verkeerde topic my badquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je loopt achter denk ik? Wedstrijd is al een uur klaar.
Het middenveld en de verdediging van Oranje is 28 keer beter dan die van Uruguayquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uruguay lijkt volgens mij van alle teams het meest op Oranje. Matig team, vooral verdedigend, met twee helden voorin die alle goals maken.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het middenveld en de verdediging van Oranje is 28 keer beter dan die van Uruguay
De verdediging natuurlijk niet. Middenveld betwijfel ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het middenveld en de verdediging van Oranje is 28 keer beter dan die van Uruguay
Ik denk dat je de goals van Costa Rica en Engeland tegen Uruguay hebt gemist. De Nederlandse defensie houdt in principe prima stand. Twee goals kwamen door onterechte penalties, Cahill maakte een wereldgoal. Als zo een bal een keer precies goed valt is dat niet te verdedigen. Maar goed, één echte goal tegen dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
De verdediging natuurlijk niet. Middenveld betwijfel ik ook.
In 2010 als laatste van de poule eruit, nog onder Nieuw Zeelandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Lothiriel het volgende:
Gvd Italië zijn er dan geen zekerheden meer in het leven?
Gelijk tegen Nieuw-Zeeland en verliezen van Slovakije is wel jammerlijk jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In 2010 als laatste van de poule eruit, nog onder Nieuw Zeeland
quote:Dopingtest voor 7 Costa Ricanen na match tegen Italië
za 21/06/2014 - 19:34 Costa Rica verbaasde vrijdag de voetbalwereld met de kwalificatie voor de achtste finales op het WK. Na de match moesten zeven spelers een dopingcontrole afleggen. "Routine", benadrukt de FIFA.
Alle spelers van de 32 landen die op het WK aan het werk zijn, worden door de FIFA minimaal één keer getest op doping. Ruim 90 procent van de WK-spelers kreeg die controle al voor het toernooi. De overige spelers worden tijdens het WK getest, samen met twee internationals die na elke match uitgeloot worden.
Maar na Costa Rica-Italië (1-0) moesten liefst zeven Costa Ricanen een plasje afleveren: twee spelers door het lotingsysteem, maar dus ook vijf andere voetballers. "Die vijf waren voor het toernooi niet beschikbaar", zegt de FIFA, die daarmee de verdachtmakingen de kop wil indrukken. "Daarom moesten ze zich na de match tegen Italië aanbieden."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |