stoornis die het fictieve meisje heeft. De jongen is helaas wel de helft van de tijd een irritantte uitvreter.
De anime of manga?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Okay, thanks. Gezien de goede recensies ga ik het toch een kans geven. Evenals The Comic Artist and His Assistants.
Ik heb liever dit einde dan dat Gon en Meruem met elkaar vechten, dat ben ik met je eens. Maar het zou wel extreem vet zijn, laten we wel wezen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het een anti-climax kunt noemen. Hoe ingetogen de afelvering ook was, ik denk dat dit het absolute hoogtepunt van de arc en waarschijnlijk de serie was.
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HxH was weer hard, lekkere anti-climax van de arc wel.
Anime.quote:
74.632, shitquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*13.000e post*
Wat is FOK! toch fucking verslavend.![]()
![]()
Best wel zin in een lve-action Lupin 3
Geef niksquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle dingen die ik had kunnen doen en zien
90% van jouw posts bestaat uit brt en badderen was lekkerquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*13.000e post*
Wat is FOK! toch fucking verslavend.![]()
![]()
Best wel zin in een lve-action Lupin 3
Nou,ik ben overal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
90% van jouw posts bestaat uit brt en badderen was lekker
...quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Okay, thanks. Gezien de goede recensies ga ik het toch een kans geven. Evenals The Comic Artist and His Assistants.
...quote:
Nou, wat is de laatste anime wat je hebt gekeken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
*heeft uitgebreide interesses en hobby's*
Dus ben helaas geen nerd,maar een geek.
Geen idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nou, wat is de laatste anime wat je hebt gekeken?
gr gr
Hij doet me denken aan Lelouch's propaganda specialist.quote:
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Lelouch's propaganda specialist.
Faal voor een iPhone hoesquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Qunix het volgende:
http://gizmodo.com/this-m(...)case-ever-1595377644
In Tokyo was het 24ste wit
http://en.rocketnews24.co(...)-from-its-icy-grave/
Dat is heeeeel lang geledenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef MAHL het volgende:
Hmm, denk dat ik binnenkort weer verder ga met Naruto, heb het ongeveer een jaar niet meer gezien. Enig idee waar ik spoilervrije samenvattingen kan vinden over wat er tot nu toe is gebeurd, incluis alle tragische flashback voor elk personage? Laatste wat ik zag was de aanval van Voldemort op Leaftown.
No shit, ik ben ook pas vorig jaar begonnen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is heeeeel lang geleden
Kan je beter manga lezen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
No shit, ik ben ook pas vorig jaar begonnen he
Mweh, manga is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan je beter manga lezen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Blijf maar lekker bij anime,veel plezier met fillers.
Nee, meer dat ik fillers haat, maar hoorde dat er in Naruto wel af en toe dingen voorbij komen in fillers die nodig zijn voor het verhaal dus dat je ze niet echt kunt skippen.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, meer dat ik fillers haat, maar hoorde dat er in Naruto wel af en toe dingen voorbij komen in fillers die nodig zijn voor het verhaal dus dat je ze niet echt kunt skippen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef Hermanna het volgende:
Wow, deze Naruto chapter slaat echt nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]Jah echt retarded. Ik mis de oude rauwe Naruto waar Gaara iedereen gewoon rustig uitmoordde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je zelf??quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, niet dus
Maar zijn ze écht tenenkrommend slecht?
Vooruitgangquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:53 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Jah echt retarded. Ik mis de oude rauwe Naruto waar Gaara iedereen gewoon rustig uitmoordde.
Het is gewoon van 16+ naar 12+ gegaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat denk je zelf??
[..]
Vooruitgang
Naruto zelf is 16/17quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:58 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Het is gewoon van 16+ naar 12+ gegaan
Ik vond het wel fijn dat de oeroude sexy no jutsu weer eens relevant is. Wat er hier gebeurde is veel minder achterlijk, dan wat er met Madara gebeurde en de serie erkent teminste dat het achterlijk is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef Hermanna het volgende:
Wow, deze Naruto chapter slaat echt nergens op.
34.000 hierquote:
Gefeliciteerd en zo.quote:
neequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konciwhiwa*
[..]
Manga overrompelt anime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |