Vrouwen snappen ook nietsquote:
Omdat hij er niets van kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef TLC het volgende:
Waarom is Esteban eigenlijk niet opgenomen in de Costa Ricaanse selectie ?
Die kan er echt geen reet vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef TLC het volgende:
Dit bedoel ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens. Je moeder is dom en lelijk
Mocht niet van fifa, ze willen geen fans op het veldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef TLC het volgende:
Omdat het Italianen zijn. Als ze de 1e ronde doorkomen dan zijn ze altijd gevaarlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
En Italië zou wereldkampioen worden omdat.....?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
Tsja, op basis van het spel is het niet. Maar zal je zien dat ze toch weer die knockout fase halen en het daarin pas écht goed gaan doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
Italië gaat bij een gelijkspel door, want ze hebben een beter doelsaldo....tenminste als het zo blijftquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Italië dat wordt afzien tegen Uruguay
Net als die andere 15quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat het Italianen zijn. Als ze de 1e ronde doorkomen dan zijn ze altijd gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef Tjacka het volgende:
sinds 2006 geen interessante prijs meer gepakt
Liverpool tobclub
Whut??quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Mocht niet van fifa, ze willen geen fans op het veld
Die groeien meestal toch in het toernooi? Kun je ze beter snel hebben..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, zo ontlopen we Italië de komende tijd.. dat is gunstig.
Idd. Een soort van arrogante houding van die Pizza-gasten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
het gaat allemaal in een veels te laag tempo
Leek me ook een corner, maar ik klaag niet.quote:
die zeker niet neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan is Arsenal zeker ook geen topclub?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Italië gaat bij een gelijkspel door, want ze hebben een beter doelsaldo....tenminste als het zo blijft
CR helemaal nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leek me ook een corner, maar ik klaag niet.
Costa Rica v Ivoorkust daarentegen....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Colombia tegen Italie in de 1/8 finale is wel een leuk affiche.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:40 schreef FritsFlits het volgende:
Dit keer staat er iemand te pissen in het mengpaneel
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
NEE NIET NAAR VOETBAL INTERNATIONAL, TRUT
Kan zomaar de tegenstander van Oranje worden in de 1/4 finale...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Costa Rica v Ivoorkust daarentegen....![]()
![]()
Wordt een topwedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Costa Rica v Ivoorkust daarentegen....![]()
![]()
Dat komt door het Braziliaanse klimaat, Seedorf zei het nog dat zodra een Braziliaan in Europa gaat voetballen dan rennen ze voor de lol. Japan kon ook niet omgaan met het Braziliaanse klimaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
het gaat allemaal in een veels te laag tempo
Nee heb dat gemistquote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie het interessant als ik zeg dat ik vandaag geen voetbal ga kijken?
Mwah. Chili wint van Nederland en dan Brazilië v Nederland = koekoek doei.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan zomaar de tegenstander van Oranje worden in de 1/4 finale...
niemand geeft een neukquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom niet? Dat lijkt me interessanter om te weten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hugoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
NEE NIET NAAR VOETBAL INTERNATIONAL, TRUT
Niet op de BBC kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gezapt naar de Belg. Daar is beeld.
Teleurstelling is het juiste woord.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Honduras Ecuador missenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet naar Ned1 Radio kijkenquote:
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah. Chili wint van Nederland en dan Brazilië v Nederland = koekoek doei.
Pff, laat Brazil maar komen. Met een uitmuntende Robben, Van Persie en een goeie Cillessen gaan we die Brazilianen pakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Pff, laat Brazil maar komen. Met een uitmuntende Robben, Van Persie en een goeie Cillessen gaan we die Brazilianen pakken.
Dus als ik het goed begrijp vind je het niet interessant?quote:
Chillsessiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt me interessanter om te weten.
Dan wel ja maar wie weet redden we het tegen Chili. Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brazilië kan er geen ruk vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Costa Ricaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Teringitalië.
Nu Uruguay of Italië eruit![]()
.
Costa Rica die deze poule wint.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Teringitalië.
Nu Uruguay of Italië eruit![]()
.
Jaquote:
Heerlijk die doemdenkers op hun bek te zien gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit![]()
Al die doemdenkers altijd in Nederland.
Zie Nederland eerder winnen van Brazilie dan Mexico of Kroatie. Oftewel: Prima.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, we kunnen het wel schudden dus.quote:
Wel rellen @ VI Oranje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind je het niet interessant?
[..]
Chillsessie
Hoeveel geld zou je daarmee wel niet hebben kunnen pakkenquote:
Ik ook met jou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel een Chilisessie met Cavaliers
En dan kan er geen voetbal gekeken worden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind je het niet interessant?
[..]
Chillsessie
Klopt. Van doemdenken wordt niemand iets wijzer. Nederland steekt er qua doemdenken ( zeker betreft voetbal ) wel bovenuit, maar een twijfeligachtige eer natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit![]()
Al die doemdenkers altijd in Nederland.
Heeft Rooney eindelijk zijn WK-goal, mag hij weer naar huisquote:
Ik pak de mp4 welquote:
Je weet dat je welkom bent in Groningen, wel moet je het dan even aankondigen want het grote Erger je wel voetbalspel bevindt zich nu ergens anders.quote:
Engeland speelt nergens meer voor, kans is groot dat Costa Rica 9 uit 3 scoort.quote:
Of minimaal 7 uit 3quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Engeland speelt nergens meer voor, kans is groot dat Costa Rica 9 uit 3 scoort.
Ik heb mijn OV studentenkaart net stopgezet en ik heb geen zin om te betalen. Vergoed jij de reiskosten dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak de mp4 wel
[..]
Je weet dat je welkom bent in Groningen, wel moet je het dan even aankondigen want het grote Erger je wel voetbalspel bevindt zich nu ergens anders.
Grifte heeft bijvoorbeeld de reis er wel voor over.
Waarschijnlijk niet, en indien wel dan ben ik niet op FOK! dus dan merk je er niks van.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En dan kan er geen voetbal gekeken worden?
Ik vond het wel toepasselijk wat ik gisteren hoorde, speelt Engeland eens als Spanje is het weer niet goedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft Rooney eindelijk zijn WK-goal, mag hij weer naar huis
dik terecht ook nog ookquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vond het wel toepasselijk wat ik gisteren hoorde, speelt Engeland eens als Spanje is het weer niet goed
Engeland is slecht hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef Delirio het volgende:
had liever dat italie won...... dan was costa rica-engeland tenminste spannend.
Ja nu is Uruguay - Italië spannend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef Delirio het volgende:
had liever dat italie won...... dan was costa rica-engeland tenminste spannend.
Ik weet niet waarom je dat stop zou zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb mijn OV studentenkaart net stopgezet en ik heb geen zin om te betalen. Vergoed jij de reiskosten dan?
1 van die 2 gaat eraanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nu is Uruguay - Italië spannend.
Ik heb sinds gisteren vakantie, dus niet meer nodig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je dat stop zou zetten.
Utrecht was het toch?
was het sws wel, want uruguay zou dan toch moeten winnenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nu is Uruguay - Italië spannend.
Heb je studievertraging zodat je dat maandje nog ooit nodig hebt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren vakantie, dus niet meer nodig.
Precies.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef hottentot het volgende:
Vrolijk muziekje voor de doemdenkers, sluit wel mooi bij hen aan.
Was nooit zo spannend geweest dan als het nu isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:47 schreef Delirio het volgende:
[..]
was het sws wel, want uruguay zou dan toch moeten winnen
Ik heb volgende week ook vakantie maar dan zet ik mijn OV kaart niet stop.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren vakantie, dus niet meer nodig.
Honduras gaat het niet doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Costa Rica, Mexico, VS ... zelfs Honduras kan zich nog plaatsen. Noord-Amerika
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik had Costa Rica nog wel voorspeld als ploeg met de meeste tegendoelpunten.
Dat zal moeilijk gaan, als ze alleen maar verdedigen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik had Costa Rica nog wel voorspeld als ploeg met de meeste tegendoelpunten.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:49 schreef TLC het volgende:
Vorig WK won Italie ook niet van Nieuw-Zeeland
das waarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was nooit zo spannend geweest dan als het nu is
Slowakije 3-2 Italië was ook een goede match.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:49 schreef TLC het volgende:
Vorig WK won Italie ook niet van Nieuw-Zeeland
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Slowakije 3-2 Italië was ook een goede match.
quote:
Och jeequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:47 schreef Zorro het volgende:
Zolang Uruguayer maar uitgaat vind ik alles best.
Door naar huis ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:50 schreef Badr_Harry het volgende:
Engeland is bij deze stand door toch???
Hoe dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:50 schreef Badr_Harry het volgende:
Engeland is bij deze stand door toch???
De eerste helft zetten ze vaak goed druk. 2e helft lieten ze Italië meer het initiatief. Juiste keuze.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
Italië laat echt niets zien. Het is niet alsof Costa Rica ze nu enorm vast zet ofzo, zoals bij Nederland wel gebeurde.
Wat een leuk nieuwtjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
mijn hond heeft zichzelf aangeleerd naar de zolder te kunnen rennen
is dat beest elke keer hier ineens als ik ga eten, en dat is vaak zoals jullie weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |