SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt toch wel na 14 seconden onderbroken door geneequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:52 schreef JaneDoe het volgende:
gijpie gaat zo een half uur fappen op suarez
Ik ga de koppositie overnemen in #teamjohannes, hoop ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mario Been en Cavaliers hebben er duidelijk verstand van.
Ik gun het je van harte.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga de koppositie overnemen in #teamjohannes, hoop ik.
*godinquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef tralalala het volgende:
Deze man heeft Jennifergod een rood scherm laten zien.
Wat een eikel.
#neverforgetquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef tralalala het volgende:
Deze man heeft Jennifergod een rood scherm laten zien.
Wat een eikel.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef tralalala het volgende:
Ik moest werkenAlleen kunnen volgen via Radio 1, zat zo'n Rotterdammer die helemaal boos werd omdat Suarez twee doelpunten heeft gemaakt.
Wat een idioot.
Joopquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Pascalus het volgende:
Joop Munsterman zei nog tegen Steve "wie doont sek joe"
twee weken later was hij ontslagen
Gaat toch niet gebeuren. Zie het ons wel weg geven tegen Uruguay staat dan toch niets meer op het spel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Italië 2 keer wint, dan is Engeland door.
Dit had een hele ordinaire video kunnen worden, maar uiteindelijk is er maar één woord wat bij het filmpje past en dat is 'smaakvol'.quote:
smaakvol filmdokumentquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit had een hele ordinaire video kunnen worden, maar uiteindelijk is er maar één woord wat bij het filmpje past en dat is 'smaakvol'.
Studio BRA daar kijkt geen hond naar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De hond van studio BRA is wel leuk
Dit is een filmpje van het niveau Superbeelden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit had een hele ordinaire video kunnen worden, maar uiteindelijk is er maar één woord wat bij het filmpje past en dat is 'smaakvol'.
jawel die in de studio xDquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Studio BRA daar kijkt geen hond naar.
ja, als je al tot die technieken moet aangrijpen omk kijkcijfers te krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De hond van studio BRA is wel leuk
Van het niveau van al die filmpjes met een persoonlijke boodschap aan de abonnees van Superbeelden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit is een filmpje van het niveau Superbeelden.
#againstmodernfootballquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Oliesjeiks hebben het Engelse voetbal kapot gemaakt.
#eigenvolkeerstquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Al die buitenlandse spelers moeten terug naar Marokko.
Niets meer op het spel? Morgen verliest Italië kansloos van Costa Ricaquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. Zie het ons wel weg geven tegen Uruguay staat dan toch niets meer op het spel.
Japan-Griekenlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Merge pas ? wat gaan we zo zien dan?
Een van de mooiste van Nederland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt er toch verstand van
Hé!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Oliesjeiks hebben het Engelse voetbal kapot gemaakt.
Kakitani kijken, niks mis mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ken je mooi bij in slaap vallen
Zaccheroniquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit zeker weer op de bank , net als Endo
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kedengedeng.. stoephoerrrrrrrrrrrrrrr
Al die spelers zijn flink in de olie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Iran is ook helemaal uitgeperst.
Ik denk dat die de rest op Duitsland na serieus vind tegenvallenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is Rene opeens positief over Oranje? Ingeseind door de redactie vanwege de kijkcijfers?
good cop bad cop iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is Rene opeens positief over Oranje? Ingeseind door de redactie vanwege de kijkcijfers?
Die moet je korthoudenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zijn die afrikaantjes toch dom.
Die kleine teringapen kunnen alleen maar schoppen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Kleine teringapen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is Simon. Kan goed kisten maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wie is in godsnaam Simon Kistemaker?
Jij bent gelukkig intellectueelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Intellectueel het volgende:
Die overacting weer. Volgens mij denken ze dat wij IQ-loze tokkies zijn.
Ze hebben nog geen beeldenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gaan ze nog analyseren? Man man man, het niveau is ver te zoeken!
Blijft zo weinig tijd over voor de dagelijkse Van Gaal bash.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
zucht, geef het nog een kwartier anders zap ik weg.. altijd dat zelfde format, eerst 10min hansie afzeiken
Ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet lachen het is zo heerlijk voorspelbaar
Mario Been stelde dat hij bij Feyenoord een erg jong team had wat het moeilijk maakte om te coachenquote:
ga weg dan als t zou kut isquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Was in ieder geval vernieuwend. Is nu gewoon een niveauloze formatje geworden.
Mario Been is een Calimeroquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mario Been stelde dat hij bij Feyenoord een erg jong team had wat het moeilijk maakte om te coachen
Ga ik dus echt niet doen he, als het niet leuk is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
De publieksopwarmer zei dat ze moesten lachen.
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Was in ieder geval vernieuwend. Is nu gewoon een niveauloze formatje geworden.
Ga jij op de 25e die kerel eens een koek verkopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan flikkeren ze je gewoon de zee inquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik dus echt niet doen he, als het niet leuk is.
En ZEKER Niet bij de selfies.
twitter:FinallyMario twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:10:40+33 6 78 63 28 27 this number keep stressing people ! Let's all together insult him! 😉 reageer retweet
Jaja. De heren van VI zijn gewoon sell-outs geworden. Waar ik overigens geen problemen mee heb, maar het niveau lijdt er wel onder. Genee die wekenlange zijn bagger-boekje promoot, Derksen die zijn stokpaardje tijdens elke uitzending naar voren haalt en Genee die Hans Kraay in een geacteerde sessie probeert te frustreren. Enkel Gijpie kan ik nog pruimen, maar ik merk wel dat ik de laatste tijd steeds minder vaak kijk.quote:
Dat moet wel, anders ga je er uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Johannes. Waarom maakt Nickgod jouw andere clubicoon belachelijk?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij gaat gewoon juichen.gif!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FinallyMario twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:10:40+33 6 78 63 28 27 this number keep stressing people ! Let's all together insult him! 😉 reageer retweet
kiss the ringquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Sinds ze die ring hebben teren ze op dezelfde items en is het een format geworden.
OK ik neem mijn bikini meequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan flikkeren ze je gewoon de zee in
Een god kan alles flikken, ik heb dan alleen maar ja en amen te knikken, ook al is het niet leuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Waarom maakt Nickgod jouw andere clubicoon belachelijk?
[ afbeelding ]
wel een uitgedroogde kopquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Escha stond in de playbloy.. mooi lijf
Wat voor een nobuddie is dat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Waarom maakt Nickgod jouw andere clubicoon belachelijk?
[ afbeelding ]
Mooi. Je had mijn plekje overgenomen als #TeamJohannes rechterhand maar bij deze ben je wel geroyeerdquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat voor een nobuddie is dat?
Ggmm de echte kan hem wel op zijn plek zetten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat een plaatje krijgen van alleen een bikini.
Hahaha! Vrouwenhumor.
Deze uitspraak kan echt niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat voor een nobuddie is dat?
Ggmm de echte kan hem wel op zijn plek zetten.
pics!quote:
Ik sta nog achter in de pikorde, nog veel te leren o.a. van jou maar bedankt voor de complimentquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Je had mijn plekje overgenomen als #TeamJohannes rechterhand maar bij deze ben je wel geroyeerd
Interactief.twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:14:12Nog vragen voor de heren? reageer retweet
ohquote:
Moet ik eerst effe eentje kopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel die hele kleine want met minder mag niet op de Copa Karina
Skoda reclame zou nu episch zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het wachten is op de Hyundai-reclame.
Geluid ging kapotquote:
Bedankt voor de duidelijke contextquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
Hugo Borst op de NOS: "Nee niet naar Voetbal International!"
klinkt als een gemiddelde avondquote:
Daar loop ik nog wel eens wat mis jaquote:
Die is voor mij ook niet duidelijk. Was volgens mij niet de bedoeling dat het uitgezonden werd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de duidelijke context
Met dat lijf van jou gaat dat wel lukken .. Bijpassend plaatjequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik eerst effe eentje kopenNou ja een plaatje zoeken dus.
100% ISISquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Even naar nieuwsuur hoor
Die lui van ISIS zijn ook niet goed bij hun appel of wel
Je hebt mij nog nooit goed dronken gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van he.
Wat een anticlimax van een geweldige avond.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
En toen kwam Raymann opeens vol in beeld.
Blinde bijlo dacht ik doe eens leuk en grappigquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hond heeft een kabel doorgebeten.
Serieus! Heb je wel mooi de krant gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit goed dronken gezien.
Zelfs in de krant stond dat ik naar mensen brul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |