http://nos.nl/wk2014/arti(...)d-treft-uruguay.htmlquote:Op de achtste dag van het wereldkampioenschap in Brazilië staat een mooi affiche in groep D op het programma. Uruguay en Engeland, de landen die de eerste groepswedstrijd allebei verloren, treffen elkaar om 21.00 uur Nederlandse tijd in São Paulo.
Uruguay ging zaterdag verrassend met 3-1 onderuit tegen Costa Rica, terwijl Engeland verloor van Italië (1-2). Het is voor beide landen dan ook van belang dat er nu wél gewonnen wordt, al is uitschakeling nog niet officieel bij een nederlaag.
Suarez weer terug
De Zuid-Amerikanen kunnen weer rekenen op Luis Suarez. De aanvaller van Liverpool bleef in de eerste wedstrijd nog op zijn zolderkamer, maar hij is nu helemaal hersteld van een knieoperatie en het TV kijken. Uruguay moet het wel stellen zonder aanvoerder Diego Lugano. Hij kampt met pijn in de linkerknie.
Bij Engeland staat Daniel Sturridge, de teamgenoot van Suarez bij Liverpool, in de spits. In de Premier League was dit duo gezamenlijk goed voor 450 doelpunten. Nu staan ze tegenover elkaar. De kans dat Roy Hodgson sterspeler Wayne Rooney buiten de basis houdt, lijkt klein. Deze discussie laaide op nadat de Britse media veel kritiek hadden op de aanvaller '2 keer de helft' van Manchester United.
Deze kan je ook elke twee jaar herhalenquote:The England team visited an orphanage in Brazil today. ‘It's heartbreaking to see their sad little faces with no hope,"’ said Jose, age 6.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef TheArt het volgende:
twitter:Renzo_Soprano twitterde op donderdag 19-06-2014 om 21:55:34We've waited years for England to play like Spain. And now they are... #EnglandvsUruguay #WorldCup reageer retweet
U mag dat vinden. Maar ga wel aangifte tegen u doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef TheArt het volgende:
twitter:Renzo_Soprano twitterde op donderdag 19-06-2014 om 21:55:34We've waited years for England to play like Spain. And now they are... #EnglandvsUruguay #WorldCup reageer retweet
Sterling had er ook al af gemoeten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Penalty onthouden en Godin had rood moeten hebben.
Engeland wordt genaaid.
Vooral theater jaquote:
Mag toch hopen dat de ouders dit niet uit de media hoeven te vernemen.quote:
Jammer dat het geen Suarez was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Dat zijn de beste overtredingeniemand uitschakelen maar je krijgt er geen kaart voor
blatterquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom laten ze die man het veld weer op.
Dit vind ik één van de mooiste vrouwen ter wereld op dit moment.quote:
Doe maar in NWS.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
''Schoenen, botten gevonden in Panama'' aldus de NOS TT.
En nu?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk, maar dit is niet het topic om daarover te praten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit vind ik één van de mooiste vrouwen ter wereld op dit moment.
Ambro, ben jij het?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Leuk, maar dit is niet het topic om daarover te praten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Leuk, maar dit is niet het topic om daarover te praten.
quote:
Die Wouke is uit keuken ontsnapt. Ga lekker koken mens.twitter:woukevscherrenb twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:16:37De gruweltweets van Amber over Panama ajb niet meer RTen, de account van Amber is verwijderd reageer retweet
*hetquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]Die Wouke is uit keuken ontsnapt. Ga lekker koken mens.twitter:woukevscherrenb twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:16:37De gruweltweets van Amber over Panama ajb niet meer RTen, de account van Amber is verwijderd reageer retweet
Toevallig. Ik was gisteren bij de footlocker vond ik ook wat schoenen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wouke moet maar niet meedoen aan het Groot Dictee der nederlandse taalquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]Die Wouke is uit keuken ontsnapt. Ga lekker koken mens.twitter:woukevscherrenb twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:16:37De gruweltweets van Amber over Panama ajb niet meer RTen, de account van Amber is verwijderd reageer retweet
Dudequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig. Ik was gisteren bij de footlocker vond ik ook wat schoenen.
Maar geen botten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan die fake models waar half FOK! op geilt.quote:
[..]
Ik voelde botten onder mijn huid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
doe is niet zo bot manquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, middenvelder voor aanvaller.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Middenvelder voor middenvelder.. Wat is er toch mis met Hodgson, jezus
Sinterklaas zeker bezig geweestquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Die zaten in de schoenen verstopt. Verrassing.
Pure wedstrijd vervalsing, die hebben ijzer in de bal gedaan en die keeper draagt sterke magneten bjzichquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Badr_Harry het volgende:
Keeper is net een magneet.. elke engelse paas komt makkelijk uit bij de keeper
Die zag ik bij de slager.quote:
Gast, heb je stront in je ogen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Lothiriel het volgende:
Zou toch wel jammer zijn als Uruguay hier wint
[..]
Het is niet te omschrijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen C. Ronaldo meer dit WK.
Wat gaat er nu door je heen?
Mja, op papier staat Sterling als middenvelder aangegevenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Sterker nog, middenvelder voor aanvaller.
De beste ploeg hoeft niet altijd te winnenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Gast, heb je stront in je ogen?
Tsja, Suarez is een winnaar. Had Nederland maar die mentaliteit, dan waren we nu 9 keer of meer wereldkampioen geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Aguero het volgende:
Suarez die op de grond nog met de z'n hoofd naar de bal ging.
Wouke heeft een twitterverslaving, die ouwe graftak. Moet maar soep gaan maken voor de hotelmedewerkers in het Kurhaus.quote:
Wauw, wat een grofheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Gast, heb je stront in je ogen?
Godin ook.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
9.25km in 66 minuten.. Met een team average van 7.3km..
Lodeiro
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, Suarez is een winnaar. Had Nederland maar die mentaliteit, dan waren we nu 9 keer of meer wereldkampioen geweest.
Martin Koolhoven die is pas verslaafd en viesdik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wouke heeft een twitterverslaving, die ouwe graftak. Moet maar soep gaan maken voor de hotelmedewerkers in het Kurhaus.
Tsja, op sommigen moet je niet ingaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wauw, wat een grofheid
Ik zie gewoon veel liever Engeland dan Uruguay doorgaan, dat is m'n goed recht niet waar? Staat los van het spelbeeld van deze wedstrijd.
Blijf maar goed zoeken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef kahnus het volgende:
Nog ergens een stream met commentaar van BBC?
Constant in de weer om te zorgen dat hij niet in de weg loopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lodeiro
Nee, want BBC heeft de uitzendrechten niet, of er een ITV stream is weet ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef kahnus het volgende:
Nog ergens een stream met commentaar van BBC?
Jawel, maar vaak gaat het wel op mentaliteit mis en dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]alsof Robben niet zo'n mentaliteit heeft, om maar eens een speler te noemen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Constant in de weer om te zorgen dat hij niet in de weg loopt.
De Kuyt van Uruguay.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lodeiro
De baard van Sinterklaas is geovnden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Martin Koolhoven die is pas verslaafd en viesdik.
https://twitter.com/MartinKoolhoven
Ja is er maar moet je wel ff UK proxy nemen. er was ooit een plugin voor chrome/firefox voor te vinden! weet de naam niet meer...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, want BBC heeft de uitzendrechten niet, of er een ITV stream is weet ik niet
Holaquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja is er maar moet je wel ff UK proxy nemen. er was ooit een plugin voor chrome/firefox voor te vinden! weet de naam niet meer...
Neequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Engeland verdient wel minimaal gelijkspel.
Hola.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja is er maar moet je wel ff UK proxy nemen. er was ooit een plugin voor chrome/firefox voor te vinden! weet de naam niet meer...
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
U mag dat vinden. Maar ga wel aangifte tegen u doen.
Wat een onzin, 4 jaar geleden ging het mis omdat Spanje 3 klassen beter was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:25 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak gaat het wel op mentaliteit mis en dat vind ik jammer.
Dat riepen we ook na Market Garden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:28 schreef Belladonna80 het volgende:
Kan dat Engeland nou nooit doordrukken. Pff...
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat riepen we ook na Market Garden.
[..]
[..]
Gehoord bij een wedstrijd tegen Duitsland (volgens mij het EK twee jaar terug): "de laatste keer dat er zo slecht werd verdedigd waren we ons land vijf jaar kwijt"quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Zonnetje schijntquote:
Oeroekweequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef BlueMage het volgende:
Engeland maakt nog minder kansen af als Uruguay of hoe je dat schrijft.
"Toen stonden we er ook met hooguit 11 man"quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gehoord bij een wedstrijd tegen Duitsland (volgens mij het EK twee jaar terug): "de laatste keer dat er zo slecht werd verdedigd waren we ons land vijf jaar kwijt"
dan*quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef BlueMage het volgende:
Engeland maakt nog minder kansen af als Uruguay of hoe je dat schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |