Nou, Frank lult wel door hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geef het je te doen, zo'n beetje 25 minuten extra volpraten. Je krijgt dit maar zo voor je kiezen en je bent meteen door je stof heen voor tijdens de wedstrijd.
Kun je ook niet meer even naar het toiletquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geef het je te doen, zo'n beetje 25 minuten extra volpraten. Je krijgt dit maar zo voor je kiezen en je bent meteen door je stof heen voor tijdens de wedstrijd.
Respect voor die man. Doe het maar eens na.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nou, Frank lult wel door hoor
Krijg ik nooit voor elkaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Respect voor die man. Doe het maar eens na.
Piet de Visser even bellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom er net achter dat het Henry isquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Henri ziet er zo wel een beetje als een échte nieuwslezer uit.
Morgen dus broodjes hot dog in de studioquote:
quote:
Bron: http://www.beleven.org/feest/sacramentsdag_corpus_christiquote:Sacramentsdag, Corpus Christi
Datum: donderdag 19 juni 2014
Land / gebied: Wereld
Soort: Religieus
Religie: Christendom (Rooms-Katholicisme)
'Het lichaam van Christus'. Rooms-katholieken. Op de tiende dag na Pinksteren vieren rooms-katholieken de instelling van de eucharistie. Ze eten op deze dag brood en drinken wijn. Het brood verwijst naar Jezus' lichaam, de wijn naar het bloed dat Jezus offerde omwille van het heil van de mensen.
De dag wordt in Nederland de zondag erna gevierd.
De dag van het laatste avondmaal wordt herdacht tijdens Witte Donderdag. In de zuidwestelijke deelstaten (Bundesländer) van Duitsland is dit een officiële vrije dag.
Een feestdag in Bolivia, Brazilië, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Equatoriaal Guinea, Grenada, Haïti, Kroatië, Liechtenstein, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, San Marino, Seychellen, St. Lucia, Trinidad en Tobago, Vaticaanstad en Zwitserland.
Henryquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
vinden de vrouwen Henri niet een knappe man?
Dat uitgerekend bij een blinde het geluid ook nog uitvalt... arme Vincentquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef BB-King het volgende:
Bert en Vincent, bedankt voor jullie komst.
Mike Ross look-a-likequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
vinden de vrouwen Henri niet een knappe man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |