Wat is jouw scenario dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is, zoals gezegd, een mogelijk scenario.
Stop maar met het getroll, is het het topic niet voor lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een man aan hun zijde waren ze in ieder geval niet verdwaald inderdaad.
Jij durft met droge ogen te beweren dat de kans om te overleven voor een vrouw in de wildernis even groot is als die van een man?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:11 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Stop maar met het getroll, is het het topic niet voor lijkt mij.
Bedoel je die SoftShell?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:44 schreef Halcon het volgende:
Volgens het AD lagen die schoenen kilometers uit elkaar en is eentje alleen in NL verkrijgbaar.
Ik weet wel dat ik een vent ben, en ik er niets van zou bakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij durft met droge ogen te beweren dat de kans om te overleven voor een vrouw in de wildernis even groot is als die van een man?
Waarschijnlijk heb je een snijplank voor je kop.
Ik zeg ook niet dat we een 100% score zouden behalen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik een vent ben, en ik er niets van zou bakken.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan heb ik het nog even niet over dat het ook waarschijnlijk is dat een groter deel van de mannen wat basic theoretische surivavalskills heeft opgedaan door het volgen van shows als Bear Grylls e.d.
O ja, ik zie het. SoftShell is het type / materiaal. Wildebeast is het handelsmerk van Perry Sport. Een Nederlandse schoen dus. Dat schakelt een aantal alternatieve scenario's uit - helaas.quote:
Meegesleurd met de rivier dus misschien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:44 schreef Halcon het volgende:
Volgens het AD lagen die schoenen kilometers uit elkaar en is eentje alleen in NL verkrijgbaar.
Gezien die persco e.d. was al wel duidelijk dat dit aan hen te linken is en dat ze alleen nog wachten op het sluitende bewijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
O ja, ik zie het. SoftShell is het type / materiaal. Wildebeast is het handelsmerk van Perry Sport. Een Nederlandse schoen dus. Dat schakelt een aantal alternatieve scenario's uit - helaas.
Ja, de kans dat ze de verkeerde zijn tegengekomen lijkt mij groter dan dat ze zijn verdwaald. Als je verdwaalt ga je niet door enorm moelijk begaanbaar gebied lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het scenario dat ze met iemand mee zijn gegaan is best realistisch. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan zeker wel.
Het is zoals het is.
Of door een jaguar meegenomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Meegesleurd met de rivier dus misschien.
Gaat nog weken duren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
.
En ook geen geen dna uitslag, zal dat vandaag nog komen?
Wat ik dan zo raar vind, maanden vinden ze niets, en nu vindt één en dezelfde kerel beide schoenen, kilometers uit elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:44 schreef Halcon het volgende:
twee dezelfde bergschoenen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:44 schreef Halcon het volgende:
Misschien zijn ze een pratende beer tegen gekomen en heeft deze ze geadopteerd samen met een chagarijnige jaguar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Is er nog een kans dat ze leven? Ze hebben toch nog niet hun hele lichaam gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |