Alleen stadiongeluid plzquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:23 schreef Paul het volgende:
Benieuwd of de wedstrijd wel goed geluid krijgt dan
twitter:TeckelMessi twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:21:54CONCLUSIE: geluidskabels zijn het lekkerst! #studiobrasil reageer retweet
Kijk je niet uit naar de fantastische verhalen van de witte Chinees dan?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:TeckelMessi twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:21:54CONCLUSIE: geluidskabels zijn het lekkerst! #studiobrasil reageer retweet
Daar krijgen ze de deksel op de neus met hun hondjequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
https://twitter.com/Messiteckelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Nou je 't zegt ik ook nu pasquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Cee het volgende:
Ik had sinds eergisteren trouwens pas door waarom ze voor dit hondenras hadden gekozen.
Omdat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Cee het volgende:
Ik had sinds eergisteren trouwens pas door waarom ze voor dit hondenras hadden gekozen.
mij begon pas wat te dagen toen ik Michel Mulder op de grond zag liggen met z'n voet over Messi heenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Cee het volgende:
Leg eens uit ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Cee het volgende:
Jammer het dat het Gruetergod niet is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef Paul het volgende:
OMG een half uur gelul van Frank Snoeks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kekster of Syntix denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef outtayourleague het volgende:
Dan wil ik wel eens weten of Henry hier ook User is eigenlijk
GRUETERGODquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer het dat het Gruetergod niet is.
Weten we straks waar de buurvrouw van de linksback d'r andijvie haalt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef Melleyn het volgende:
Nou kan die droplul nog meer onzin lullen
Kekster kickte toch zo op Portugal?quote:
twitter:milow twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:25:17I just got fired from the show for trying to take over the NOS studio reageer retweet
En dan nog anderhalf uur erachteraan, ik hoop voor hem dat ie genoeg water bij zich heeftquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef Yaku het volgende:
Het is wel een kunst hoor, een half uur door lullen. Mij lukt het niet.
Misschien wel maar een verlies of een gelijkspel zit er ook wel in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef Thelonious het volgende:
Breaking News: Griekenland zou deze wedstrijd kunnen winnen.
wut?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:milow twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:25:17I just got fired from the show for trying to take over the NOS studio reageer retweet
Op dit soort momenten heb je DeMartGod nodig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef Yaku het volgende:
Het is wel een kunst hoor, een half uur door lullen. Mij lukt het niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hij moest nog even wikipedia openen voor leuke feitjes
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
Geen plan B hebben voor je studio
Frank is plan Bquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
Geen plan B hebben voor je studio
Misschien kan ie aan beide kanten de menukaart eens doornemen: Nasi Gyrosquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef TLC het volgende:
Jeetje een half uur vollullen voor n wedstrijd Japan-Griekenland
Vond hij dat Suarez mooie kools had gemaakt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI Oranje was zonet Ronald Koeman die slechter engels spreekt dan Rob Geus.
his inglies was not so perfectquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vond hij dat Suarez mooie kools had gemaakt?
He has sin in Sausemtonquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vond hij dat Suarez mooie kools had gemaakt?
Henrygodquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op.
Allemaal even zwaaien naar Henri
Zegt de naam Honda jullie iets? Hij kan scoren. Met twee vingers in de neus. Mag ik dat zeggen? Jazeker mag ik dat zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Op dit soort momenten heb je DeMartGod nodig.
Dat wordt nog watquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
his inglies was not so perfect
Nou, Frank lult wel door hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geef het je te doen, zo'n beetje 25 minuten extra volpraten. Je krijgt dit maar zo voor je kiezen en je bent meteen door je stof heen voor tijdens de wedstrijd.
Kun je ook niet meer even naar het toiletquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geef het je te doen, zo'n beetje 25 minuten extra volpraten. Je krijgt dit maar zo voor je kiezen en je bent meteen door je stof heen voor tijdens de wedstrijd.
Respect voor die man. Doe het maar eens na.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nou, Frank lult wel door hoor
Krijg ik nooit voor elkaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Respect voor die man. Doe het maar eens na.
Piet de Visser even bellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom er net achter dat het Henry isquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Henri ziet er zo wel een beetje als een échte nieuwslezer uit.
Morgen dus broodjes hot dog in de studioquote:
quote:
Bron: http://www.beleven.org/feest/sacramentsdag_corpus_christiquote:Sacramentsdag, Corpus Christi
Datum: donderdag 19 juni 2014
Land / gebied: Wereld
Soort: Religieus
Religie: Christendom (Rooms-Katholicisme)
'Het lichaam van Christus'. Rooms-katholieken. Op de tiende dag na Pinksteren vieren rooms-katholieken de instelling van de eucharistie. Ze eten op deze dag brood en drinken wijn. Het brood verwijst naar Jezus' lichaam, de wijn naar het bloed dat Jezus offerde omwille van het heil van de mensen.
De dag wordt in Nederland de zondag erna gevierd.
De dag van het laatste avondmaal wordt herdacht tijdens Witte Donderdag. In de zuidwestelijke deelstaten (Bundesländer) van Duitsland is dit een officiële vrije dag.
Een feestdag in Bolivia, Brazilië, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Equatoriaal Guinea, Grenada, Haïti, Kroatië, Liechtenstein, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, San Marino, Seychellen, St. Lucia, Trinidad en Tobago, Vaticaanstad en Zwitserland.
Henryquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
vinden de vrouwen Henri niet een knappe man?
Dat uitgerekend bij een blinde het geluid ook nog uitvalt... arme Vincentquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef BB-King het volgende:
Bert en Vincent, bedankt voor jullie komst.
Mike Ross look-a-likequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
vinden de vrouwen Henri niet een knappe man?
Er is tenminste nog 1 Messi die iets voor elkaar krijgt.quote:
geen klemmetje kan daar tegen opquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die Messi geen 220volt kreeg. Gebeurde er nog eens wat daar.
Stroom aftappen voor die mongool.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
geen klemmetje kan daar tegen op
Ik weet niet hoe slecht Rob Geus zijn Engels is (en wie die Rob Geus is) maar zijn Engels is inderdaad gruwelijk slecht. Gelukkig beseft hij dat zelf ook en gaat hij een paar dagen naar de nonnen in Vught toe, respect daarvoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI Oranje was zonet Ronald Koeman die slechter engels spreekt dan Rob Geus.
Ik vind het een leuk beestje maar ja, een hond niet in de gaten houden als er veel kabels liggen is niet zo slim.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die Messi geen 220volt kreeg. Gebeurde er nog eens wat daar.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht Rob Geus zijn Engels is (en wie die Rob Geus is) maar zijn Engels is inderdaad gruwelijk slecht. Gelukkig beseft hij dat zelf ook en gaat hij een paar dagen naar de nonnen in Vught toe, respect daarvoor.
http://broadcastmagazine.nl/studio-brasil-enige-tijd-op-zwart/quote:Het WK-programma Studio Brasil heeft donderdgavond enige tijd met een storing te kampen gehad. Door technische problemen was het NOS-programma op Nederland 1 ruim twintig minuten niet te zien.
Even na 23.00 uur ontstonden er problemen met het geluid in de studio in Hilversum. Op een gegeven moment viel dat helemaal weg, waarna de uitzending werd gestaakt. Oorzaak van het defect was dat er per ongeluk water in de geluidstafel was gemorst. In beeld verscheen vervolgens een melding dat er een storing was.
Iets voor 23.30 uur hervatte presentator Henry Schut de uitzending. Dat deed hij vanuit een studio van het NOS Journaal, omdat het euvel in de studio van het sportprogramma nog niet was verholpen.
Vanwege de problemen in Hilversum werd vroeger dan gepland overgeschakeld naar het stadion in Natal, waar de WK-wedstrijd Japan – Griekenland wordt gespeeld. Het betekende dat commentator Frank Snoeks een voorbeschouwing van een half uur mocht verzorgen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:57 schreef Halcon het volgende:
Heeft Messi op de geluidstafel zitten pissen?
En terwijl iedereen weet dat je nooit drank in de buurt van elektronica moet zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:49 schreef Paul het volgende:
Er was dus iemand zo slim geweest om te morsen over de geluidstafel
http://broadcastmagazine.nl/studio-brasil-enige-tijd-op-zwart/
Hugo Lemore - Thriftshopquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Henry Schut heeft een overhemd uit een kledinginzamelpunt getrokken.
mas que nadaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet dat lied wat je aan het begin hoorde
Niet zo slim dit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:49 schreef Paul het volgende:
Er was dus iemand zo slim geweest om te morsen over de geluidstafel
[..]
http://broadcastmagazine.nl/studio-brasil-enige-tijd-op-zwart/
Ja, dat moet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:10 schreef Belladonna80 het volgende:
Moet dit nou met die Spaan. Waardeloos.
Wat doet Jackie anders dan hen? Zeker bij doelpuntenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:15 schreef Mykonos het volgende:
Kapot irritant dat geschreeuw van die Zuid-Amerikaanse commentatoren altijd, dat hou je toch geen 5 minuten eruit om naar te luisteren...
90 minuten lijkt me best vermoeiend ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:15 schreef Mykonos het volgende:
Kapot irritant dat geschreeuw van die Zuid-Amerikaanse commentatoren altijd, dat hou je toch geen 5 minuten uit om naar te luisteren...
"Die dekselse Dirk Kuijt uit Katwijk"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:16 schreef Zorro het volgende:
Zo, het zou gewoon Evert ten Napel kunnen zijn, met zijn verhaal over de geboorteplaats van de doelpuntenmaker
Had je liever een droogkloot als Theo Reitsma gehad?... Er is nu eenmaal iets meer passie in die landen... klein beetje maar hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:15 schreef Mykonos het volgende:
Kapot irritant dat geschreeuw van die Zuid-Amerikaanse commentatoren altijd, dat hou je toch geen 5 minuten uit om naar te luisteren...
Hij is thuis op bezoek geweest bij de beroemdste mensen als Yves Montand, Barbra Streisand, Hans Liberg en Charles Aznavourquote:
dat is een giraffequote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:19 schreef Rabieluh het volgende:
Die vrouw van de sloopdecrisis reclame, die heeft toch wel een hele lange nek?
[ afbeelding ]
mwa, ken alleen van gezichtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:20 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Unaniem een belachelijk groot succes, die je wel zou moeten kennen eigenlijk.
Ik zou hem wel doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:19 schreef Rabieluh het volgende:
Die vrouw van de sloopdecrisis reclame, die heeft toch wel een hele lange nek?
[ afbeelding ]
Ja, hij wilde De Jong een 9 geven, maar was zo geïntimideerd door Hugo Borst dat hij er een 8 van heeft gemaakt.quote:
Ivo spreekt 25 talen vloeiendquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ivo is gewoon bescheiden. Hij is minimaal net zo goed als Cruijff.
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wisten jullie dat Renate net als ik uit Waalwijk komt.
Waarvan hij er 9 zelf heeft uitgevonden, waaronder Spaans, Italiaans en een alweer uitgestorven dialect van de Aboriginals.quote:
Waar heb jij het over, waterreus is er niet eens bijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat jullie die onzin uberhaupt kijken, en dan hier lopen janken over wat er gezegd wordt etc.
Ik schakel voor elke wedstrijd precies op tijd in zodat ik geen seconde van die bullshit hoef te zien. Beetje naar dat gezever van waterreus luisteren, ff serieus man
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat jullie die onzin uberhaupt kijken, en dan hier lopen janken over wat er gezegd wordt etc.
Ik schakel voor elke wedstrijd precies op tijd in zodat ik geen seconde van die bullshit hoef te zien. Beetje naar dat gezever van waterreus luisteren, ff serieus man
Hij schakelt dan ook op tijd. Verder bepaal ik zelf wel waar ik over klaag natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waar heb jij het over, waterreus is er niet eens bij
IvoReus daarentegen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij je überhaupt druk maakt om degenen die kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Haten op Waterreusgodquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Bedoel niet alleen studio brasil maar ook de analyse voor en na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
????????quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij schakelt dan ook op tijd. Verder bepaal ik zelf wel waar ik over klaag natuurlijk.
En toch dit gezeur lezen en erop reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is gewoon primaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Bedoel niet alleen studio brasil maar ook de analyse voor en na de wedstrijd.
spring gewoonquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Voor pipo's als jou is 't idd. prima
12 jaar geen WK.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
Tering. Die beelden van feestvierende Belgen op dat plein. Zijn ze al wereldkampioen?
goeie grap manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
12 jaar geen WK.
Beetje net als Feyenoord, 15 jaar geen kampioen. Dan wordt zelfs een 2e plek gevierd.
xd
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
12 jaar geen WK.
Beetje net als Feyenoord, 15 jaar geen kampioen. Dan wordt zelfs een 2e plek gevierd.
xd
Gelukkig vierden wij de 5-1 zege op Spanje niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
Tering. Die beelden van feestvierende Belgen op dat plein. Zijn ze al wereldkampioen?
Hebben ze van ons afgekeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
Ja gewoon wel hequote:
Die hond maakt wat mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.facebook.com/Messistudiobrasil
Algerije - Spanje. Spot the difference.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig vierden wij de 5-1 zege op Spanje niet.
Even normaal doen jij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
12 jaar geen WK.
xd
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.facebook.com/Messistudiobrasil
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
"Together, we fight manipulation."
Reclame van de FIFA.
Haha, hoe doorzichtig wil je het hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
Reclame van de FIFA.
Ze hebben het al die tijd ook zo zwaar gepromootquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
Reclame van de FIFA.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wow. Ik kom er nu pas achter dat Studio Brasil vanuit hilversum komt![]()
Niet zo gek ook met die audiovertraging naar Tom Egbers enzo
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wow. Ik kom er nu pas achter dat Studio Brasil vanuit hilversum komt![]()
Niet zo gek ook met die audiovertraging naar Tom Egbers enzo
Dank.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Jeps. Wat een dartele avatar heb jij. Mijn complimenten.
Slaapverwekkende intonatie.quote:
Die is stil ook vervelend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind Ivo nog vervelender praten
Nee. Sorry.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder heeft wel de potentie om dit te kunnen. Hij is er alleen te egoïstisch voor.
Ivo is bij Sneijder thuis geweest, dus de beste speler.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
'Dit is Wesley Sneijder'
Nee Ivo, gewoon nee
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder heeft wel de potentie om dit te kunnen. Hij is er alleen te egoïstisch voor.
Hij heeft de vaardigheden om dit te kunnen: Inzicht, geweldige trap, tweebenig, kan beide kanten opdraaien.quote:
Pirlo is een veel slimmere speler.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft de vaardigheden om dit te kunnen: Inzicht, geweldige trap, tweebenig, kan beide kanten opdraaien.
Verschil is dat Pirlo wel een echte prof is, en Sneijder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |