Die zag ik bij de slager.quote:
Gast, heb je stront in je ogen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Lothiriel het volgende:
Zou toch wel jammer zijn als Uruguay hier wint
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig. Ik was gisteren bij de footlocker vond ik ook wat schoenen.
Het is niet te omschrijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen C. Ronaldo meer dit WK.
Wat gaat er nu door je heen?
Mja, op papier staat Sterling als middenvelder aangegevenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Sterker nog, middenvelder voor aanvaller.
De beste ploeg hoeft niet altijd te winnenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Gast, heb je stront in je ogen?
Tsja, Suarez is een winnaar. Had Nederland maar die mentaliteit, dan waren we nu 9 keer of meer wereldkampioen geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Aguero het volgende:
Suarez die op de grond nog met de z'n hoofd naar de bal ging.
Wouke heeft een twitterverslaving, die ouwe graftak. Moet maar soep gaan maken voor de hotelmedewerkers in het Kurhaus.quote:
Wauw, wat een grofheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Gast, heb je stront in je ogen?
Godin ook.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
9.25km in 66 minuten.. Met een team average van 7.3km..
Lodeiro
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, Suarez is een winnaar. Had Nederland maar die mentaliteit, dan waren we nu 9 keer of meer wereldkampioen geweest.
Martin Koolhoven die is pas verslaafd en viesdik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wouke heeft een twitterverslaving, die ouwe graftak. Moet maar soep gaan maken voor de hotelmedewerkers in het Kurhaus.
Tsja, op sommigen moet je niet ingaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wauw, wat een grofheid
Ik zie gewoon veel liever Engeland dan Uruguay doorgaan, dat is m'n goed recht niet waar? Staat los van het spelbeeld van deze wedstrijd.
Blijf maar goed zoeken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef kahnus het volgende:
Nog ergens een stream met commentaar van BBC?
Constant in de weer om te zorgen dat hij niet in de weg loopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lodeiro
Nee, want BBC heeft de uitzendrechten niet, of er een ITV stream is weet ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef kahnus het volgende:
Nog ergens een stream met commentaar van BBC?
Jawel, maar vaak gaat het wel op mentaliteit mis en dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]alsof Robben niet zo'n mentaliteit heeft, om maar eens een speler te noemen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Constant in de weer om te zorgen dat hij niet in de weg loopt.
De Kuyt van Uruguay.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lodeiro
De baard van Sinterklaas is geovnden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Martin Koolhoven die is pas verslaafd en viesdik.
https://twitter.com/MartinKoolhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |