Waar heb jij het over, waterreus is er niet eens bijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat jullie die onzin uberhaupt kijken, en dan hier lopen janken over wat er gezegd wordt etc.
Ik schakel voor elke wedstrijd precies op tijd in zodat ik geen seconde van die bullshit hoef te zien. Beetje naar dat gezever van waterreus luisteren, ff serieus man
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat jullie die onzin uberhaupt kijken, en dan hier lopen janken over wat er gezegd wordt etc.
Ik schakel voor elke wedstrijd precies op tijd in zodat ik geen seconde van die bullshit hoef te zien. Beetje naar dat gezever van waterreus luisteren, ff serieus man
Hij schakelt dan ook op tijd. Verder bepaal ik zelf wel waar ik over klaag natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waar heb jij het over, waterreus is er niet eens bij
IvoReus daarentegen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij je überhaupt druk maakt om degenen die kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Haten op Waterreusgodquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Bedoel niet alleen studio brasil maar ook de analyse voor en na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
????????quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij schakelt dan ook op tijd. Verder bepaal ik zelf wel waar ik over klaag natuurlijk.
En toch dit gezeur lezen en erop reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is gewoon primaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Bedoel niet alleen studio brasil maar ook de analyse voor en na de wedstrijd.
spring gewoonquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Voor pipo's als jou is 't idd. prima
12 jaar geen WK.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
Tering. Die beelden van feestvierende Belgen op dat plein. Zijn ze al wereldkampioen?
goeie grap manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
12 jaar geen WK.
Beetje net als Feyenoord, 15 jaar geen kampioen. Dan wordt zelfs een 2e plek gevierd.
xd
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
12 jaar geen WK.
Beetje net als Feyenoord, 15 jaar geen kampioen. Dan wordt zelfs een 2e plek gevierd.
xd
Gelukkig vierden wij de 5-1 zege op Spanje niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
Tering. Die beelden van feestvierende Belgen op dat plein. Zijn ze al wereldkampioen?
Hebben ze van ons afgekeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
Ja gewoon wel hequote:
Die hond maakt wat mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.facebook.com/Messistudiobrasil
Algerije - Spanje. Spot the difference.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig vierden wij de 5-1 zege op Spanje niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |