abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 17:28:22 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141335366
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er zijn flink wat vrouwen op de wereld die geen kindjes kunnen krijgen. Ga een beetje met de tijd mee dude, transgender mensen bestaan. Als zij zich vrouw voelt dan is ze toch gewoon vrouw, wat is het probleem?
Dat mannen 'haar' niet motten.... om er maar eens 1 te noemen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:30:27 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141335431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat mannen 'haar' niet motten.... om er maar eens 1 te noemen.
Dat is háár probleem ja, niet van de door mij gequote persoon.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_141335437
En dat het die mannen verweten wordt dat ze er niet mee om kunnen gaan, en dus bekrompen zijn, vind ik ook een beetje onzin.

Genoeg mensen (waaronder vast en zeker ook TS zelf) die er jaren over doen om hun eigen geaardheid, seksualiteit en identiteit te begrijpen / ontdekken. Maar van zo'n kerel wordt verwacht dat hij dat maar meteen even doet na een 'ow ja, ik was vroeger een man' opmerking.
"Pools are perfect for holding water"
pi_141335473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor een bullshit. Alsof je zoiets niet hoeft te vertellen 'omdat het in het verleden ligt'. Dus jij vertelt het ook niet als je geadopteerd bent oid? Iets met openheid en eerlijkheid over jezelf richting je (toekomstige) partner.
Alsof dat nooit naar buiten komt.. ? :') Maar de ene transgender is de ander niet en velen willen gewoon verder leven zoals ze willen leven, dan is het niet echt bevorderlijk voor je zelfbeeld als je jezelf voorstelt als "Hoi, ik ben ..., ik ben transgender"

Wat een ramp is het om je verhaal pas te doen na de daad... nee dan staat de wereld op zijn kop. Alsof je een enorme misdaad begaat en iemand hebt bedrogen. Het is naar mijn idee een veel te bekrompen wereld geworden waarbij we overal maar moeten alarmeren, mededelen en openheid van zaken moeten geven. Beetje 'ontdekking' is er niet meer bij ?
pi_141335543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef probeer het volgende:
En dat het die mannen verweten wordt dat ze er niet mee om kunnen gaan, en dus bekrompen zijn, vind ik ook een beetje onzin.

Genoeg mensen (waaronder vast en zeker ook TS zelf) die er jaren over doen om hun eigen geaardheid, seksualiteit en identiteit te begrijpen / ontdekken. Maar van zo'n kerel wordt verwacht dat hij dat maar meteen even doet na een 'ow ja, ik was vroeger een man' opmerking.
Dat is ook weer waar :Y Daarom draait alles om de goede timing als je besluit het wel te vertellen.
pi_141335582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Alsof dat nooit naar buiten komt.. ? :') Maar de ene transgender is de ander niet en velen willen gewoon verder leven zoals ze willen leven, dan is het niet echt bevorderlijk voor je zelfbeeld als je jezelf voorstelt als "Hoi, ik ben ..., ik ben transgender"

Wat een ramp is het om je verhaal pas te doen na de daad... nee dan staat de wereld op zijn kop. Alsof je een enorme misdaad begaat en iemand hebt bedrogen. Het is naar mijn idee een veel te bekrompen wereld geworden waarbij we overal maar moeten alarmeren, mededelen en openheid van zaken moeten geven. Beetje 'ontdekking' is er niet meer bij ?
Achja, jij zou er ook geen enkel probleem mee hebben als een kerel waar je een date mee gehad hebt, waar je mee in bed beland bent daarna even droogjes vermeldt dat hij in het verleden een vrouw verkracht heeft... het is toch allemaal niet relevant meer en in het "verleden".
pi_141335592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef probeer het volgende:

Probleem is denk ik vaak de timing.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141335651
quote:

[..]

En ik vind het misleiding uit angst omdat het misschien niet goed ontvangen wordt. En als het echt geen issue is, ook niet voor die persoon zelf (omdat ze immers 100% vrouw is) snap ik niet dat zoiets uitspreken schadelijk is voor haar eigen zelfbeeld.
pi_141335668
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Probleem is denk ik vaak de timing.
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan me ook niet echt het beste moment bedenken om zoiets te vertellen. Wellicht na een paar dates, maar voor evt intiem lichamelijk contact.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:37:56 #135
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141335669
quote:

[..]

Precies! Zo herkenbaar dit...

En ik heb het dan nog niet eens op dit niveau. Als ik iemand leer kennen via internet, dan wacht ik ermee tot ik iemand goed ken en die gene mij goed kent en het goed voelt om te vertellen. Maar het is echt ongelooflijk wat voor shit ik over me heen heb gekregen daardoor. Ik heb het idee dat de meeste FOK!kers totaal geen inlevingsvermogen hebben en compleet achterlijk zijn.
pi_141335706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Achja, jij zou er ook geen enkel probleem mee hebben als een kerel waar je een date mee gehad hebt, waar je mee in bed beland bent daarna even droogjes vermeldt dat hij in het verleden een vrouw verkracht heeft... het is toch allemaal niet relevant meer en in het "verleden".
Dat is dus exact wat ik probeer te zeggen...

Transgenders worden gezien als criminelen... Ze begaan een misdaad als ze het pas NA de daad vertellen dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn. Ze moeten het volgens de maatschappij onderhand wel vóór de daad vertellen.. ik vind dat belachelijk. Waar blijft dan de eigenwaarde van zo'n transgender? Je blijft voor eens en altijd een 'mislukkeling'.

Wereld zit nog vol met homofobes ! :')
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 17:39:38 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141335717
quote:

[..]

Dat ze stiekem niet blond is valt bij mij onder de noemer 'ontdekking'. Dat je vroeger man was pas later vertellen valt bij mij wel onder de noemer bedriegen ja.
pi_141335720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Precies! Zo herkenbaar dit...

En ik heb het dan nog niet eens op dit niveau. Als ik iemand leer kennen via internet, dan wacht ik ermee tot ik iemand goed ken en die gene mij goed kent en het goed voelt om te vertellen. Maar het is echt ongelooflijk wat voor shit ik over me heen heb gekregen daardoor. Ik heb het idee dat de meeste FOK!kers totaal geen inlevingsvermogen hebben en compleet achterlijk zijn.
De meeste mensen kunnen het zich inderdaad niet voorstellen hoe het is om in een ander lichaam geboren te zijn. Je zou denken dat iemand die met dat soort problematiek geworsteld heeft, dat wel zou begrijpen en het anderen dus ook niet verwijten dat ze dat niet kunnen.
pi_141335723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Ik kan me ook niet echt het beste moment bedenken om zoiets te vertellen. Wellicht na een paar dates, maar voor evt intiem lichamelijk contact.
Precies dat ja. Perfect moment bestaat niet, maar inderdaad sowieso voor het hebben van intiem lichamelijk contact.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141335777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:39 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Transgenders worden gezien als criminelen... Ze begaan een misdaad als ze het pas NA de daad vertellen dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn. Ze moeten het volgens de maatschappij onderhand wel vóór de daad vertellen.. ik vind dat belachelijk. Waar blijft dan de eigenwaarde van zo'n transgender? Je blijft voor eens en altijd een 'mislukkeling'.

Het is misleiding en behoorlijk klote als je er afwijzend tegenover staat en er zonder het te weten naar bed bent geweest met een trans. Je doet alsof de wensen en de eigenwaarde van de andere partij niet telt omdat we het hier hebben over transgenders, ik vind dat knettergek,
Als het niet relevant was of niet belangrijk was dan was het helemaal geen issue om het wanneer dan ook te vertellen...
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:41:52 #141
345721 spierbal
Tricepbal
pi_141335796
Ik zou het ook niet kunnen ts. Neuken wel. Maar zoenen. En dat je dan een man bent geweest. Mannen hebben vaak een slechter gebit. Bah.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_141335815
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat ze stiekem niet blond is valt bij mij onder de noemer 'ontdekking'. Dat je vroeger man was pas later vertellen valt bij mij wel onder de noemer bedriegen ja.
Bedriegen is wat anders dan de waarheid achterhouden / bewaren voor later. Mag iemand met transgender verleden ook eens een avontuurtje hebben, of moet elke transgender een bijsluiter op zak hebben ? Of een disclaimer ? Helpdesk ?
pi_141335828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:39 schreef Meike26 het volgende:

[..]

:')

Jij begint met de vergelijking met criminelen, en als iemand op je reageert verdraai je zijn woorden om je eigen gelijk te bevestigen?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:42:58 #144
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141335839
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er zijn flink wat vrouwen op de wereld die geen kindjes kunnen krijgen. Ga een beetje met de tijd mee dude, transgender mensen bestaan. Als zij zich vrouw voelt dan is ze toch gewoon vrouw, wat is het probleem?
Dit. Als het paspoort zegt vrouw, is het vrouw.
pi_141335877
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het gaat meer om het moment. Het is vrij persoonlijk, net zoals geadopteerd zijn bijvoorbeeld. Dat vertel je ook niet zomaar aan jan en alleman.
Ik heb net even zitten googlen maar seks met een transgender vrouw wijkt dus toch wel af van seks met een 'gewone' vrouw. Al was het alleen maar omdat je glijmiddel moet gebruiken; ze wordt zelf niet nat.
Dat zou een reden kunnen zijn waarom TS het op dat moment zegt; omdat ze er niet echt meer onderuit kan of moet gaan liegen.
pi_141335881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:42 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Bedriegen is wat anders dan de waarheid achterhouden / bewaren voor later. Mag iemand met transgender verleden ook eens een avontuurtje hebben, of moet elke transgender een bijsluiter op zak hebben ? Of een disclaimer ? Helpdesk ?
Want de wensen van de andere partij hoeven niet ter sprake te komen en hoeven niet gerespecteerd te worden? Je realiseert je hopelijk dat voor dat avontuurtje er 2 mensen nodig zijn en beide belangrijk zijn.
  Moderator vrijdag 20 juni 2014 @ 17:44:13 #147
5428 crew  miss_sly
pi_141335891
quote:

[..]

Hoe zie je dit? Als ik vreemdga en ik vertel het pas over 2 weken omdat me dat beter uitkomt, dan is dat geen bedriegen, maar de waarheid bewaren voor later?

Nee, ik snap best dat het voor een transgender heel moeilijk kan zijn, en dat vind ik heel naar, dat meen ik oprecht. Dat betekent echter niet dat de hele wereld zich moet voegen naar die persoon. Er zijn nou eenmaal veel mensen voor wie dat wel een issue is, en dat is hun goed recht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 17:45:30 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141335939
quote:

[..]

Bedriegen is wat anders dan de waarheid achterhouden / bewaren voor later.
Eh nee. Niet op dit niveau. Dit is dusdanig van wezenlijk belang, wat je gevormd heeft en wie je bent dat je dat simpelweg zo vroeg mogelijk moet vertellen.

quote:
Mag iemand met transgender verleden ook eens een avontuurtje hebben, of moet elke transgender een bijsluiter op zak hebben ? Of een disclaimer ? Helpdesk ?
Je mag alles doen als transgender wat je wil. Je moet alleen niet vreemd opkijken als je partner zich daarna besodemieterd voelt. Daarnaast verwacht je bij een one-night-stand uberhaupt niet dat je nog een keer met elkaar uit gaat. Heb je die verwachting wel, leidt het tot dit soort topics.
pi_141336004
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste FOK!kers totaal geen inlevingsvermogen hebben en compleet achterlijk zijn.
Dat idee klopt. En toch is het nog een redelijke afspiegeling van de maatschappij maar dan zonder het laagje beschaafdheid wat mensen irl nog wel ophouden.
pi_141336014
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:42 schreef probeer het volgende:

[..]

:')

Jij begint met de vergelijking met criminelen, en als iemand op je reageert verdraai je zijn woorden om je eigen gelijk te bevestigen?
Het slaat dan ook werkelijk waar nergens op die onzin die ze uitkraamt.
Ik vermoed dat ze mannen die niet door andere mannen gebuttsekst willen worden ook als homofoob zou bestempelen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')