Jaja, maar je weet dus niet wat er heeft plaatsgevonden en jij bent iemand anders niet. Het hoeft ook niet het geval te zijn dat ze tegelijkertijd zijn overleden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik een aantal posts terug. Ik geloof niet dat de kans groot is dat je beiden overlijdt op of rond hetzelfde moment, ook niet als je allebei ondervoed etc. raakt. Misschien nog als je beiden iets giftigs eet of wordt gestoken/gebeten door een of ander beest.. Ik kan me ook niet voorstellen dat je als " overlevende" bij de ander blijft; ik denk dat je eigen overlevingsdrang dan sterker zou zijn, eigenlijk..
De familie wilde graag de media erbij. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bah, daar wil je ook niet over nadenken.
Vindt het trouwens ook wel weer bizar dat deze foto's (mits ze echt zijn) uitlekken de media in. Dat wil je als familie toch niet..
Maar het is wel bijzonder onlogisch. Dat als iemand er ontzettend slecht aan toe is je in de buurt blijft begrijp ik. Alleen als degene dood is dan ga je toch zelf proberen te overleven en ga je echt niet blijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Jaja, maar je weet dus niet wat er heeft plaatsgevonden en jij bent iemand anders niet. Het hoeft ook niet het geval te zijn dat ze tegelijkertijd zijn overleden.
Klopt, ik speculeer ook maar op basis van wat voor mij logisch is. Ik vrees alleen voor de families dat het uiteindelijk ook een hele hoop speculatie blijft..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Jaja, maar je weet dus niet wat er heeft plaatsgevonden en jij bent iemand anders niet. Het hoeft ook niet het geval te zijn dat ze tegelijkertijd zijn overleden.
Beter wat foto's, dan de eeuwige onzekerheid in het geval ze niet worden gevonden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bah, daar wil je ook niet over nadenken.
Vindt het trouwens ook wel weer bizar dat deze foto's (mits ze echt zijn) uitlekken de media in. Dat wil je als familie toch niet..
Ja, jij zou verder gaan met proberen. Er zullen ook mensen zijn die er kapot van zijn dat een geliefde is overleden en daarmee alle hoop verliezen. Niet iedereen is hetzelfde. Dat is toch niet moeilijk om te bedenken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar het is wel bijzonder onlogisch. Dat als iemand er ontzettend slecht aan toe is je in de buurt blijft begrijp ik. Alleen als degene dood is dan ga je toch zelf proberen te overleven en ga je echt niet blijven.
Inderdaad. Vreselijk als die ouders dat te zien krijgen. Ook die schoen met die rafels huid er nog uit. Onbegrijpelijk dat die foto's niet beter zijn beschermd tegen verspreiding.quote:
En uiteraard ligt dat dat dan ook aan je fysieke toestand. Als je echt uitgedroogd en uitgehongerd bent ist ook maar de vraag of je in staat bent nog op pad te gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:17 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, jij zou verder gaan met proberen. Er zullen ook mensen zijn die er kapot van zijn dat een geliefde is overleden en daarmee alle hoop verliezen. Niet iedereen is hetzelfde. Dat is toch niet moeilijk om te bedenken?
Als ze inderdaad, al dan niet levend, zijn meegevoerd met de rivier, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze op dezelfde plaats terecht zijn gekomen. Andere mogelijkheden zijn dat ze zelf lopend en/of zwemmend het traject hebben afgelegd - of daar na overlijden zijn achtergelaten door onbekenden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat lekt meestal toch wel uit. Inherent aan er een mediaspektakel van te maken. Ik snap dat ze dat doen, maar het heeft ook vervelende bijwerkingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad. Vreselijk als die ouders dat te zien krijgen. Ook die schoen met die rafels huid er nog uit. Onbegrijpelijk dat die foto's niet beter zijn beschermd tegen verspreiding.
Waar zie jij die rafels huid?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad. Vreselijk als die ouders dat te zien krijgen. Ook die schoen met die rafels huid er nog uit. Onbegrijpelijk dat die foto's niet beter zijn beschermd tegen verspreiding.
Plus dat die ouders wellicht wel die schoenen oid herkennen (of niet). Ik zou van mijn familieleden wel een hoop schoeisel kunnen herkennen bijv.. Je zou je kapot schrikken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lekt meestal toch wel uit. Inherent aan er een mediaspektakel van te maken. Ik snap dat ze dat doen, maar het heeft ook vervelende bijwerkingen.
Zie ik ook niet. Vind het trouwens wel opvallend dat de schoen links onder er vies en vochtig uit ziet, terwijl de schoen op de foto rechts (ok die ligt onder een blaadje maar goed) vrij "schoon" (en bijna nieuw) oogt..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af.![]()
Heb nog eens gekeken maar niks gezien.
verquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, wat betekent dat; bastante lejos?
Vlakbij?
Inderdaad, maar ik ken die plekken jungle wel, daar zijn dan echt geen paden maar die liggen meestal wel veel dieper in de jungle dan de stukken waar je begint aan een trail. Die stukken aan de rand zijn over het algemeen nog wel goed te overzien, maar ik ken de situatie daar ter plekke niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het lijkt me ook logischer dat ze een verkeerde persoon tegen zijn gekomen. Ik heb niet heel veel gehiked in de jungle, maar ik heb eigenlijk nooit een trail gezien waarop je zomaar zou kunnen verdwalen. Gewond raken OK, maar dan nog is de weg toch terug te vinden voor de ander? Ik ben geen expert, maar op een tocht van 3 uur zonder survival kit op stap gaan op een trail die weliswaar niet makkelijk, maar wel goed bewegwijzerd is lijkt me toch niet garant staan voor problemen.
Dat wel. Maar verdwalen daar vaker mensen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het is voor de toeristische sector van Panama natuurlijk wel beter als de oorzaak uiteindelijk terug te voeren is om het domweg verdwalen van de dames - en er dus geen sprake was van ontvoering e.d.
Komt neer op 'behoorlijk ver'.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, wat betekent dat; bastante lejos?
Vlakbij?
Ik ga niet van mezelf uit hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:17 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, jij zou verder gaan met proberen. Er zullen ook mensen zijn die er kapot van zijn dat een geliefde is overleden en daarmee alle hoop verliezen. Niet iedereen is hetzelfde. Dat is toch niet moeilijk om te bedenken?
Zou kunnen dat ze de afstanden niet goed hebben ingeschat en als het donker wordt is het natuurlijk een ander verhaal om daar rond te lopen....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ken die plekken jungle wel, daar zijn dan echt geen paden maar die liggen meestal wel veel dieper in de jungle dan de stukken waar je begint aan een trail. Die stukken aan de rand zijn over het algemeen nog wel goed te overzien, maar ik ken de situatie daar ter plekke niet.
Je weet toch wel hoe lang een tocht ongeveer duurt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze de afstanden niet goed hebben ingeschat en als het donker wordt is het natuurlijk een ander verhaal om daar rond te lopen....
In de afgelopen jaren is dat een paar keer gebeurd, maar steeds door "eigen schuld". M.a.w. dat schrikt toeristen niet af - die denken: dat overkomt mij niet. In tegenstelling tot het risico op ontvoering, dat heb je zelf niet in de hand.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar verdwalen daar vaker mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |