SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
KOOP ZE NOU MAAR IN PLAATS VAN AL DIE VRAGEN.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Is de DLC voor Sins of a Solar Empire: Rebellion het waard?
Doe het.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Losssssssss
Misschien dat ik The Witcher 2 koop
Botsquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef Frutsel het volgende:
Als ik zie hoe snel cards e.d. worden verkocht vraag ik me af hoe mensen dat soms zo snel voor elkaar krijgenKan het niet eens afknipogen... als ik iets wil bekijken is het al weg
Zo moeilijk om in te komen. Ja hier deze 6 verschillende potions doen dit, deze 50 skills doen dit, deze 10 meditaties doen dit, deze 500 planten doen dit, dit en dit.quote:
GEWOON DOORZETTENquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Zo moeilijk om in te komen. Ja hier deze 6 verschillende potions doen dit, deze 50 skills doen dit, deze 10 meditaties doen dit, deze 500 planten doen dit, dit en dit.
Nou ok geleerd? veel plezier.
En daar sta je dan, zonder er een fuck van te snappen.
Ik tenminste. Enige tips om alles te onthouden?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GEWOON DOORZETTEN
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN.
Nee, maar gewoon even doorzetten. Vaak zijn er maar een paar echt handig tegen bepaalde mobs.
zullen wel interne tests zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Summer Adventure Card 4
Steam Summer Adventure 2014 Trading Card
Dus ik kijk naar die grafiek, staan er in mei al 20 sold per dag, wut
Hmwah ik heb 1 vd 2 dlc's, maar de basisgame heeft opzich al genoeg content.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Is de DLC voor Sins of a Solar Empire: Rebellion het waard?
Je hebt ze ook niet per se nodig als je weet hoe je moet spelen. Met uitzondering van eentje die extra vigor regeneration heeft oid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Lukt me echt niet. Ik heb echt gewoon moeite met al die potions volgens mij, Azia Elba en allemaal rare namen, kan echt niet onthouden welke waar voor staat.
Deus Ex gaat nog wel goedkoper.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ok laat maar, Mafia 2 is -75%![]()
En Deus Ex: Director's Cut -50%
Wss laat dat zien dat Deus Ex nog langs komt in flash/daily, mafia mss niet (maar kan alsnog).quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ok laat maar, Mafia 2 is -75%![]()
En Deus Ex: Director's Cut -50%
Boeit je profiel wat niemand ziet je nou echt zo veel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Jammer dat Farcry 3 geen Steam achievements heeft. Klinkt lullig, maar is toch een deal breaker voor mij.
Hij is nog maar 2 uur bezig hoor mi mangquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot nu toe valt het tegen. Jarenlang hoor ik pc master race dit dat, steam sales dit dat, maar uiteindelijk gebeurt er weinig
Je kan nog terug naar je xbox.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot nu toe valt het tegen. Jarenlang hoor ik pc master race dit dat, steam sales dit dat, maar uiteindelijk gebeurt er weinig
Dan ga je toch lekker naar de Nintendo store waar een sale 10% korting op 50 euro games is. Hop hop, doeiquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En daarbij moet je volgens mij dat achterlijk uPlay gebruiken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Jammer dat Farcry 3 geen Steam achievements heeft. Klinkt lullig, maar is toch een deal breaker voor mij.
Roy je krijgt klappen hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De achievements zitten in uPlay niet Steam.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar de Nintendo store waar een sale 10% korting op 50 euro games is. Hop hop, doei
Thnxquote:
Alles wat nog niet een daily is geweest kan nog afgeprijsd wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thnx
Maar goed, alle vier de games op mijn wish list zijn afgeprijsd, van 33% tot 75%. Geen flash of dailies nog, maar een game die 70% of 75% is afgeprijsd wordt niet nog meer afgeprijsd toch?
Ik zou wachten tot ze flash/daily zijn...quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thnx
Maar goed, alle vier de games op mijn wish list zijn afgeprijsd, van 33% tot 75%. Geen flash of dailies nog, maar een game die 70% of 75% is afgeprijsd wordt niet nog meer afgeprijsd toch?
Wachten tot daily of flash sale en anders op de laatste dag kopen: zo betaal je nooit teveelquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thnx
Welke games zijn dat dan op je wishlist met die hoge kortingen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dan wachten we nog 10 dagen. Zit ik dan met mijn nieuwe pc
Inderdaad, die waren daarvoor gewoon nakend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gekleerde teams waren er toch nooit eerst?
wejoquote:
Gone Home 75% (29 juni)quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Welke games zijn dat dan op je wishlist met die hoge kortingen?.
TV is niet hier.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gone Home 75% (29 juni)
To the Moon 70% (30 juni)
Zijn allebei wel games die opzich langs kunnen komen in flash/daily.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gone Home 75% (29 juni)
To the Moon 70% (30 juni)
Ik wil alleen Unity en Space hulk. Rest heb ik al of niet boeiendquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef VelitoX het volgende:
Humble Weekly
https://www.humblebundle.com/weekly
$1 min
Stronghold Crusader, Sang Froid, Cubetractor
$6 min
Unity of Command, Eador and Space Hulk
$9 min
Ironclad Tactics
Space Hulk zit ook in de weekly bundlequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik wil alleen Unity en Space hulk. Rest heb ik al of niet boeiend
Lekker bezig!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:44 schreef spambot31 het volgende:
Vandaag al 2 punten gescoord voor team paars
Dit!quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik hoop dat The Walking Dead 1 en 2 nog 75% korting krijgen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Ooku het volgende:
The Witcher 1 + 2 opgepikt voor 5 euro nog wat
Nah season 2 krijgt zekers geen 75%.quote:
Hij quote dan ook gewoon mijn post met die bundle....quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Space Hulk zit ook in de weekly bundle
https://www.humblebundle.com/weekly
Ik hoor van alle kanten dat als action rpg je ding is, je die game moet hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Skillstorm het volgende:
Witcher 2 Enhanced Edition, 80% off.
maar 4 euro nu, worth it of niet?
imho welquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Skillstorm het volgende:
De eerste is ook maar 2 dacht ik. Das ook een leuke deal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Skillstorm het volgende:
Is wel mijn ding ja. Maar na Skyrim weet ik niet of ik nog de zin er voor kan opbrengen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik hoor van alle kanten dat als action rpg je ding is, je die game moet hebben. Persoonlijk is het niet echt mn genre, maar zit dr zelf ook over na te denken lol.
Tis een zombie survival mmoquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Skillstorm het volgende:
Wat is DayZ eigenlijk?
Ik weet dat veel mensen er lang over gepraat hebben (op een ander forum) en TotalBiscuit ook.
Maar goed, is een early alpha game en.....waar gaat het over? Hoe speel je het? Genre?
Oh...nou dat lijkt me een kutspel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:17 schreef VelitoX het volgende:
Typisch dat de X-com expansion 1 euro goedkoper is dan de complete edition.... Jeej laten we mensen die de game al hebben naaien!.
[..]
Tis een zombie survival mmo.
Paar weken geleden was Arma 2 collectie in de aanbieding voor een euro of 5-6quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Poit het volgende:
DayZ zou ik ook wel willen proberen maar niet voor meer dan 10 euro
Een van de beste spellen ooit imho. Niet zo zeer qua kwaliteit, want de engine is redelijk ruk en zo, maar wel wat betreft immersion.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh...nou dat lijkt me een kutspel.![]()
Nee, het is meer van. Ik heb een bloedhekel aan zombies en alle series en games gerelateerd ermee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Een van de beste spellen ooit imho. Niet zo zeer qua kwaliteit, want de engine is redelijk ruk en zo, maar wel wat betreft immersion.
Je begint langs de kust met een paar basic dingen en eigenlijk is het enige doel zo lang mogelijk overleven. Dit doe je door eten, drinken, kleding, wapens en ammo te vinden. Zombies (AI) en andere spelers zijn de gevaren, maar momenteel ook nog de bugs
Mocht je Arma 2 Combined Operations goedkoop op de kop kunnen tikken, dan zou ik die kopen en de mod downloaden (is gratis namelijk). De mod op Arma2 waar het allemaal mee begon is veel completer nog dan de standalone (meer soorten wapens, auto's, heli's) en naast de standaard DayZ mod zijn er ook nog andere mods (Epoch, Overwatch, Overpoch), met extra dingen als basebuilding e.d.
Erg spannend om in je eentje of met meerderen rond te struinen op een gigantische map met altijd de kans om afgeknald te worden. Dus: Zelf goede wapens, Camo-clothing of ghillie-suit (nog niet in SA) en genoeg eten en drinken vinden en altijd op blijven letten.
Maar kijk ff eerst wat filmpjes op Youtube (FrankieOnPCin1080P of MrBlackout bijv) om een goede indruk te krijgen. You either love it or hate it.
10,8? Matig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, het is meer van. Ik heb een bloedhekel aan zombies en alle series en games gerelateerd ermee.
Walking Dead, Last of us etc. Allemaal kut imo.
Ik heb overigens net Witcher 2 gekocht.Download met 10,8 MB/S
De mod is zeer goed ja, maar de Standalone, of de mod, is echt never nooit een van de beste spellen ooit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Een van de beste spellen ooit imho. Niet zo zeer qua kwaliteit, want de engine is redelijk ruk en zo, maar wel wat betreft immersion.
Je begint langs de kust met een paar basic dingen en eigenlijk is het enige doel zo lang mogelijk overleven. Dit doe je door eten, drinken, kleding, wapens en ammo te vinden. Zombies (AI) en andere spelers zijn de gevaren, maar momenteel ook nog de bugs
Mocht je Arma 2 Combined Operations goedkoop op de kop kunnen tikken, dan zou ik die kopen en de mod downloaden (is gratis namelijk). De mod op Arma2 waar het allemaal mee begon is veel completer nog dan de standalone (meer soorten wapens, auto's, heli's) en naast de standaard DayZ mod zijn er ook nog andere mods (Epoch, Overwatch, Overpoch), met extra dingen als basebuilding e.d.
Erg spannend om in je eentje of met meerderen rond te struinen op een gigantische map met altijd de kans om afgeknald te worden. Dus: Zelf goede wapens, Camo-clothing of ghillie-suit (nog niet in SA) en genoeg eten en drinken vinden en altijd op blijven letten.
Maar kijk ff eerst wat filmpjes op Youtube (FrankieOnPCin1080P of MrBlackout bijv) om een goede indruk te krijgen. You either love it or hate it.
Aangezien je 't zo vermeld ben je misschien aan 't pochten ermee, en dat is nergens voor nodig. Maar pocht je niet maar meldt je het gewoon aangezien je de Witcher 2 zo snel mogelijk wilt spelen, is een ander verhaalquote:
Beiden een beetje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Aangezien je 't zo vermeld ben je misschien aan 't pochten ermee, en dat is nergens voor nodig. Maar pocht je niet maar meldt je het gewoon aangezien je de Witcher 2 zo snel mogelijk wilt spelen, is een ander verhaal
heheeee GOT YOU.quote:
Misschien iets overdreven ja, maar ik bedoel ook qua immersion/beleving. Wat Red dead redemption (voor velen) deed met sfeer d.m.v. landschappen, graphics en muziek, doet DayZ simpelweg door het concept. Het DayZ concept dat je in een groot landschap met relatief weinig players toch altijd die spanning voelt vind ik echt bijzonder. En permadeath en de psychologie die meespeelt in de interacties (herkenbaar in The Walking Dead) maken dragen hier erg aan bij. Heb veel spannende en toffe momenten beleefd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De mod is zeer goed ja, maar de Standalone, of de mod, is echt never nooit een van de beste spellen ooit.
Mee eens hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik bedoel qua immersion/beleving. Wat Red dead redemption (voor velen) deed met sfeer d.m.v. landschappen, graphics en muziek, doet DayZ simpelweg door het concept. Het DayZ concept dat je in een groot landschap met relatief weinig players toch altijd die spanning voelt vind ik echt bijzonder. Heb veel spannende en toffe momenten beleefd.
Maar het is erg subjectief natuurlijk. Ik speel al zeer veel jaren games en slechts sommige spellen blijven je qua sfeer echt bij.
Xcom is een prima game, die ik eigenlijk nog te weinig heb gespeeld... Maarja.... the curse of the back catalog.....quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Romanus het volgende:
toch maar Sins of a Solar Empire: Rebellion en Mirrors Edge kopen. Is Xcom wat?
De DLC is 4 euro hoor (20% off), de soundtrack is 1,24quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Aha, daar is Don't Starve DLC. Hij was een beetje laat. En als verborgen Daily Sale van ruim een euro!![]()
Ja ik bedoel dat ie een euro goedkoper isquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef VelitoX het volgende:
[..]
De DLC is 4 euro hoor (20% off), de soundtrack is 1,24.
Denk ik eens hip te doen, faal ik gewoon keihard.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nah season 2 krijgt zekers geen 75%.
[..]
Hij quote dan ook gewoon mijn post met die bundle.....
Overigens is dit ook een erg handig thread op steam forums:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3244944
Overigens ook veel andere versies van games die in daily zijn die gewoon meer korting hebben (zoals bijv. het kutte xcom the bureau declassified is ook 80%).
Hoe kom jij nou aan 20 punten al?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
imho wel
En dayz -15%, wat is dat voor achterlijks voor een daily?
haxxxquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:10 schreef Skillstorm het volgende:
Witcher 2 is wel leuk maar godverdomme best ingewikkeld met al die controls en wapens en potions en magic etc etc.
Ja dat wel, maar als het niet echt hoeft...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmwah sommige games spelen toch echt lekkerder met een pad.
Klinkt als een B-film die zo slecht is dat het briljant wordtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:50 schreef s0ul1991 het volgende:
Deze game![]()
http://store.steampowered.com/app/249680/
Doet me denken aan revelations 2012....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:50 schreef s0ul1991 het volgende:
Deze game![]()
http://store.steampowered.com/app/249680/
Niks mis met een controller. Games als Fallout en Saints Row of GTA spelen gewoon kut met een toetsenbordquote:
Saints Row en GTA snap ik best, maar Fallout?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niks mis met een controller. Games als Fallout en Saints Row of GTA spelen gewoon kut met een toetsenbord
neh, ik vind die juist met toetsenbord fijner, Assassins Creed ook. Ik gebruik mijn controller eigenlijk alleen voor FIFA en racegamesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niks mis met een controller. Games als Fallout en Saints Row of GTA spelen gewoon kut met een toetsenbord
Fallout 3 en Vegas bedoel ik dan he. Die spellen zijn ontworpen rondom een controller en dat merk je direct als je met een toetsenbord speelt. En ik gebruik VATS alsof mijn leven er vanaf hangt (wat vaak ook zo is)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Saints Row en GTA snap ik best, maar Fallout?
Ook al zo'n heiden dus
Naah, die games zijn zowieso naiser met muis/toetsenbordquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Fallout 3 en Vegas bedoel ik dan he. Die spellen zijn ontworpen rondom een controller en dat merk je direct als je met een toetsenbord speelt. En ik gebruik VATS alsof mijn leven er vanaf hangt (wat vaak ook zo is)
VATS is gewoon tof manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:46 schreef Vault-Boy het volgende:
VATS gebruiken
Vanilla zijn die games super makkelijk man. Zelfs op very hard difficulty.
Dus dat. VATS maakt het spel juist extra leuk, je gebruikt het niet omdat het te moeilijk isquote:
Dit x100quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:46 schreef Vault-Boy het volgende:
VATS gebruiken
Vanilla zijn die games super makkelijk man. Zelfs op very hard difficulty.
Je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik gebruikte VATS nooit omdat ik vergeten was dat het in het spel zat.
Ik heb mijn backlog uitgebaggerd en alles wat ik toch nooit wou spelen weggehaald, het valt me nu op dat ik bar weinig AAA-titels er in heb staan, daar moet verandering in komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:37 schreef Solique het volgende:
De eerste dag was in ieder geval goedkoop
Zal toch weinig kopen met mijn mega backlog
Wat? AAA betekent niet veel meer hoor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb mijn backlog uitgebaggerd en alles wat ik toch nooit wou spelen weggehaald, het valt me nu op dat ik bar weinig AAA-titels er in heb staan, daar moet verandering in komen.
Ik heb Witcher 2 al een tijdje, ik wil alleen eerst door 1 heenkomen, wat niet zo goed luktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat? AAA betekent niet veel meer hoor tegenwoordig.
Vallen vaak tegen.
Ik koop zelf zelden games op Steam, sinds 2011 maar 6 (nu 7 met Witcher 2) games gekocht.
Ik ga mijn lijst niet door baggeren, gaat te lang durenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb mijn backlog uitgebaggerd en alles wat ik toch nooit wou spelen weggehaald, het valt me nu op dat ik bar weinig AAA-titels er in heb staan, daar moet verandering in komen.
jij laat ze daadwerkelijk verwijderen? of in aparte categorie?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar zijn programma's voorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga mijn lijst niet door baggeren, gaat te lang duren![]()
Heb genoeg AAA-titels, maar haal vaak meer lol uit indie games
Ik zet ze in een aparte categorie, zoals in dat plaatjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
jij laat ze daadwerkelijk verwijderen? of in aparte categorie?
Zulke zal ik dan echt nodig hebben, maar eens naar kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar zijn programma's voor
Zoals depressurizer
Ach, gewoon doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb Witcher 2 al een tijdje, ik wil alleen eerst door 1 heenkomen, wat niet zo goed lukt
ja, ik zag het na posten iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zet ze in een aparte categorie, zoals in dat plaatje
ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar zijn programma's voor
Zoals depressurizer
Vind tot 3 wel leuk. Black Flag niet geprobeerd want tyf op met de scheepvaart, is toch een assassin game of niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:43 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb nog nooit Assassins Creed gespeeld, word wel eens tijd, toch maar eens kopen dit jaar denk ik.
Nouja, wel eentje op de PSP
Daar je gelijk in, maar ze moeten wat doen om een beetje diversiteit aan te brengen, anders wordt ze weer verweten dat het elk jaar hetzelfde isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Vind tot 3 wel leuk. Black Flag niet geprobeerd want tyf op met de scheepvaart, is toch een assassin game of niet?
Liever hetzelfde eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar je gelijk in, maar ze moeten wat doen om een beetje diversiteit aan te brengen, anders wordt ze weer verweten dat het elk jaar hetzelfde is
als je deel 1 1x gespeeld hebt en 2 tijdens een free weekend niet echt bijzonder vond zou ik het persoonlijk lekker latenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
Payday 2 op Amazon omgerekend nog geen ¤ 7.50
Doen of niet? Ik twijfel, heb toen tijdens dat free weekend even gespeeld en vond het niet superbijzonder, maar dat was ook maar 1 level natuurlijk.
Payday 1 heb ik maar maar 1x gespeeld
Daar zit wat in, de opzet is wel tof, maar ik weet niet wat het is met dat spel. Maar misschien wordt het na dat 1e level wel heel tof of zijn er opties die ik nog niet ken die heel tof zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
als je deel 1 1x gespeeld hebt en 2 tijdens een free weekend niet echt bijzonder vond zou ik het persoonlijk lekker laten
Dat spel is gemaakt voor co-op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar zit wat in, de opzet is wel tof, maar ik weet niet wat het is met dat spel. Maar misschien wordt het na dat 1e level wel heel tof of zijn er opties die ik nog niet ken die heel tof zijn.
Ik heb niks met co-op of multiplayer trouwens.
Ok, da's duidelijke taal, dan laat ik hem liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat spel is gemaakt voor co-op.Als je enkel single-player speelt niet halen.
I really couldn't care less...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet in paars zit.
Go Paars!quote:
Er komen echt wel steeds meer games op Linux, ook steeds meer AAA titels en niet alleen 2D indie-platformers, dat is goed om te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://store.steampowered.com/app/200510/
Nu ook voor Linux.
Jammer dat ik het al heb op mijn PS3.
Mijn ogenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Er komen echt wel steeds meer games op Linux, ook steeds meer AAA titels en niet alleen 2D indie-platformers, dat is goed om te zien.
CIV 5quote:
ja of nee?quote:
wat is dat nou voor antwoordquote:
Koop nu gewoon,krijg je later geen spijt van.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat is dat nou voor antwoord
JA OF NEE
NEE NEE NEEquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat is dat nou voor antwoord
JA OF NEE
newsflash: steam is ook DRM en niet meer of minder klote dan uplay in het opzicht van kunnen spelen van gamesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef spambot31 het volgende:
[..]
NEE NEE NEE
zit nog steeds die klotedrm op
Ja, maar er zit ook geen uplay op, maar tages, met een activatielimietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
newsflash: steam is ook DRM en niet meer of minder klote dan uplay in het opzicht van kunnen spelen van games
laatste keer dat ik hem gespeeld heb was het gewoon uplay dat werd opgestartquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja, maar er zit ook geen uplay op, maar tages, met een activatielimiet
Dan zou ik hem nog steeds liever direct op uplay hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste keer dat ik hem gespeeld heb was het gewoon uplay dat werd opgestart
quote aanpassen plox?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wil je niet je accountnaam enzo wegpainten?
Niet dat het moet, het is maar een idee.
Zozo, cherrycoke komt uit 1988, interessantquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wil je niet je accountnaam enzo wegpainten?
Niet dat het moet, het is maar een idee.
want?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zozo, cherrycoke komt uit 1988, interessant
en heeft 133 games?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
quote:
EK 1988,NL kampioen!!quote:
knikkersquote:
Dragonball Zquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
knikkers
flippo's
pokemon ruilen op het schoolplijn
ga eens online op steam..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
knikkers
flippo's
pokemon ruilen op het schoolplijn
muziek uit 90'squote:
uPlay is kut man. Ben er zo vaak uitgegooid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
newsflash: steam is ook DRM en niet meer of minder klote dan uplay in het opzicht van kunnen spelen van games
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:59 schreef spambot31 het volgende:
Vond het zelf wel een goeie indeling
[ afbeelding ]
ik gok gespeeld maar niet uitgespeeld of alle achievments gehaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen played en completed?
completed is het spel dus ook echt uitgespeeld. Played is vaak multiplayers of games die ik heb gespeeld maar nog niet heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen played en completed?
GTA is zo tof dat het een eigen categorie krijgt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok gespeeld maar niet uitgespeeld of alle achievments gehaald?
[ afbeelding ]
nog niet optimaal...
Beste scene ooit:quote:
het zijn er zoveel dat ik ze toendertijd even snel in een groep heb gedonderd, omdat ik ze makkelijk wilde kunnen vinden...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
GTA is zo tof dat het een eigen categorie krijgt?
khame -volgende aflevering- hame -volgende aflevering- hame -volgende aflevering- haa -volgende aflevering- aaaaaaaaa -volgende aflevering- aaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Beste scene ooit:
[ afbeelding ]
Anyways, offtopic much
Moet iets als Civ 5 of BoI daar dan ook bij, die kan je ook gewoon tot in den treurnis blijven spelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou voor multiplayer een aparte map maken.
En toch zat ik elke dag om 17u voor de tv op de slaapkamer van mijn ouders. CN/Yorinquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
khame -volgende aflevering- hame -volgende aflevering- hame -volgende aflevering- haa -volgende aflevering- aaaaaaaaa -volgende aflevering- aaaaaaaaaa
Over DBZ gesprokenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Beste scene ooit:
[ afbeelding ]
Anyways, offtopic much
Met z'n 4'en iig wel. Chaotisch wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:28 schreef Swaytje het volgende:
Is Monaco een leuk spel? Zie erbij staan dat het een leuke coop game is, iemand ervaringen?
dan zittie echt in steam, alleen ubi combineert volgens mij... (al weet ik niet hoe ze de activatie hebben opgelost...)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit nog even te twijfelen over XCOM:Enemy Unknown + The Bureau: XCOM Declassified. Maar voor ¤6,79 wel een goeie bargain..
South Park vind ik nog te duur. Moet minimaal 50% korting zijn.
Red Alert 3 is vermakelijk, heb de retaildisk nog liggen, maar ik wil em misschien wel kopen voor m'n Steam Library. Maar dan moet er niet nog eens Origin aan hangen..
Ik denk dat niet veel mensen dat doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef mschol het volgende:
waarom crashen zoveel games op het feit dat de mijn documenten folder op het netwerk staat?
Is al in de sale voor minder dan ¤10,-. Maar ik zou nog even wachten totdat ie in de daily of flash sale komt, al denk ik dat er misschien max extra 8% korting de huidige prijs komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:36 schreef Ladineko het volgende:
Iemand een idee wanneer Payday 2 op Sale gaat?
Oh! Kijk eens aan... Gisteravond was hij nog niet op salequote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is al in de sale voor minder dan ¤10,-. Maar ik zou nog even wachten totdat ie in de daily of flash sale komt, al denk ik dat er misschien max extra 8% korting de huidige prijs komt.
Als je hem koopt koop dan niet de DLC's want die kan je gewoon met een simpel lua script activerenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef Ladineko het volgende:
[..]
Oh! Kijk eens aan... Gisteravond was hij nog niet op sale
Te laatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je hem koopt koop dan niet de DLC's want die kan je gewoon met een simpel lua script activeren
Wut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je hem koopt koop dan niet de DLC's want die kan je gewoon met een simpel lua script activeren
Dmquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
gekregen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ondertussen al negen spellen gekregen/gekocht.
Ja ik kreeg net Slender: The Arrival van mijn vriendquote:
En dit normaliter. Heb ondertussen al vrij veel spellen gekregen, ook van random FOK!kersquote:
Best triest wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dit normaliter. Heb ondertussen al vrij veel spellen gekregen, ook van random FOK!kers.
Ergens wel he. Maar inderdaad wel chillquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Best triest wel.
Maar chill voor jou!
Nee, triest van die random mensen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ergens wel he. Maar inderdaad wel chill.
Doe plaatje van japans meisje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef spambot31 het volgende:
Ik ga maar eens een vrouwelijke kloon aanmaken en games hosselen.
Ervaring?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe plaatje van japans meisje.
Locatie Tokyo.
Kawaii girl gamer 1991~~~ als nick
en je loopt binnen.
Als je Payday 2 bedoelt ben ik vanavond wel van der partij..quote:
Doe net wel een potje dota. Daarna moet ik weggaan. Misschien later vandaag nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Ladineko het volgende:
[..]
Als je Payday 2 bedoelt ben ik vanavond wel van der partij..
Solique doet ook mee
steam : http://steamcommunity.com/id/ladineko
So, waarom zou je geen Team Purple kiezen?quote:
Vanavond moet ik eerst kijken hoe laat, heb nog 2 andere dingen op de planning staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Ladineko het volgende:
[..]
Als je Payday 2 bedoelt ben ik vanavond wel van der partij..
Solique doet ook mee
steam : http://steamcommunity.com/id/ladineko
Goede gamequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef RickoKun het volgende:
X-com gekocht.
Dat wordt straks dood ergeren
Heb hem een poos geleden gedownload. Toen was ik best wel hard aan het zuigenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanavond moet ik eerst kijken hoe laat, heb nog 2 andere dingen op de planning staan.
[..]
Goede game
heb hem niet, maar heb Markiplier en de mannen van Rooster Teeth/Achievement hunter er genoeg op zien ragen :pquote:
Omdat je niet kunt kiezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
So, waarom zou je geen Team Purple kiezen?
Werkt niet binnen de appquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/promotion/summer2014faq/
Vooralsnog te lui om te lezen wat het inhoud maar yay?quote:You've been placed on the Purple Team.
Net als mij dusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Werkt niet binnen de app
Maar eens kijken om op site in te loggen
Edit: You've been placed on the Red Team.
Kans op gratis games uit je wishlist als je team wint. Whoo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Vooralsnog te lui om te lezen wat het inhoud maar yay?
Leukquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kans op gratis games uit je wishlist als je team wint. Whoo.
Ik ben jaloers op je wilskrachtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:54 schreef ems. het volgende:
en games die ik niet wilde hebben hoef ik ook niet opeens te hebben als ze goedkoop zijn
Op de wishlist staat dr een remove knopje bij de game (naast de datum dat je um geadded hebt).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:53 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je games verwijderen uit je wishlist?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Op de wishlist staat dr een remove knopje bij de game (naast de datum dat je um geadded hebt).
Tijdens de sale duurt het soms even voor een game in je lijst verschijnt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:21 schreef Drankster het volgende:
?
Net Far Cry 3 gekocht, na betaling nog steeds in mijn winkelwagentje en niet in de lijst van mijn games?
Bijna 100% zeker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:06 schreef zamory het volgende:
Denken jullie dat CS:GO nog lager zal gaan als 9,37?
12.50 moet kunnenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben aan het loeren op FM 2014. Er is al 50% eraf gegaan tot ¤24,99, maar ik ben benieuwd of er meer af kan gaan.
Volgens mij heb ik het al een jaar of zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoop dat wfto nog langs komt..
http://store.steampowered.com/app/230190
Hij was een week geleden volgens mij 75% off, heeft een week geduurt volgens mij ivm begin van wk, dus alsie in de daily komt issie wel goedkoper!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben aan het loeren op FM 2014. Er is al 50% eraf gegaan tot ¤24,99, maar ik ben benieuwd of er meer af kan gaan.
Was een tijdje geleden toch al 12,50?!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
great minds think alikequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden toch al 12,50?!
Klopt inderdaad, maar toen was ik zo suf om hem niet te pakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden toch al 12,50?!
ach, in team paars is er iemand die de eerste dag al +500$ heeft uitgegeven aan gamesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:25 schreef spambot31 het volgende:
Toch wel grappig om te zien hoe games die geen daily/flash sale zijn, toch in de best sellers lijst staan, sommige mensen hebben het dan dus blijkbaar nog niet door.
Hoe kan je dat zien?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, in team paars is er iemand die de eerste dag al +500$ heeft uitgegeven aan games
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, in team paars is er iemand die de eerste dag al +500$ heeft uitgegeven aan games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |