abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2014 @ 03:08:02 #151
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_141439027
Wat gebeurd er nou eigenlijk als je schade rijdt?
Bijvoorbeeld omdat je de lengte niet helemaal kan inschatten etcetc, dus heb ik het niet over gigantische ongelukken.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_141439092
Ontslag als schade over 75¤/136¤ is.
Nee, toch niet
pi_141440451
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, of '79 nu dan. Ding moet 25 jaar oud zijn, of ouder want het is een oldtimer plaat.
Waar heb jij leren rekenen? :P

25 jaar oud = uit '89
  maandag 23 juni 2014 @ 09:48:59 #154
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_141441293
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Waar heb jij leren rekenen? :P

25 jaar oud = uit '89
Pff, ik ben ook al een oldtimer. :'( bedankt voor de herrinnering.
pi_141441532
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Pff, ik ben ook al een oldtimer. :'( bedankt voor de herrinnering.
Ik ook uit '89 maar nog geen oldtimer _O_

Wel arbeider die EW mist als het zulk heerlijk weer als vandaag is ;(
pi_141441678
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:05 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ah thx. Ik zal eens zien wat het morgen wordt :)
Succes in Nieuwegein, ik vind dat persoonlijk de naarste locatie om te komen. Parkeerterrein is zo krap dat je een auto groter dan een hatchback nauwelijks ingeparkeerd krijgt (ik had gelukkig een Clio...). Wat voor auto moet je rijden?

Nog een tipje: ze willen dat je hem als je binnenkomt in de middelste rij auto's parkeert, maar daar was bij mij geen plek. Wel helemaal tussen de auto's doorgereden waardoor ik achteruit allerlei manoeuvres uit moest halen om terug te komen. Kijk dus eerst buiten de auto waar een plek is en rij er dan naartoe :p.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_141441748
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Succes in Nieuwegein, ik vind dat persoonlijk de naarste locatie om te komen. Parkeerterrein is zo krap dat je een auto groter dan een hatchback nauwelijks ingeparkeerd krijgt (ik had gelukkig een Clio...). Wat voor auto moet je rijden?

Nog een tipje: ze willen dat je hem als je binnenkomt in de middelste rij auto's parkeert, maar daar was bij mij geen plek. Wel helemaal tussen de auto's doorgereden waardoor ik achteruit allerlei manoeuvres uit moest halen om terug te komen. Kijk dus eerst buiten de auto waar een plek is en rij er dan naartoe :p.
Daar hadden sommige mensen toch ook moeite met die pomp, die zou lekken/spuiten ofzo? Zelf nooit last van gehad daar
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  maandag 23 juni 2014 @ 10:13:52 #158
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141441806
Trouwens, m'n BCT pas weer binnen. Binnen 20 dagen, en dat is voor een instantie als het IVW/KIWA best netjes.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_141441962
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef Fiorano het volgende:
Trouwens, m'n BCT pas weer binnen. Binnen 20 dagen, en dat is voor een instantie als het IVW/KIWA best netjes.
Je had de hele omwisseling van taxipas naar BCTpas mee moeten maken. :') Dat was écht een enorm drama.
Nee.
pi_141442062
quote:

[..]

Ben er een paar keer geweest, en altijd met grote auto's :') Om te janken.
  maandag 23 juni 2014 @ 10:27:19 #161
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141442095
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Je had de hele omwisseling van taxipas naar BCTpas mee moeten maken. :') Dat was écht een enorm drama.
Begreep al van een aantal collega's dat dat echt kansloos was, eentje heeft er 1,5 jaar op moeten wachten :')!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_141445063
Man man man, wat een dag vandaag :') 't is weer eens zo'n maandag waarop alles wat mis kan gaan, ook mis gaat :')

Het begon vanochtend vroeg al. Ik zou een auto op moeten halen in Heerenveen bij een niet nader te noemen bedrijf. Eenmaal daar aangekomen bleek de auto daar helemaal niet te staan, maar bij hun andere vestiging 8 km verderop, in Nijehaske :')

Enfin, toen ze begrepen dat ik met het OV gekomen was, waren ze zo vriendelijk om me een lift aan te bieden, dus dat was dan wel weer dikke prima! :)

Maar goed, de auto moest om 11:00 uur afgetankt en wel afgeleverd worden aan de snelweglocatie Meerkerk. EW opgebeld en het verhaal uitgelegd dat ze volgende keer mij wel het juiste adres door mogen geven, zodat ik wél op tijd in Meerkerk kan komen :P

Kom ik om 11:15 uiteindelijk aan in Meerkerk bij het tankstation bij de rotonde .. Is er al ruim een uur een pompstoring, die ook zeker nog wel een halfuur zou duren! :') x 1000

Dus ik EW maar weer bellen, dat het volgende probleem zich had aangediend :P nou goed, ze zou LM even bellen of er een uitzondering gemaakt kon worden .. Paar minuten later werd ik al teruggebeld dat de auto per se afgetankt moest worden, die nog een actieradius van 100km had :'), dus ik moest het dan maar eerst even voorschieten en tanken bij de tango .. Nou goed, toch stufie vandaag dus kan net allemaal. Uiteindelijk voor ¤78 moeten tanken, en nu op de weg terug naar huis :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_141445936
Ik was mooi naar een Esso gereden :+
pi_141446174
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef Viezze het volgende:
Ik was mooi naar een Esso gereden :+
Nou ze vroeg dus of ik een Shell of Esso pas had, Esso dus. En in geen velden of wegen is daar een Esso te vinden, dus dan maar voorschieten. Maar wel kunnen regelen dat ik deze tankbeurt tussentijds uitbetaald krijg, als ik bij het bonnetje wat per post opgestuurd moet worden een nette brief zou schrijven met veel HOOFDLETTERS en uitroeptekens!!!!!1111einz :P
pi_141446356
Er zit wel een Esso in de buurt van Meerkerk hoor. Langs de A27 richting Breda, vanuit Meerkerk gezien vlak voor het knooppunt.
pi_141446835
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zit wel een Esso in de buurt van Meerkerk hoor. Langs de A27 richting Breda, vanuit Meerkerk gezien vlak voor het knooppunt.
Hmm, zou kunnen :P
Ben wel over de A27 ri Breda gekomen, maar dan bedoel je die daar thv Utrecht ongeveer denk ik? Toen ik die passeerde, wist ik natuurlijk nog niet dat er bij die pomp aan de rotonde een storing zou zijn waardoor ik ergens anders moest tanken ;)
pi_141447318
78 euro, holy shit. :')
pi_141447415
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:13 schreef trolley het volgende:

[..]

Hmm, zou kunnen :P
Ben wel over de A27 ri Breda gekomen, maar dan bedoel je die daar thv Utrecht ongeveer denk ik? Toen ik die passeerde, wist ik natuurlijk nog niet dat er bij die pomp aan de rotonde een storing zou zijn waardoor ik ergens anders moest tanken ;)
Nee, vlak voor knooppunt Gorinchem. Als je bij Meerkerk erop gaat richting Breda is het gelijk er weer af, dan sta je bij een Esso. Bij wegrijden kan je direct keren op het knooppunt om weer terug naar Meerkerk te gaan.

Heb een keer gehad dat ik een rit naar Meerkerk had, toen belde EW: ja, er staat daar een auto die afgetankt had moeten worden maar die hiker is het vergeten. Wil jij het doen?
Toen ben ik ook bij die Esso geweest, denk dat ik er hoogstens een kwartiertje over gedaan heb.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:42:05 #169
414827 Wave103
It's not pop music
pi_141447867
Over 70 euro tanken gesproken,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141448207
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, vlak voor knooppunt Gorinchem. Als je bij Meerkerk erop gaat richting Breda is het gelijk er weer af, dan sta je bij een Esso. Bij wegrijden kan je direct keren op het knooppunt om weer terug naar Meerkerk te gaan.

Heb een keer gehad dat ik een rit naar Meerkerk had, toen belde EW: ja, er staat daar een auto die afgetankt had moeten worden maar die hiker is het vergeten. Wil jij het doen?
Toen ben ik ook bij die Esso geweest, denk dat ik er hoogstens een kwartiertje over gedaan heb.
Ah, oke thanks! Weet ik dat voor de volgende keer :+
pi_141450741
quote:
16s.gif Op maandag 23 juni 2014 03:08 schreef LompeWorst het volgende:
Wat gebeurd er nou eigenlijk als je schade rijdt?
Bijvoorbeeld omdat je de lengte niet helemaal kan inschatten etcetc, dus heb ik het niet over gigantische ongelukken.
Nou dat kan ik je na vandaag uit de eerste hand vertellen. Vandaag een Ford Tourneo Connect ( :') ^99) inparkeren in Amsterdam. Had hem eerst gewoon achteruit ingeparkeerd, maar zag dat ie met z'n neus nog vrij ver op de weg stond. Wou hem nog wat naar achteren zetten, maar liet de koppeling iets teveel slippen en zat net tegen de trekhaak van de auto die achter me geparkeerd stond. Schadeformulier ingevuld, verder nam de CP het prima op (en AR ook). Zal tzt wel de rekening voor eigen risico binnen krijgen, dagdag reserves. Mooi zonde voor zo'n stommiteit. Stiekem hoop ik nog dat ze er niks mee gaan doen, er zat alleen een pitje in de plastic achterbumper.
pi_141451264
Je hebt dus een Amoebaatje geflikt.
pi_141451695
Moet het zo heten? -O-
pi_141451760
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef DukeJan het volgende:
Moet het zo heten? -O-
Hey, ik heb de naam niet bedacht.

Heb je een foto? Zo'n plastic bumpert vervangen kost toch niet zoveel? Anyone?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 15:28:47 ]
pi_141451865
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Nou dat kan ik je na vandaag uit de eerste hand vertellen. Vandaag een Ford Tourneo Connect ( :') ^99) inparkeren in Amsterdam. Had hem eerst gewoon achteruit ingeparkeerd, maar zag dat ie met z'n neus nog vrij ver op de weg stond. Wou hem nog wat naar achteren zetten, maar liet de koppeling iets teveel slippen en zat net tegen de trekhaak van de auto die achter me geparkeerd stond. Schadeformulier ingevuld, verder nam de CP het prima op (en AR ook). Zal tzt wel de rekening voor eigen risico binnen krijgen, dagdag reserves. Mooi zonde voor zo'n stommiteit. Stiekem hoop ik nog dat ze er niks mee gaan doen, er zat alleen een pitje in de plastic achterbumper.
Zoals je de schade doet klinken lijkt het me niet dat ze er iets aan gaan doen. Of is het wel een duidelijke diepe pit(/gat) ?
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_141451983
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef qua111 het volgende:

[..]

Zoals je de schade doet klinken lijkt het me niet dat ze er iets aan gaan doen. Of is het wel een duidelijke diepe pit(/gat) ?
Waarom niet? Als ik een LM was en iemand zou voor de schade opdraaien zou ik het laten fixen toch?
pi_141451988
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef qua111 het volgende:

[..]

Je ziet hem wel gewoon zitten ja, misschien een paar millimeter diep en breed. Auto was ook vrij nieuw. Foto stom genoeg vergeten te maken.
pi_141452031
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hey, ik heb de naam niet bedacht.

Heb je een foto? Zo'n plastic bumpert vervangen kost toch niet zoveel? Anyone?
Het overspuiten van de bumper + het vervangen van een reflector van mijn auto kostte 530 euro toen ik een half jaar geleden van achteren werd aangetikt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 15:35:25 ]
pi_141452146
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Het overspuiten van de bumper + het vervangen van een reflector van mijn auto kostte 530 euro toen ik een half jaar geleden van achteren werd aangetikt.
Dit is zo'n plastic geval, die dingen zijn toch juist van plastic zodat je ze goedkoop en snel kunt vervangen?

Lijkt mij dan.
pi_141452298
quote:
15s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit is zo'n plastic geval, die dingen zijn toch juist van plastic zodat je ze goedkoop en snel kunt vervangen?

Lijkt mij dan.
Die van mij is ook van plastic. Autoschade is nooit goedkoop. Die schadeherstellers kunnen ook alles vragen, de verzekering betaalt toch wel.
pi_141453290
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom niet? Als ik een LM was en iemand zou voor de schade opdraaien zou ik het laten fixen toch?
Ligt er dus aan wat voor schade het inhoudt. Dat is hetzelfde als al die kleine krasjes en dingetjes die je niet hoeft op te schrijven, omdat ze dat niet gaan doorrekenen aan de klant omdat het amper opvalt(althans, dat is wat ik denk waarom het is).

Zelf ook een keer een gloednieuwe Opel Ampera over een 'stoepje' gereden(terwijl de klant stond te kijken :'( ), ik hoorde allemaal geschuur over de bodemplaat van de auto, en ging kijken, was ook flink schade. Netjes gemeld bij LM en EW, en waarschijnlijk omdat dat toch niet in t zicht zit, heb ik niks hoeven lappen.

Dus als dit amper te zien is, denk ik dat je daar echt niet voor hoeft te gaan lappen. Maarja, geen foto, dus kan hier niet echt wat over zeggen(:
  maandag 23 juni 2014 @ 16:13:35 #182
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141453434
Als de schade niet al te groot is zal de LM het gewoon laten zitten. De verzekering is het probleem niet, die betaalt wel, maar al met al brengt het toch weer extra werk met zich mee. Als het niet nodig is, why bother?
pi_141453600
Dat geeft toch wat hoop. Meer dan een oneffenheid in de achterbumper zou ik het niet noemen. Als het een auto was geweest die ik zelf had ingenomen had ik het waarschijnlijk wel genoteerd.
pi_141453601
Enfin, je zult er vanzelf achterkomen DukeJan ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Schaafkaas het volgende:
Als de schade niet al te groot is zal de LM het gewoon laten zitten. De verzekering is het probleem niet, die betaalt wel, maar al met al brengt het toch weer extra werk met zich mee. Als het niet nodig is, why bother?
Stukje representativiteit van je wagens. Als jouw wagens helemaal onder de kleine schades zitten oogt het natuurlijk anders dan dat je even de moeite neemt om die auto een dagje in de garage te zetten om zoiets te laten fixen.
pi_141454197
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Succes met inparkeren daar. :X
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:00 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Veel succes, inderdaad. Het is daar vreselijk krap..
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:11 schreef qua111 het volgende:

[..]

Daar hadden sommige mensen toch ook moeite met die pomp, die zou lekken/spuiten ofzo? Zelf nooit last van gehad daar
Ik had een Nissan Qashqai met 6200 km op de teller :) reed best fijn. Daar aangekomen hem gewoon voor de deur gezet, tankpas gehaald en naar de pomp gereden. Daar spoot inderdaad aardig wat sap uit toen ik hem naar de auto bewoog(zonder dat de teller optelt dan wel). Gelukkig wel op de auto en niet op mn pantalon/witte blouse _O_. Plus dat hij nog eens een half uur nadruipt na het tanken(vast ook de reden dat er eerder wat uitspoot). (Ja, haha, kweenie1 zei spoot en nadruipt _O- )

Parkeren vond ik eigenlijk wel meevallen. Ik mocht hem gewoon ergens wegzetten en zag zo al 2 plekken staan. Het probleem is daar volgens mij alleen dat alle andere auto's compleet kansloos ingeparkeerd staan. Dat 1e vak daar paste de auto niet in, omdat aan beide kanten andere auto's in dat vak stonden. Bij het 2e vak stond de auto erachter zo'n halve meter met z'n achterbumper in MIJN vak }:| . Heb hem er toen met een paar cm speling tegenaan gezet.

Kortom, vond het eigenlijk wel te doen. Heb wel vervelendere ritten gehad. Inparkeren voor een advocatenbureau in de PC hooftstraat, en dan nog een half uur gehuil aanhoren over de eventuele schades die er wel of niet op zitten 8)7 .
pi_141454376
Ik bedoel die middelste rij vent. Daar krijg jij die Qashqai niet gekeerd man. :')

Ik vroeg eens een keer waarom het daar zo krap was, kreeg als antwoord dat grond duur was. _O-
pi_141454557
Godver, morgen alweer naar Meerkerk, deze keer naar de feestlocatie :') :+

11:00 uur ophalen in Drachten, dus gewoon aan de pils vanavond! :7
pi_141455210
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:48 schreef trolley het volgende:
Godver, morgen alweer naar Meerkerk, deze keer naar de feestlocatie :') :+

11:00 uur ophalen in Drachten, dus gewoon aan de pils vanavond! :7
Ik hoop op een middagritje eigenlijk. 's Ochtends even tentamen acen en dan 's middags hard arbeiten, maar denk niet dat ik er eentje ga krijgen. :P
pi_141456385
Morgen Gr-Schiphol in een ongeldig kenteken en Hilversum-Gr in een Prius. Negen uur ophalen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_141458846
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:28 schreef Amoeba het volgende:
78 euro, holy shit. :')
mwah. The good old LPG days, volle tank voor 30,-
De 308 kan wel 100,- in.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_141463983
Had wel prima rit vandaag, Nieuwolda naar Leiderdorp in een Jetta, die dingen zijn toch fijn, alleen heb ik geen idee waarneer ik moet schakelen met die flippers :P
Reed ook nog iemand voor mij die de hele tijd z'n remlichten aan had, heb hem na 20 minuten volgen eindelijk aan de kant kunnen zetten om goeie burger te spelen :7
Nee, toch niet
pi_141467006
Jetta _O_

Binnenkort hopelijk m'n eigen tweewieler. M'n vader wil z'n Ducati 750 laten chippen op 35 kW en dit vervolgens door de RDW laten keuren. Daarna mij registreren als tweede bestuurder (hij is verzekerd op rijbewijs) en dan legaal toeren.

Maar eerst het rijbewijs.. :P

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 21:30:17 ]
  maandag 23 juni 2014 @ 21:34:28 #193
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_141467370
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:22 schreef Solidberg het volgende:
Had wel prima rit vandaag, Nieuwolda naar Leiderdorp in een Jetta, die dingen zijn toch fijn, alleen heb ik geen idee waarneer ik moet schakelen met die flippers :P
Reed ook nog iemand voor mij die de hele tijd z'n remlichten aan had, heb hem na 20 minuten volgen eindelijk aan de kant kunnen zetten om goeie burger te spelen :7
*doet een kleine krullenbollen stemmetje* :
"We hebben hem staande kunnen houden om hem te confronteren met zijn acties".

Of ging dat niet op die manier? ^^
Ik vraag me wel af hoe je dat voor mekaar krijgt, houdt diegene nou continu 1 voet op de rem en 1 voet op het gas?
pi_141467477
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoe je dat voor mekaar krijgt, houdt diegene nou continu 1 voet op de rem en 1 voet op het gas?
Kan ook een storing zijn toch?
pi_141467577
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ongeveer zo :+
Ging eerst ervoor , 3 keer lichtjes op de rem, maar toen kwam in mij op dat ik nu niet weet of het geholpen heeft :+ Bij eerst volgende P weer 3 keer lichtjes op de rem en richtingaanwijzer aan, maar de auto volgde mij niet. Dus dat was sirene aan en achtervolgen!
Toen ik eenmaal weer achter de schavuit was, wachtte ik af tot de volgende P, en ging ik de richtingaanwijzer vroeg aanzetten, en 10x met grootlicht knipperen, toen merkte hij schijnbaar dat er wel wat aan de hand was.
Staande gehouden en hem een waarschuwing gegeven ( Ff erop gewezen dat z'n remlicht heletijd aan stond), maar was schijnbaar bedradingsfout. Toen hij eenmaal weer boven de 80 ging, begon het weer.
Nee, toch niet
  maandag 23 juni 2014 @ 21:40:53 #196
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_141467674
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ongeveer zo :+
Ging eerst ervoor , 3 keer lichtjes op de rem, maar toen kwam in mij op dat ik nu niet weet of het geholpen heeft :+ Bij eerst volgende P weer 3 keer lichtjes op de rem en richtingaanwijzer aan, maar de auto volgde mij niet. Dus dat was sirene aan en achtervolgen!
Toen ik eenmaal weer achter de schavuit was, wachtte ik af tot de volgende P, en ging ik de richtingaanwijzer vroeg aanzetten, en 10x met grootlicht knipperen, toen merkte hij schijnbaar dat er wel wat aan de hand was.
Staande gehouden en hem een waarschuwing gegeven ( Ff erop gewezen dat z'n remlicht heletijd aan stond), maar was schijnbaar bedradingsfout. Toen hij eenmaal weer boven de 80 ging, begon het weer.
:D :')

Goed verhaal wel :)
pi_141468264
Held :D

Ik had het na 1 keer seinen opgegeven denk ik :')
  maandag 23 juni 2014 @ 22:04:12 #198
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_141469087
Ik was er niet eens aan begonnen :')

Overigens, omdat het voor je het weet alweer steenkoud is:

Setje lichtmetaal maar eens winterklaar maken :)
#26 || Luciano da Silva
pi_141478870
Wat gebeurt er eigk als je bij je grote in Almere wordt gecontroleerd op je kleding en je hebt sneakers aan? Heb nl blaren en echt 100% geen zin in mn ballerina's..... Krijg je een waarschuwing ofzo?
pi_141478921
Geen idee, ik ben nog nooit gecontroleerd en heb vrijwel altijd sneakers aan. Zelf denk ik dat als je maar niet op tokkiesneakers loopt en verder wel aandacht aan je kleding hebt besteed, het wel mee zal vallen. Maar anders neem je je ballerina's mee in de tas en doe je die aan voor je daar bent. :)
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')