Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef Myvogue het volgende:
Ik zit echter met een dingetje uit mijn verleden, ik ben namelijk vroeger geboren in het verkeerde lichaam. En dit wil ik wel altijd kenbaar maken.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Dat zit er al heel lang niet meer :-)
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef zarGon het volgende:
Waarom vertel je zoiets net voordat je intiem gaat worden?
Dat ja...als je dan toch al geil bent en de ander aantrekkelijk vindt, dan houdt dat je op het laatste moment echt niet tegen...maar als ie dan de volgende dag denkt aan hoe dat aan z'n ouders en vrienden te vertellen is het een ander verhaal...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef zarGon het volgende:
Omdat zoenen en seks voor gaan op niet zoenen en geen seks. Met een stijve pik denken wij niet helder na en moet je niet al te veel verstandige keuzes verwachten.
Ergo: beter timen. Waarom vertel je zoiets net voordat je intiem gaat worden?
Ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:03 schreef GezondeSpanning het volgende:
Wacht even... wat ben jij nou dan
Maar je bent geboren als vrouw ook?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
Boeiende reacties verder, chapeau.
Snap ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat ja...als je dan toch al geil bent en de ander aantrekkelijk vindt, dan houdt dat je op het laatste moment echt niet tegen...maar als ie dan de volgende dag denkt aan hoe dat aan z'n ouders en vrienden te vertellen is het een ander verhaal...
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Maar je bent geboren als vrouw ook?
Ik snap het al, in feite ben je gewoon een man dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar het boeit niet, niemand ziet of hoort het aan mij. Hij hoeft echt niet zijn ouders te vertellen dat ik jaaaaaren geleden een jongetje was.
Mijn punt is, als ik het niet zeg dan krijg ik volop zijn aandacht, zodra ik hem vertel dat ik geboren ben in het verkeerde lichaam is het over en uit..
Wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar het boeit niet, niemand ziet of hoort het aan mij. Hij hoeft echt niet zijn ouders te vertellen dat ik jaaaaaren geleden een jongetje was.
Mijn punt is, als ik het niet zeg dan krijg ik volop zijn aandacht, zodra ik hem vertel dat ik geboren ben in het verkeerde lichaam is het over en uit..
In feite is ze een vrouw yo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik snap het al, in feite ben je gewoon een man dus.
Die mannen doen dit omdat ze als ze er achter komen dat ze een man hebben liggen zoenen ze een ontzettend naar gevoel krijgen neem ik aan.
Tenminste, als ik er nadien achter zou komen dat ik met een, al dan getransformeerde, man heb liggen zoen zou ik wel goed wat nachten niet kunnen slapen.
Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.quote:
Dus elke vrouw die geen kinderen kan krijgen is 'geen vrouw'? Je stelling gaat trouwens niet op, want ze vertelt het voor het zoenen...En niet erna pas.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.
Er zijn flink wat vrouwen op de wereld die geen kindjes kunnen krijgen. Ga een beetje met de tijd mee dude, transgender mensen bestaan. Als zij zich vrouw voelt dan is ze toch gewoon vrouw, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:10 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Zo MAG je dat zien, maar ik neem aan dat ze wat facetten van vrouw zijn niet kan bekleden, waaronder kindjes krijgen.
Misschien moet je eerst iemand op een platonische wijze goed leren kennen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Snap ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |