Vrouwen snappen ook nietsquote:
Omdat hij er niets van kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef TLC het volgende:
Waarom is Esteban eigenlijk niet opgenomen in de Costa Ricaanse selectie ?
Die kan er echt geen reet vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef TLC het volgende:
Dit bedoel ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens. Je moeder is dom en lelijk
Mocht niet van fifa, ze willen geen fans op het veldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef TLC het volgende:
Omdat het Italianen zijn. Als ze de 1e ronde doorkomen dan zijn ze altijd gevaarlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
En Italië zou wereldkampioen worden omdat.....?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
Tsja, op basis van het spel is het niet. Maar zal je zien dat ze toch weer die knockout fase halen en het daarin pas écht goed gaan doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
Italië gaat bij een gelijkspel door, want ze hebben een beter doelsaldo....tenminste als het zo blijftquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Italië dat wordt afzien tegen Uruguay
Net als die andere 15quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat het Italianen zijn. Als ze de 1e ronde doorkomen dan zijn ze altijd gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef Tjacka het volgende:
sinds 2006 geen interessante prijs meer gepakt
Liverpool tobclub
Whut??quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Mocht niet van fifa, ze willen geen fans op het veld
Die groeien meestal toch in het toernooi? Kun je ze beter snel hebben..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, zo ontlopen we Italië de komende tijd.. dat is gunstig.
Idd. Een soort van arrogante houding van die Pizza-gasten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
het gaat allemaal in een veels te laag tempo
Leek me ook een corner, maar ik klaag niet.quote:
die zeker niet neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan is Arsenal zeker ook geen topclub?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Italië gaat bij een gelijkspel door, want ze hebben een beter doelsaldo....tenminste als het zo blijft
CR helemaal nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leek me ook een corner, maar ik klaag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |