/drogbahypequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
De Drogba hype zal nu ook wel afgelopen zijn zeker?
4quote:
Dit, wordt verkracht.quote:
En zijn dikke pens zus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene met z'n dikke kont die.
Als het om pseudo-stoerheid gaat is Depay de nieuwe Drogba. Zit hem in de blik denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef Belladonna80 het volgende:
Haha, moet altijd zo lachen om Drogba. Die pseudo stoerheid die deze vent over zich heeft.
Beste rechtsback van de Eredivisie, dat weet je best.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, dat zal het wel zijn ja. Dat hij er geen kloot van kan zal daar los van staan.
Zit je nou weer over dat gedrocht te pratenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene met z'n dikke kont die.
Ik ben nu wel uitgepraat over jou.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je nou weer over dat gedrocht te praten
That easy.. had ik dat maar eerder gewetenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel uitgepraat over jou.
Zelfs ik heb meer puntenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta nog steeds kansloos in de pool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |