abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141332214
Ik zit in een hele vervelende situatie, alweer. Ik ben 29 jaar, leuke job, ik zie er goed uit, alles goed voor elkaar. Echter ontbreekt die ene leuke man in mijn leven.

De laatste jaren heb ik niet echt meer een relatie gehad, maar wel vaak dates en scharrels gehad. Het komt heel vaak voor dat ik met een leuke vent afspreek, we het erg gezellig hebben met z'n tweeën, zoenen etc. Ik zit echter met een dingetje uit mijn verleden, ik ben namelijk vroeger geboren in het verkeerde lichaam. En dit wil ik wel altijd kenbaar maken.

Nu is het zo dat als ik zoiets vertel het daarna elke keer opnieuw stuk loopt. Ik vraag me werkelijk af waarom? Ik ben 100% vrouw, mannen laten duidelijk merken dat ze mij erg leuk vinden en soms zelfs een toekomst met mij willen opbouwen.

Twee weken geleden heb ik opnieuw een date gehad met een man, we hebben elkaar enkele keren gezien en hij stuurde mij elke dag berichtjes via Whatsapp. Een paar dagen geleden lagen we bij elkaar en vlak voordat hij mij wilde zoenen heb ik hem verteld dat ik vroeger in het verkeerde lichaam zat. Hij reageerde heel rustig en dat leek hem helemaal geen probleem, daarna flink gezoend en meer.. :9

Maar waar ik dus al bang voor was, helemaal niets meer van hem vernomen! Moet ik het dan maar gewoon voor mij houden, niks zeggen?

Ik ben heel benieuwd naar de mannelijke reacties hierop, waarom eerst zeggen dat het geen probleem is om vervolgens niets meer van je te laten horen?
pi_141332282
Pareltje deze _O_
pi_141332335
Omdat ze wel zin hadden in een neukbeurt met een trans maar geen relatie willen?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141332340
Omdat zoenen en seks voor gaan op niet zoenen en geen seks. Met een stijve pik denken wij niet helder na en moet je niet al te veel verstandige keuzes verwachten.

Ergo: beter timen. Waarom vertel je zoiets net voordat je intiem gaat worden?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:00:45 #5
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_141332390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef Myvogue het volgende:
Ik zit echter met een dingetje uit mijn verleden, ik ben namelijk vroeger geboren in het verkeerde lichaam. En dit wil ik wel altijd kenbaar maken.

Letterlijk of figuurlijk?
Ik heb geen signature.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:01:14 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141332417
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

_O-
Gourmetten of steengrillen?
pi_141332434
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Dat zit er al heel lang niet meer :-)
pi_141332478
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef Myvogue het volgende:

[..]

Dat zit er al heel lang niet meer :-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef zarGon het volgende:
Waarom vertel je zoiets net voordat je intiem gaat worden?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141332507
Wacht even... wat ben jij nou dan :o
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:03:30 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_141332512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef zarGon het volgende:
Omdat zoenen en seks voor gaan op niet zoenen en geen seks. Met een stijve pik denken wij niet helder na en moet je niet al te veel verstandige keuzes verwachten.

Ergo: beter timen. Waarom vertel je zoiets net voordat je intiem gaat worden?
Dat ja...als je dan toch al geil bent en de ander aantrekkelijk vindt, dan houdt dat je op het laatste moment echt niet tegen...maar als ie dan de volgende dag denkt aan hoe dat aan z'n ouders en vrienden te vertellen is het een ander verhaal...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_141332539
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:03 schreef GezondeSpanning het volgende:
Wacht even... wat ben jij nou dan :o
Ik ben een vrouw.

Boeiende reacties verder, chapeau.
pi_141332553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef Myvogue het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw.

Boeiende reacties verder, chapeau.
Maar je bent geboren als vrouw ook?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:05:51 #13
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_141332607
Ben je een vrouw die vroeger een jongetje Was, of ben je geboren als vrouw en wou je een jongetje zijn?
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_141332629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat ja...als je dan toch al geil bent en de ander aantrekkelijk vindt, dan houdt dat je op het laatste moment echt niet tegen...maar als ie dan de volgende dag denkt aan hoe dat aan z'n ouders en vrienden te vertellen is het een ander verhaal...
Snap ik.

Maar het boeit niet, niemand ziet of hoort het aan mij. Hij hoeft echt niet zijn ouders te vertellen dat ik jaaaaaren geleden een jongetje was.

Mijn punt is, als ik het niet zeg dan krijg ik volop zijn aandacht, zodra ik hem vertel dat ik geboren ben in het verkeerde lichaam is het over en uit..
  Redactie Frontpage vrijdag 20 juni 2014 @ 16:07:03 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141332654
Ik zou hiermee wel moeite hebben, maar ik zou ook niet iets met je beginnen als je dat al te kennen zou hebben gegeven.
En voor dat je vraagt, waarom zou je hier moeite mee hebben; dat kan ik niet eens toelichten omdat het een gevoel is, niets rationeels.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:07:51 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141332685
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Maar je bent geboren als vrouw ook?
:') Komop. Ze is geboren als man en voelt zich vrouw. En is dus nu officieel ook vrouw. Zo onduidelijk is het niet.
pi_141332729
Ik snap ook wel dat je niet echt zin hebt om aan je vrienden/ouders uit te leggen dat je vriendin een transgender is
pi_141332751
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:

[..]

Snap ik.

Maar het boeit niet, niemand ziet of hoort het aan mij. Hij hoeft echt niet zijn ouders te vertellen dat ik jaaaaaren geleden een jongetje was.

Mijn punt is, als ik het niet zeg dan krijg ik volop zijn aandacht, zodra ik hem vertel dat ik geboren ben in het verkeerde lichaam is het over en uit..
Ik snap het al, in feite ben je gewoon een man dus.
Die mannen doen dit omdat ze als ze er achter komen dat ze een man hebben liggen zoenen ze een ontzettend naar gevoel krijgen neem ik aan.

Tenminste, als ik er nadien achter zou komen dat ik met een, al dan getransformeerde, man heb liggen zoenen zou ik wel goed wat nachten niet kunnen slapen.
pi_141332752
quote:

[..]

Snap ik.

Wat is daar raar aan?

Jij bent het idee van zoiets gewend. Je hebt een hele verandering ondergaan. Je hebt jaren de tijd gehad om het te accepteren en om ermee om te gaan.

Je verwacht toch echt niet dat men hier zo makkelijk omgaat? Het is gewoon iets waar je heel erg aan moet wennen. Blijkbaar heeft men daar geen zin in.
pi_141332774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:09 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Ik snap het al, in feite ben je gewoon een man dus.
Die mannen doen dit omdat ze als ze er achter komen dat ze een man hebben liggen zoenen ze een ontzettend naar gevoel krijgen neem ik aan.

Tenminste, als ik er nadien achter zou komen dat ik met een, al dan getransformeerde, man heb liggen zoen zou ik wel goed wat nachten niet kunnen slapen.
In feite is ze een vrouw yo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 16:10:30 ]
pi_141332797
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

In feite is ze een vrouw yo.
Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:12:15 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141332845
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.
Dus elke vrouw die geen kinderen kan krijgen is 'geen vrouw'? Je stelling gaat trouwens niet op, want ze vertelt het voor het zoenen...En niet erna pas.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:13:00 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141332869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Er zijn flink wat vrouwen op de wereld die geen kindjes kunnen krijgen. Ga een beetje met de tijd mee dude, transgender mensen bestaan. Als zij zich vrouw voelt dan is ze toch gewoon vrouw, wat is het probleem?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_141332899
quote:

[..]

Snap ik.

Misschien moet je eerst iemand op een platonische wijze goed leren kennen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141332901
pics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')