Zijn broer vond ik leuker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:28 schreef Belladonna80 het volgende:
Kalou vind ik altijd wel een goeie voetballer.
FOK!vrienden zijn beter dan echte vrienden.quote:
Je verwachtingen zullen uitkomen. Mijn reisverslag zal Mulisch doen verbleken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Johannes. Ik ga straks even wat tijd vrijmaken voor je reisverslag hoor. Ik verwacht een hoop anekdotes die mijn stoerheid doen verbleken
Een anekdote over het strikken van je veters doet jouw stoerheid al verbleken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Johannes. Ik ga straks even wat tijd vrijmaken voor je reisverslag hoor. Ik verwacht een hoop anekdotes die mijn stoerheid doen verbleken
Niet veelquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef Smoofie het volgende:
En hoeveel afrikaanse landen gaan er door?
Zijn rollator staat aan de zijkant.quote:
Daar heb je een punt, want FOK! vrienden kan je blokken als je ze niet meer mag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FOK!vrienden zijn beter dan echte vrienden.
Laten we hopen.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat je gister avond met je vader deed.
Nee je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Boneventura toch? Ja, was ook leuk. Wel minder als Salomon of vergis ik me nu?
Dit. Een stuk loyaler ook. Mijn FOK!-vrienden zijn elke avond aanwezig zonder uitzonderingquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FOK!vrienden zijn beter dan echte vrienden.
Minder ja.. legendarische K2 destijdsquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Boneventura toch? Ja, was ook leuk. Wel minder als Salomon of vergis ik me nu?
Die hebben echt geen leven haha.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was in dezelfde seconde.
Ivoorkust zou van België winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
FUCKING HEL ZEG die negers zijn zo zwak
Werd 0-0 in een oefenwedstrijd inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef Halcon het volgende:
Jaaaaaaa. Nederland zou echt niet winnen van FC James
Ahja?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ivoorkust zou van België winnen.
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Oh, val ik niet onder je vrienden dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Een stuk loyaler ook. Mijn FOK!-vrienden zijn elke avond aanwezig zonder uitzondering
Bij club uit Rdam zuid toch? Ging daar toen wel aardig ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Minder ja.. legendarische K2 destijds
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |