Jahoor. Het gaat om een moslima dus denkt iedereen meteen aan "racisme"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jahoor. Het gaat om een moslima dus denkt iedereen meteen aan "eerwraak".
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Dit lijkt mij het meest logische.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Of een messenfabrikant was op weg naar een winkel om een nieuwe bestelling af te leveren. Maar onderweg vielen er 16 messen uit de auto, op de grond. Deze vrouw liep er langs, struikelde en viel precies op de messen
Zure zulten links heeft zijn ergernisje weer gevonden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef gelly het volgende:
Domrechts heeft z'n vrijdagavondbesteding weer gevonden ?
Logic fail.quote:Nahid droeg een abaya en hoofddoek toen ze werd vermoord. Daaruit leidden de speurders af dat de moord waarschijnlijk racistisch geïnspireerd is.
Zal vast verdraaid zijn of verkeerd overgenomen door de telegraaf /persbureau, ik kan me namelijk niet voorstellen dat de politie daar zo dom is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef MisterCe het volgende:
Nahid droeg een abaya en hoofddoek toen ze werd vermoord. Daaruit leidden de speurders af dat de moord waarschijnlijk racistisch geïnspireerd is.
quote:Detective Superintendent Tracy Hawkings said officers were keeping an open mind about the motive of the attack.
But she added: 'We are conscious that the dress of the victim will have identified her as likely being a Muslim and this is one of the main lines of the investigation but again there is no firm evidence at this time that she was targeted because of her religion.'
http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz35DBxVItI
En dit is dan het niveau van de mensen die er met je rechten en privacy vandoor gaan "om jou te beschermen"quote:Nahid droeg een abaya en hoofddoek toen ze werd vermoord. Daaruit leidden de speurders af dat de moord waarschijnlijk racistisch geïnspireerd is.
Volgens de politie welke meer informatie heeft dan menig mensen hier is het motief voor haar moord westerse racisme oftewel: Ies koeltoer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Achterlijke eerwraak cultuur???
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:58 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Volgens de politie welke meer informatie heeft dan menig mensen hier is het motief voor haar moord westerse racisme oftewel: Ies koeltoer.
En uiteraard is dat volgens velen hier goed te praten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef LelijKnap het volgende:
Als het geen eerwraak is dan is het eerder waarschijnlijk eerder omdat ze een debiele religie aanhangt dan omdat ze een bepaald 'ras' is.
Lul toch niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:00 schreef thom_05 het volgende:
[..]
En uiteraard is dat volgens velen hier goed te praten.
Ik neem aan dat behalve uitschelden en je ware jezelf laten zien ook kan lezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lul toch niet zo achterlijk.
Wie doet dat allemaal?
Inderdaad. Het is om van te huilen maar ja mensen zijn nou eenmaal bekrompen.quote:
Het is dus niet het geloof zelf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is om van te huilen maar ja mensen zijn nou eenmaal bekrompen.
Ja, dat lukt prima.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:05 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat behalve uitschelden en je ware jezelf laten zien ook kan lezen?
Wat is niet het geloof zelf?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is dus niet het geloof zelf.
Lees het topicje even door.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat lukt prima.
Laat maar zien waar heel veel users het prima vinden dat zo'n moord wordt gepleegd.
Het is nogal een beschuldiging.
er valt ook zo weinig te zeggen he , enige feit dat we weten is er is een moslima neergestoken,puntquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic is vanaf post 1 al kansloos. Man man man....
Tja als je het zelf niet inziet kan ik je ook niet helpen.quote:
Quote alle goedpraat-reacties ff dan. Ik zie het ook niet namelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:20 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Tja als je het zelf niet inziet kan ik je ook niet helpen.
Nou ten eerste volgens de engelse politie is het een moord gepleegd omdat de slachtoffer een moslima was.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens velen: geloof=cultuur.
Kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:36 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Nou ten eerste volgens de engelse politie is het een moord gepleegd omdat de slachtoffer een moslima was.
Ten tweede mensen dat het geloof verwarren met cultuur kennen noch het cultuur noch het geloof waar ze over discussiëren.
Nee. Er zijn mensen die een hekel hebben aan moslims omdat ze niet van Bruine en lichtbruine mensen houden (racisme) en er zijn mensen die een hekel hebben aan moslims om hun religie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:51 schreef Dance99Vv het volgende:
she was targeted because of her religion.'
Of het nou eerwraak was of dat racisme ,in beide gevallen heeft het dus met haar religie te maken
Weerloze mannen neersteken is aan de andere kant natuurlijk gewoon prima en orde van de dag (true story).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een weerloze vrouw neersteken, wat een onmens ben je dan.![]()
Weerloze mannen neersteken is ook niet oké.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weerloze mannen neersteken is aan de andere kant natuurlijk gewoon prima en orde van de dag (true story).
Dit dus. Doet me denken aan die aflevering van Southpark waarin de blanke Cartman de zwarte Token slaat en hij dan tig jaar de cel in moet omdat hij een racistische misdaad heeft gepleegdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En dit is dan het niveau van de mensen die er met je rechten en privacy vandoor gaan "om jou te beschermen"
Behalve als hij zwart of homo is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weerloze mannen neersteken is aan de andere kant natuurlijk gewoon prima en orde van de dag (true story).
Als ik jou moet geloven plegen moslims ook misdaden omdat ze moslim zijn omdat alle moslims crimineel zijn o.i.d., dus ik snap je verontwaardiging niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef MisterCe het volgende:
Ja hoor, een moslim is vermoord dus er is een racistische achtergrondIk denk dat de kans groter is dat haar broer het heeft gedaan want ze schijnt een keer een onbekende man te hebben begroet.
Waar zeg ik dat alle moslims crimineel zijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven plegen moslims ook misdaden omdat ze moslim zijn omdat alle moslims crimineel zijn o.i.d., dus ik snap je verontwaardiging niet?
Of je steekt gewoon niemand lek, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Steek je er een overhoop, is het er een die de taal leert en studeert. Kun je beter zo'n straatschoffie leksteken.
Tja dat zouden jij en ik (en een hele hoop anderen) doen. Helaas werkt de wereld niet zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je steekt gewoon niemand lek, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Had ie maar op de kachel gekwakt, dan was het met een sisser afgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |