Nee. Er zijn mensen die een hekel hebben aan moslims omdat ze niet van Bruine en lichtbruine mensen houden (racisme) en er zijn mensen die een hekel hebben aan moslims om hun religie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:51 schreef Dance99Vv het volgende:
she was targeted because of her religion.'
Of het nou eerwraak was of dat racisme ,in beide gevallen heeft het dus met haar religie te maken
Weerloze mannen neersteken is aan de andere kant natuurlijk gewoon prima en orde van de dag (true story).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een weerloze vrouw neersteken, wat een onmens ben je dan.![]()
Weerloze mannen neersteken is ook niet oké.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weerloze mannen neersteken is aan de andere kant natuurlijk gewoon prima en orde van de dag (true story).
Dit dus. Doet me denken aan die aflevering van Southpark waarin de blanke Cartman de zwarte Token slaat en hij dan tig jaar de cel in moet omdat hij een racistische misdaad heeft gepleegdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En dit is dan het niveau van de mensen die er met je rechten en privacy vandoor gaan "om jou te beschermen"
Behalve als hij zwart of homo is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weerloze mannen neersteken is aan de andere kant natuurlijk gewoon prima en orde van de dag (true story).
Als ik jou moet geloven plegen moslims ook misdaden omdat ze moslim zijn omdat alle moslims crimineel zijn o.i.d., dus ik snap je verontwaardiging niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef MisterCe het volgende:
Ja hoor, een moslim is vermoord dus er is een racistische achtergrondIk denk dat de kans groter is dat haar broer het heeft gedaan want ze schijnt een keer een onbekende man te hebben begroet.
Waar zeg ik dat alle moslims crimineel zijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven plegen moslims ook misdaden omdat ze moslim zijn omdat alle moslims crimineel zijn o.i.d., dus ik snap je verontwaardiging niet?
Of je steekt gewoon niemand lek, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Steek je er een overhoop, is het er een die de taal leert en studeert. Kun je beter zo'n straatschoffie leksteken.
Tja dat zouden jij en ik (en een hele hoop anderen) doen. Helaas werkt de wereld niet zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je steekt gewoon niemand lek, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Had ie maar op de kachel gekwakt, dan was het met een sisser afgelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |