Hmm ja zou zomaar kunnen.quote:
Is dat zo? Even een test:quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geo4kant heeft duidelijk geen verstand van mooie vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?★★★
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat zo? Even een test:Kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
En altijd het laatste woord.
2-1 Uruguay, 1-1.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij bij Uruguay v Engeland en Japan v Greece?
[..]
Is dat zo? Even een test:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
[..]
Is dat zo? Even een test:Mensen die niet vinden dat Zlata en Jessica allebei knap zijn hebben er geen verstand van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
[..]
Is dat zo? Even een test:Zou d'r doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
[..]
Is dat zo? Even een test:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een knappe vrouw Geo?
Langer haar zou wel beter zijn.
Mwah, ze is sexy zo. Mooi hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Houdt ze het vast?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft geen kort haar. Beter kijken.
Jij hebt er geen verstand van.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Dan is dan wel bruiswater!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik voel aan mijn water dat, helaas, Ivoorkust het duel nog volledig gaat laten kantelen. 2-3 na 90 minuten. Hopelijk niet.
Wedstrijden van Griekenland is altijd 1-0, 0-0, 1-1 of 0-1. Beetje een toss-up. (zeg ik nadat ze de vorige wedstrijd met 3-0 verloren hebben)quote:
Juist wel, racistquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik voel aan mijn water dat, helaas, Ivoorkust het duel nog volledig gaat laten kantelen. 2-3 na 90 minuten. Hopelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |