Ik heb het niet over wanneer ik dat normaal vind, maar wanneer het normaal is in een relatie die je opbouwt, in de een relatie is dat misschien snel omdat die series is, bij een lossere realtie komt het misschien niet of later pas aan bod. als jij in je eerste date over kinderen wilt beginnen dan is dat normaal in jouw relatie, ook goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je geeft in je eerste gedeelte al aan dat het pas besproken wordt wanneer jij dat "normaal" en relevant vindt waarmee je wat mij betreft heel duidelijk laat zien geen zak te geven of iemand daar gevoelsmatige en/of rationele bezwaren tegen heeft.
Compleet respectloos en egoistisch ten opzichte van je "partner" dus waarom je zou willen weten waarom dat lastig ligt is volstrekt onbegrijpelijk.
Ben het hier grotendeels mee eens.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:
Als mannen je oprecht leuk, knap, lekker vinden en dan moeilijk gaan doen omdat je ze vertelt dat je vroeger in een mannelijk lichaam zat, dan zijn die mannen echt onzekere trieste figuren...
Je moet je daar niets van aantrekken. Er zijn genoeg mannen die niet zo bekrompen zijn en wel eerlijk tegen zichzelf durven te zeggen: ik vond/vind haar knap en leuk, waarom zou dat veranderen nu ik haar verleden weet?
Dat komt omdat je moreel kompas net als die van de transgenders hier volledig stuk is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou het simpelweg niet als "bedonderen" zien.
Hartstikke leuk dat jij dat zeiken vindt maar het blijft bedrog en oplichting.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, als jij die Porsche een paar jaarnaar volle tevredenheid hebt, geenenkel probleem, en dan blijkt het een Lada, dan mort je misschien even slikken, maar je bent toch blij met je auto? Als ie dan ineens niet meer goed is, ben je wel een zeikerd.
Precies, dat is nogal een verschil... Zelfs als we voorbij gaan aan het feit dat je met chirurgie nooit een echte vrouw kan maken, dit heeft ook nogal impact op iemand en zijn omgeving. Wil je dat wel? Ik zou er vriendelijk voor bedanken. Dit nog los van het onderbuik gevoel, dat er nu eenmaal is. Je hebt je partner als het goed is niet uit sociale bewogenheid...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die was niet tot ver in de puberteit een man, om maar eens een dwarsstraat te noemen.
Ad hominem.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat komt omdat je moreel kompas net als die van de transgenders hier volledig stuk is.
Dit geeft duidelijk aan waarom heel veel mannen het een probleem vinden en vrouwen niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, als jij die Porsche een paar jaarnaar volle tevredenheid hebt, geenenkel probleem, en dan blijkt het een Lada, dan mort je misschien even slikken, maar je bent toch blij met je auto? Als ie dan ineens niet meer goed is, ben je wel een zeikerd.
Het is een correcte constatering die ik doe wanneer jij het normaal vindt dat mensen mogen worden bedonderd in dergelijke situaties.quote:
Je gaat toch met de persoon zoals die nu is, wat maakt het exact uit dat de persoon er vroeger anders uitzag?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die was niet tot ver in de puberteit een man, om maar eens een dwarsstraat te noemen.
Er word niemand bedonderd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het is een correcte constatering die ik doe wanneer jij het normaal vindt dat mensen mogen worden bedonderd in dergelijke situaties.
Wie ben jij om te bepalen dat het niets uitmaakt?? Wat een stuitende arrogantie. Maak je ook uit of iemand op blond MOET vallen? "Ja ik hou niet van blonde vrouwen" "Waarom niet? Neukt het anders?"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef Alentejana het volgende:
Toch wel grappig dat vrouwen plots met auto´s vergeleken wordt als het over emoties gaat.
Het zegt verder ook niets over wat er in je hoofd omgaat. Het lijkt mij veel meer een principe kwestie.
En geen uitleg waarom het nu precies zo anders is.
[..]
Je gaat toch met de persoon zoals die nu is, wat maakt het exact uit dat de persoon er vroeger anders uitzag?
Neukt het anders? Ziet ze er anders uit ? Reageert ze anders dan en echte vrouw omdat ze voor de puberteit een ander uiterlijk had... want ze was, ook al voor haar puberteit echt al een vrouw.
Dat is dus het probleem. Er wordt niet begrepen dat je te maken hebt met een vrouw die de pech had met een ander equipment gebroren te worden en niet met een man die plots heeft besloten maar als vrouw door het leven te gaan....
De vergelijking met de auto´s van verschillende merken gaat daarom ook niet op.
Jij kunt wel een uitleg en goede argumenten willen waarom veel mannen het zo ervaren/voelen, maar dat is een gevoelskwestie en dat is vaak helemaal niet zo gemakkelijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef Alentejana het volgende:
Toch wel grappig dat vrouwen plots met auto´s vergeleken wordt als het over emoties gaat.
Het zegt verder ook niets over wat er in je hoofd omgaat. Het lijkt mij veel meer een principe kwestie.
En geen uitleg waarom het nu precies zo anders is.
[..]
Je gaat toch met de persoon zoals die nu is, wat maakt het exact uit dat de persoon er vroeger anders uitzag?
Neukt het anders? Ziet ze er anders uit ? Reageert ze anders dan en "echte" vrouw omdat ze voor de puberteit een ander uiterlijk had... want ze was, ook al voor haar puberteit echt al een vrouw.
Dat is dus het probleem. Er wordt niet begrepen dat je te maken hebt met een vrouw die de pech had met een ander equipment geboren te worden en niet met een man die plots heeft besloten maar als vrouw door het leven te gaan....
De vergelijking met de auto´s van verschillende merken gaat daarom ook niet op.
Hier heb je ook wel een punt in alle eerlijkheid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het niets uitmaakt?? Wat een stuitende arrogantie. Maak je ook uit of iemand op blond MOET vallen? "Ja ik hou niet van blonde vrouwen" "Waarom niet? Neukt het anders?"
Je voordoen als iets wat je niet bent en moedwillig informatie achterhouden noem ik bedonderen.quote:
Daarvan is geen sprake.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:06 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je voordoen als iets wat je niet bent en moedwillig informatie achterhouden noem ik bedonderen.
Dat jij het prettig vindt om de koffer in te duiken met transgenders, zonder dat je het weet omdat je dergelijke informatie irrelevant vindt, mag je helemaal zelf weten maar jij bepaalt NOGMAALS helemaal niet voor anderen of het wel of niet relevant is.
Wel degelijk. Ook al is het uiterlijk vrouwelijk en is het nog zo goed geboetseerd het is biologisch gezien nog steeds geen vrouw.quote:
Ik wil helemaal niets bepalen, dat idee heb je onterecht. Ik stel gewoon vragen, daar kun je antwoord op geven. Zeg toch eens wat precies je probleem is ipv alleen maar boos te reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het niets uitmaakt?? Wat een stuitende arrogantie. Maak je ook uit of iemand op blond MOET vallen? "Ja ik hou niet van blonde vrouwen" "Waarom niet? Neukt het anders?"
Ik houd niet van transgenders, dat is gewoon duidelijk niet mijn smaak. hoef ik geen reden voor te geven. Maar of een vrouw blond is, maakt mij weer geen hol uit. Als zij dan maar niet transgender is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:10 schreef Alentejana het volgende:
Ik houd bv niet van harige mannen, dat is gewoon duidelijk niet mijn smaak. hoef ik geen reden voor te geven. Maar of een man trans zou zijn, maakt mij weer geen hol uit. Als hij dan maar niet harig is.
Je brein maakt je geslacht...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wel degelijk. Ook al is het uiterlijk vrouwelijk en is het nog zo goed geboetseerd het is biologisch gezien nog steeds geen vrouw.
Ze heeft geen baarmoeder, geen eierstokken, ze wordt niet ongesteld en ze kan dus ook geen kinderen krijgen.
Als je kinderen wilt of in ieder geval de optie wilt om kinderen te kunnen krijgen dan is dat ineens behoorlijk belangrijk.
Jij vind het dus het belangrijkste in een vrouw dat er voorplantingsmateriaal aanwezig is. Dat kan. Ook wel een goed argument om te zeggen waarom je niet met een transgender verder zou willen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wel degelijk. Ook al is het uiterlijk vrouwelijk en is het nog zo goed geboetseerd het is biologisch gezien nog steeds geen vrouw.
Ze heeft geen baarmoeder, geen eierstokken, ze wordt niet ongesteld en ze kan dus ook geen kinderen krijgen.
Als je kinderen wilt of in ieder geval de optie wilt om kinderen te kunnen krijgen dan is dat ineens behoorlijk belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |