Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef Myvogue het volgende:
Ik zit echter met een dingetje uit mijn verleden, ik ben namelijk vroeger geboren in het verkeerde lichaam. En dit wil ik wel altijd kenbaar maken.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Dat zit er al heel lang niet meer :-)
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef zarGon het volgende:
Waarom vertel je zoiets net voordat je intiem gaat worden?
Dat ja...als je dan toch al geil bent en de ander aantrekkelijk vindt, dan houdt dat je op het laatste moment echt niet tegen...maar als ie dan de volgende dag denkt aan hoe dat aan z'n ouders en vrienden te vertellen is het een ander verhaal...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef zarGon het volgende:
Omdat zoenen en seks voor gaan op niet zoenen en geen seks. Met een stijve pik denken wij niet helder na en moet je niet al te veel verstandige keuzes verwachten.
Ergo: beter timen. Waarom vertel je zoiets net voordat je intiem gaat worden?
Ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:03 schreef GezondeSpanning het volgende:
Wacht even... wat ben jij nou dan
Maar je bent geboren als vrouw ook?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
Boeiende reacties verder, chapeau.
Snap ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat ja...als je dan toch al geil bent en de ander aantrekkelijk vindt, dan houdt dat je op het laatste moment echt niet tegen...maar als ie dan de volgende dag denkt aan hoe dat aan z'n ouders en vrienden te vertellen is het een ander verhaal...
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Maar je bent geboren als vrouw ook?
Ik snap het al, in feite ben je gewoon een man dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar het boeit niet, niemand ziet of hoort het aan mij. Hij hoeft echt niet zijn ouders te vertellen dat ik jaaaaaren geleden een jongetje was.
Mijn punt is, als ik het niet zeg dan krijg ik volop zijn aandacht, zodra ik hem vertel dat ik geboren ben in het verkeerde lichaam is het over en uit..
Wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar het boeit niet, niemand ziet of hoort het aan mij. Hij hoeft echt niet zijn ouders te vertellen dat ik jaaaaaren geleden een jongetje was.
Mijn punt is, als ik het niet zeg dan krijg ik volop zijn aandacht, zodra ik hem vertel dat ik geboren ben in het verkeerde lichaam is het over en uit..
In feite is ze een vrouw yo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik snap het al, in feite ben je gewoon een man dus.
Die mannen doen dit omdat ze als ze er achter komen dat ze een man hebben liggen zoenen ze een ontzettend naar gevoel krijgen neem ik aan.
Tenminste, als ik er nadien achter zou komen dat ik met een, al dan getransformeerde, man heb liggen zoen zou ik wel goed wat nachten niet kunnen slapen.
Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.quote:
Dus elke vrouw die geen kinderen kan krijgen is 'geen vrouw'? Je stelling gaat trouwens niet op, want ze vertelt het voor het zoenen...En niet erna pas.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.
Er zijn flink wat vrouwen op de wereld die geen kindjes kunnen krijgen. Ga een beetje met de tijd mee dude, transgender mensen bestaan. Als zij zich vrouw voelt dan is ze toch gewoon vrouw, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.
Misschien moet je eerst iemand op een platonische wijze goed leren kennen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Snap ik.
Nee, zo IS het.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dat is toch echt een mening en geen feit vriend. Ik ben nou eenmaal opgegroeid in een omgeving waarin me is bijgebracht dat dit enorm fout is (nee geen christelijke omgeving of iets dergelijks.)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn flink wat vrouwen op de wereld die geen kindjes kunnen krijgen. Ga een beetje met de tijd mee dude, transgender mensen bestaan. Als zij zich vrouw voelt dan is ze toch gewoon vrouw, wat is het probleem?
Ook dat is een mening. Maar laten we deze jaren '50 denkbeelden niet het topic gaan laten beheersen, want daar gaat het helemaal niet over.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
Ik ben nou eenmaal opgegroeid in een omgeving waarin me is bijgebracht dat dit enorm fout is (nee geen christelijke omgeving of iets dergelijks.)
Ze is lichamelijk als man geboren maar geestelijk als vrouw. Dat is nu gecorrigeerd, afgaande op haar informatie. Valt niets tegen in te brengen, 'vriend'.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
En je kan hoog of laag springen als je als mannetje geboren bent ben je gewoon een mannetje, of er nou in je gesneden is of niet.
Dus in feite voelt hij zich raar omdat hij 'dacht' dat ik een leuke dame was, maar achteraf een 'man' blijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik snap het al, in feite ben je gewoon een man dus.
Die mannen doen dit omdat ze als ze er achter komen dat ze een man hebben liggen zoenen ze een ontzettend naar gevoel krijgen neem ik aan.
Tenminste, als ik er nadien achter zou komen dat ik met een, al dan getransformeerde, man heb liggen zoenen zou ik wel goed wat nachten niet kunnen slapen.
Inderdaad. Je bent of man, of vrouw. En hetero. Of homo. En je houdt van mannen. Of van vrouwen. En je hebt een vader en een moeder, altijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dat is toch echt een mening en geen feit vriend. Ik ben nou eenmaal opgegroeid in een omgeving waarin me is bijgebracht dat dit enorm fout is (nee geen christelijke omgeving of iets dergelijks.)
En je kan hoog of laag springen als je als mannetje geboren bent ben je gewoon een mannetje, of er nou in je gesneden is of niet.
Onzin, maar daar gaat het hier verder niet om.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
Waarom is dat slap?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:16 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Dus in feite voelt hij zich raar omdat hij 'dacht' dat ik een leuke dame was, maar achteraf een 'man' blijk.
Sorry hoor, maar dat zou wel een slappe excuses zijn.
Zoals je ziet zijn er nog veel mensen die zo denken helaas. Ikzelf zou in eerste instantie ook even van mijn a propos zijn, maar dat komt simpelweg omdat het een nieuwe ervaring is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:16 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Dus in feite voelt hij zich raar omdat hij 'dacht' dat ik een leuke dame was, maar achteraf een 'man' blijk.
Snap ik, en die momenten heb ik ook wel. Het is soms best fijn om met niemand rekening te houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin, maar daar gaat het hier verder niet om.
TS, er zijn genoeg mannen die niet direct op zoek zijn naar een relatie. Maak je je intenties dan ook meteen duidelijk bij het daten? Dat je naar meer op zoek bent dan een paar leuke dates of een eventuele leuke avond?
Dat is jouw gevoel, medisch is dat niet zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
Dat bedoel ik simpelweg, je neemt die feiten (hoe je bent geboren) niet weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad. Je bent of man, of vrouw. En hetero. Of homo. En je houdt van mannen. Of van vrouwen. En je hebt een vader en een moeder, altijd.
Hoe je opgroeit heb je niet veel invloed op, maar je mag op een gegeven moment best afwijken van wat je hebt geleerd.
Onzin...da's een volstrekt legitieme reden...zoiets gaat in je hoofd zitten en maakt je aan het twijfelen, en dan kan je nog zo vrouwelijk zijn en kan hij je nog zo aantrekkelijk vinden...als dat eenmaal in z'n kop gaat zitten, dan is het 10x makkelijker om ermee op te houden en een ander te vinden...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:16 schreef Myvogue het volgende:
[..]
XY vs YY?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus elke vrouw die geen kinderen kan krijgen is 'geen vrouw'? Je stelling gaat trouwens niet op, want ze vertelt het voor het zoenen...En niet erna pas.
Als ze zich vrouw voelt en de hele transformatie heeft ondergaan om vrouw te worden, dan is ze toch ook een vrouw?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dat is toch echt een mening en geen feit vriend. Ik ben nou eenmaal opgegroeid in een omgeving waarin me is bijgebracht dat dit enorm fout is (nee geen christelijke omgeving of iets dergelijks.)
Daar zit wat in, echter bij TS is hier blijkbaar niks van te merken en hoef je als je dat zo belangrijk vindt niks uit te leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:08 schreef thenxero het volgende:
Ik snap ook wel dat je niet echt zin hebt om aan je vrienden/ouders uit te leggen dat je vriendin een transgender is
Neen. Dat iemand is "omgebouwd" en er zo uit ziet betekent niet dat diegene daadwerkelijk vrouw is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als hij zich vis voelt en de hele transformatie heeft ondergaan om vis te worden, dan is hij toch ook een vis?
Neen. Dan is ze een getransformeerde man.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als ze zich vrouw voelt en de hele transformatie heeft ondergaan om vrouw te worden, dan is ze toch ook een vrouw?
Waarom vraag je het hem niet? De reden kunnen wij toch niet weten? We kunnen speculeren, maar beter vraag je het toch gewoon aan hem waarom hij geen contact meer wil, als dat zo is....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:16 schreef Myvogue het volgende:
[..]
En nee, geen PIC'S [ afbeelding ] Ik heb namelijk veel mensen om mij heen die geen idee hebben van mijn verleden, dat wil ik graag zo houden.
Dan denk ik toch dat het te maken heeft met een eventuele bekrompenheid van de man in kwestie, die niet kan handelen dat je niet bent zoals elk ander meisje wat hij voorheen heeft gedate. Jammer maar helaas is niet iedereen meegegaan met de 21e eeuw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:20 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Snap ik, en die momenten heb ik ook wel. Het is soms best fijn om met niemand rekening te houden.
Het is echter al enkele keren voorgekomen dat iemand wel graag een relatie met mij wilde hebben, onderwerpen als 'samenwonen' en 'toekomst' zijn gevallen in die gesprekken. Dan vind ik het wel vreemd om ineens niets meer te laten horen, als je zo 'serieus' bezig bent.
Zowel wetenschappelijk als wettelijk is TS een vrouw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:20 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dat bedoel ik simpelweg, je neemt die feiten (hoe je bent geboren) niet weg.
Ontopic:
Ik denk toch echt dat veel mannen, je mag het bekrompen noemen, er gewoon nogal onpasselijk van worden.
Wel een lastige situatie want het is ook iets wat je niet geheim kunt houden en open over moet zijn.
Prima, ieder z'n ding. Maar als je er zo onpasselijk van wordt, waarom daarna seks met mij willen hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:20 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ontopic:
Ik denk toch echt dat veel mannen, je mag het bekrompen noemen, er gewoon nogal onpasselijk van worden.
Wel een lastige situatie want het is ook iets wat je niet geheim kunt houden en open over moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |