Nou, Frank lult wel door hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geef het je te doen, zo'n beetje 25 minuten extra volpraten. Je krijgt dit maar zo voor je kiezen en je bent meteen door je stof heen voor tijdens de wedstrijd.
Kun je ook niet meer even naar het toiletquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geef het je te doen, zo'n beetje 25 minuten extra volpraten. Je krijgt dit maar zo voor je kiezen en je bent meteen door je stof heen voor tijdens de wedstrijd.
Respect voor die man. Doe het maar eens na.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nou, Frank lult wel door hoor
Krijg ik nooit voor elkaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Respect voor die man. Doe het maar eens na.
Piet de Visser even bellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom er net achter dat het Henry isquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Henri ziet er zo wel een beetje als een échte nieuwslezer uit.
Morgen dus broodjes hot dog in de studioquote:
quote:
Bron: http://www.beleven.org/feest/sacramentsdag_corpus_christiquote:Sacramentsdag, Corpus Christi
Datum: donderdag 19 juni 2014
Land / gebied: Wereld
Soort: Religieus
Religie: Christendom (Rooms-Katholicisme)
'Het lichaam van Christus'. Rooms-katholieken. Op de tiende dag na Pinksteren vieren rooms-katholieken de instelling van de eucharistie. Ze eten op deze dag brood en drinken wijn. Het brood verwijst naar Jezus' lichaam, de wijn naar het bloed dat Jezus offerde omwille van het heil van de mensen.
De dag wordt in Nederland de zondag erna gevierd.
De dag van het laatste avondmaal wordt herdacht tijdens Witte Donderdag. In de zuidwestelijke deelstaten (Bundesländer) van Duitsland is dit een officiële vrije dag.
Een feestdag in Bolivia, Brazilië, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Equatoriaal Guinea, Grenada, Haïti, Kroatië, Liechtenstein, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, San Marino, Seychellen, St. Lucia, Trinidad en Tobago, Vaticaanstad en Zwitserland.
Henryquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
vinden de vrouwen Henri niet een knappe man?
Dat uitgerekend bij een blinde het geluid ook nog uitvalt... arme Vincentquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef BB-King het volgende:
Bert en Vincent, bedankt voor jullie komst.
Mike Ross look-a-likequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
vinden de vrouwen Henri niet een knappe man?
Er is tenminste nog 1 Messi die iets voor elkaar krijgt.quote:
geen klemmetje kan daar tegen opquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die Messi geen 220volt kreeg. Gebeurde er nog eens wat daar.
Stroom aftappen voor die mongool.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
geen klemmetje kan daar tegen op
Ik weet niet hoe slecht Rob Geus zijn Engels is (en wie die Rob Geus is) maar zijn Engels is inderdaad gruwelijk slecht. Gelukkig beseft hij dat zelf ook en gaat hij een paar dagen naar de nonnen in Vught toe, respect daarvoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI Oranje was zonet Ronald Koeman die slechter engels spreekt dan Rob Geus.
Ik vind het een leuk beestje maar ja, een hond niet in de gaten houden als er veel kabels liggen is niet zo slim.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die Messi geen 220volt kreeg. Gebeurde er nog eens wat daar.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht Rob Geus zijn Engels is (en wie die Rob Geus is) maar zijn Engels is inderdaad gruwelijk slecht. Gelukkig beseft hij dat zelf ook en gaat hij een paar dagen naar de nonnen in Vught toe, respect daarvoor.
http://broadcastmagazine.nl/studio-brasil-enige-tijd-op-zwart/quote:Het WK-programma Studio Brasil heeft donderdgavond enige tijd met een storing te kampen gehad. Door technische problemen was het NOS-programma op Nederland 1 ruim twintig minuten niet te zien.
Even na 23.00 uur ontstonden er problemen met het geluid in de studio in Hilversum. Op een gegeven moment viel dat helemaal weg, waarna de uitzending werd gestaakt. Oorzaak van het defect was dat er per ongeluk water in de geluidstafel was gemorst. In beeld verscheen vervolgens een melding dat er een storing was.
Iets voor 23.30 uur hervatte presentator Henry Schut de uitzending. Dat deed hij vanuit een studio van het NOS Journaal, omdat het euvel in de studio van het sportprogramma nog niet was verholpen.
Vanwege de problemen in Hilversum werd vroeger dan gepland overgeschakeld naar het stadion in Natal, waar de WK-wedstrijd Japan – Griekenland wordt gespeeld. Het betekende dat commentator Frank Snoeks een voorbeschouwing van een half uur mocht verzorgen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:57 schreef Halcon het volgende:
Heeft Messi op de geluidstafel zitten pissen?
En terwijl iedereen weet dat je nooit drank in de buurt van elektronica moet zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:49 schreef Paul het volgende:
Er was dus iemand zo slim geweest om te morsen over de geluidstafel
http://broadcastmagazine.nl/studio-brasil-enige-tijd-op-zwart/
Hugo Lemore - Thriftshopquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Henry Schut heeft een overhemd uit een kledinginzamelpunt getrokken.
mas que nadaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet dat lied wat je aan het begin hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |