Waar heb jij leren rekenen?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, of '79 nu dan. Ding moet 25 jaar oud zijn, of ouder want het is een oldtimer plaat.
Pff, ik ben ook al een oldtimer.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar heb jij leren rekenen?
25 jaar oud = uit '89
Ik ook uit '89 maar nog geen oldtimerquote:Op maandag 23 juni 2014 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Pff, ik ben ook al een oldtimer.bedankt voor de herrinnering.
Succes in Nieuwegein, ik vind dat persoonlijk de naarste locatie om te komen. Parkeerterrein is zo krap dat je een auto groter dan een hatchback nauwelijks ingeparkeerd krijgt (ik had gelukkig een Clio...). Wat voor auto moet je rijden?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:05 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ah thx. Ik zal eens zien wat het morgen wordt
Daar hadden sommige mensen toch ook moeite met die pomp, die zou lekken/spuiten ofzo? Zelf nooit last van gehad daarquote:Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Succes in Nieuwegein, ik vind dat persoonlijk de naarste locatie om te komen. Parkeerterrein is zo krap dat je een auto groter dan een hatchback nauwelijks ingeparkeerd krijgt (ik had gelukkig een Clio...). Wat voor auto moet je rijden?
Nog een tipje: ze willen dat je hem als je binnenkomt in de middelste rij auto's parkeert, maar daar was bij mij geen plek. Wel helemaal tussen de auto's doorgereden waardoor ik achteruit allerlei manoeuvres uit moest halen om terug te komen. Kijk dus eerst buiten de auto waar een plek is en rij er dan naartoe :p.
Je had de hele omwisseling van taxipas naar BCTpas mee moeten maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef Fiorano het volgende:
Trouwens, m'n BCT pas weer binnen. Binnen 20 dagen, en dat is voor een instantie als het IVW/KIWA best netjes.
Ben er een paar keer geweest, en altijd met grote auto'squote:Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Succes in Nieuwegein, ik vind dat persoonlijk de naarste locatie om te komen. Parkeerterrein is zo krap dat je een auto groter dan een hatchback nauwelijks ingeparkeerd krijgt (ik had gelukkig een Clio...). Wat voor auto moet je rijden?
Nog een tipje: ze willen dat je hem als je binnenkomt in de middelste rij auto's parkeert, maar daar was bij mij geen plek. Wel helemaal tussen de auto's doorgereden waardoor ik achteruit allerlei manoeuvres uit moest halen om terug te komen. Kijk dus eerst buiten de auto waar een plek is en rij er dan naartoe :p.
Begreep al van een aantal collega's dat dat echt kansloos was, eentje heeft er 1,5 jaar op moeten wachtenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Je had de hele omwisseling van taxipas naar BCTpas mee moeten maken.Dat was écht een enorm drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Nou ze vroeg dus of ik een Shell of Esso pas had, Esso dus. En in geen velden of wegen is daar een Esso te vinden, dus dan maar voorschieten. Maar wel kunnen regelen dat ik deze tankbeurt tussentijds uitbetaald krijg, als ik bij het bonnetje wat per post opgestuurd moet worden een nette brief zou schrijven met veel HOOFDLETTERS en uitroeptekens!!!!!1111einzquote:
Hmm, zou kunnenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zit wel een Esso in de buurt van Meerkerk hoor. Langs de A27 richting Breda, vanuit Meerkerk gezien vlak voor het knooppunt.
Nee, vlak voor knooppunt Gorinchem. Als je bij Meerkerk erop gaat richting Breda is het gelijk er weer af, dan sta je bij een Esso. Bij wegrijden kan je direct keren op het knooppunt om weer terug naar Meerkerk te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:13 schreef trolley het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen
Ben wel over de A27 ri Breda gekomen, maar dan bedoel je die daar thv Utrecht ongeveer denk ik? Toen ik die passeerde, wist ik natuurlijk nog niet dat er bij die pomp aan de rotonde een storing zou zijn waardoor ik ergens anders moest tanken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, oke thanks! Weet ik dat voor de volgende keerquote:Op maandag 23 juni 2014 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, vlak voor knooppunt Gorinchem. Als je bij Meerkerk erop gaat richting Breda is het gelijk er weer af, dan sta je bij een Esso. Bij wegrijden kan je direct keren op het knooppunt om weer terug naar Meerkerk te gaan.
Heb een keer gehad dat ik een rit naar Meerkerk had, toen belde EW: ja, er staat daar een auto die afgetankt had moeten worden maar die hiker is het vergeten. Wil jij het doen?
Toen ben ik ook bij die Esso geweest, denk dat ik er hoogstens een kwartiertje over gedaan heb.
Nou dat kan ik je na vandaag uit de eerste hand vertellen. Vandaag een Ford Tourneo Connect (quote:Op maandag 23 juni 2014 03:08 schreef LompeWorst het volgende:
Wat gebeurd er nou eigenlijk als je schade rijdt?
Bijvoorbeeld omdat je de lengte niet helemaal kan inschatten etcetc, dus heb ik het niet over gigantische ongelukken.
Hey, ik heb de naam niet bedacht.quote:
Zoals je de schade doet klinken lijkt het me niet dat ze er iets aan gaan doen. Of is het wel een duidelijke diepe pit(/gat) ?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Nou dat kan ik je na vandaag uit de eerste hand vertellen. Vandaag een Ford Tourneo Connect (^99) inparkeren in Amsterdam. Had hem eerst gewoon achteruit ingeparkeerd, maar zag dat ie met z'n neus nog vrij ver op de weg stond. Wou hem nog wat naar achteren zetten, maar liet de koppeling iets teveel slippen en zat net tegen de trekhaak van de auto die achter me geparkeerd stond. Schadeformulier ingevuld, verder nam de CP het prima op (en AR ook). Zal tzt wel de rekening voor eigen risico binnen krijgen, dagdag reserves. Mooi zonde voor zo'n stommiteit. Stiekem hoop ik nog dat ze er niks mee gaan doen, er zat alleen een pitje in de plastic achterbumper.
Waarom niet? Als ik een LM was en iemand zou voor de schade opdraaien zou ik het laten fixen toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef qua111 het volgende:
[..]
Zoals je de schade doet klinken lijkt het me niet dat ze er iets aan gaan doen. Of is het wel een duidelijke diepe pit(/gat) ?
Je ziet hem wel gewoon zitten ja, misschien een paar millimeter diep en breed. Auto was ook vrij nieuw. Foto stom genoeg vergeten te maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef qua111 het volgende:
[..]
Zoals je de schade doet klinken lijkt het me niet dat ze er iets aan gaan doen. Of is het wel een duidelijke diepe pit(/gat) ?
Het overspuiten van de bumper + het vervangen van een reflector van mijn auto kostte 530 euro toen ik een half jaar geleden van achteren werd aangetikt.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hey, ik heb de naam niet bedacht.
Heb je een foto? Zo'n plastic bumpert vervangen kost toch niet zoveel? Anyone?
Dit is zo'n plastic geval, die dingen zijn toch juist van plastic zodat je ze goedkoop en snel kunt vervangen?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het overspuiten van de bumper + het vervangen van een reflector van mijn auto kostte 530 euro toen ik een half jaar geleden van achteren werd aangetikt.
Die van mij is ook van plastic. Autoschade is nooit goedkoop. Die schadeherstellers kunnen ook alles vragen, de verzekering betaalt toch wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit is zo'n plastic geval, die dingen zijn toch juist van plastic zodat je ze goedkoop en snel kunt vervangen?
Lijkt mij dan.
Ligt er dus aan wat voor schade het inhoudt. Dat is hetzelfde als al die kleine krasjes en dingetjes die je niet hoeft op te schrijven, omdat ze dat niet gaan doorrekenen aan de klant omdat het amper opvalt(althans, dat is wat ik denk waarom het is).quote:Op maandag 23 juni 2014 15:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik een LM was en iemand zou voor de schade opdraaien zou ik het laten fixen toch?
Stukje representativiteit van je wagens. Als jouw wagens helemaal onder de kleine schades zitten oogt het natuurlijk anders dan dat je even de moeite neemt om die auto een dagje in de garage te zetten om zoiets te laten fixen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Schaafkaas het volgende:
Als de schade niet al te groot is zal de LM het gewoon laten zitten. De verzekering is het probleem niet, die betaalt wel, maar al met al brengt het toch weer extra werk met zich mee. Als het niet nodig is, why bother?
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:00 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Veel succes, inderdaad. Het is daar vreselijk krap..
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Succes in Nieuwegein, ik vind dat persoonlijk de naarste locatie om te komen. Parkeerterrein is zo krap dat je een auto groter dan een hatchback nauwelijks ingeparkeerd krijgt (ik had gelukkig een Clio...). Wat voor auto moet je rijden?
Nog een tipje: ze willen dat je hem als je binnenkomt in de middelste rij auto's parkeert, maar daar was bij mij geen plek. Wel helemaal tussen de auto's doorgereden waardoor ik achteruit allerlei manoeuvres uit moest halen om terug te komen. Kijk dus eerst buiten de auto waar een plek is en rij er dan naartoe :p.
Ik had een Nissan Qashqai met 6200 km op de tellerquote:Op maandag 23 juni 2014 10:11 schreef qua111 het volgende:
[..]
Daar hadden sommige mensen toch ook moeite met die pomp, die zou lekken/spuiten ofzo? Zelf nooit last van gehad daar
Ik hoop op een middagritje eigenlijk. 's Ochtends even tentamen acen en dan 's middags hard arbeiten, maar denk niet dat ik er eentje ga krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:48 schreef trolley het volgende:
Godver, morgen alweer naar Meerkerk, deze keer naar de feestlocatie![]()
11:00 uur ophalen in Drachten, dus gewoon aan de pils vanavond!
mwah. The good old LPG days, volle tank voor 30,-quote:
*doet een kleine krullenbollen stemmetje* :quote:Op maandag 23 juni 2014 20:22 schreef Solidberg het volgende:
Had wel prima rit vandaag, Nieuwolda naar Leiderdorp in een Jetta, die dingen zijn toch fijn, alleen heb ik geen idee waarneer ik moet schakelen met die flippers
Reed ook nog iemand voor mij die de hele tijd z'n remlichten aan had, heb hem na 20 minuten volgen eindelijk aan de kant kunnen zetten om goeie burger te spelen
Kan ook een storing zijn toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
*doet een kleine krullenbollen stemmetje* :
"We hebben hem staande kunnen houden om hem te confronteren met zijn acties".
Of ging dat niet op die manier? ^^
Ik vraag me wel af hoe je dat voor mekaar krijgt, houdt diegene nou continu 1 voet op de rem en 1 voet op het gas?
Ongeveer zoquote:Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
*doet een kleine krullenbollen stemmetje* :
"We hebben hem staande kunnen houden om hem te confronteren met zijn acties".
Of ging dat niet op die manier? ^^
Ik vraag me wel af hoe je dat voor mekaar krijgt, houdt diegene nou continu 1 voet op de rem en 1 voet op het gas?
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ongeveer zo
Ging eerst ervoor , 3 keer lichtjes op de rem, maar toen kwam in mij op dat ik nu niet weet of het geholpen heeftBij eerst volgende P weer 3 keer lichtjes op de rem en richtingaanwijzer aan, maar de auto volgde mij niet. Dus dat was sirene aan en achtervolgen!
Toen ik eenmaal weer achter de schavuit was, wachtte ik af tot de volgende P, en ging ik de richtingaanwijzer vroeg aanzetten, en 10x met grootlicht knipperen, toen merkte hij schijnbaar dat er wel wat aan de hand was.
Staande gehouden en hem een waarschuwing gegeven ( Ff erop gewezen dat z'n remlicht heletijd aan stond), maar was schijnbaar bedradingsfout. Toen hij eenmaal weer boven de 80 ging, begon het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |