Ik zou eerder denken dat ze bikini's aanhadden en een extra setje ondergoed in de rugzak hadden zitten om dat aan te kunnen trekken als de bikini's nat waren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:25 schreef Roguee het volgende:
Misschien waren het wel bikini's.
Slopend voor de familie en vrienden dit zeg, arme mensen.
Wantquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:37 schreef Leandra het volgende:
ik ga er vanuit dat ze wel een aansteker bij zich hadden
En dat inderdaad.... ik ben benieuwd wanneer die rivier buiten z'n oevers getreden was ten opzichte van het moment dat de meisjes vermist raakten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en vuur maken is bijzonder lastig als werkelijk alles om je heen nat is.
Lastig, maar niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en vuur maken is bijzonder lastig als werkelijk alles om je heen nat is.
[..]
Vindt je het logisch dat je verwaalt vanaf minuut 1 van de wandeling?
Zelfs als niet-roker zou dat wel iets zijn waar ik als leek van zou denken "Jungle, aansteker... wel handig".quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want
Ik heb echt nooit een aansteker bij me, zelfs niet bij jungletochten. (wel met gids, maar goed)
Het lijkt me ook logischer dat ze een verkeerde persoon tegen zijn gekomen. Ik heb niet heel veel gehiked in de jungle, maar ik heb eigenlijk nooit een trail gezien waarop je zomaar zou kunnen verdwalen. Gewond raken OK, maar dan nog is de weg toch terug te vinden voor de ander? Ik ben geen expert, maar op een tocht van 3 uur zonder survival kit op stap gaan op een trail die weliswaar niet makkelijk, maar wel goed bewegwijzerd is lijkt me toch niet garant staan voor problemen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lastig, maar niet onmogelijk.
Nee. Sowieso is het niet logisch om met daglicht te verdwalen op die tocht. Tocht duurt drie uur, dus 16.00 uur kun je terug zijn. Ergens moeten ze wat raars gedaan hebben of de verkeerde tegengekomen zijn.
Je kunt forensisch denk ik een misdrijf wel aantonen of uitsluiten, als je maar genoeg resten hebt. Ze kunnen zelfs bij overblijfselen van 20.000 jaar oud de doodsoorzaak achterhalen. Als ze dan verdwaald zouden zijn, dan kom je er denk ik nooit achter hoe dat precies gebeurd is, nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef Fierce. het volgende:
Maar als er alleen maar botten zijn gevonden, dan komt niemand toch ooit te weten wat er heeft plaatsgevonden?
Ik denk dat je het onderschat. Volgens mij had zelfs Bear Grylls of zo'n andere survivalexpert er nogal moeite mee.quote:
Dit. Verkeerde persoon of buiten de paden getreden. Bij een ongeluk op de trail zelf, komen die spullen ook niet uren verderop te liggen. Een hele survival kit hoeft ook niet, maar bv. een zakmes en een aansteker had ik toch altijd wel bij me tijdens tochten door de jungle en de Inca Trail.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het lijkt me ook logischer dat ze een verkeerde persoon tegen zijn gekomen. Ik heb niet heel veel gehiked in de jungle, maar ik heb eigenlijk nooit een trail gezien waarop je zomaar zou kunnen verdwalen. Gewond raken OK, maar dan nog is de weg toch terug te vinden voor de ander? Ik ben geen expert, maar op een tocht van 3 uur zonder survival kit op stap gaan op een trail die weliswaar niet makkelijk, maar wel goed bewegwijzerd is lijkt me toch niet garant staan voor problemen.
Als eerst de organen zijn verwijderd en vervolgens de lichamen zijn achtergelaten voor de wilde dieren, dan valt er niet zoveel meer aan te tonen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kunt forensisch denk ik een misdrijf wel aantonen of uitsluiten, als je maar genoeg resten hebt. Ze kunnen zelfs bij overblijfselen van 20.000 jaar oud de doodsoorzaak achterhalen. Als ze dan verdwaald zouden zijn, dan kom je er denk ik nooit achter hoe dat precies gebeurd is, nee.
Het is ook niet makkelijk, maar wel het eerste waar je mee moet beginnen op het moment dat je inziet dat je de weg kwijt bent. Aansteker meenemen kan ook nooit geen kwaad als je van plan bent om de wegwijzers niet te volgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk dat je het onderschat. Volgens mij had zelfs Bear Grylls of zo'n andere survivalexpert er nogal moeite mee.
want als die figuren er moeite mee hebben is het waar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk dat je het onderschat. Volgens mij had zelfs Bear Grylls of zo'n andere survivalexpert er nogal moeite mee.
Ik zat naar die foto's te kijken, maar wat zie ik nou eigenlijk daarop? Schoenen, close up en op de (zogenaamde?) vindplaats, ok, maar wat staat er nu op de 3e foto (rechtsboven?)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:39 schreef zoefbust het volgende:
onderste regel -
Officieus werd gemeld de arrestatie van ten minste drie personen en de ontdekking van meer overblijfselen; echter dit is niet bevestigd door de autoriteiten.
http://elsiglo.com/cronic(...)/23780363/foto/23391
Bekken, schouderblad, o.i.d.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zat naar die foto's te kijken, maar wat zie ik nou eigenlijk daarop? Schoenen, close up en op de (zogenaamde?) vindplaats, ok, maar wat staat er nu op de 3e foto (rechtsboven?)
ah een stuk bot dus. Ik kon er al niks van maken.quote:
Het schijnt dat het onder tropische omstandigheden hard gaat, ja. Maar het zit daar ook tjokvol met carnivoren, zoals ocelotten, jaguars, poema's, etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
ah een stuk bot dus. Ik kon er al niks van maken.
Ontbinden lichamen trouwens zo snel dat dat tijd-technisch mogelijk is dan?
Tsja, probeer het zelf eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
want als die figuren er moeite mee hebben is het waar.
dat soort shows draaien uiteindelijk ook alleen om kijkcijfers
Dat bedoelde ik een aantal posts terug. Ik geloof niet dat de kans groot is dat je beiden overlijdt op of rond hetzelfde moment, ook niet als je allebei ondervoed etc. raakt. Misschien nog als je beiden iets giftigs eet of wordt gestoken/gebeten door een of ander beest.. Ik kan me ook niet voorstellen dat je als " overlevende" bij de ander blijft; ik denk dat je eigen overlevingsdrang dan sterker zou zijn, eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar als de lichamen samen gevonden zijn, dan vind ik die suggesties hier wat onlogisch. Als ze beiden gingen zwemmen in de rivier en beiden verdronken dan zouden ze toch niet op dezelfde plek gevonden worden. En als er een ander ongeluk was gebeurd dan is de kans toch klein dat ze allebei getroffen worden. Dan blijf je uiteindelijk toch niet bij elkaar?
Hij weet wel hoe te overleven in de jungle:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
want als die figuren er moeite mee hebben is het waar.
dat soort shows draaien uiteindelijk ook alleen om kijkcijfers
Bah, daar wil je ook niet over nadenken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het schijnt dat het onder tropische omstandigheden hard gaat, ja. Maar het zit daar ook tjokvol met carnivoren, zoals ocelotten, jaguars, poema's, etc.
Een heupbeen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zat naar die foto's te kijken, maar wat zie ik nou eigenlijk daarop? Schoenen, close up en op de (zogenaamde?) vindplaats, ok, maar wat staat er nu op de 3e foto (rechtsboven?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |