Wat ben jij stoer zeg!!!1!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben een beetje somber vandaag en probeer stoer over te komen op mijn online vrienden.
1quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef Smoofie het volgende:
En hoeveel afrikaanse landen gaan er door?
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
Ben ik de enige die erg nieuwsgierig is naar die koreaanse reclame?
Juist niet.. gelukkig gingen ze er geen wiegende armbewegingen bij maken, dat zou helemaal storend wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, beste viering van een doelpunt tot zover dit toernooi.
Geenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef Smoofie het volgende:
En hoeveel afrikaanse landen gaan er door?
Ok, dan weet ik datquote:
vrienden? online?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben een beetje somber vandaag en probeer stoer over te komen op mijn online vrienden.
Bedankt Johannes. Ik ga straks even wat tijd vrijmaken voor je reisverslag hoor. Ik verwacht een hoop anekdotes die mijn stoerheid doen verblekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer zeg!!!1!![]()
![]()
Het was mooi op de maat, niets op aan te merkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Juist niet.. gelukkig gingen ze er geen wiegende armbewegingen bij maken, dat zou helemaal storend worden
Zure reactie, jaloers?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:24 schreef BillDauterive het volgende:
Die domme dansjes elke keer. Dat Colombia maar snel uitgeschakeld wordt in de 8ste finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |