quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben van mening dat de OP wel een keer opgeschoond kan worden.. Een hoop users die met hun UI in de OP staan, zijn niet meer te koop of gezocht..![]()
![]()
Ook goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Beter tiefen we gewoon alle users eruit en zetten we een hele flauwe verkoopadvertentie bovenaan of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:23 schreef Bos81 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja, die ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Huh serieus? Die reis die je al ik weet niet hoe lang geboekt hebt??
Niet genoeg aanmeldingen. Dus nu wat anders zoeken, of later gaan.quote:
Ja over 3 weken, lekker optijd dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh en daar komen ze dan nu pas mee? Je ging toch al bijna? Volgens mij kan je echt supermakkelijk op eigen houtje daarheen, is meestal ook veel en veel goedkoper dan zo een groepsreis
Wat heb ik een medelijden met je.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben op leesgebied aan de Divergent-trologie begonnen. Van de eerste heb ik de film al gezien.
Theater, Taal & Kunstquote:Op maandag 23 juni 2014 16:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat heb ik een medelijden met je.
Boek 1 was te doen.
Boek 2 was om te huilen
Boek 3 lees je omdat je boek 2 gelezen hebt en boek 1. Je wilt immers niet altijd met het idee zitten van; Hoe is rete slechte boekenreeks geëindigd. En geloof me, dat einde was ruk...
EDIT;
Hebben we ook een boeken discussie forum? :|
Wat kut!!quote:Op maandag 23 juni 2014 16:07 schreef Miniem het volgende:
Belt de reisorganisatie net dat mijn reis niet doorgaat.
HELD.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Theater, Taal & Kunst
Probeer het daar eens![]()
quote:
Onder taal had ik meer de talen verwacht, spelling etc. Niet boeken, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hahaha als je dat zelf niet kon vinden
Die onderste fotoquote:
Aaaawquote:Op maandag 23 juni 2014 21:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, het was ook zon tof telefoontje, op je verjaardag notabene
Futjsebol!!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Denk ik dat Juno op tv is, hebben die huisvrouwen weer bij de keuzefilm gestemd op die zoveelste Nederlandse baggerfilm
Ai Miniem, das extra lullig.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef Miniem het volgende:
Klotereisorganisatie, ze willen mijn reisverzekering geen eens vergoeden als ik 1 week later ga met hen.
De reisverzekering had ik op de datum van de geannuleerde reis afgesloten.
Dat Miniem!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik zou sowieso helemaal niet meer met ze willen reizen en ik zou het hele bedrag terug eisen, sukkels!
Ik snap deze zin ff nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Mocht je dan uiteindelijk niks anders vinden dan bij hun betaal je dat gewoon met dat geld wat je al teruggekregen hebt, maar oh ik eiste echt elke cent terug.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Wat depri vandaag. Beste remedie is dan voor mij koken of bakken.
Tarte Tatin van verse ananas, rozemarijn, een drupje rozenwater en een snufje magie.
Hij is heerlijk!
Oude baas doet het nog goedquote:
Strega dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Wat depri vandaag. Beste remedie is dan voor mij koken of bakken.
Tarte Tatin van verse ananas, rozemarijn, een drupje rozenwater en een snufje magie.
Hij is heerlijk!
Die gast heeft echt problemen. Schorsen of muilkorven graag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Suarez had beter daar zijn tanden in kunnen zetten ipv, zo;n taaie Italiaanse schouderkarbonade..
Ja echt, die moeten ze een levenslang voetbalverbod geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Suarez had beter daar zijn tanden in kunnen zetten ipv, zo;n taaie Italiaanse schouderkarbonade..
Niks of, en en!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gast heeft echt problemen. Schorsen of muilkorven graag.
2 jaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Mijn George boek is trouwens weer thuis. Ja nu pas
Hij was bijna twee jaar weg en waar strandt ie dan? Bij iemand bij mij in de wijk, die m uiteindelijk na een half jaar of zo ongelezen maar in mijn brievenbus gefrot heeft
Nee nee, vriendin ( van Pip die windhond ) wilde m ook lezen dus daar is ie als laatste heen gestuurd en daar issie blijven liggen. Een half jaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 jaar![]()
Heeft Postanaal dan weer lopen kloten dat hij bij iemand in jouw buurt bezorgd is ipv bij jou?
Heerlijk, van die punctuele mensen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, vriendin ( van Pip die windhond ) wilde m ook lezen dus daar is ie als laatste heen gestuurd en daar issie blijven liggen. Een half jaar
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook nog moed aan het verzamelen om de vogelpletter eens al mijn spullen terug te vragen, maar ik denk dat sowieso wel weer de helft stuk en of kwijt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vogels pikken ook steeds het spaghnum uit mijn moerasbak, soms met plant en alquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Wauw! Ik zou er ook wel weer eens mee willen beginnen. Maar voor binnen zijn eigenlijk alleen kruidenplantjes handig, de vogels vreten alles kaal
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja die camera die ze es van me leende beweerde ze later al laaaaaaaang teruggegeven te hebben terwijl ik van haar zus hoorde dat ze die in de modder had laten pleuren bij zo een fijne zuipparty.
Nu heeft ze nog een boel dvd's, boeken, en twee konijnenhokken, maar die laatste zal ze ook wel weer weggegeven hebben denk ik.
Ik ben echt best blij dat die chaos uit mijn leven is
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
De vogels pikken ook steeds het spaghnum uit mijn moerasbak, soms met plant en alHeb er nu maar een hekwerk omheen gemaakt met bamboe en touw
Ik heb hem nu een jaar ongeveer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Huh, is die nieuw? Wat een mooierd met die streepjes
Ik kan hem me niet herinneren, was je andere nijn dood?quote:
Ja, die was in december 2011 overleden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan hem me niet herinneren, was je andere nijn dood?
Of heb je er twee nu?
Heeft het ook een naam?
Ow dan heb ik mss toch wel gewoon deze in mijn hoofd, ik had alleen die strepen nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, die was in december 2011 overleden.
Ik heb hem maar 6 maanden gehad.
Sinds vorig jaar juni heb ik Bailey
quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:09 schreef indaha het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33.1656654158&type=1
Ik zit op de dierenambulance te wachten, een van mijn katten kwam met een jong wild konijntje aan en hij is zo te zien niet gewond maar natuurlijk wel in shock denk ik. Hij wil gen water en ik weet niet of hij al eet of dat hij nog bij zijn moeder dronk .
Mooi konijn Miniem
En een echte koninklijke Trix
Welke strepen bedoel je eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow dan heb ik mss toch wel gewoon deze in mijn hoofd, ik had alleen die strepen nog niet gezien.
Ja, maar het is ook een onwijs, dik, moeilijk, zwaar boek!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, vriendin ( van Pip die windhond ) wilde m ook lezen dus daar is ie als laatste heen gestuurd en daar issie blijven liggen. Een half jaar
Dat was ik al helemaal vergeten. Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een onwijs, dik, moeilijk, zwaar boek!![]()
Eigenlijk niet hoor, hij is gewoon wat verkleurd door de zon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Je kan altijd zelf nog eens bellen, ik hoop ook dat ie het redt!
Miniem, hij heeft toch donkere vlekken/ strepen?
Maar oh, ze is wel zeer adorabele!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh die strawberry klinkt goddelijk zeg!
Maar als je ziet wat er hier met die kruidenplanten gebeurt![]()
Welke van de drie?quote:
Jan Terlouwquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Nou heb ik laatst op zolder wat oude boeken meegenomen om weer eens te lezen. Dingen van Thea Beckman, Terlouw, dingen die ik zo leuk vond vroegah.
Als ik weer eens langs de Kringloop ga, hoop ik nog wat oude favorieten te scoren. Of dan titels van favoriete schrijvers die ik nooit gelezen heb.
Terlouw en Hartman zaten wel in de top 3 bij mijquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jan Terlouw
Evert Hartman vond ik ook altijd erg goed, jammer dat hij zo vroeg is overleden..![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe hardloopmaatjes, deze moeten me door ruim 21 km gaan loodsen![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik vind ze alledrie erg mooiquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:56 schreef Bos81 het volgende:
Mooie schoenen, die kleur ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe hardloopmaatjes, deze moeten me door ruim 21 km gaan loodsen![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Had van mij wel levenslang mogen zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
The Psycho goed geschorst, eindelijk eens een goeie actie van de FIFA, hoppakee
net als bij het voetbal, zijn de kleurtjes erg in bij het hardlopen.. Maar ik heb niet echt naar de kleur gekeken, het gaat om hoe de schoen zit natuurlijkquote:
Gedwongen opnamequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze straf lost niet veel op. Psychologen op loslaten!
Dat dierlijke gedrag krijg je er nooit uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze straf lost niet veel op. Psychologen op loslaten!
+1quote:
Daimoon zonder ballenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
+1
Daimoon is een dagje uit naar de DA. Waarschijnlijk vindt hij er geen bal aan.
De voetballer Suarez zie ik te graag. Dat vind ik het stomme aan dit gedoe.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dierlijke gedrag krijg je er nooit uit.
Ja, kattenspeeksel en kattenklauwen zijn qua infectie echt bijna altijd dodelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef indaha het volgende:
Hij was niet echt gebeten gelukkig , want de man van de dierenambulance zei dat als hij een wondje had gehad dat dat dan erger was want dan krijgen ze meestal een infectie en dat overleven ze niet.
Wat fijn!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2118924
Met het konijntje gaat het goed
Maar het blijft een vreemde gewoonte. Mensenbeten zij qua bacteriën niet echt fijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
O zeker, het is een van de besten van de wereld. Vorig seizoen bij Liverpool was hij op zijn best. Heb er zwaar van genoten. En dat ga ik door dat gedoe missen, daar baal ik van. Hij dupeert met dat idiote gedrag de voetbalfan.
Zal wel meevallen toch, met die bacteriën? Gewoon een hockeybitje in en over een tijdje weer lekker laten voetballen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:05 schreef Strega het volgende:
Maar het blijft een vreemde gewoonte. Mensenbeten zij qua bacteriën niet echt fijn.![]()
Ik zeg echt muilkorven en nooit meer een voetbalveld op.
Ga ik bespreken met de begeleiding. Ik mag iig niet op eigen houtje naar de dierenwinkel, maar dat is ook wel logisch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bos.
Je moet echt zelf snel een leuk diertje
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Leuk, het is dus echt goed bevallen?
Weet je al een beetje wat je wil?
Jeetje, die opvanger hier, die huge ass bergparkiet, die is zo tam als een puppy, niet normaal.
Vliegt me constant achterna![]()
Daar heb ik helemaal geen affiniteit mee. Ik zeg niet meteen Nee, voor mij geen kat. Maar nee, vooralsnog nietquote:
Wie weet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Katten zijn veel minder werk dan honden, ik heb er ook niks mee hoor, maar qua aandacht en knuffelen is het na een hond denk ik mss wel the next best thing?
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou het is natuurlijk ook gewoon echt heel erg gezellig, een beestje om je heen!
Nu tegen Costa Rica of Griekenland. 2 niet te onderschatten ploegen, maar zeker haalbaar om weer 7 wedstrijden op een WK te spelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Strega, bij het woord 'veranda' denk ik altijd meteen "Oh!".
En whoohooooooooooooooooooo we zijn door!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Fucking spannend. Ik ben bij de 1-1 als een dolle het balkon opgerend en heb mijn longen er uit geschreeuwd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht Griekenland dit nog winnen. Ga je dan samen met je Griekse vriend kijken?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hier lopen ze nu nog te schreeuwen
![]()
Fuck wat was dat spannend he!
Oh heerlijk ja, als het begint te miezeren zit je er nog fijn. En in de winter, met de buitenkachel aan met een fijne wollen omslagdoek. Zo genietenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Strega, bij het woord 'veranda' denk ik altijd meteen "Oh!".
En whoohooooooooooooooooooo we zijn door!!!!!!!!!!
Met meer geluk dan wijsheid maar wat boeit hetquote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef Strega het volgende:
We zijn door! Was wel spannend die tweede helft!![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hadden ze van mij na de eerste helft al mogen doen. Penaltyseries zijn tof.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vrijdag wordt het heet geloof ik, vrijdag doen!
Of kun je woensdag iets leukers plannen?
(Beide geen optie?
wet op de sociale werkvoorziening.quote:
Maar je neemt nooit vrij en straks kan het weer niet, ik zou echt beide doen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja daarom twijfel ik dus, vrijdag is lekkerder maar als het heet is kan ik geen kant op met Chico.
Als ik morgen vrij neem kan ik nog wel wat ondernemen.
Keuzes keuzes.
Kan ook alletwee maar dat vind ik dan weer zonde
Wat fijn Bosquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:48 schreef Bos81 het volgende:
Net gesprek gehad over herindicatie van de WSW. 5 jaar verlenging ftw![]()
![]()
![]()
Nee het kan nu weer een poosje wel dus ik wil weer een paar korte weekjes doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je neemt nooit vrij en straks kan het weer niet, ik zou echt beide doen!
En anders woensdag, dan is kou lekkerderderder
Ik zou lekker allebei doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn Bos![]()
Gewoon allebei Oh-Oh je krijgt je dagen anders toch niet op
quote:
Waarom ook niet het hele tijdsvak benutten voor de bezorging van een pakjequote:vandaag
08:30-21:30
Of juist heel nonchalantquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan gewoon 21.28 uur met een bezwete kop aanbellen.
Hij zit op de muur!quote:
quote:
Wel om 21.31 danquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan gewoon 21.28 uur met een bezwete kop aanbellen.
Van harte voor Kees!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:47 schreef Strega het volgende:
Er was hier net weer een joekel van een aardbeving, tweede al deze week.![]()
Bij buren lijkt de aanbouw (keuken en schuur) al te wijken. Bij een andere buren kom tde schuurvloer in het midden omhoog, doordat er een scheur van voor tot achter loopt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie hier bij een huis in de vensterbank altijd een werkje van keramiek staan. Het is volgens mij een pak melk in het wit met een paar mini lijntjes in mint, ik vind het zo tofIk ben al een het googlen, ik wil het wel in de vakantie gaan maken
Nee, ik heb nog niks, ik wil dat pak melk namaken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar je hebt dus al zo een ding en dan wil je het nog pimpen?
Whehehequote:Op donderdag 3 juli 2014 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben zo zenuwachtig voor dat voetbal al ook![]()
WOW, crikey.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh serieus? Ik zou niet weten hoe ik dat aan moest pakken, zoiets keramieken![]()
Wij hadden gisteren zo een toffe avond trouwens.
Ik ging even met de buuf naar de Maas, een vriend van haar zat op ons vaste stekkie te vissen, dus wij begonnen weer over die beverrat van een poos geleden. Zei hij dat ie die elke avond om dezelfde tijd daar zag, dus wij wachten en wachten. Niks. Uiteindelijk gaven we het op, rijden we naar huis, zijn we bij de afslag naar de parkeerplaats, belt die gast dat ie hem van heel in de verte aan zag komen zwemmen. Wij een U-turn, keihard terug gescheurd, de auto doorgereden tot aan het water, rennen door de struiken etc ect, zagen we hem precies onderduiken voor onze neus![]()
![]()
Dus wij terug naar de auto rennen om een stukje verder in het binnenwatertje te kunnen kijken, die vriend stond daar op de uitkijk, zitten we in de auto, koplampen aan, zwemt er recht voor ons nog zo een joekel, weer eruit gevlogen, teruggerend, echt toestanden![]()
![]()
Uiteindelijk ook nog doorgereden en ze alletwee samen in het binnenwater gezien, mannetje was groter dan mijn honden, zo gaaf.
Nou, dat was dan mijn Freek Vonk avontuur van gisteravond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
WAT en hoequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Mensen ik heb heel naar nieuws...
We vroegen ons toch af waar Baaf is?
Ik werd vandaag gebeld door zijn zus.
Hij is helaas overleden
Ik stuur het wel ff naar je FB chat zo anders.quote:
Wie??quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF!![]()
Wat erg! Was hij ziek oid?
Bedankt voor het mededelen oh-oh sterkte
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook, ik ben er echt best wel stuk van.
Ik had ook best veel contact met hem, we zijn samen naar de dierentuin geweest, naar Prince, een weekje op Texel, hij is hier thuis geweest...
Ik stuur zo even een pm met details rond, die zet ik liever niet online
je box is niet beschikbaar, mss wil iemand je het via FB sturen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Bamba het volgende:
Jij ook heel veel sterkte oh oh. Ik kan me idd herinneren dat je best veel contact met hem had.Zou je mij ook een pm willen sturen?
Oh ja, dat klopt. Iets heel vaags met m'n inbox idd. Ik vraag het wel even aan iemand iddquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je box is niet beschikbaar, mss wil iemand je het via FB sturen?
Uiteraard. Ik snap heel goed dat je het hier niet zomaar wilt neerzetten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het niet erg als mensen het aan elkaar vertellen, zijn zus wilde ook dat ik het online zou zetten, maar ik wil wel echt dat er respectvol mee omgegaan wordt...
Ik ga er ook zorgvuldig mee om. Ik heb wel net Miniem het bericht doorgestuurd, maar die komt natuurlijk ook af en toe hier..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het niet erg als mensen het aan elkaar vertellen, zijn zus wilde ook dat ik het online zou zetten, maar ik wil wel echt dat er respectvol mee omgegaan wordt...
Heb je de mijne al doorgemaild?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh mocht er iemand foto´s hebben waar hij op staat van een meet of zo, graag doorsturen naar mij, dan bezorg ik ze bij zijn zus...
Zo moet je niet proberen te denken, dat is allemaal achterafquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Thnx allemaal.
Potver, ik had graag meer voor hem kunnen betekenen...
Ach, jij was de enige die t contact nog een beetje onderhield, ik denk dat de rest hier (ikzelf in ieder geval wel) het een vriendelijke maar soms wat aparte jongen vonden, en dan weet je niet zo goed wat je ermee moet en kies je toch snel ervoor om t contact dan minimaal te houden, en verlies je elkaar snel uit t oog dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat weet ik heel erg goed, maar toch, zo bedenk ik wel dat je soms gewoon wat harder je best moet willen doen voor anderen....
Da's toch ook primaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Ach ja, ik hou nou eenmaal van outsiders![]()
Ben niet zo van de massa´s
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet dat ik niet de enige was die individueel contact met hem had.
Dus ik vind dat onnodig om dat nu ter sprake te brengen hoor.
En ik ben blij dat ik de afgelopen paar jaar in elk geval een paar hele toffe dingen met hem gedaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |