Hmm ja zou zomaar kunnen.quote:
Is dat zo? Even een test:quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geo4kant heeft duidelijk geen verstand van mooie vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?★★★
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat zo? Even een test:Kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
En altijd het laatste woord.
2-1 Uruguay, 1-1.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij bij Uruguay v Engeland en Japan v Greece?
[..]
Is dat zo? Even een test:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
[..]
Is dat zo? Even een test:Mensen die niet vinden dat Zlata en Jessica allebei knap zijn hebben er geen verstand van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
[..]
Is dat zo? Even een test:Zou d'r doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
[..]
Is dat zo? Even een test:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
Langer haar zou wel beter zijn.
Mwah, ze is sexy zo. Mooi hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Houdt ze het vast?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft geen kort haar. Beter kijken.
Jij hebt er geen verstand van.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Dan is dan wel bruiswater!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik voel aan mijn water dat, helaas, Ivoorkust het duel nog volledig gaat laten kantelen. 2-3 na 90 minuten. Hopelijk niet.
Wedstrijden van Griekenland is altijd 1-0, 0-0, 1-1 of 0-1. Beetje een toss-up. (zeg ik nadat ze de vorige wedstrijd met 3-0 verloren hebben)quote:
Juist wel, racistquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik voel aan mijn water dat, helaas, Ivoorkust het duel nog volledig gaat laten kantelen. 2-3 na 90 minuten. Hopelijk niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Daar ging m'n kwakquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even de ultieme test:
Geo4kant is dit een knappe vrouw?
[ afbeelding ]
Nee. Dat is Cousin It, van de Adams Family.quote:
Weet je zeker dat je deze kant op wil gaan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even de ultieme test:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een verrassing wat je aantreft
Hey, houd er even rekening mee, dat ik nog moet eten!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even de ultieme test:
[ afbeelding ]
Ik heb mensen op rotten.com gezien die zichzelf om het leven hebben gebracht met een shotgun die er nog beter uitzagen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even de ultieme test:
[ afbeelding ]
GGMM en Littlerabbit vinden dit niet leuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb mensen op rotten.com gezien die zichzelf om het leven hebben gebracht met een shotgun die er nog beter uitzagen.
Hier begint het buiten ook te overtrekkenquote:
Gooi die bol maar weg dan! Het wordt 3-1.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat het sowieso nog 2-2 gaat worden
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even de ultieme test:
[ afbeelding ]
GGMM gaat je nu een note geven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, houd er even rekening mee, dat ik nog moet eten!
Tsja, nu dat nog uitpakken en wellicht is er dan wel een stralend lichaam te bekennen. Afijn, voetbal praat nu, haha.quote:
Haha geweldige site was dat. Bestaat die feitelijk nog?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb mensen op rotten.com gezien die zichzelf om het leven hebben gebracht met een shotgun die er nog beter uitzagen.
Wat een zwoele stem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdC
BELANGRIJK
Dat zou heel jammer zijn voor mijn note-loze statusquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM gaat je nu een note geven.
Die speelde gisteren niet zo goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een schatje he
[ afbeelding ]
kap eens met die onzinquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een schatje he
[ afbeelding ]
Wie is datquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdC
BELANGRIJK
Geen ideequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Haha geweldige site was dat. Bestaat die feitelijk nog?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een schatje he
[ afbeelding ]
Jij hebt er verstand van.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die met dat witte afveegdoekje, lekker gvd.
Ze heeft iets warms, dartelig, gevoelig én geils over haar. Zij is heerlijk om te aanschouwen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een schatje he
[ afbeelding ]
heb jij geen positieve notes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou heel jammer zijn voor mijn note-loze status
Hij komt teveel over als een school-meester.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk een rake opmerking el Stinho
Oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga weer studeren. en voetbal kijken.
Een note van GGMM is goed voor je imago, daar weet ik alles van.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou heel jammer zijn voor mijn note-loze status
Nee, ik ben niet zo leuk als jijquote:
Op een onbewoond eiland zou ik eerder een gat in een boom neukenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ze heeft iets warms, dartelig, gevoelig én geils over haar. Zij is heerlijk om te aanschouwen.
racistquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
Aurier heeft nog geen slechte voorzet gegeven.
Kerel is idd goed ingevallen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
Aurier heeft nog geen slechte voorzet gegeven.
quote:
Colombia ook..voor het dansjequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
Ivoorkust moet nog maar weer eens scoren vind ik
Ben je zeker?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat geen kutjebotsen wordt dan weet ik het ook niet meer..
ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
is dat diezelfde Kalou als die toen voor Nederland wilde spelen maar dat niet mocht van Verdonk?
jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
is dat diezelfde Kalou als die toen voor Nederland wilde spelen maar dat niet mocht van Verdonk?
jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Laat die mannen maar babbelen. Wij weten wel beterquote:
ziet er wel zo uitquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Mwha, vind het nog meevallen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef Maver24 het volgende:
Ivoorkust is gewoon veel beter dan die colombia
Hij had de inburgerinscursus niet gehaaldquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:
Ah, oke.quote:
Misschien moet je bij de volgende hunt eens het randje opzoeken, ooit moet die eerste note er van komen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij had de inburgerinscursus niet gehaald
Rot eens op met je spamquote:
Yep.. ik ga ervan uit dat het goede antwoord nog niet gegeven isquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Geen bankzitter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij had de inburgerinscursus niet gehaald
Dat rare ding die toen op internet stond? Ik ook nietquote:
Nee hoor, gaat prima zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je bij de volgende hunt eens het randje opzoeken, ooit moet die eerste note er van komen.
Daar heb ik wel mijn eerste positieve note gekregen ja geloof ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je bij de volgende hunt eens het randje opzoeken, ooit moet die eerste note er van komen.
Nee je bent de eerste die juist antwoord.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep.. ik ga ervan uit dat het goede antwoord nog niet gegeven is
Tuurlijk.. iedereen heeft kans tegen bijna iedereenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Zou Nederland of België kans maken tegen dit Colombia, wat denken jullie?
quote:
Daarom speelt ie zo goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:48 schreef S0nic het volgende:
Arias laat maar even zien voor welke club hij speelt
Autist.quote:
Ja ok, maar individueel vind ik Colombia ( bij vlagen ) toch wel érg sterk. Chili trouwens nog sterker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. iedereen heeft kans tegen bijna iedereen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik mod was zou ik je een positieve note geven.
Ja, zo ben ik nou eenmaal.
Waarom? Colombia speelde zelf ook door...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef Grutsk het volgende:
Fuck man, speel die bal even over de zijlijn.
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef Grutsk het volgende:
Fuck man, speel die bal even over de zijlijn.
Ik snapte het al helemaal nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gutierrez is een neger geowrden.
Niveau.quote:
Haha, leuk.quote:
Oranje is bij vlagen ook sterk.. vaak valt het mee als je een afgang verwacht en valt het tegen als je een makkelijke overwinning verwacht. Zowel Chili als Colombia kan Nederland wel hebben als het een beetje meezit (dus geen achterlijke pingels e.d.)quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja ok, maar individueel vind ik Colombia ( bij vlagen ) toch wel érg sterk. Chili trouwens nog sterker.
*Vocaroozooiquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Ja, nu ook wel leuk geweest met die Vacaroozooi.
België verdiende de winst tegen Algerije ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Colombia verdient dit toch niet hoor
Vacarooquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Ja, nu ook wel leuk geweest met die Vacaroozooi.
Wanneer wel als voetbalscheidsrechter?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Webb heeft het weer niet in de hand.
12 minutenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef Belladonna80 het volgende:
Haha, moet altijd zo lachen om Drogba. Die pseudo stoerheid die deze vent over zich heeft.
Jouw hype is afgelopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
De Drogba hype zal nu ook wel afgelopen zijn zeker?
????? hahahahaquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
België verdiende de winst tegen Algerije ook niet.
/drogbahypequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
De Drogba hype zal nu ook wel afgelopen zijn zeker?
4quote:
Dit, wordt verkracht.quote:
En zijn dikke pens zus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene met z'n dikke kont die.
Als het om pseudo-stoerheid gaat is Depay de nieuwe Drogba. Zit hem in de blik denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef Belladonna80 het volgende:
Haha, moet altijd zo lachen om Drogba. Die pseudo stoerheid die deze vent over zich heeft.
Beste rechtsback van de Eredivisie, dat weet je best.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, dat zal het wel zijn ja. Dat hij er geen kloot van kan zal daar los van staan.
Zit je nou weer over dat gedrocht te pratenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene met z'n dikke kont die.
Ik ben nu wel uitgepraat over jou.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je nou weer over dat gedrocht te praten
That easy.. had ik dat maar eerder gewetenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel uitgepraat over jou.
Zelfs ik heb meer puntenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta nog steeds kansloos in de pool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |